Jeg er da helt enig med dig her. Erik har gjort det over alt forventning, Duncan har været en meget afgørende faktor for at vi overhovedet ligger hvor vi gør osv. Så at de en imellem evt. spiller med små skavanker, ændrer jo ikke så meget på om de gør det godt eller ikke.Madsen91 skrev:ikke enig.
er ret sikker på at professionelle spiller med diverse. skavanker i store dele af sæsonen.
Se på Erik som jeg mener udtalte i fodboldfm at han har haft den her fodbold ankel hele sæsonen, han har da gjort det meget godt for holdet.
Kristian bak er jeg sikker på hvis ikke hvergang så næsten spiller med en eller anden form for hæmning en mand som i min bog har gjort det meget godt.
Duncan har scoret 12 mål og har også tidligere spillet med småskader alligevel har han hvis ikke scoret så fyldt en masse på banen
Men min pointe gik så bare ikke så meget på om de præsterer på banen, men mere på at spiller man med en skade, overbelaster den mere end man burde, er sandsynligheden for at man kan forvære skaden stor. Nogle gange går det godt, andre gange knapt så godt. Men det er stadig en chance at tage og der bliver da med garanti vurderet i de enkelte tilfælde, hvad sandsynligheden er for at man forværer skaden eller ikke. Men det er i sidste ende stadig et skøn, en chance at tage.