I morgen venter Esbjerg i Superligaen, og også i pokalsemifinalerneman skal FCM op mod vestjyderne. Esbjergs Jesper Lange har udtalt, at hans hold prioriterer Superligaen højere end pokalen, men sådan har Juelsgård det ikke.
- Jeg går efter gode resultater i alle kampe, om det er pokal eller Superliga, og jeg vil da helt vildt gerne stå inde i Parken og løfte en pokal. Vi går 100% efter at vinde alle kampe, og jeg tror ikke, man vil kunne se forskel på for eksempel startopstilling, slutter Juelsgård.
Esbjerg FB-FCM
Re: Esbjerg FB-FCM
Ja, og samtidig interessant hvad Juelsgård svarer..
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Kom så drenge!
Giv Glenn en god fødselsdagsgave med en sejr, han fortjener det sgu!
Herligt fodboldvejr. Han har sgu været en rigtig god dreng.
Giv Glenn en god fødselsdagsgave med en sejr, han fortjener det sgu!
Herligt fodboldvejr. Han har sgu været en rigtig god dreng.
!
Startopstillingerne:
Esbjerg fB (4-4-2):
Lars Winde
Kian Hansen
Thomas Gaardsøe
Nicolai Høgh
Kevin Conboy
Arnór Smaráson
Morten Karlsen
Mikkel Vendelbo
Jeppe Mehl
Søren Rieks
Jesper Lange
På bænken:
Lukas Hradecky
Davidson Drobo-Ampem
Johan Persson
Tim Janssen
Kevin Bechmann Timm
Jakob Ankersen
Jonas Knudsen
FC Midtjylland (4-4-2):
Jonas Lössl
Kasper Hansen
Kristian Bak Nielsen
Kristian Ipsa
Jesper Juelsgård
Danny Olsen
Mikkel Thygesen
Mads Albæk
Rilwan Hassan
Sylvester Igboun
Ken Fagerberg
På bænken:
Kasper Jensen
Jesper Lauridsen
Alexander Ludwig
Izunna Uzochukwu
Jonas Borring
Jakob Poulsen
Mads Hvilsom
Dommer:
Lars Christoffersen
Interessant med Kasper Hansen..
Esbjerg fB (4-4-2):
Lars Winde
Kian Hansen
Thomas Gaardsøe
Nicolai Høgh
Kevin Conboy
Arnór Smaráson
Morten Karlsen
Mikkel Vendelbo
Jeppe Mehl
Søren Rieks
Jesper Lange
På bænken:
Lukas Hradecky
Davidson Drobo-Ampem
Johan Persson
Tim Janssen
Kevin Bechmann Timm
Jakob Ankersen
Jonas Knudsen
FC Midtjylland (4-4-2):
Jonas Lössl
Kasper Hansen
Kristian Bak Nielsen
Kristian Ipsa
Jesper Juelsgård
Danny Olsen
Mikkel Thygesen
Mads Albæk
Rilwan Hassan
Sylvester Igboun
Ken Fagerberg
På bænken:
Kasper Jensen
Jesper Lauridsen
Alexander Ludwig
Izunna Uzochukwu
Jonas Borring
Jakob Poulsen
Mads Hvilsom
Dommer:
Lars Christoffersen
Interessant med Kasper Hansen..
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
vigtigt! smid det nu ikke væk!
Dæleme dejligt. Vi er for uskarpe, men har en god anden halvleg, og det er fortjent at vi vinder. Nu tre kampe uden nederlag, tre kampe og 7 point. Glen har ret, vi er vågnet op til dåd 
Synes K. hansen gjorde det blændende på back pladsen,
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Dejligt med en sejr! Synes vi kæmpede godt idag, især i 2 halveg. Kasper Hansen gjorde det sublim og meget bedre end Siv har gjort det. Albæk og julle var vores bedste idag, fremragnede i pasningerne og de begge fighter som altid godt. Julle satte vel ikke en fod forkert idag? og Fremragnede rais han tager op af ventre planke! 
Kun Ipsa synes jeg spillede virkeligt dårligt, han sejlede rundt i forsvaret.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
MathiasVJacobsen
Ja, Juelsgård spillede en af sine bedste kampe.
- Desuden synes jeg Bak var en af vores bedste idag, han har nogle vigtige indgreb og diregerer forsvaret fremragende.
Ipsa havde efter min mening godt styr på "louise" og hans utallige dybde-løb
- Desuden synes jeg Bak var en af vores bedste idag, han har nogle vigtige indgreb og diregerer forsvaret fremragende.
Ipsa havde efter min mening godt styr på "louise" og hans utallige dybde-løb
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Ja, det var faktisk et udmærket alternativ. Han blev ikke for alvor sat på prøve, men løste opgaven og de enkelte indgreb flot.FCMReal skrev:Synes K. hansen gjorde det blændende på back pladsen,
Jeg så desværre kun 1. halvleg af kampen i dag.sebastian94 skrev:Dejligt med en sejr! Synes vi kæmpede godt idag, især i 2 halveg. Kasper Hansen gjorde det sublim og meget bedre end Siv har gjort det. Albæk og julle var vores bedste idag, fremragnede i pasningerne og de begge fighter som altid godt. Julle satte vel ikke en fod forkert idag? og Fremragnede rais han tager op af ventre planke!
