Bundniveauet hævet?
-
BW - 665
Re: Så hold dog...
Thomasnoerum Skrev:
-------------------------------------------------------
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> ----
> > ...KÆFT!
>
> > Så læs dog hvad du selv skriver menneske?!
> > "Bundniveauet har ingen grænser"? "Thomasberg
> > fylder folk med løgn"? ... vi lader den lige
> stå
> > for sig selv.
>
> må manden ikke havde sin egen mening? hvis han
> synes bundniveauet ingen grænser har, så har han
> vel lov til det, uden at der er en der skriver
> hold kæft.
Tror du det her er en "menings-central" hvor hver især klasker deres subjektive fis op som plakater på en væg? Han skal da have lov at have sin egen mening, uanset hvor tåbelig den er - men skal den smides ind på Graven, skal den leve op til en række betingelser, og derudover almindeligt hensyn til folk og generel anstændig opførsel.
Nu var det så heller ikke den kommentar jeg var "ude efter", den er bare direkte forkert eftersom vi har spillet langt værre end hvad der var tilfældet igår, derudover har andre hold spillet endnu værre end vi nogensinde har gjort, så der er altså en lavere grænse end vi kan nå ned til - altså, det er noget forpulet sludder.
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> ----
> > ...KÆFT!
>
> > Så læs dog hvad du selv skriver menneske?!
> > "Bundniveauet har ingen grænser"? "Thomasberg
> > fylder folk med løgn"? ... vi lader den lige
> stå
> > for sig selv.
>
> må manden ikke havde sin egen mening? hvis han
> synes bundniveauet ingen grænser har, så har han
> vel lov til det, uden at der er en der skriver
> hold kæft.
Tror du det her er en "menings-central" hvor hver især klasker deres subjektive fis op som plakater på en væg? Han skal da have lov at have sin egen mening, uanset hvor tåbelig den er - men skal den smides ind på Graven, skal den leve op til en række betingelser, og derudover almindeligt hensyn til folk og generel anstændig opførsel.
Nu var det så heller ikke den kommentar jeg var "ude efter", den er bare direkte forkert eftersom vi har spillet langt værre end hvad der var tilfældet igår, derudover har andre hold spillet endnu værre end vi nogensinde har gjort, så der er altså en lavere grænse end vi kan nå ned til - altså, det er noget forpulet sludder.
-
Hausser
Re: Bundniveauet hævet?
Det her det handler om hovmod Kent, en kedelig egenskab som en sindig jyde som Thomasberg tilsyneladende har arvet af bombastiske Erik Rasmussen, som også tit var for hurtig i aftrækket med sit "blær dig mens du kan"-mantra.
Når du det ene øjeblik melder ud til pressen at bundniveauet aldrig har været højere, for herefter at spille noget af det dårligeste fodbold i mands minde, mod et af svageste hold i suppen i mange år, ja så kommer man sgu til at se dum ud, den tidligere udtalelse var jo åbenlyst forkert. I stedet ville lidt ydmyghed til opgaven og en udtalelse i retning af, "vil har et kanonhold, men vi skal selvfølgelig lige sammenspilles og der vil altid komme nogle udfald" klæde ham bedre.
I det allerførste indelæg skrev jeg det kunne ligne FCM at dumme sig i den her kamp og det er bare så fucking typisk. Og til alle dem der siger ro på, mesterskabet bliver ikke afgjort i anden runde, så siger det bliver afgjort i hver eneste runde.
Når du det ene øjeblik melder ud til pressen at bundniveauet aldrig har været højere, for herefter at spille noget af det dårligeste fodbold i mands minde, mod et af svageste hold i suppen i mange år, ja så kommer man sgu til at se dum ud, den tidligere udtalelse var jo åbenlyst forkert. I stedet ville lidt ydmyghed til opgaven og en udtalelse i retning af, "vil har et kanonhold, men vi skal selvfølgelig lige sammenspilles og der vil altid komme nogle udfald" klæde ham bedre.
