SIF-FCM
-
Claus J
Giv nu Leon en chance
Jeg syntes at det er folt at man på ca. 15 min vurderer at Leon har spillet en skidt kamp. Hvor let tror man det er at blive kastet ind på en uvant plads (for øvrigt den 3. plads han spiller på holdet i dette forår, som jeg husker det) og skal præsterer max med det samme. Lige netop den centrale midtbane e nok der der sker mest. Jeg mener faktisk han gjorde det ok, han mistede godt nok nogle bolde, men var meget aktiv til at jage bolden, når SIF havde den. Jeg syntes godt han kan være sin indsats bekendt.
-
Mose
Re: Kanon optakt til braget mod Brøndby....
Mikkelsen har gjort det fint, men netop igår synes jeg han så tung ud i et par situationer.
Så stiller du spørgsmålstegn ved midtbanen. Bedømt ud fra igår var det vel der vi var stærkest.
Du hæfter dig ved, at det kun er en sejr, og så kræver du medaljer næste år. Det er vel ikke helt seriøst.
Så stiller du spørgsmålstegn ved midtbanen. Bedømt ud fra igår var det vel der vi var stærkest.
Du hæfter dig ved, at det kun er en sejr, og så kræver du medaljer næste år. Det er vel ikke helt seriøst.
-
Mose
Frandsen har et "navn". Han var inde omkring landsholdet da han spillede for VFF, men efter min vurdering har han ikke siden nået et stabilt højt niveau.
Thygesen har spillet fint gennem hele sæsonen selvom han ikke har spillet på sin ønskeplads som er den centrale midtbane. Han bevidste igår at han har klassen til den centrale midtbane. Det var ham der igår satte tempo i vores spil. Thygesen kan nå rigtig langt.
Thygesen har spillet fint gennem hele sæsonen selvom han ikke har spillet på sin ønskeplads som er den centrale midtbane. Han bevidste igår at han har klassen til den centrale midtbane. Det var ham der igår satte tempo i vores spil. Thygesen kan nå rigtig langt.
-
Claus (BW#1145)
Hvorfor altid Rathe?
Jeg forstår egentlig ikke denne forherligelse af Thomas Rathe. Gang på gang har han skuffet mig, og jeg mener ikke at hans nuværende evner berettiger til mere end højst en bænkeplads. Det kan godt være at statistikken er på hans side, men jeg synes altid han leverer en omgang anonym boldflytteri. Rathe har haft flere chancer end godt er, og Thygesen fortjener ihvertfald sin chancer. Det var ihvertfald opløftende at se en spiller med sådan en energi på midten, det er ikke set siden Thomasberg huserede.
Claus
Claus
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hvorfor altid Rathe?
Thygesen spillede en formidabel kamp i går, som jeg så i kamp referatet før mandags kampen sagde kommentatoren ved hans afbrænder 10 min. før tid: Dette er også det eneste han har gjort forkert i dag.
Vi har super gode spillere, det mener jeg også Rathe er, men mon ikke man skal prøve ham på en lidt anden plads.
Vi har super gode spillere, det mener jeg også Rathe er, men mon ikke man skal prøve ham på en lidt anden plads.
-
Bjørn
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Mikkelsen har gjort det fint, men netop igår synes
> jeg han så tung ud i et par situationer.
Det var nu ikke umiddelbart min opfattelse, men fred være med det.
> Så stiller du spørgsmålstegn ved midtbanen. Bedømt
> ud fra igår var det vel der vi var stærkest.
Jeg sætter spørgsmålstegn ved den da vi reelt kun har set denne konstellation en gang, og det imod en modstander der var fuldstændigt ude af sig selv. Jeg siger ikke at den ikke kan blive den rette konstellation, jeg siger blot at det er for tidligt at sige efter blot en kamp.
> Du hæfter dig ved, at det kun er en sejr, og så
> kræver du medaljer næste år. Det er vel ikke helt
> seriøst.
Når jeg kræver et mesterskab er det ikke fordi vi har vundet denne ene kamp, det er fordi vi efterhånden har ventet længe på at spillerne skulle blive spillet ordentlig sammen, og nu kmå det være tid til at de leverer det som de er blevet betalt for at gøre. Dvs henter mesterskabet og/eller pokalen. Vi må jo tænke på at det nuværende hold ikke har mange sæsoner sammen længere før der bliver solgt godt og grundigt ud af det (KBN, Ulrik, Pim, Dennis og måske Frandsen) og der er også spillere som Hansen der nærmer sig slutningen af deres karriere. Det skal altså ske nu, ellers går der mange år endnu inden vi henter skabet.
