VB - FCM
-
Skippels
Re: VB - FCM Trup
Mangler vi ikke at udtage en spiller, vi har kun udtaget 17, i forhold de 18, man normalt udtager? Det bliver spændende at se hvem det bliver, kan næsten ikke tro andet, end at det må blive Albæk. Synes vi er meget tyndt besat centralt midtpå med de spiller TT har udtaget.
-
Skippels
Re: VB - FCM Trup
Inde på fcm.dk stod der, at Sekou blev skiftet ind i stedet for Sivebæk fra anden halvlegs start, af den grund, at de begge skulle med førsteholdet til Vejle fredag. Det tyder således på, at Oliseh bliver udtaget som den sidste spiller i truppen.
-
Hekler
Re: VB - FCM startopstilling??
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan vi starter?
Herlige set at Izuna har sagt han ikke starter, så jeg mangler en midtbanespiller
Hvem??
Herlige set at Izuna har sagt han ikke starter, så jeg mangler en midtbanespiller
Hvem??
-
corny48
set 2nd division spil mod fc fynn i gør - sivve spillede på højer kant. kan det være at han spil der i dag?? så er midtbane klar hekler??
-
Skippels
vi har kun udtaget 17 mand, så kunne være at enten Sekou eller Albæk bliver tilføjet til truppen.
-
BW - 665
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan vi
> starter?
>
> Herlige set at Izuna har sagt han ikke starter, så
> jeg mangler en midtbanespiller
>
> Hvem??
Jeg tænker at nu vi både har Califf, Ipsa & Reid klar til kamp, så hvis Izunna virkelig ikke starter, tænker jeg det muligvis er Ipsa der kommer ind på midten - han er vel den mest oplagte af de 3 - fatter simpelthen ikke hvis det er Sivebæk, hans kompetencer er da slet ikke til at løse den opgave, og kan slet ikke se hvem det ellers skulle være? Det skulle da lige være Marcic (hopefully not...)
> Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan vi
> starter?
>
> Herlige set at Izuna har sagt han ikke starter, så
> jeg mangler en midtbanespiller
>
> Hvem??
Jeg tænker at nu vi både har Califf, Ipsa & Reid klar til kamp, så hvis Izunna virkelig ikke starter, tænker jeg det muligvis er Ipsa der kommer ind på midten - han er vel den mest oplagte af de 3 - fatter simpelthen ikke hvis det er Sivebæk, hans kompetencer er da slet ikke til at løse den opgave, og kan slet ikke se hvem det ellers skulle være? Det skulle da lige være Marcic (hopefully not...)
-
Altoriso
Skægt nok tænkte jeg også på om Ipsa kunne tage en oprydder-tjans inde på midtbanen
Ellers er der vel den offensive udgave hvor det er med Danny derinde
Måske Juelsgaard kunne være en joker på pladsen ?
Ellers er der vel den offensive udgave hvor det er med Danny derinde
Måske Juelsgaard kunne være en joker på pladsen ?
-
BW - 665
Altoriso Skrev:
> Skægt nok tænkte jeg også på om Ipsa kunne tage en
> oprydder-tjans inde på midtbanen
> Ellers er der vel den offensive udgave hvor det er
> med Danny derinde
>
>
> Måske Juelsgaard kunne være en joker på pladsen ?
Jeg håber bestemt ikke det bliver hverken Juelsgaard eller Danny, vi har i den grad brug for en spiller til at holde sammen på de løse ender som Thyge efterlader derinde - lige nu ser jeg Ipsa og Marcic som de eneste alternativer, hvis altså Izunna (af grunde jeg ikke forstår) ikke får chancen.
> Skægt nok tænkte jeg også på om Ipsa kunne tage en
> oprydder-tjans inde på midtbanen
> Ellers er der vel den offensive udgave hvor det er
> med Danny derinde
>
>
> Måske Juelsgaard kunne være en joker på pladsen ?
Jeg håber bestemt ikke det bliver hverken Juelsgaard eller Danny, vi har i den grad brug for en spiller til at holde sammen på de løse ender som Thyge efterlader derinde - lige nu ser jeg Ipsa og Marcic som de eneste alternativer, hvis altså Izunna (af grunde jeg ikke forstår) ikke får chancen.
-
Takito
Re: Evt. Kørsel fra Sønderjylland ?
Fang mig lige på 40 16 71 78.. Så vi kan aftale tid.. Du har ikke tømt din indbakke. Så kan ikke sende mail til dig herinde :S
-
tubbe93
hvorfor tror i ikk at Izunna får chancen ? han er vel oplagt efter hva jeg har hørt om ham ?
-
Altoriso
tubbe93 Skrev:
> hvorfor tror i ikk at Izunna får chancen ? han er
> vel oplagt efter hva jeg har hørt om ham ?
Vi stoler vel på Hekler, når han siger :
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,940 ... #msg-94061
> hvorfor tror i ikk at Izunna får chancen ? han er
> vel oplagt efter hva jeg har hørt om ham ?
Vi stoler vel på Hekler, når han siger :
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,940 ... #msg-94061
-
Hekler
Jeg har debateret på Crazy reds side, og der var der en der kender ham personligt fra højskolen der skrev det.