I det allerførste indelæg skrev jeg det kunne ligne FCM at dumme sig i den her kamp og det er bare så fucking typisk. Og til alle dem der siger ro på, mesterskabet bliver ikke afgjort i anden runde, så siger det bliver afgjort i hver eneste runde.
-
BW - 665
MadsBS Skrev:
> Og bundniveauet har ingen grænser. Det var jo
> tydeligt, at vi spillede som en serie 2 klub i
> Struer!
Jeg må kæmpe imod fristelsen til at kommentere på din almene dannelse, og i stedet påpege at vores spil igår var bedre end en serie 2 klub i Struer kan præstere, og at din påstand er forkert.
Derudover, så var det ikke vores værste bundniveau, det er set værre, så jo det havde åbenbart en grænse. Jeg er godt klar over at du gerne bare vil overdrive for at folk "fatter dit budskab", men det kan du gøre til et spejl eller noget, og så spare os andre for at læse igennem det der mundlort i søgen på noget konstruktivt.
> Og bundniveauet har ingen grænser. Det var jo
> tydeligt, at vi spillede som en serie 2 klub i
> Struer!
Jeg må kæmpe imod fristelsen til at kommentere på din almene dannelse, og i stedet påpege at vores spil igår var bedre end en serie 2 klub i Struer kan præstere, og at din påstand er forkert.
Derudover, så var det ikke vores værste bundniveau, det er set værre, så jo det havde åbenbart en grænse. Jeg er godt klar over at du gerne bare vil overdrive for at folk "fatter dit budskab", men det kan du gøre til et spejl eller noget, og så spare os andre for at læse igennem det der mundlort i søgen på noget konstruktivt.
-
Hausser
Jeg har ikke sagt at vi ikke skulle stille i stærkeste, jeg forklarede blot at stærkeste opstilling er en dynamisk størrelse som afhænger af modstanderen i min verden. Og så sagde jeg ellers:
1) At jeg gerne ville have en mere offensiv dygtig back i spil end Kolja som ikke kunne slå en inderside over 5 meter igår.
2) At jeg ville gerne have Furuseth i spil fremfor Danny som var tilbage i sin gamle røv og nøgler-form igår.
3) At jeg ville gerne have spillet med to deciderede angribere i kampen og med tanke på vores tandløse offensiv (vi skabte vel ikke en stor chance i de første 60 minutter?), virker det vel ikke som en forkert slutning. Spillet blev da også bedre da Jude kom ind og vi fik smidt to på top, måske fordi vores heroisk kæmpende mini-put, ikke har fået stjernenykker endnu.
Baseret på gårsdagens kamp, så syntes jeg ikke nogen af mine skøn var forkerte.
1) At jeg gerne ville have en mere offensiv dygtig back i spil end Kolja som ikke kunne slå en inderside over 5 meter igår.
2) At jeg ville gerne have Furuseth i spil fremfor Danny som var tilbage i sin gamle røv og nøgler-form igår.
3) At jeg ville gerne have spillet med to deciderede angribere i kampen og med tanke på vores tandløse offensiv (vi skabte vel ikke en stor chance i de første 60 minutter?), virker det vel ikke som en forkert slutning. Spillet blev da også bedre da Jude kom ind og vi fik smidt to på top, måske fordi vores heroisk kæmpende mini-put, ikke har fået stjernenykker endnu.
Baseret på gårsdagens kamp, så syntes jeg ikke nogen af mine skøn var forkerte.
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> Baseret på gårsdagens kamp, så syntes jeg ikke
> nogen af mine skøn var forkerte.
Det er jo som man ser det
"Hausser Skrev:
> mener jeg faktisk at en sejr mod dem bør
> blive ret komfortabel"
> Baseret på gårsdagens kamp, så syntes jeg ikke
> nogen af mine skøn var forkerte.