-------------------------------------------------------
> Mikkelsen har gjort det fint, men netop igår synes
> jeg han så tung ud i et par situationer.
Det var nu ikke umiddelbart min opfattelse, men fred være med det.
> Så stiller du spørgsmålstegn ved midtbanen. Bedømt
> ud fra igår var det vel der vi var stærkest.
Jeg sætter spørgsmålstegn ved den da vi reelt kun har set denne konstellation en gang, og det imod en modstander der var fuldstændigt ude af sig selv. Jeg siger ikke at den ikke kan blive den rette konstellation, jeg siger blot at det er for tidligt at sige efter blot en kamp.
> Du hæfter dig ved, at det kun er en sejr, og så
> kræver du medaljer næste år. Det er vel ikke helt
> seriøst.
Når jeg kræver et mesterskab er det ikke fordi vi har vundet denne ene kamp, det er fordi vi efterhånden har ventet længe på at spillerne skulle blive spillet ordentlig sammen, og nu kmå det være tid til at de leverer det som de er blevet betalt for at gøre. Dvs henter mesterskabet og/eller pokalen. Vi må jo tænke på at det nuværende hold ikke har mange sæsoner sammen længere før der bliver solgt godt og grundigt ud af det (KBN, Ulrik, Pim, Dennis og måske Frandsen) og der er også spillere som Hansen der nærmer sig slutningen af deres karriere. Det skal altså ske nu, ellers går der mange år endnu inden vi henter skabet.
-
Bjørn
> Thygesen har spillet fint gennem hele sæsonen
> selvom han ikke har spillet på sin ønskeplads som
> er den centrale midtbane. Han bevidste igår at han
> har klassen til den centrale midtbane. Det var ham
> der igår satte tempo i vores spil. Thygesen kan nå
> rigtig langt.
Så du kampen i Farum. der spillede Thygesen som en sæk kartofler. Han var decideret ringe.
> selvom han ikke har spillet på sin ønskeplads som
> er den centrale midtbane. Han bevidste igår at han
> har klassen til den centrale midtbane. Det var ham
> der igår satte tempo i vores spil. Thygesen kan nå
> rigtig langt.
Så du kampen i Farum. der spillede Thygesen som en sæk kartofler. Han var decideret ringe.
-
Ronson/twc
Re: Verbal opbakning fra TWC?
lund skrev..
>Vi stod i midten og samlede os omkring trommen som vi altid har gjort. Hvornår >tager TWC sig sammen, retter ind og bakker op om stemningen? Jeg vil gerne >lange en ordentlig verbal øretæve ud til jer med et "tag jer sammen" tilføjet. >Det er sgu en gang alibi stemning at stille sig helt ude på fløjen og råbe når >det passer jer.
om man står på siden, i midten eller hvor man så ind står handler det om at få alle med...og vi sang med på bw´s sange når vi ellers kunne høre jer,og det er hvis også første gang vi har stillet os op ud i siden,men der var jo ikke så langt til øllet..
lund skrev..
>Også på hjemmebane melder i jer ud af den kollektive opbakning og bakker kun op >når i selv syntes at i har lyst. Det virker som om at TWC sætter egne >interesser og hygge over klubben og kollektiv opbakning. Det her handler ikke >om enkelte kampe, men hvad jeg har observeret over flere hjemmekampe. Har i >noget at sige til jeres forsvar og har i tænkt jer at tage kritikken til jer og >vise jer som en katalysator i BWs opbakning? Der er brug for at vi står sammen >på Nordea når Brøndby support møder 1.100 mand stærk på torsdag og jeg ved at >TWC KAN yde, men VIL i?
Vi "TWC" har altid sat hyggen højt, men når det kommer til og bakke vores ulve op ja så er der ikke noget større og selvfølgelig tage vi kritiken alvorlig..så ja vi skal nok synge alt hvad struben kan holde og lidt mere til for i aften skal vi skal have den her lille skalp..
så jeg glæder mig til et fuld hus med knald på og masser af folk der SYNGER med
Ronson -der syntes kritik er skabt for at lave forbedring-