Men hvor er det fedt at Albæk spillede en fantastisk 2. halvleg(Sebastian94 fremhæver ham som en af kampens bedste) - for før pausen var han da pivringe...
De spillede/ driblede rundt om ham efter behag, han kom hele tiden sent med sine tacklinger på kroppen, og blev fanget på mellemhånd mange gange. Eneste lyspunkt var en fin afslutning fra kanten af feltet efter en dødbold.
Men ellers super med endnu 3 point efter en halvskidt indsats.
Så skal de bare lige rykkes rundt på onsdag, så har det jo været en fremragende uge for FCM
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Selvom spillet ikke var godt og en del var noget nervøse under kampen så er 3 point 3 point og bestemt godt i denne topstrid - FCK.
Godt kæmpet drenge!
Til jer andre: Giv den ekstra gas for min skyld de næste 3 kampe hvor jeg skal arbejde...
Godt kæmpet drenge!
Til jer andre: Giv den ekstra gas for min skyld de næste 3 kampe hvor jeg skal arbejde...
!
Det var sgu KLASSE, at vi vandt den her. Det bliver ikke meget bedre end at vinde den første kamp i en Superligarunde; man føler sig så dejligt afslappet, når man ser de andre holds kampe.
God kamp af hele bagkæden, 100 % godkendt præstation fra Kasper Hansen i sin første start - og så på højre back! Målet giver forhåbentlig også de implicerede (Borring og Poulsen) et skud selvtillid.
Nu er Europa League tæt på at være sikret. Sølv kunne være lækkert, men vi er oppe mod to stærke hold. Jeg vil nok allerhelst ha' den satans pokal!
God kamp af hele bagkæden, 100 % godkendt præstation fra Kasper Hansen i sin første start - og så på højre back! Målet giver forhåbentlig også de implicerede (Borring og Poulsen) et skud selvtillid.
Nu er Europa League tæt på at være sikret. Sølv kunne være lækkert, men vi er oppe mod to stærke hold. Jeg vil nok allerhelst ha' den satans pokal!
Må indrømme at jeg også helst vil have pokalen, fremfor sølvet. Vi overlever næppe CL kvalen, så Europa League er helt fint. Hellere en titel end en sølvmedalje.
Jeg tror egentlig også vi ordner Esbjerg totalt på torsdag, de vil sikkert hellere spare folk til ligaen end satse alt i to pokalkampe og risikere at rykke ned. De har jo stadig chancen for at klare frisag.
I morgen hepper jeg på Randers og Sønderjyske
Jeg tror egentlig også vi ordner Esbjerg totalt på torsdag, de vil sikkert hellere spare folk til ligaen end satse alt i to pokalkampe og risikere at rykke ned. De har jo stadig chancen for at klare frisag.
I morgen hepper jeg på Randers og Sønderjyske
2 sejre i træk, det har vi faktisk ikke oplevet siden august sidste år, hold da op hvor er det lækkert
Syntes også det var en kanondebut til Kasper Hansen og generelt gjorde bagkæden det rigtigt godt. Skal da love for Julle har løbet sit spil helt vildt og Bak er virkelig begyndt at træde i karakter, det lover godt
Men offensiven er desværre rigtig elendig og det er godt nok ikke mange afslutninger vi kommer til idag og syntes det lugtede slemt af en 0-0er indtil J.P scorede sit kludemål. Danny lykkedes overhovedet ikke med noget og Rilwan blev også lukket effektivt ned og Thyge så vi ikke meget til offensivt. Fagerberg, hold da k... hvor var han ringe og syntes han mistede bolden hver gang han fik den. Sly var igen som det plejer, nok en samling elendige afslutninger til stakken. Det vil godt nok være vigtigt hvis han kommer igang med at score nogle kasser, for vi kan ikke blive ved med at spille med angribere som nærmest ingen mål laver.
Med sejren bliver EfB vel næsten nødt til at nedprioritere pokalen og det skal udnyttes
Syntes også det var en kanondebut til Kasper Hansen og generelt gjorde bagkæden det rigtigt godt. Skal da love for Julle har løbet sit spil helt vildt og Bak er virkelig begyndt at træde i karakter, det lover godt
Men offensiven er desværre rigtig elendig og det er godt nok ikke mange afslutninger vi kommer til idag og syntes det lugtede slemt af en 0-0er indtil J.P scorede sit kludemål. Danny lykkedes overhovedet ikke med noget og Rilwan blev også lukket effektivt ned og Thyge så vi ikke meget til offensivt. Fagerberg, hold da k... hvor var han ringe og syntes han mistede bolden hver gang han fik den. Sly var igen som det plejer, nok en samling elendige afslutninger til stakken. Det vil godt nok være vigtigt hvis han kommer igang med at score nogle kasser, for vi kan ikke blive ved med at spille med angribere som nærmest ingen mål laver.
Med sejren bliver EfB vel næsten nødt til at nedprioritere pokalen og det skal udnyttes