Det er jo som man ser det
"Hausser Skrev:
> mener jeg faktisk at en sejr mod dem bør
> blive ret komfortabel"
-
Hausser
I stedet for blot at blive tøsesur og børne-fornærmet så forhold dig i stedet hvad der står (hvilke indlæg mener du i øvrigt også der skal slettes?), det jeg skriver er 100% faktuelt korrektog vidner om hovmodighed og manglende ydmyghed overfor opgaven. Peg eventuelt på hvad du mener er torskedumt og vi kan hvad en saglig diskussion fremfor dit hysteri.
Tråden handler om et hævet bundniveau, som Thomasberg jo påstod for blot få dage siden. Hvis du mener det vi så igår vidnede om et hævet bundniveau, så må du om det, tror nu nok jeg og resten af fodbolddanmark undrede sig over hvor elendigt og ringe vi åbenbart stadig kan spille og der var vist ikke meget der vidende om et hævet bundniveau.
Tråden handler om et hævet bundniveau, som Thomasberg jo påstod for blot få dage siden. Hvis du mener det vi så igår vidnede om et hævet bundniveau, så må du om det, tror nu nok jeg og resten af fodbolddanmark undrede sig over hvor elendigt og ringe vi åbenbart stadig kan spille og der var vist ikke meget der vidende om et hævet bundniveau.
-
Hausser
Mit citat er jo taget ud af kontekst hvilket er lidt tarveligt, men den kan nu også sagtens stå alene. Havde vi spillet op til blot en brøkdel af det vi kan, så burde vi også kunne slå SønderjyskE som jeg mener vi er 2-3 klasser over.
-
Thomasnoerum
BW - 665 Skrev:
> Tror du det her er en "menings-central" hvor hver
> især klasker deres subjektive fis op som plakater
> på en væg?
ja? det kaldes et debatforum
Han skal da have lov at have sin egen
> mening, uanset hvor tåbelig den er - men skal den
> smides ind på Graven, skal den leve op til en
> række betingelser, og derudover almindeligt hensyn
> til folk og generel anstændig opførsel.
bliver du virkelig så fornærmet af hans indlæg? at det ligefrem ikke er anstændigt?
> Tror du det her er en "menings-central" hvor hver
> især klasker deres subjektive fis op som plakater
> på en væg?
ja? det kaldes et debatforum
Han skal da have lov at have sin egen
> mening, uanset hvor tåbelig den er - men skal den
> smides ind på Graven, skal den leve op til en
> række betingelser, og derudover almindeligt hensyn
> til folk og generel anstændig opførsel.
bliver du virkelig så fornærmet af hans indlæg? at det ligefrem ikke er anstændigt?
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> I stedet for blot at blive tøsesur og
> børne-fornærmet så forhold dig i stedet hvad der
> står (hvilke indlæg mener du i øvrigt også der
> skal slettes?), det jeg skriver er 100% faktuelt
> korrektog vidner om hovmodighed og manglende
> ydmyghed overfor opgaven. Peg eventuelt på hvad du
> mener er torskedumt og vi kan hvad en saglig
> diskussion fremfor dit hysteri.
Thought you'd never ask...
"at Thomasberg åbenbart fylder folk med letsindige løgn"
Mener du virkelig at du ikke selv kan se hvorfor jeg kalder sådan en formulering for "torske dum". Det handler jo ikke om at jeg ikke fatter din pointe (om jeg er enig, er så en anden side af sagen) det handler om at man godt kan hæve sine sproglige kundskaber til over 4. klasse på trods af et nederlag, og så handler det om, hvilket var det jeg anfægtede ved dit indlæg, at man ikke usagligt tilsviner spillere, trænere, osv. Jeg behøver vel ikke forklare dig hvorfor formuleringen "fylder folk med løgn" er uanstændig, vel?
"Tværtimod har det vist sig at bundniveauet åbenbart ingen grænser kender."
