FCM - EFB
Re: FCM - EFB
Vi har pludselig mega hård konkurrence i centerforsvaret: http://www.bt.dk/superligaen/baenket-sv ... den-bedste
- DenStolteJyde
Hmm som Jim har spillet så hælder jeg nok til at det bliver Jim og Erik når Erik er helt klar igen..
OG så er der Banggaard som 1. reserve og dickoh som 2. reserve..
Til juletid sælger vi så Erik (til udlandet!!!) og så er det jim+Patrick med dickoh som reserve..
OG så er der Banggaard som 1. reserve og dickoh som 2. reserve..
Til juletid sælger vi så Erik (til udlandet!!!) og så er det jim+Patrick med dickoh som reserve..
Jeg synes Erik skulle lægge den transfersag helt død. Der kommer jo ikke noget godt ud af at lufte sin utilfredshed overfor ledelsen. Og at fremture på den måde kunne godt opfattes som illoyal for nogle af klubbens fans. Og så forstår jeg ganske enkelt ikke den higen efter FCK. Eriks niveau er til så meget mere end at skulle rådne op under Fjeldaben de næste 4 år.
/Cortez
/Cortez
Hvis det er artiklen i BT, du tænker på, så bliver han vel spurgt - og svarer på spørgsmålet. Han er jo en høflig ung mand.Cortez skrev:Jeg synes Erik skulle lægge den transfersag helt død. Der kommer jo ikke noget godt ud af at lufte sin utilfredshed overfor ledelsen. Og at fremture på den måde kunne godt opfattes som illoyal for nogle af klubbens fans. Og så forstår jeg ganske enkelt ikke den higen efter FCK. Eriks niveau er til så meget mere end at skulle rådne op under Fjeldaben de næste 4 år.
/Cortez
BT vil gerne, men der kan ikke koges mere suppe på den pølsepind!
Jeg tror også centerforsvaret kommer til at bestå af Erik og Jim resten af efteråret og så ryger Erik i vinterpausen.
Der var et længere indslag i Onside i går om 'Sviatchenko-gate', hvor de forsøgte at rippe op i det igen. Jeg synes det var et lidt intetsigende tiltag, der intet nyt bragte. Jeg forstår til stadighed ikke kritikken af det. Naturligvis kom Erik lidt i klemme, men sådan er vilkårene, og jeg mener ikke FCM have kunne håndteret det anderledes. Det handlede om klubbens overlevelse, og derfor måtte man naturligvis spille på flere heste.oros skrev:Hvis det er artiklen i BT, du tænker på, så bliver han vel spurgt - og svarer på spørgsmålet. Han er jo en høflig ung mand.Cortez skrev:Jeg synes Erik skulle lægge den transfersag helt død. Der kommer jo ikke noget godt ud af at lufte sin utilfredshed overfor ledelsen. Og at fremture på den måde kunne godt opfattes som illoyal for nogle af klubbens fans. Og så forstår jeg ganske enkelt ikke den higen efter FCK. Eriks niveau er til så meget mere end at skulle rådne op under Fjeldaben de næste 4 år.
/Cortez
BT vil gerne, men der kan ikke koges mere suppe på den pølsepind!
Jeg tror også centerforsvaret kommer til at bestå af Erik og Jim resten af efteråret og så ryger Erik i vinterpausen.
Lidt mere om samme: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... d-ledelsen
Han er tydeligt meget skuffet endnu. Jeg forstår heller ikke at FCK skulle være så interessant, de er et halvt niveau over FCM og talenterne får aldrig mulighed for at komme udenlands derfra. Jeg synes Erik skulle stoppe med at udtale sig om det her, og vise på banen at han er for god til Superligaen
God fornemmelse her dagen efter vi vandt. Når vi kan spille så solidt med så mange profiler ude, så ser det fornuftigt ud. Det er en imponerende pointhøst vi endnu engang har åbnet en sæson med, det må gerne blive til en god vane
Han er tydeligt meget skuffet endnu. Jeg forstår heller ikke at FCK skulle være så interessant, de er et halvt niveau over FCM og talenterne får aldrig mulighed for at komme udenlands derfra. Jeg synes Erik skulle stoppe med at udtale sig om det her, og vise på banen at han er for god til Superligaen
God fornemmelse her dagen efter vi vandt. Når vi kan spille så solidt med så mange profiler ude, så ser det fornuftigt ud. Det er en imponerende pointhøst vi endnu engang har åbnet en sæson med, det må gerne blive til en god vane
Sorry to say, men jeg kan godt forstå Erik.Ravnen skrev:Lidt mere om samme: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... d-ledelsen
Han er tydeligt meget skuffet endnu. Jeg forstår heller ikke at FCK skulle være så interessant, de er et halvt niveau over FCM og talenterne får aldrig mulighed for at komme udenlands derfra. Jeg synes Erik skulle stoppe med at udtale sig om det her, og vise på banen at han er for god til Superligaen![]()
FCK er et niveau over alle andre i denne superliga. De viser det ikke på banen lige nu, men jeg er ikke i tvivl om, at når de får spillet deres hold sammen, så bliver de ligeså dominerende som da Ståle sidst var træner. Det betyder mesterskaber og det betyder deltagelse i Europa, hvilket er ligmed et større udstillingsvindue. Ydermere er FCK´s lønbudget flere gange større end FCM´s og selvom Erik bor i Aarhus, så er København heller ikke verdens værste sted at skulle bosætte sig.
