U/21 med Troest og Kjær

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: 2. halvleg

Indlæg af Hausser »

Det er dejligt Heinze får chancen og det der mål kunne han bestemt ikke gøre noget ved, skidt skidt forsvarsspil af Søren Christensen som alt for let bliver rundet. Troest syntes jeg heller ikke kunne gøre alverden ved den..

Vores u-21 landshold er ufatteligt tandløst fremad, tvivler meget på vi får scoret, vi har simpelthen ikke nok kvalitet fra midten og frem..

Kanonredning af Heinze der..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Tyskerne havde et kanonhug på overliggeren, og da den gav hjørne må det betyde at Heinze havde et par fingre på den, så klasseredning :-)

Men puha tyskerne presser godt nok på nu..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kjær ud - ny agf´er ind :-) Gjessing

Kjær bliver igen nævnt, som en man skal bide mærke i efter hans skifte til Palermo

Altoriso

3-0

Indlæg af Altoriso »

Selvmål af Lange efter hjørnespark

Troest misser bolden med en centimeter, og Lange har svært ved at gøre noget..men godt headet af Lange

Hmm...

Kort til Troest kort tid efter

Altoriso

4-0

Indlæg af Altoriso »

En bold spilles ind fra højre og Heinze kan ikke nå ud til den , og den bliver sparket let ind fra venstre side af målet

Heinze kunne vel godt have strakt sig lidt mere...

Bjerg90

Re: 4-0

Indlæg af Bjerg90 »

Mener også lidt det er Heinzes mål - Han ser ikke helt god ud der..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Troest begår frispark på kanten, men tyskland skyder over

Hausser

Indlæg af Hausser »

Vi er simpelthen så tandløse, vi kunne spille fra nu af og til jul uden at kunne score..

Syntes måske heller ikke det er vanvittigt genialt at hive flere forsvarere ud og erstatte dem med nogen som ikke har spillet på den plads i lang tid (Gjessing), vi sejlede jo mere og mere..

AGF får med garanti ikke 20-30 millioner for Lumb baseret på den her kamp :)

Kalle

Indlæg af Kalle »

Muligt at de var trætte - men efter at to af de bedste i dag (Kjær og Randrup) blev skiftet ud, har forsvaret jo decideret sejlet.

Det hjælper naturligvis heller ikke at midtbanen næsten udelukkende består af fremadrettede typer, som åbenbart kun har luft til 60min´s defensivt arbejde. Så udover manglen på en Duncan/Frank K type i front, er der altså og i den grad behov for andre typer på midtbanen hvis dette hold skal videre til slutrunden.

Altoriso

Lille evaluering

Indlæg af Altoriso »

med et par minutter tilbage

Altså Danmark er jo virkeligt ved at få overtaget i 1. halvleg, da Schmeichel dropper

i 2. halvleg starter tyskland godt ud og har alt spillet i den halvleg

Kjær og Troest gør det godt som de plejer, men i de sidste 15 min virker det til at Troest (+ de fleste andre) er løbet tør for strøm, og de bliver jo løbet over ende..

Både Heinze og Troest ser vel ikke så godt ud i den periode...

Synes at Lumb imponerede rigtigt meget, hvorimod Enevoldsen var meget anonym

resten vil jeg helst ikke kommentere, da jeg ikke fulgte dem så nøje

Synes også at det var rart med en kommentator der var så meget inde i sagerne - det var sgu fin stil der!

Havde Danmark ikke fået den nedtur ved 0-1 målet kunnet det godt have endt bedre

foboldfreaken1001

Troest ind istedet for Leon

Indlæg af foboldfreaken1001 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84447

Fuldt fortjent!!!

og tillykke

fcebbesen

Re: Troest ind istedet for Leon

Indlæg af fcebbesen »

det var vel et spørgsmål om tid før han kom på landsholdet med alle de skader

mrjelle

Re: Troest ind istedet for Leon

Indlæg af mrjelle »

Ja i han har i hvertfald han en langt bedre sæson end eksempelvis Gravgaard/ Larusen så er det vel fortjent nok.

Lars

Magnus Troest the Great

Indlæg af Lars »

Et flot skulderklap til Troest der har gjort en god figur over sæsonen og har jo også vist god form på det sidste.

Jeg håber at vi får held til at beholde ham. Men det afhænger vel af hvor stor interessen bliver fra udlandet.

Lauth

Re: Magnus Troest the Great

Indlæg af Lauth »

Det er Leon! ... Winston Reid ?

Besvar