Som sagt i flere tidligere indlæg, er dette direkte ukorrekt eftersom vi har spillet dårligere før, både teknisk, fysisk og indstillings-mæssigt. Vi får endda et point med, så naturligvis satte kampen ikke nye grænser for lavmålet af vores bundniveau. At det så stadig var et meget lavt bundniveau vi var vidne til, det er vi ikke uenige om.
Nu er det her så endt i flueknepperi, havde jeg dog ikke troet var nødvendigt, ufatteligt i virkeligheden at det skal uddybes... Men folk har åbenbart bare forskellige meninger om hvad der er "ordentlig opførsel" på et forum, og overfor det hold man støtter, længere kommer vi nok ikke med det.
> Tråden handler om et hævet bundniveau, som
> Thomasberg jo påstod for blot få dage siden. Hvis
> du mener det vi så igår vidnede om et hævet
> bundniveau, så må du om det, tror nu nok jeg og
> resten af fodbolddanmark undrede sig over hvor
> elendigt og ringe vi åbenbart stadig kan spille og
> der var vist ikke meget der vidende om et hævet
> bundniveau.
Jeg har overhovedet ikke erklæret mig uenig i hovedparten af kritikpunkterne - synes personligt det var miserabelt, og det ene point er guld værd når spillet er så usammenhængende, men det er vel karakteristisk for et tophold at man trods alt hiver noget med hjem. Det er formuleringen, og ikke pointen bag, jeg er uenig i.
> I stedet for blot at blive tøsesur og
> børne-fornærmet så forhold dig i stedet hvad der
> står (hvilke indlæg mener du i øvrigt også der
> skal slettes?), det jeg skriver er 100% faktuelt
> korrektog vidner om hovmodighed og manglende
> ydmyghed overfor opgaven. Peg eventuelt på hvad du
> mener er torskedumt og vi kan hvad en saglig
> diskussion fremfor dit hysteri.
Thought you'd never ask...
"at Thomasberg åbenbart fylder folk med letsindige løgn"
Mener du virkelig at du ikke selv kan se hvorfor jeg kalder sådan en formulering for "torske dum". Det handler jo ikke om at jeg ikke fatter din pointe (om jeg er enig, er så en anden side af sagen) det handler om at man godt kan hæve sine sproglige kundskaber til over 4. klasse på trods af et nederlag, og så handler det om, hvilket var det jeg anfægtede ved dit indlæg, at man ikke usagligt tilsviner spillere, trænere, osv. Jeg behøver vel ikke forklare dig hvorfor formuleringen "fylder folk med løgn" er uanstændig, vel?
"Tværtimod har det vist sig at bundniveauet åbenbart ingen grænser kender."
Som sagt i flere tidligere indlæg, er dette direkte ukorrekt eftersom vi har spillet dårligere før, både teknisk, fysisk og indstillings-mæssigt. Vi får endda et point med, så naturligvis satte kampen ikke nye grænser for lavmålet af vores bundniveau. At det så stadig var et meget lavt bundniveau vi var vidne til, det er vi ikke uenige om.
Nu er det her så endt i flueknepperi, havde jeg dog ikke troet var nødvendigt, ufatteligt i virkeligheden at det skal uddybes... Men folk har åbenbart bare forskellige meninger om hvad der er "ordentlig opførsel" på et forum, og overfor det hold man støtter, længere kommer vi nok ikke med det.
> Tråden handler om et hævet bundniveau, som
> Thomasberg jo påstod for blot få dage siden. Hvis
> du mener det vi så igår vidnede om et hævet
> bundniveau, så må du om det, tror nu nok jeg og
> resten af fodbolddanmark undrede sig over hvor
> elendigt og ringe vi åbenbart stadig kan spille og
> der var vist ikke meget der vidende om et hævet
> bundniveau.
