Glen Riddersholm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: Glen Riddersholm

Indlæg af Sylvester »

Treco skrev:Jeg synes faktisk at han gjorde det godt i det interview efter kampen. Han indrømmer jo klart at der var straffe og er vel så tæt på at sige at der er rødt kort til Izunna som man kan komme uden at sige det.
Det er hele situationen. Det virker ekstremt meget som klynkeri når man er ude og sige at Izunna er forfulgt, når han derefter misser en udvisning som rettelig burde være der.

Den er ikke sjovt at skulle forsvare ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:
Det er hele situationen. Det virker ekstremt meget som klynkeri når man er ude og sige at Izunna er forfulgt, når han derefter misser en udvisning som rettelig burde være der.

Jeg tror han er helt kold over for det. Glen vil vinde det her lort, og så må han finde sig i at tage nogle kampe. Det bliver ikke sidste gang i foråret, og hurra for det.

oros

Indlæg af oros »

Sylvester skrev:
Treco skrev:Jeg synes faktisk at han gjorde det godt i det interview efter kampen. Han indrømmer jo klart at der var straffe og er vel så tæt på at sige at der er rødt kort til Izunna som man kan komme uden at sige det.

Dels er det klynkeri og efterhånden træls at høre på! De tre røde er korrekt dømt. Det er jeg ikke det mindste i tvivl om. Desuden går det ikke 'væk', så længe han tager det op både tre og fire gange hver sæson.

Lær dem at styre temperamentet i stedet for. Det gælder også Bak og Andersson mfl. Og lad så være med at brokke til og over dommeren!

Ti det ihjel!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jeg synes, det er vildt fedt at Glen har været ude og sige det.

Alt fokus på holdet og spillerne er pist væk. Det er vigtigt for ikke at få for meget pres på.

At han så ikke har helt ret i sin besked er relativt irrelevant - Journalisten fik en god historie med masser af clicks.

At 3 af fire røde kort så har været korrekte, betyder heller ikke så meget. Nu koges der bare videre på en historie, som ikke handler om spillerne og guldet.

Og når ret skal være ret, så har der altså også været mange svinere på vores afrikanske spillere, som ikke er blevet straffet på samme vis

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvorfor skal Glenn kritiseres for at lave en vaskeægte Mourinho?

Glenn tager det enorme pres, der har været på FCM holdet op til kampen, og alle snakkede kun om dommeren, og spurgte indtil dette på grund af Glenns udtalelser. Havde Glenn ikke gjort dette, så var spillerne blevet sat under voldsomt pres, og spillerne havde i stedet skulle svare på en masse andet. Det kaldes at fjerne fokus og hører sig med hos et tophold, om man vil det eller ej.

I andre lande roser man manageren efterfølgende for sådanne spin, men ikke Danmark. :?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja hatten af for Glen Mourinho, det er stærkt ageret. Glen er uden tvivl den mest talentfulde danske træner, og han kan også det her med mindgames ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg synes det interessante er, at medierne har så meget fokus på Glens såkaldte forsøg på at påvirke dommerne - og så lidt fokus på, om dommeren lod sig påvirke. Min pointe er, at det jo ikke er Glen, der er problemet. Trænere, spillere, ledere mv forsøger jo konstant at påvirke dommerne før, under og efter kampe (SEs udtalelser efter kampen er jo også et forsøg på at påvirke, ligesom fx Jacob Nielsens udtalelser efter Randers-BIF i sidste uge). Så det er altså en ikke-historie. Hvis der er et problem, så er det da dommeren det handler om. Hvis han lod sig påvirke er der en historie - men den handler altså om dommeren, og ikke om Glen.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Kent skrev:Jeg synes det interessante er, at medierne har så meget fokus på Glens såkaldte forsøg på at påvirke dommerne - og så lidt fokus på, om dommeren lod sig påvirke. Min pointe er, at det jo ikke er Glen, der er problemet. Trænere, spillere, ledere mv forsøger jo konstant at påvirke dommerne før, under og efter kampe (SEs udtalelser efter kampen er jo også et forsøg på at påvirke, ligesom fx Jacob Nielsens udtalelser efter Randers-BIF i sidste uge). Så det er altså en ikke-historie. Hvis der er et problem, så er det da dommeren det handler om. Hvis han lod sig påvirke er der en historie - men den handler altså om dommeren, og ikke om Glen.
Jeg vil da umiddelbart mene, at det er til vores fordel, at der er fokus på Glens udtalelser. Hvis der var fokus på, at dommeren lod sig påvirke, ville det være noget lettere at stange gult kort ud til Izu mod AAB

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Massiv ros til Glen fra Thomas Frank: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... et-kontakt
- Efter min mening er der sket en voldsom udvikling med førsteholdet i de 2½ år, Glen har været cheftræner. Stammen er stort set den samme, som da Glen overtog holdet, og han har arbejdet dag ind og dag ud med spillestilen. FC Midtjylland har altid været et aggressivt hold, der har været god til at presse og forsvare højt i banen, men nu kan holdet også forsvare lavt. Holdet er ekstremt dynamisk og svært at spille imod, og så har det fået en super mentalitet, hvor spillerne både er ydmyge men samtidig har en stor tro på egne evner. Det er noget, Glen har arbejdet med at banke ind i spillernes hoveder hver dag, siger Thomas Frank.

oros

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Massiv ros til Glen fra Thomas Frank: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... et-kontakt
- Efter min mening er der sket en voldsom udvikling med førsteholdet i de 2½ år, Glen har været cheftræner. Stammen er stort set den samme, som da Glen overtog holdet, og han har arbejdet dag ind og dag ud med spillestilen. FC Midtjylland har altid været et aggressivt hold, der har været god til at presse og forsvare højt i banen, men nu kan holdet også forsvare lavt. Holdet er ekstremt dynamisk og svært at spille imod, og så har det fået en super mentalitet, hvor spillerne både er ydmyge men samtidig har en stor tro på egne evner. Det er noget, Glen har arbejdet med at banke ind i spillernes hoveder hver dag, siger Thomas Frank.

Ja, det er flot.

Men KØB papirudgaven af Tipsbladet (Ekstrabladet) i dag. Der er mere omtale, end FCM får et helt år under normale omstændighed. Et kæmpe interview med Riddersholm bla.
God læselyst!

oros

Indlæg af oros »

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Enig. Han siger alt det rigtige her og er ikke bange for at kritisere det, der skete på tribunerne mod FCN.

Revanche mod AaB på lørdag; alle mand på stadion med støtte og optimisme i sinde!

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Enig. Han siger alt det rigtige her og er ikke bange for at kritisere det, der skete på tribunerne mod FCN.

Revanche mod AaB på lørdag; alle mand på stadion med støtte og optimisme i sinde!
Jeg gentager: Hvilken fantastisk træner:
http://www.bt.dk/superligaen/fcm-traene ... -med-dynen

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

En brand god kommunikatør!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Glen vil være Danmarks bedste træner nogensinde: http://pol.dk/2280093
Glen: »Om jeg når det, må andre vurdere. Men jeg arbejder hver dag på at blive det. Jeg hader middelmådighed. Middelmådighed kan jeg ikke bruge til noget. Jeg vil være den bedste træner, Danmark nogensinde har set«.
Frisk udmelding. Så må en DM-titel i 2014 være den rette start :mrgreen:

Besvar