Træningskamp mod FCN
-
Thomas Lund
Re: FCM TV ?
Jeg har en 4Mbit forbindelse.
Ca. en gang i minuttet stopper transmissionen for mig i ca. 2-3 sekunder. Den hakker ikke, men sender videre hvorfra den stoppede, hvilket vel forsinker udsendelsen mere og mere?
Andre der oplever det?
Lund
Ca. en gang i minuttet stopper transmissionen for mig i ca. 2-3 sekunder. Den hakker ikke, men sender videre hvorfra den stoppede, hvilket vel forsinker udsendelsen mere og mere?
Andre der oplever det?
Lund
-
The FCM FAN
Kampstart ?
Hvornår er kampen begyndt ?
Når jeg går ind på fcm tv Kommer der blot det interwiev med Reid fra Coppa Carnevale
Har fundet ud af det nu
Når jeg går ind på fcm tv Kommer der blot det interwiev med Reid fra Coppa Carnevale
Har fundet ud af det nu
-
jakobV
Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har en 4Mbit forbindelse.
>
> Ca. en gang i minuttet stopper transmissionen for
> mig i ca. 2-3 sekunder. Den hakker ikke, men
> sender videre hvorfra den stoppede, hvilket vel
> forsinker udsendelsen mere og mere?
>
> Andre der oplever det?
>
> Lund
Det er det der sker for mig os, blot at det for mig sker en 3-4 gange i minuttet :/
-------------------------------------------------------
> Jeg har en 4Mbit forbindelse.
>
> Ca. en gang i minuttet stopper transmissionen for
> mig i ca. 2-3 sekunder. Den hakker ikke, men
> sender videre hvorfra den stoppede, hvilket vel
> forsinker udsendelsen mere og mere?
>
> Andre der oplever det?
>
> Lund
Det er det der sker for mig os, blot at det for mig sker en 3-4 gange i minuttet :/
-
pdole
Jeg er lige kommet hjem fra den obligatoriske fastelavnsfest med ungerne. Jeg kan ikke skabe forbindelse til fcm.tv og vil gerne følge hvordan det går drengene - nogen der kan give en kort briefing?
-
Peter Ross
Re: Træningskamp mod FCN
Igen en kamp hvor vi skaber nok chancer til at vinde, og samtidig holder modstanderne fra de helt store chancer (hvis vi trækker de første 8 minutter fra, hvor Frank spillede i midterforsvaret), men skarpheden er godt nok fraværende i højeste grad.
Ingen prangende kamp fra vores side, men dog med gode takter, hvor blandt andet presspillet så ud til at virke fint.
Peter Ross
Ingen prangende kamp fra vores side, men dog med gode takter, hvor blandt andet presspillet så ud til at virke fint.
Peter Ross
-
Peter Ross
Re: Træningskamp mod FCN
Glimrende spørgsmål. Af en eller anden årsag var Ipsa ikke klar til kampstart, men han kom heldigvis ind efter 7-8 minutter, hvor Frank havde begået et straffespark + foræret 3-4 store chancer til FCN.
Peter Ross
Peter Ross
-
Persian_Wolf
Re: Træningskamp mod FCN - ipsa væk i første 10 min
hvis jeg hørte kommentatoren rigtig(fcmtv), så var han vist nok på toilet 
-
Peter Ross
Re: Træningskamp mod FCN - ipsa væk i første 10 min
Han rendte og varmede op omme bagved "bænken", så det kan ikke helt passe 
Peter Ross
Peter Ross