Jeg har overhovedet ikke erklæret mig uenig i hovedparten af kritikpunkterne - synes personligt det var miserabelt, og det ene point er guld værd når spillet er så usammenhængende, men det er vel karakteristisk for et tophold at man trods alt hiver noget med hjem. Det er formuleringen, og ikke pointen bag, jeg er uenig i.
-
Hausser
BW - 665 Skrev:
> "at Thomasberg åbenbart fylder folk med letsindige
> løgn"
> Mener du virkelig at du ikke selv kan se hvorfor
> jeg kalder sådan en formulering for "torske dum".
> Det handler jo ikke om at jeg ikke fatter din
> pointe (om jeg er enig, er så en anden side af
> sagen) det handler om at man godt kan hæve sine
> sproglige kundskaber til over 4. klasse på trods
> af et nederlag, og så handler det om, hvilket var
> det jeg anfægtede ved dit indlæg, at man ikke
> usagligt tilsviner spillere, trænere, osv. Jeg
> behøver vel ikke forklare dig hvorfor
> formuleringen "fylder folk med løgn" er
> uanstændig, vel?
Jeg ved ikke hvordan du kommer frem til det var en usaglig sviner jeg fyrede af, fakta er den er korrekt hvad jeg skrev, bundniveauet er jo ikke hævet trods Thomasbergs forklaring om det modsatte, det ser jeg ikke nogen grund til at pakke ind i vat, vi står vel også allesammen til ansvar for vores udtalelser..
> "Tværtimod har det vist sig at bundniveauet
> åbenbart ingen grænser kender."
> Som sagt i flere tidligere indlæg, er dette
> direkte ukorrekt eftersom vi har spillet dårligere
> før, både teknisk, fysisk og indstillings-mæssigt.
> Vi får endda et point med, så naturligvis satte
> kampen ikke nye grænser for lavmålet af vores
> bundniveau. At det så stadig var et meget lavt
> bundniveau vi var vidne til, det er vi ikke uenige
> om.
Modstanderens niveau og vores (potentielle) niveau taget i betragtning, så mener jeg kampen mod SønderjyskE var noget af de dårligste jeg har set meget længe.
> "at Thomasberg åbenbart fylder folk med letsindige
> løgn"
> Mener du virkelig at du ikke selv kan se hvorfor
> jeg kalder sådan en formulering for "torske dum".
> Det handler jo ikke om at jeg ikke fatter din
> pointe (om jeg er enig, er så en anden side af
> sagen) det handler om at man godt kan hæve sine
> sproglige kundskaber til over 4. klasse på trods
> af et nederlag, og så handler det om, hvilket var
> det jeg anfægtede ved dit indlæg, at man ikke
> usagligt tilsviner spillere, trænere, osv. Jeg
> behøver vel ikke forklare dig hvorfor
> formuleringen "fylder folk med løgn" er
> uanstændig, vel?
Jeg ved ikke hvordan du kommer frem til det var en usaglig sviner jeg fyrede af, fakta er den er korrekt hvad jeg skrev, bundniveauet er jo ikke hævet trods Thomasbergs forklaring om det modsatte, det ser jeg ikke nogen grund til at pakke ind i vat, vi står vel også allesammen til ansvar for vores udtalelser..
> "Tværtimod har det vist sig at bundniveauet
> åbenbart ingen grænser kender."
> Som sagt i flere tidligere indlæg, er dette
> direkte ukorrekt eftersom vi har spillet dårligere
> før, både teknisk, fysisk og indstillings-mæssigt.
> Vi får endda et point med, så naturligvis satte
> kampen ikke nye grænser for lavmålet af vores
> bundniveau. At det så stadig var et meget lavt
> bundniveau vi var vidne til, det er vi ikke uenige
> om.
Modstanderens niveau og vores (potentielle) niveau taget i betragtning, så mener jeg kampen mod SønderjyskE var noget af de dårligste jeg har set meget længe.
