Januar Transfervindue Part 4 (nye spillere)
-
B
Re: Alexander fischer?
Spillere som Alexander Fischer håber jeg ikke engang Ørgaard så meget som overvejer, akademiet må levere de talenter og backup spillere der skal til.
Indkøb skal fra nu af være fra øverste hylde - håber jeg:o)
Indkøb skal fra nu af være fra øverste hylde - håber jeg:o)
-
B
Re: Würtz?
At købe en (måske) dyr spiller til en plads som Florescu, Salami og Thyge dækker ville for mig være tåbeligt.
Rotationsprincip giver jeg ikke en dyt for. 3 gode spillere til 2 pladser må være rigeligt, at Thyge så også dækker den hængende ved jeg godt. Men lige nøjagtig på den plads* har vi jo mere end rigeligt med spillere til at tage over, hvis Thyge rykkes tilbage i banen.
*Fagerberg, Baba, Jude, Oliseh, Claus Madsen, (når benene tillader det), Mads Albæk og måske Ilsø.
Helt enig med Davoos, vores svage punkter er angrebet og målmandsposten. Derudover fungerer midterforsvar ikke helt optimalt.
Rotationsprincip giver jeg ikke en dyt for. 3 gode spillere til 2 pladser må være rigeligt, at Thyge så også dækker den hængende ved jeg godt. Men lige nøjagtig på den plads* har vi jo mere end rigeligt med spillere til at tage over, hvis Thyge rykkes tilbage i banen.
*Fagerberg, Baba, Jude, Oliseh, Claus Madsen, (når benene tillader det), Mads Albæk og måske Ilsø.
Helt enig med Davoos, vores svage punkter er angrebet og målmandsposten. Derudover fungerer midterforsvar ikke helt optimalt.
-
Colt Sivas
Re: Fall skal sælges
Selvfølgelig er et salg af Fall en svækkelse. Men pengene kan jo bruges til forstærkninger på andre områder end angrebet. Som striwet er jeg godt tilfreds med de erstatninger jeres 20 mil. indbragte. Ligesom de forstærkninger de 17 mil. fra salget af Laursen indbragte. Er rimelig sikker på, at Brink har en backup plan liggende klar, hvis x eller y bliver solgt.
Mangler bare en forlængelse med Troest så ser det fornuftigt ud. Havde egentlig regnet med, at vi havde forlænget med Troest fremfor Møller Christensen. Helveg holder jo heller ikke for evigt.
Edit: Var ikke svar direkte til dig j3pq3, men tråden generelt.
Mangler bare en forlængelse med Troest så ser det fornuftigt ud. Havde egentlig regnet med, at vi havde forlænget med Troest fremfor Møller Christensen. Helveg holder jo heller ikke for evigt.
Edit: Var ikke svar direkte til dig j3pq3, men tråden generelt.
-
B
40-50 mio. kan ingen dansk klub vel tillade sig at sige nej til. Men det viser da handling at man allerede har erstatning klar i kulissen. Demba Nyren præsenteres vel i morgen, nu hvor David ikke skal ind og ruske tremmer.
Fall ud, Demba ind, David væk og 30-40 mio. ind på bankbogen - det er sgu god købmandsskab!, mistet mesterskab eller ej.
Kritikere vil så nok sige at Demba er en humørspiller uden disciplin, men Junior fungerede jo i OB, så hvorfor ikke også Demba.
Brink har vel været bedste mand på markedet det seneste års tid. Ikke at Borring var en dårlig handel eller for dyrt købt (langt fra), men OB havde fuldgod erstatning klar i Absalonsen. Det samme kan man sige om Laursen/Haaland. Derudover Rundstrøm, Djemba Djemba, Henrik Hansen og Esben Ruud som alle er faldet fint ind.
Fall ud, Demba ind, David væk og 30-40 mio. ind på bankbogen - det er sgu god købmandsskab!, mistet mesterskab eller ej.
Kritikere vil så nok sige at Demba er en humørspiller uden disciplin, men Junior fungerede jo i OB, så hvorfor ikke også Demba.
Brink har vel været bedste mand på markedet det seneste års tid. Ikke at Borring var en dårlig handel eller for dyrt købt (langt fra), men OB havde fuldgod erstatning klar i Absalonsen. Det samme kan man sige om Laursen/Haaland. Derudover Rundstrøm, Djemba Djemba, Henrik Hansen og Esben Ruud som alle er faldet fint ind.
