SL: Esbjerg vs. Midtjylland
-
mousebreaker
Re: SL: Esbjerg vs. Midtjylland
Jeg tror nu nok at vi skal rende med tre point i den her kamp. Selvom det unægteligt kunne se bedre ud
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor er vi passive og stillestående. Hvor er vores pres. Ingen gider løbe tilbage. Pusic totalt stillestående.
Nu tager i jer sgu sammen og begynder at spille fodbold.
Jeg er vildt træt af mange af de dommerkendelser!!
For det første så er jeg bestemt ikke overbevist om at der er frispark af Rømer - hvorefter de med afretning fra muren scorer deres mål..
Derudover synes jeg at Esbjerg får mange frispark, som vi på identiske situationer ikke får noget på
Tydeligt set hvor Rømer ikke får for at en hopper op over ham - 3 sekunder efter får Esbjerg frisparket lidt længere oppe for det samme
Og sådan synes jeg faktisk at jeg har oplevet flere situationer
For det første så er jeg bestemt ikke overbevist om at der er frispark af Rømer - hvorefter de med afretning fra muren scorer deres mål..
Derudover synes jeg at Esbjerg får mange frispark, som vi på identiske situationer ikke får noget på
Tydeligt set hvor Rømer ikke får for at en hopper op over ham - 3 sekunder efter får Esbjerg frisparket lidt længere oppe for det samme
Og sådan synes jeg faktisk at jeg har oplevet flere situationer
Jeg vil se på det positivt. det er imponerende at FCM med en sejre kan ligge på 2 pladsen, FCM mangler i aften spillere vdv, Sparv, Dahlin, Bruninho og GW, FCM har ingen chance for at byde FCK og Brøndby op til dans med Rømer, Pusic, Duelund og borring, Andersen.
FCM har målt over for FCK og Brøndby det klart ringeste forsvar.
Det er FCMs midt der har båret FCM gennem efteråret.
FCM har målt over for FCK og Brøndby det klart ringeste forsvar.
Det er FCMs midt der har båret FCM gennem efteråret.
hvis jeg sad på bænken og så Pusic og Rømer spille på dette niveau, så vil jeg konstatere at hvis man ikke kan få en halvleg til at bevise noget andet, så er man vist ikke inde i varmen. De spiller som må føle sig skuffet er Paul og Olsson.
Jeg synes at vi har mange fine offensive momenter
Duelund skal dog noget mere igang, men han er der hvor han skal være
Pusic ser vi ikke noget særligt til - kom nu igang!!
Borring gør det fint
Jakob Poulsen spiller rigtigt, rigtigt fint idag - løber over alt på banen (håber at han holder)
For mig virker det til at Nowak er noget syg idag - måske han har influenza??
Han mangler i hvert fald noget speed og koordination idag
Jeg tror helt sikkert at vi vinder denne kamp sikkert (3-1 gerne..) - Tror at Esbjerg har brugt for mange kræfter, og deres bænk tror jeg ikke kan bidrage med så meget
Duelund skal dog noget mere igang, men han er der hvor han skal være
Pusic ser vi ikke noget særligt til - kom nu igang!!
Borring gør det fint
Jakob Poulsen spiller rigtigt, rigtigt fint idag - løber over alt på banen (håber at han holder)
For mig virker det til at Nowak er noget syg idag - måske han har influenza??
Han mangler i hvert fald noget speed og koordination idag
Jeg tror helt sikkert at vi vinder denne kamp sikkert (3-1 gerne..) - Tror at Esbjerg har brugt for mange kræfter, og deres bænk tror jeg ikke kan bidrage med så meget
-
TrueWolfMidt
Ufatteligt at Pusic ikke for lang tid siden er sat på bænken. Hvis ikke spillerne får en ordentlig skideballe og hanker op i sig selv og begynder at præsterer så fatter jeg intet.
Det kan vi ikke. Vores presspil har været ikke eksisterende længe.TrueWolfMidt skrev:Hvor er vi passive og stillestående. Hvor er vores pres. Ingen gider løbe tilbage. Pusic totalt stillestående.
Vi har spiller for spiller så ufattelig en dårlig teknik/boldomgang. Den eneste der viser energi er sgu da Rilwan.
-
TrueWolfMidt
Tychosen kan kun være at foretrække i angrebet i stedet for Pusic som spiller totalt ideforladt.
-
TrueWolfMidt
Kommentatoren siger. Niveauet er faldet drastik.
Rilwan er eneste lyspunkt.
Rilwan er eneste lyspunkt.
-
Fodboldfan
LOOOOOL JP STYRER
okay jeg lader mit 3-1 odds være, og så giver vi dem en ordentlig overhaling 
-
TrueWolfMidt
Dejligt. Endelig men er der nogle af jer der har set Pusic, tror han forsvandt efter 1 minut.
-
Fodboldfan
Det var godt du gjorde det974 skrev:okay jeg lader mit 3-1 odds være, og så giver vi dem en ordentlig overhaling