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Jeg ved ikke hvordan du kommer frem til det var en
> usaglig sviner jeg fyrede af, fakta er den er
> korrekt hvad jeg skrev, bundniveauet er jo ikke
> hævet trods Thomasbergs forklaring om det
> modsatte, det ser jeg ikke nogen grund til at
> pakke ind i vat, vi står vel også allesammen til
> ansvar for vores udtalelser..
Seriøst?! Du er klar over hvad løgn betyder ikk? ( http://en.wikipedia.org/wiki/Lie ) Formuleringen at han har "fyldt os med løgn" bringer mit pis i kog, og det insinuerer at han bevist udtaler noget der strider mod sandheden, for at sætte holdet op på en pedistal Vi kan godt blive enige om at det ikke viste sig at være tilfældet (på nuværende tidspunkt), men det er jo overhovedet ikke det samme som at "lyve"?!
> Modstanderens niveau og vores (potentielle) niveau
> taget i betragtning, så mener jeg kampen mod
> SønderjyskE var noget af de dårligste jeg har set
> meget længe.
Helt enig, men det ér dog set værre. Jeg husker udekampen mod AGF sidste sæson, sidste kamp inden vinterpausen, hvor vi tabte 0-2, som værende værre. Derudover har der, hvis vi går over én sæson tilbage, været op til flere kampe hvor niveauet har været meget værre end mod SønderjyskE. Så jo, bundniveauet har fundet en grænse, omen den stadig er for lav hvis vi skal spille med om guld - lad os håbe det her var det slag i fjæsset vi skulle bruge for at det bliver implementeret for alvor.
> Jeg ved ikke hvordan du kommer frem til det var en
> usaglig sviner jeg fyrede af, fakta er den er
> korrekt hvad jeg skrev, bundniveauet er jo ikke
> hævet trods Thomasbergs forklaring om det
> modsatte, det ser jeg ikke nogen grund til at
> pakke ind i vat, vi står vel også allesammen til
> ansvar for vores udtalelser..
Seriøst?! Du er klar over hvad løgn betyder ikk? ( http://en.wikipedia.org/wiki/Lie ) Formuleringen at han har "fyldt os med løgn" bringer mit pis i kog, og det insinuerer at han bevist udtaler noget der strider mod sandheden, for at sætte holdet op på en pedistal Vi kan godt blive enige om at det ikke viste sig at være tilfældet (på nuværende tidspunkt), men det er jo overhovedet ikke det samme som at "lyve"?!
> Modstanderens niveau og vores (potentielle) niveau
> taget i betragtning, så mener jeg kampen mod
> SønderjyskE var noget af de dårligste jeg har set
> meget længe.
Helt enig, men det ér dog set værre. Jeg husker udekampen mod AGF sidste sæson, sidste kamp inden vinterpausen, hvor vi tabte 0-2, som værende værre. Derudover har der, hvis vi går over én sæson tilbage, været op til flere kampe hvor niveauet har været meget værre end mod SønderjyskE. Så jo, bundniveauet har fundet en grænse, omen den stadig er for lav hvis vi skal spille med om guld - lad os håbe det her var det slag i fjæsset vi skulle bruge for at det bliver implementeret for alvor.
-
Hausser
BW - 665 Skrev:
> Seriøst?! Du er klar over hvad løgn betyder ikk? (
> http://en.wikipedia.org/wiki/Lie ) Formuleringen
> at han har "fyldt os med løgn" bringer mit pis i
> kog, og det insinuerer at han bevist udtaler noget
> der strider mod sandheden, for at sætte holdet op
> på en pedistal Vi kan godt blive enige om at det
> ikke viste sig at være tilfældet (på nuværende
> tidspunkt), men det er jo overhovedet ikke det
> samme som at "lyve"?!