-
Kent
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> 40-50 mio. kan ingen dansk klub vel tillade sig at
> sige nej til. Men det viser da handling at man
> allerede har erstatning klar i kulissen.
Helt enig. Det lader til at Signingen af Demba er rettidig omhu.
> Fall ud, Demba ind, David væk og 30-40 mio. ind på
> bankbogen
Helt så godt er det ikke, da der skal sendes 25%, til Falls tidligere klub, der efter sigende har en videresalgsklausul. Men stadig en rigtig god handel!
> Kritikere vil så nok sige at Demba er en
> humørspiller uden disciplin, men Junior fungerede
> jo i OB, så hvorfor ikke også Demba.
Jeg har tidligere talt for Demba til FCM, så det ærger mig hvis/når han ryger til OB. Han har et rigtig højt topniveau.
> Ikke at Borring var en dårlig
> handel eller for dyrt købt (langt fra), men OB
> havde fuldgod erstatning klar i Absalonsen.
Jeg vil nu langt fra kalde Absalonsen en fuldgod erstatning for Borring. Der er klasseforskel i Borrings favør, men til gengæld passer OBs spillestil bedre til Absalonsen end Borring. Men ret beset er fløjene OBs svage punkt pt.
> Derudover Rundstrøm, Djemba Djemba, Henrik Hansen og Esben
> Ruud som alle er faldet fint ind.
Arrr.... Ruud har vel ikke spillet ret meget og er på den måde ikke faldet ind. Henrik Hansen har vel sådan set skuffet og OB mangler kreativitet fra den offensive midt. Jeg kan sagtens forestille mig at et Fall salg bliver vekslet ikke kun til Demba, men også til en Ilsø eller Grahn til at dække den offensive midt. Så vil OB i mine øjne stå meget stærkt.
> 40-50 mio. kan ingen dansk klub vel tillade sig at
> sige nej til. Men det viser da handling at man
> allerede har erstatning klar i kulissen.
Helt enig. Det lader til at Signingen af Demba er rettidig omhu.
> Fall ud, Demba ind, David væk og 30-40 mio. ind på
> bankbogen
Helt så godt er det ikke, da der skal sendes 25%, til Falls tidligere klub, der efter sigende har en videresalgsklausul. Men stadig en rigtig god handel!
> Kritikere vil så nok sige at Demba er en
> humørspiller uden disciplin, men Junior fungerede
> jo i OB, så hvorfor ikke også Demba.
Jeg har tidligere talt for Demba til FCM, så det ærger mig hvis/når han ryger til OB. Han har et rigtig højt topniveau.
> Ikke at Borring var en dårlig
> handel eller for dyrt købt (langt fra), men OB
> havde fuldgod erstatning klar i Absalonsen.
Jeg vil nu langt fra kalde Absalonsen en fuldgod erstatning for Borring. Der er klasseforskel i Borrings favør, men til gengæld passer OBs spillestil bedre til Absalonsen end Borring. Men ret beset er fløjene OBs svage punkt pt.
> Derudover Rundstrøm, Djemba Djemba, Henrik Hansen og Esben
> Ruud som alle er faldet fint ind.
Arrr.... Ruud har vel ikke spillet ret meget og er på den måde ikke faldet ind. Henrik Hansen har vel sådan set skuffet og OB mangler kreativitet fra den offensive midt. Jeg kan sagtens forestille mig at et Fall salg bliver vekslet ikke kun til Demba, men også til en Ilsø eller Grahn til at dække den offensive midt. Så vil OB i mine øjne stå meget stærkt.
-
B
Synes ikke OB har manglet Borring, Absalonsen gør det da udemærket på kanten.
Esben Ruud er da faldet godt til på den måde, at han stille og roligt spiller sig ind i varmen, har fået flere og flere kampe og gjort det fint. Tror ikke han var købt til at gå direkte ind på holdet, nærmere som gardering og en fremtidens mand.
Henrik Hansen startede godt, men Lars Olsen valgte jo så at pille ham ud da banerne blev tunge - til stor undren og utilfredshed for Henrik Hansen selvfølgelig. Men flop vil jeg ikke kalde ham.
