SE- FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: SE- FCM

Indlæg af Lund7400 »

Desværre forhindret i at se første halvleg. I pausen ser jeg dog Pouries sviner, og jeg mener vitterligt at jeg sjældent har set en større svinestreg, det er vel på grænsen til livsfarligt på den måde at smadre sin albue i tindingen på en intetanende modspiller. Jeg er klar over, at diciplinærudvalget ikke kan gøre noget, men er det ikke kun tilfældet såfremt dommeren ikke erkender sin fejl?

Der bør minimum følge 5 dages karantæne i kølvandet på den svinestreg!

Kom så drenge!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor vi insisterer på at spille det pisse primitive, langboldspil?

/Cortez

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det er simpelthen skandaløst så ringe vi har spillet. Nu for anden kamp i træk.

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Det måtte jo ske, vi kom bagud, med de mange personlige fejl og når vi har haltet bagefter, det meste af kampen. Så lige Pourie der scorer, efter det klare røde kort han tidligere skulle have haft.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jaaaaaaaah..... Urena.... Godt tidspunkt at score sit første mål.

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lund7400 skrev:Jeg er klar over, at diciplinærudvalget ikke kan gøre noget, men er det ikke kun tilfældet såfremt dommeren ikke erkender sin fejl?
Når dommeren har dømt episoden i kampen, ved eks. at give et kort, kan diciplinærudvalget intet gøre, desværre. Hvis dommeren ikke havde set noget, eller intet gjort ved situationen, er det en anden snak.

Igang med et mindre tyveri.. 1-1 Godt med mål til Urena.

Treco

Indlæg af Treco »

1-1 En sønderjyske special.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vi kan vel ikke klage over at få uafgjort og et point, når vi ikke selv spiller bedre. Vi skal vidst til at hæve niveauet igen.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Mest skandaløse svinestreg ever straffes ikke. På den baggrund er 1-1 godkendt.

Sønderjyske er bedre end deres rygte, især på en dag hvor flere af de bærende ikke slår til(Andersson og Poulsen især). Er Izunna skadet eller? Synes han manglede i dag som indpisker og spilfordeler...

Nu må vi se hvad forfølgerne gør ved dette. De skulle nødig vinde allesammen...
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi bliver i dag straffet for vores dårlige forsvarsspil. Vi forærer igen et mål til en fuldstændig ufarlig modstander, og vi kan ikke regne med, at vi selv kan score mindst 2 mål i hver eneste kamp. Vejen til DM-guld er brolagt med grimme 1-0 sejre, og dem får vi ikke, før vi får lukket af bagude.

Pouries svinestreg kunne have ændret det hele, hvis dommeren havde dømt som han skulle, modstanderne skal åbenbart have lov til at slagte vores spillere ustraffet i denne sæson (ja, hej Stephan Andersersen det er dig, jeg tænker på).

Nå, nu skal kampen på tirsdag overstås med reserver, og så er der en yderst vigtig kamp på fredag. Vi skal op i gear - vi skal undgå den downperiode, vi havde midt på efteråret sidste sæson.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Når vi spiller ballonfodbold mod SE, så har de altid et godt tag i os. Vi skal finde en spillestil som de har svært ved at dæmme op for. Derudover er SE i denne sæson startet flot, se bare her.

http://www.superstats.dk/stadion?aar=2014%2F2015&id=26

Besvar