Lad os bare sige at han ikke har løjet så, selv om det han udtalte har vist sig forkert, dog er det så bekymrende at han tilsyneladende ikke kender sit hold bedre end han gør. Thomasberg gjorde sig skyldig i hovmod med sin udtalelse, hvilket blev bevist i søndags og det kommer han naturligvis til at stå til ansvar for ligesom du og jeg også ville komme til det. Jeg siger f.eks heller ikke i fuld alvor, at jeg kan løbe en 100-meter på 10 sekunder, for herefter at løbe den på 20, uden at komme til at høre for det, det er selvsagt.
> Helt enig, men det ér dog set værre. Jeg husker
> udekampen mod AGF sidste sæson, sidste kamp inden
> vinterpausen, hvor vi tabte 0-2, som værende
> værre. Derudover har der, hvis vi går over én
> sæson tilbage, været op til flere kampe hvor
> niveauet har været meget værre end mod
> SønderjyskE. Så jo, bundniveauet har fundet en
> grænse, omen den stadig er for lav hvis vi skal
> spille med om guld - lad os håbe det her var det
> slag i fjæsset vi skulle bruge for at det bliver
> implementeret for alvor.
Jeg vil vove den påstand at spillet var betydeligt ringere mod Sønderjyske end det var mod AGF i den famøse 0-2 kamp. Resultatet var selvfølgelig dårligere mod GFerne, men modstanden var også betydelig hårdere. Kampen mod SønderjyskE beviser bestemt ikke at bundniveauet har fundet end grænse, eller rettere, det kan måske godt være, men det niveau er så til gengæld også så ufatteligt dårligt at vi ville tabe stort til samtlige hold i ligaen med den pinlige indsats.
> Seriøst?! Du er klar over hvad løgn betyder ikk? (
> http://en.wikipedia.org/wiki/Lie ) Formuleringen
> at han har "fyldt os med løgn" bringer mit pis i
> kog, og det insinuerer at han bevist udtaler noget
> der strider mod sandheden, for at sætte holdet op
> på en pedistal Vi kan godt blive enige om at det
> ikke viste sig at være tilfældet (på nuværende
> tidspunkt), men det er jo overhovedet ikke det
> samme som at "lyve"?!
Lad os bare sige at han ikke har løjet så, selv om det han udtalte har vist sig forkert, dog er det så bekymrende at han tilsyneladende ikke kender sit hold bedre end han gør. Thomasberg gjorde sig skyldig i hovmod med sin udtalelse, hvilket blev bevist i søndags og det kommer han naturligvis til at stå til ansvar for ligesom du og jeg også ville komme til det. Jeg siger f.eks heller ikke i fuld alvor, at jeg kan løbe en 100-meter på 10 sekunder, for herefter at løbe den på 20, uden at komme til at høre for det, det er selvsagt.
> Helt enig, men det ér dog set værre. Jeg husker
> udekampen mod AGF sidste sæson, sidste kamp inden
> vinterpausen, hvor vi tabte 0-2, som værende
> værre. Derudover har der, hvis vi går over én
> sæson tilbage, været op til flere kampe hvor
> niveauet har været meget værre end mod
> SønderjyskE. Så jo, bundniveauet har fundet en
> grænse, omen den stadig er for lav hvis vi skal
> spille med om guld - lad os håbe det her var det
> slag i fjæsset vi skulle bruge for at det bliver
> implementeret for alvor.
Jeg vil vove den påstand at spillet var betydeligt ringere mod Sønderjyske end det var mod AGF i den famøse 0-2 kamp. Resultatet var selvfølgelig dårligere mod GFerne, men modstanden var også betydelig hårdere. Kampen mod SønderjyskE beviser bestemt ikke at bundniveauet har fundet end grænse, eller rettere, det kan måske godt være, men det niveau er så til gengæld også så ufatteligt dårligt at vi ville tabe stort til samtlige hold i ligaen med den pinlige indsats.