Nu du nævner Grahn...bold.dk sende ham tilbage i november til FCN, det faldt helt til jorden eller hva'? Der har været stille omkring ham i et stykke tid, synes jeg. Burde fortsat være en rimelig "hot" navn i dansk fodbold. Ender han i OB, kan Henrik Hansen godt gå hen få problemer, tunge baner eller ej.
Ok var ikke klar over at 25% af Fall pengene skulle videre, men som du siger fortsat en god handel.
Esben Ruud er da faldet godt til på den måde, at han stille og roligt spiller sig ind i varmen, har fået flere og flere kampe og gjort det fint. Tror ikke han var købt til at gå direkte ind på holdet, nærmere som gardering og en fremtidens mand.
Henrik Hansen startede godt, men Lars Olsen valgte jo så at pille ham ud da banerne blev tunge - til stor undren og utilfredshed for Henrik Hansen selvfølgelig. Men flop vil jeg ikke kalde ham.
Nu du nævner Grahn...bold.dk sende ham tilbage i november til FCN, det faldt helt til jorden eller hva'? Der har været stille omkring ham i et stykke tid, synes jeg. Burde fortsat være en rimelig "hot" navn i dansk fodbold. Ender han i OB, kan Henrik Hansen godt gå hen få problemer, tunge baner eller ej.
Ok var ikke klar over at 25% af Fall pengene skulle videre, men som du siger fortsat en god handel.
-
Jesper BW1100
B Skrev:
> Synes ikke OB har manglet Borring, Absalonsen gør
> det da udemærket på kanten.
Næh det har de egentlig ikke. Men Borring har heller aldrig passet 100 % ind i OB's spillestil.
> Esben Ruud er da faldet godt til på den måde, at
> han stille og roligt spiller sig ind i varmen, har
> fået flere og flere kampe og gjort det fint. Tror
> ikke han var købt til at gå direkte ind på holdet,
> nærmere som gardering og en fremtidens mand.
Espen Ruud har gjort det ganske udemærket og er absolut en spiller med potentiale.
> Henrik Hansen startede godt, men Lars Olsen valgte
> jo så at pille ham ud da banerne blev tunge - til
> stor undren og utilfredshed for Henrik Hansen
> selvfølgelig. Men flop vil jeg ikke kalde ham.
Henrik Hansen har været noget nær en katastrofe i OB. Hans spil når slet ikke de højder de havde i Horsens. Han skal i den grad oppe sig hvis han vil have en plads på det stærke OB-hold!
> Synes ikke OB har manglet Borring, Absalonsen gør
> det da udemærket på kanten.
Næh det har de egentlig ikke. Men Borring har heller aldrig passet 100 % ind i OB's spillestil.
> Esben Ruud er da faldet godt til på den måde, at
> han stille og roligt spiller sig ind i varmen, har
> fået flere og flere kampe og gjort det fint. Tror
> ikke han var købt til at gå direkte ind på holdet,
> nærmere som gardering og en fremtidens mand.
Espen Ruud har gjort det ganske udemærket og er absolut en spiller med potentiale.
> Henrik Hansen startede godt, men Lars Olsen valgte
> jo så at pille ham ud da banerne blev tunge - til
> stor undren og utilfredshed for Henrik Hansen
> selvfølgelig. Men flop vil jeg ikke kalde ham.
Henrik Hansen har været noget nær en katastrofe i OB. Hans spil når slet ikke de højder de havde i Horsens. Han skal i den grad oppe sig hvis han vil have en plads på det stærke OB-hold!
-
Jesper BW1100
Re: Jonas Troest, Ilsø og Prica
B Skrev:
> Har nævnt det tidligere, men håber fortsat at han
> hentes nu her.
>
> http://www.bold.dk/nyt/En-anden-dansk-klub-aktuel-
> for-Troest
>
> Ville pynte i vores midterforsvar og samtidig være
> super gardering på højrebacken.
Ville være et fint indkøb. Tror dog han forlanger KASSEN for at skifte til en anden dansk klub, hvorfor jeg ikke finder det realistisk. Men spændende er han absolut.
> På midtbanen tror jeg helt sikkert Ilsø huserer
> inden vinduet lukker ned. Dækker alle offensive
> pladser.
Hvis vi kan blive enige med SønderjyskE, tror jeg Ilsø bliver vores eneste indkøb i vinterpausen.
> I front skal AAB bare snydes for Prica, han ville
> være et scoop uden lige i vores system!
