SL: Randers FC - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: SL: Randers FC - FCM

Indlæg af Cortez »

Tilgengæld dejligt at se Thorup i glædesrus efter straffet...

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Cortez skrev:Tilgengæld dejligt at se Thorup i glædesrus efter straffet...

/Cortez
Også sjovt at se at han ikke turde kigge.

henker

Indlæg af henker »

:oops: Pyhh.. Endelig sejr.. Men alligevel ikke godt nok..

Vijen

Indlæg af Vijen »

Hold kæft en heldig sejr.

Men hvis du spørger om jeg vil have 3 point, så siger jeg ja tak.

meget tyndt straffespark, Thomsens arm ligger jo nærmest bare på skulderen af pusic. Og ja forseelsen begynder udenfor feltet med ved holde forseelser kan den trækkes med ind i feltet.

Edit: straffesparket er godt nok efter at have set den igen
Senest rettet af Vijen 22. maj 2016, 15:06, rettet i alt 1 gang.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vores absolut dårligste kamp NOGEN SINDE og vi vinder. Hvor kom den fra. Hvis vi havde smidt denne kamp og medaljer og europa så havde jeg overvejet at lade være med at forny mit sæsonkort.

Vijen

Indlæg af Vijen »

pr0j3ct skrev:
Cortez skrev:Tilgengæld dejligt at se Thorup i glædesrus efter straffet...

/Cortez
Også sjovt at se at han ikke turde kigge.
Ja, han var tydeligt enormt nervøs.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Utroligt at vi igen skal bruge mere end en halvleg på at komme igang, det er et rystende ringe niveau vi ligger for dagen. Men vi vinder, lidt heldigt og får 3 point, det er det vigtigste.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vanvittigt at vi hiver de 3 point - og enormt vigtigt. Vi burde have scoret 1-2 mål på de tre store chancer vi skabte inden slutningen. Men vi kunne også have lukket 1-2 mål ekstra ind - men i det mindste gik vi all in på at vinde, og det lykkes i dag.
Giver forhåbentlig et boost til de sidste 2 kampe. En sejr på torsdag, og EL er sikret.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi var hamrende heldige og man skal have lov at fejre sejren, men der skal andre boller på bordet hvis vi vil gøre os forhåbninger om europæisk. Thorup og spillerne må få set kampen igennem og alle må erkende, at de alle flopper. Hvordan kan man være så fraværende i 87 minutter og performe så ringe. Alt var dårligt på nær de sidste 6-7 minutter, men hvor var vi heldige. Vi var heldigere end heldig.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

TrueWolfMidt skrev:Vores absolut dårligste kamp NOGEN SINDE og vi vinder. Hvor kom den fra. Hvis vi havde smidt denne kamp og medaljer og europa så havde jeg overvejet at lade være med at forny mit sæsonkort.
Så husker du ikke Sønderjyske i efteråret

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Denne var absolut det ringeste jeg erindrer. Samtlige spillere får 02 eller 4 på nær Bodurov han får 10. Det siger alt.

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Jeg har nærmest svært ved at glæde mig over denne sejr, (omend den var meget vigtig), jeg synes det er ufatteligt at vi kan spille så ringe, og det er så ulækkert vi hiver 3p med hjem.
Jeg har siddet efter flere af kampene i foråret og tænkt, at det er en ekstra livline vi får de gange vi vinder, det er jo tydeligt at det ikke fungerer, der er jo ingen der stempler ind i dag, og jeg ved simpelthen ikke hvorfor. Jeg ved ikke hvad der foregår på ledelsesgangene, men i mit hoved skal der ske et eller andet, og det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg ønsker Thorup fyret. Jeg tror simpelthen ikke på, at han er den rette til at løfte holdet til det næste niveau.

Hvad tænker i andre? Det kan godt være det bare er mig der altid er rasende efter kampene når vi har spillet så ringe (særligt i 1. halvege) (i morgen er jeg nok faldet lidt ned igen og glad for de 3 point) :D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

TrueWolfMidt skrev:Vores absolut dårligste kamp NOGEN SINDE og vi vinder. Hvor kom den fra. Hvis vi havde smidt denne kamp og medaljer og europa så havde jeg overvejet at lade være med at forny mit sæsonkort.
Det er satme en fin indstilling. Tommelfinger op for den!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jesper BW1100 skrev:
Det er satme en fin indstilling. Tommelfinger op for den!
Jeg har som mange andre lov til at være skuffet over indstillingen idag. Hvis du er tilfreds med indstillingen så fred være med det. Vi var Piv ringe, længere er den ikke. Hvis du synes andet så fint med mig.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fed afslutning - det hele var tabt og så kommer Duelund og leverer dagens bedste præstation, og så et straffespark og vi er lykkens pamfilius! :mrgreen:

Men hold da kæft hvor er vi dårlige i den kamp. Vi står dårligt taktisk, Randers har oceaner af plads til deres spil og ikke mindst deres kontraer hvor vi igen og igen ender i mindretals situationer. Hvad sker der??
Vi virker modløse, uden en plan og uden vilje. Det kan simpelthen ikke passe at vores gode trup ikke kan præstere bedre.

Men Europa kom tættere på, sølvet er stadig en mulighed. Der skal ikke meget til de sidste to kampe før det hele ligner en succes. Men spørgsmålet er om det er godt nok, når alt kommer til alt? Hvor er vores spil på vej hen? Har vi de rette ledertyper på holdet? Kan Thorup løfte det her til mere? Jeg er i tvivl.

Besvar