Ingen af os ved hvad der er talt om på de indre linjer, men sådan som jeg opfatter situationen, så har Erik været meget, meget tæt på at skifte til FCK, og jeg kan godt forstå at han er skuffet hvis FCM har sagt noget i stil med " Klubben fattes penge, FCK er interesseret, du kan forhandle dine personlige forhold på plads og tale med din familie om det" - Dernæst forhandles de personlige forhold på plads, familien er enige om at flytte til København m.m. også vender FCM tilbage" Sorry Erik, der kom lige en rigmand ingen har hørt om, du bliver her!"
Erik udtaler meget fornuftigt, at han har det godt i FCM og ingen er i tvivl om, at han vil yde alt for holdet, men jeg kan godt forstå hvis han er skuffet og sur. Det ville jeg være og jeg ville føle mig svigtet hvis jeg var ham.. Det betyder selvfølgelig ikke, at Erik skal ytre sin utilfredshed i pressen i tide og utide (Hvilket jeg ikke mener han gør), men jeg forstår godt, at han svarer ærligt omkring hvordan han har det når han bliver spurgt.
Er der nogen, der har nyt om Jakob Poulsen. Han måtte udgå med noget der lignede en muskelskade.
Han fik et hold i ryggen, men er en del af landsholdslejren. Hvis det er slemt bør der komme info i forbindelse med træningerne op til kampen. Hvis det havde været helt skidt, havde vi nok hørt det..Lupus1999 skrev:Er der nogen, der har nyt om Jakob Poulsen. Han måtte udgå med noget der lignede en muskelskade.
En flot kamp som beviser at man godt kan vinde en superliga kamp, selvom man her spillet Europa kamp 3 dage tidligere, hvis bare bredden er god. Vi beviste igår at vi har en rigtig god bredde i truppen, hvor vi uden profiler som Erik, Izunna, Andersson, bak og Duncan leverede flot og vandt fuldt fortjent! Dejligt at se Tim Larsen og ikke mindst Tim Sparv (MOM) stemple ind som fuldt kompetente afløsere såfremt Izunna eller Erik skulle ryge. Og så ligner Lange Poul en profil i svøb! 5 kilo mere og så mener jeg vi har en makienok med mere fart og bedre teknik..
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Man må tage hatten af for Lange Pauls teknik. Det ser specielt ud, men det virker. Jeg har ikke set mange spillere med hans højde, som rent faktisk også kan drible. Han er en meget spilbar spiller, fordi det ikke kun er højden han bidrager med, han kan faktisk også spille fremad med bolden for fødderne. Det er imponerende når man tænker på hans højde.
Men han mangler en del, han kan vinde flere dueller med mere fysik. Han kan komme bedre frem til afslutninger, og så synes jeg vi mangler vi at se lidt mere kvalitet i selve afslutningerne. Det skal nok komme, men som fast starter tror jeg ikke det er til endnu. Det er godt til ham at komme ind og få nogle kampe når modstanderne er ved at være trætte.
Men han mangler en del, han kan vinde flere dueller med mere fysik. Han kan komme bedre frem til afslutninger, og så synes jeg vi mangler vi at se lidt mere kvalitet i selve afslutningerne. Det skal nok komme, men som fast starter tror jeg ikke det er til endnu. Det er godt til ham at komme ind og få nogle kampe når modstanderne er ved at være trætte.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vil lige sige, at Izunne gjorde det fantastisk flot, da han kom ind efter Poulsens Exit. Ligeledes gjorde Møller og Marco Larsen. Dejligt vi har nogle unge, som kan træde til når det virkelig gælder og samtidig gøre det godt.Mike80 skrev:En flot kamp som beviser at man godt kan vinde en superliga kamp, selvom man her spillet Europa kamp 3 dage tidligere, hvis bare bredden er god. Vi beviste igår at vi har en rigtig god bredde i truppen, hvor vi uden profiler som Erik, Izunna, Andersson, bak og Duncan leverede flot og vandt fuldt fortjent! Dejligt at se Tim Larsen og ikke mindst Tim Sparv (MOM) stemple ind som fuldt kompetente afløsere såfremt Izunna eller Erik skulle ryge. Og så ligner Lange Poul en profil i svøb! 5 kilo mere og så mener jeg vi har en makienok med mere fart og bedre teknik..
Mike