Vi henter med garanti ikke Prica. Han kan ikke komme på forskerordningen. Ergo skal han have en skyhøj løn. Og hvis Sunderland vil have bare lidt af det tabte hjem (mon ikke det er muligt med den konkurrence der er om ham) bliver hans pris også tæt på det 2-cifrede millionbeløb. Så ham kan du godt skyde en hvid pil efter.
> På målmandsposten er mit ønske desværre røget til
> FCN, den virkede ellers oplagt. Men Ørgaard må jo
> vurdere at Heinze/Raska er i blandt de bedste i
> Superligaen - jeg mener bare, at både Jesper
> Christiansen/Wiland, Stephan Rasmussen, Kevin
> Stuhr, Arek, Jimmy Nielsen og Karim Zaza er bedre.
> Måske også Nenad Novakovic, det vil foråret jo
> vise, jeg gætter på ja.
Vi har en fin kombination på målmandsposten. Unge Heinze og rutinerede Raska. Ser ingen grund til at hente Nenad Novakovic. Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han kan overhovedet.
> Det bliver alt i alt en dyr fornøjelse, men
> stopper man med import af østeuropæiske
> lottokuponer, kan det jo i længden dække det meste
> af udgiften. Den yderst fornuftige oprydning der
> er i gang, giver forhåbentlig også lidt luft i
> lønbudgettet.
Du er alt for optimistisk mht. indkøb. Der er ikke bare et bundløst hul du kan hive penge op fra. Du skal være glad hvis du ser bare én ny spiller i den sorte trøje i dette vindue, når man tager udmeldingerne i pressen i betragtning.
> Har nævnt det tidligere, men håber fortsat at han
> hentes nu her.
>
> http://www.bold.dk/nyt/En-anden-dansk-klub-aktuel-
> for-Troest
>
> Ville pynte i vores midterforsvar og samtidig være
> super gardering på højrebacken.
Ville være et fint indkøb. Tror dog han forlanger KASSEN for at skifte til en anden dansk klub, hvorfor jeg ikke finder det realistisk. Men spændende er han absolut.
> På midtbanen tror jeg helt sikkert Ilsø huserer
> inden vinduet lukker ned. Dækker alle offensive
> pladser.
Hvis vi kan blive enige med SønderjyskE, tror jeg Ilsø bliver vores eneste indkøb i vinterpausen.
> I front skal AAB bare snydes for Prica, han ville
> være et scoop uden lige i vores system!
Vi henter med garanti ikke Prica. Han kan ikke komme på forskerordningen. Ergo skal han have en skyhøj løn. Og hvis Sunderland vil have bare lidt af det tabte hjem (mon ikke det er muligt med den konkurrence der er om ham) bliver hans pris også tæt på det 2-cifrede millionbeløb. Så ham kan du godt skyde en hvid pil efter.
> På målmandsposten er mit ønske desværre røget til
> FCN, den virkede ellers oplagt. Men Ørgaard må jo
> vurdere at Heinze/Raska er i blandt de bedste i
> Superligaen - jeg mener bare, at både Jesper
> Christiansen/Wiland, Stephan Rasmussen, Kevin
> Stuhr, Arek, Jimmy Nielsen og Karim Zaza er bedre.
> Måske også Nenad Novakovic, det vil foråret jo
> vise, jeg gætter på ja.
Vi har en fin kombination på målmandsposten. Unge Heinze og rutinerede Raska. Ser ingen grund til at hente Nenad Novakovic. Der er jo ikke rigtig nogen der ved hvad han kan overhovedet.
> Det bliver alt i alt en dyr fornøjelse, men
> stopper man med import af østeuropæiske
> lottokuponer, kan det jo i længden dække det meste
> af udgiften. Den yderst fornuftige oprydning der
> er i gang, giver forhåbentlig også lidt luft i
> lønbudgettet.
Du er alt for optimistisk mht. indkøb. Der er ikke bare et bundløst hul du kan hive penge op fra. Du skal være glad hvis du ser bare én ny spiller i den sorte trøje i dette vindue, når man tager udmeldingerne i pressen i betragtning.
-
Colt Sivas
Kent Skrev:
> Helt så godt er det ikke, da der skal sendes 25%,
> til Falls tidligere klub, der efter sigende har en
> videresalgsklausul. Men stadig en rigtig god
> handel!