-
Jydepower
Hausser Skrev:
> Jeg vil vove den påstand at spillet var betydeligt
> ringere mod Sønderjyske end det var mod AGF i den
> famøse 0-2 kamp. Resultatet var selvfølgelig
> dårligere mod GFerne, men modstanden var også
> betydelig hårdere.
Jeg tror netop det er der problemet ligger ved os fans. Vi JUBLER hvis vi vinder en kamp, og spiller så pisse ringe, og er lidt mugle hvis vi ikke får max point når vi spiller modstanderen ud af banen, men i den vished om at vi faktisk godt kunne vinde, så vi tager det ikke så hårdt. Men så snart vi får 1 point og spiller røv elendigt så skal træneren fyres og dele af helvede bryder løs. Pointen med dette er, 1 point er 1 point. 0 point er 0 point. 3 point er 3 point. Så lige meget hvordan vi spiller, så vinder man ikke mesterskabet på poleret spil, med på point. Jeg tør vædde min højre guldtand ( som jeg dog ikke har (: ) med at Aab, FCK, Bif, Ob nok også skal tabe nogle point til dem. Hvis vi bliver ved i 7-10 kampe som vi gjorde mod SønderjyskE så kan det blive taget op igen. Men det er ufattelig SJÆLLENDT vi ser at drengene spiller, like that shit. Lad dem have en offdag, og så skal de nok komme igang igen?
> Jeg vil vove den påstand at spillet var betydeligt
> ringere mod Sønderjyske end det var mod AGF i den
> famøse 0-2 kamp. Resultatet var selvfølgelig
> dårligere mod GFerne, men modstanden var også
> betydelig hårdere.
Jeg tror netop det er der problemet ligger ved os fans. Vi JUBLER hvis vi vinder en kamp, og spiller så pisse ringe, og er lidt mugle hvis vi ikke får max point når vi spiller modstanderen ud af banen, men i den vished om at vi faktisk godt kunne vinde, så vi tager det ikke så hårdt. Men så snart vi får 1 point og spiller røv elendigt så skal træneren fyres og dele af helvede bryder løs. Pointen med dette er, 1 point er 1 point. 0 point er 0 point. 3 point er 3 point. Så lige meget hvordan vi spiller, så vinder man ikke mesterskabet på poleret spil, med på point. Jeg tør vædde min højre guldtand ( som jeg dog ikke har (: ) med at Aab, FCK, Bif, Ob nok også skal tabe nogle point til dem. Hvis vi bliver ved i 7-10 kampe som vi gjorde mod SønderjyskE så kan det blive taget op igen. Men det er ufattelig SJÆLLENDT vi ser at drengene spiller, like that shit. Lad dem have en offdag, og så skal de nok komme igang igen?
-
Altoriso
Helt ærligt Hausser
Jeg tror simpelthen ikke på at du personligt kan vurdere holdets styrke bedre end Thomasberg!
Så jeg synes du skyder langt ved siden af - selv om du da ellers normalt virker til at have ok styr på holdet..Men altså som sagt ikke bedre end trænerne selv
Jeg tror simpelthen ikke på at du personligt kan vurdere holdets styrke bedre end Thomasberg!
Så jeg synes du skyder langt ved siden af - selv om du da ellers normalt virker til at have ok styr på holdet..Men altså som sagt ikke bedre end trænerne selv
-
Thomas Lund
Den her "træneren-ved-bedst eller ledelsen-i-fcm-ved bedst er ikke en argumentation i sig selv Jan.
Du har brugt den før og den holder ikke en meter.
Det er jo netop tvivlen på ledelsens kompetencer der gør at mange debatter starter her på graven, så det er totalt malplaceret at skrive det som den skindbarlige sandhed.
Lund
Du har brugt den før og den holder ikke en meter.
Det er jo netop tvivlen på ledelsens kompetencer der gør at mange debatter starter her på graven, så det er totalt malplaceret at skrive det som den skindbarlige sandhed.
Lund