Det har der været noget fremme om, men mener nu det var 25% af fortjenesten ved et videre salg. Men stadigvæk mange penge hvis han bliver solgt for de beløb der er nævnt. Tror også det er derfor OB forlanger så meget for ham.
> Jeg vil nu langt fra kalde Absalonsen en fuldgod
> erstatning for Borring. Der er klasseforskel i
> Borrings favør, men til gengæld passer OBs
> spillestil bedre til Absalonsen end Borring. Men
> ret beset er fløjene OBs svage punkt pt.
Abaslonsen er i min mening en succes. Absalonsen ligger over Borrings snit i mål + oplæg i OB. Borring har nogle bedre spids kompetencer og har haft godt af en luft forandring.
> Arrr.... Ruud har vel ikke spillet ret meget og er
> på den måde ikke faldet ind. Henrik Hansen har vel
> sådan set skuffet og OB mangler kreativitet fra
> den offensive midt. Jeg kan sagtens forestille mig
> at et Fall salg bliver vekslet ikke kun til Demba,
> men også til en Ilsø eller Grahn til at dække den
> offensive midt. Så vil OB i mine øjne stå meget
> stærkt.
Ruud har gjort det rigtigt godt. Han er langsomt kommet ind på holder og har leveret varen for os. Været en af vores bedste spillere i slutningen af dette efterår. Han har et sindsygt godt indlæg som konstant skaber farlige situationer.
Tror ikke på Ilsø i OB. Det ligner ikke OB at hente talent ind til holdet. Det er mere jeres eller Fcn profil. Tror slet ikke på Grahn i OB. Har hørt lidt rygter om at holdet havde et anstrengt forhold til Grahn.
> Helt så godt er det ikke, da der skal sendes 25%,
> til Falls tidligere klub, der efter sigende har en
> videresalgsklausul. Men stadig en rigtig god
> handel!
Det har der været noget fremme om, men mener nu det var 25% af fortjenesten ved et videre salg. Men stadigvæk mange penge hvis han bliver solgt for de beløb der er nævnt. Tror også det er derfor OB forlanger så meget for ham.
> Jeg vil nu langt fra kalde Absalonsen en fuldgod
> erstatning for Borring. Der er klasseforskel i
> Borrings favør, men til gengæld passer OBs
> spillestil bedre til Absalonsen end Borring. Men
> ret beset er fløjene OBs svage punkt pt.
Abaslonsen er i min mening en succes. Absalonsen ligger over Borrings snit i mål + oplæg i OB. Borring har nogle bedre spids kompetencer og har haft godt af en luft forandring.
> Arrr.... Ruud har vel ikke spillet ret meget og er
> på den måde ikke faldet ind. Henrik Hansen har vel
> sådan set skuffet og OB mangler kreativitet fra
> den offensive midt. Jeg kan sagtens forestille mig
> at et Fall salg bliver vekslet ikke kun til Demba,
> men også til en Ilsø eller Grahn til at dække den
> offensive midt. Så vil OB i mine øjne stå meget
> stærkt.
Ruud har gjort det rigtigt godt. Han er langsomt kommet ind på holder og har leveret varen for os. Været en af vores bedste spillere i slutningen af dette efterår. Han har et sindsygt godt indlæg som konstant skaber farlige situationer.
Tror ikke på Ilsø i OB. Det ligner ikke OB at hente talent ind til holdet. Det er mere jeres eller Fcn profil. Tror slet ikke på Grahn i OB. Har hørt lidt rygter om at holdet havde et anstrengt forhold til Grahn.
-
B
Re: Jonas Troest, Ilsø og Prica
helt klar for optimistisk ja, det var mere et ønske end reel tro på at se den trio i sort i foråret.
Det burde dog med de seneste sæsoners salg ik være urealistisk, kræver bare at man lægger strategien om. Truppen ska trimmes, at købe mange spændende spillere er ik vejen frem, få men gode fra øverste hylde i stedet, back-up og talent ska hentes fra akademi.
Brøndby har været igennem samme proces, men ser desværre ud til at ha fundet formlen.
Mht keepere bliver vi nok ik enige, jeg synes vores duo er så langt fra toppen af kransekagen i superligaen, at det nogen gange gør ondt at se på!
Dog enig i at det ik er meget man ved om nenad, skrev vist også at jeg gætter på at han bliver et hit - følger i det tilfælde derfor heller ik strategien med at købe fra øverste hylde, men i mangel af bedre ledige keepere, synes jeg han var super aktuel - ligesom en kevin stuhr var det da han vendte hjem.
Det burde dog med de seneste sæsoners salg ik være urealistisk, kræver bare at man lægger strategien om. Truppen ska trimmes, at købe mange spændende spillere er ik vejen frem, få men gode fra øverste hylde i stedet, back-up og talent ska hentes fra akademi.
Brøndby har været igennem samme proces, men ser desværre ud til at ha fundet formlen.
Mht keepere bliver vi nok ik enige, jeg synes vores duo er så langt fra toppen af kransekagen i superligaen, at det nogen gange gør ondt at se på!
Dog enig i at det ik er meget man ved om nenad, skrev vist også at jeg gætter på at han bliver et hit - følger i det tilfælde derfor heller ik strategien med at købe fra øverste hylde, men i mangel af bedre ledige keepere, synes jeg han var super aktuel - ligesom en kevin stuhr var det da han vendte hjem.
-
uschel
BW - 665 Skrev:
> >
> Rigtigt, og hvorfor tror du ikke Lyngby ville give
> ham hvad han forlangte? Tror du hans krav var
> urimeligt store, eller tror du bare Lyngby ikke
> ville give mere for en marginal spiller? Og
> hvorfor var han ikke fast inventar på Lyngbys
> superligahold når han var/er så god?
>
> I øvrigt meget fint du klippede den del af mit
> indlæg ud, som jeg nu vil gentage - i kampen imod
> os, løb Simon Poulsen rundt om ham som en kegle,
> og der er vel en grund til manden bliver cuttet -
> han ville vel være noget der lignede et 4-5 valg
Prøv lige og tjek dine facts før du slynger ting ud, Facts er at han er og var mere eller mindre fast mand på lyngbys hold. Både i suppen og nu i 1 div. Han spillede ca 20 kampe da LB sidst var i suppen. Han er altså kun 22 år og har spillet ca 100 kampe for lyngby. Nu ved jeg ikke hvor stor din indsigt er i lyngbys trup, men kan fortælle at Fischer er Lyngby dreng og har været i klubben siden han var ca 10 år. Han blev rykket op i 1 holdstruppen da han var 17
Mht din kommentar om at han skulle være dårlig baseret udfra en kamp, hvor han ganske rigtig så skidt ud overfor simonaldo.
1. Hvem har ik gjort det
2. hvis man kan bedømme en mands talent udfra en kamp, så ser det dælme skidt ud for mange, deriblandt vores egen Winston Reid, men det gør ham da ikke mindre talentfuld.
Men når det er sagt, vil jeg gerne gentage at jeg IKKE mener at vi skal have ham, da vi er godt besat på backerne. Men derfor mener jeg stadig at han er en interessant spiller.
1. fordi han er yderst talentfuld.
2. Han kan spille begge backpladser
.
> >
> Rigtigt, og hvorfor tror du ikke Lyngby ville give
> ham hvad han forlangte? Tror du hans krav var
> urimeligt store, eller tror du bare Lyngby ikke
> ville give mere for en marginal spiller? Og
> hvorfor var han ikke fast inventar på Lyngbys
> superligahold når han var/er så god?
>
> I øvrigt meget fint du klippede den del af mit
> indlæg ud, som jeg nu vil gentage - i kampen imod
> os, løb Simon Poulsen rundt om ham som en kegle,
> og der er vel en grund til manden bliver cuttet -
> han ville vel være noget der lignede et 4-5 valg
Prøv lige og tjek dine facts før du slynger ting ud, Facts er at han er og var mere eller mindre fast mand på lyngbys hold. Både i suppen og nu i 1 div. Han spillede ca 20 kampe da LB sidst var i suppen. Han er altså kun 22 år og har spillet ca 100 kampe for lyngby. Nu ved jeg ikke hvor stor din indsigt er i lyngbys trup, men kan fortælle at Fischer er Lyngby dreng og har været i klubben siden han var ca 10 år. Han blev rykket op i 1 holdstruppen da han var 17
Mht din kommentar om at han skulle være dårlig baseret udfra en kamp, hvor han ganske rigtig så skidt ud overfor simonaldo.
1. Hvem har ik gjort det
2. hvis man kan bedømme en mands talent udfra en kamp, så ser det dælme skidt ud for mange, deriblandt vores egen Winston Reid, men det gør ham da ikke mindre talentfuld.
Men når det er sagt, vil jeg gerne gentage at jeg IKKE mener at vi skal have ham, da vi er godt besat på backerne. Men derfor mener jeg stadig at han er en interessant spiller.
1. fordi han er yderst talentfuld.
2. Han kan spille begge backpladser
.
-
Jesper BW1100
Det er meget fint alt sammen, men vores sigte skal bare være højere end Alexander Fischer. Mon ikke Lyngby ville strække sig noget længere for at beholde ham, hvis han var så stort et talent at han var aktuel for en topklub i SAS-ligaen, i stedet for blot at droppe ham og hente Cheikh Sarr? Alexander Fischer er ikke aktuel for FCM.
-
uschel
så prøver jeg for 3 gang. Jeg Gentager Fischer er ikke noget for os. Grunden til mit indlæg var blot at påpege at postulatet med at han skulle være marginalspiller er direkte usandt.
-
BW - 665
uschel Skrev:
> så prøver jeg for 3 gang. Jeg Gentager Fischer er
> ikke noget for os.
Javel? Tillad mig at citere dit første indlæg i tråden:
"Han er da 10 gange bedre end Sarr. Jeg vil mene han er en interessant spiller, men at vi er godt besat på backerne"
Han er en interessante spiller, men han er ikke noget for os? Lidt selvmodsigende må man sige; på hvilken måde er han så interessant, hvis vi ikke er interesserede...?
> Grunden til mit indlæg var blot at påpege at postulatet med at han skulle være
> marginalspiller er direkte usandt.
Han ville være marginalspiller for os, det er der vist ingen tvivl om. Om han var for Lyngby eller ej er vel ikke så vanvittigt relevant, da alle Lyngbys spillere ville være marginalspillere for os, med 1-2 undtagelser.
> så prøver jeg for 3 gang. Jeg Gentager Fischer er
> ikke noget for os.
Javel? Tillad mig at citere dit første indlæg i tråden:
"Han er da 10 gange bedre end Sarr. Jeg vil mene han er en interessant spiller, men at vi er godt besat på backerne"
Han er en interessante spiller, men han er ikke noget for os? Lidt selvmodsigende må man sige; på hvilken måde er han så interessant, hvis vi ikke er interesserede...?
> Grunden til mit indlæg var blot at påpege at postulatet med at han skulle være
> marginalspiller er direkte usandt.
Han ville være marginalspiller for os, det er der vist ingen tvivl om. Om han var for Lyngby eller ej er vel ikke så vanvittigt relevant, da alle Lyngbys spillere ville være marginalspillere for os, med 1-2 undtagelser.
-
uschel
nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg følger fodbold tæt, ikke bare vores eget hold, men osse hva sker sker i andre klubber. Når det er sagt mener jeg stadig at han er en god og interessant spiller. Men samtidig har du ret i at han ikke lige er hvad vi mangler. Men bare fordi en spiller ikke lige er kendt i den brede offentlighed er ikke ensbetydende han ikke kan bruges. Tag bare en Nicklas pedersen, der for blot 1½ år siden var ukendt for de fleste nede i Herfølge. Og nu har FCN fået mere end vi fik for Simon P.
Du siger, at jeg modsiger mig selv ved, at sige at fischer er interessant. Nej du jeg argumenterer jo bare for hvorfor jeg synes at han er interessant, men samtidig hvorfor, at vi ikke skal hente ham. Du siger endvidere, at du ikke kan se relevansen i om Fischer er/var marginal spiller i lyngby. Det må da åbenbart have en relevans for dig, da du fejlagtig bruger det som et af argumenterne for, hvorfor han ikke er noget for os i dit allerførste indlæg
Du siger, at jeg modsiger mig selv ved, at sige at fischer er interessant. Nej du jeg argumenterer jo bare for hvorfor jeg synes at han er interessant, men samtidig hvorfor, at vi ikke skal hente ham. Du siger endvidere, at du ikke kan se relevansen i om Fischer er/var marginal spiller i lyngby. Det må da åbenbart have en relevans for dig, da du fejlagtig bruger det som et af argumenterne for, hvorfor han ikke er noget for os i dit allerførste indlæg