mikmak12 Skrev:
-------------------------------------------------------
> ja vi kan kun være enige han skal ud på bænken
Vi?
Hvem skal erstatte ham? (Realistisk bud tak, Claus Madsen er for let købt da han ikke kan holde til det)
D. Olsen er piv ringe
-
Jonas BW:1859
Re: D. Olsen er IKKE piv ringe
mikmak12 Skrev:
Vi? Synes på ingen måde han skal på bænken, bliver han ikke bedre af. Og hvem er bedre end ham? Claus Madsen? han kan ikke spille hele kampe. Filta ? Nej!
Synes at han har gjort det meget flot i kampene mod AAB, OB og FCK. Og så var det i øvrigt ikke kun ham der har været dårlig her i de sidste kampe.
Jeg holder stadig på at man ikke skal kører på vores egne spillere. Og hvis nu Danny O evt. skulle læse med her inde tror jeg ikke folk skal regne med at han får mere selvtillid.
/Jonas Max
Vi? Synes på ingen måde han skal på bænken, bliver han ikke bedre af. Og hvem er bedre end ham? Claus Madsen? han kan ikke spille hele kampe. Filta ? Nej!
Synes at han har gjort det meget flot i kampene mod AAB, OB og FCK. Og så var det i øvrigt ikke kun ham der har været dårlig her i de sidste kampe.
Jeg holder stadig på at man ikke skal kører på vores egne spillere. Og hvis nu Danny O evt. skulle læse med her inde tror jeg ikke folk skal regne med at han får mere selvtillid.
/Jonas Max
-
BW - 665
Jonas BW:1859 Skrev:
> Jeg holder stadig på at man ikke skal kører på
> vores egne spillere. Og hvis nu Danny O evt.
> skulle læse med her inde tror jeg ikke folk skal
> regne med at han får mere selvtillid.
Jeg er enig så langt at man ikke bør tilsvine dem og være nedsættende eller fornærmende overfor dem som personer, når det så er sagt, så mener jeg kontruktiv kritik er helt berettiget.
Jeg forventer skam at de allerede har fået alt den konstruktive kritik som er berettiget af vores trænerteam og holdkammerater, men skulle det alligevel ske at ER har overset noget, så er det såmen kun glimrende hvis han kan få det input herfra
Men som sagt, alt udover det, usagligt fis og blålys bør foragtes (og ja, det gælder OGSÅ lige efter en tabt kamp!)
> Jeg holder stadig på at man ikke skal kører på
> vores egne spillere. Og hvis nu Danny O evt.
> skulle læse med her inde tror jeg ikke folk skal
> regne med at han får mere selvtillid.
Jeg er enig så langt at man ikke bør tilsvine dem og være nedsættende eller fornærmende overfor dem som personer, når det så er sagt, så mener jeg kontruktiv kritik er helt berettiget.
Jeg forventer skam at de allerede har fået alt den konstruktive kritik som er berettiget af vores trænerteam og holdkammerater, men skulle det alligevel ske at ER har overset noget, så er det såmen kun glimrende hvis han kan få det input herfra
Men som sagt, alt udover det, usagligt fis og blålys bør foragtes (og ja, det gælder OGSÅ lige efter en tabt kamp!)
-
HKP
Endnu en skod kamp af Danny O. Formår at hugge bolden 8 meter over mål 2 gange og blive skiftet ud efter godt en time....
Og så får han ovenikøbet stor ros af kommentatoren???? Han laver altså intet konstruktivt!!!
Og så får han ovenikøbet stor ros af kommentatoren???? Han laver altså intet konstruktivt!!!
-
Jesper BW1100
HKP Skrev:
> Endnu en skod kamp af Danny O. Formår at hugge
> bolden 8 meter over mål 2 gange og blive skiftet
> ud efter godt en time....
>
> Og så får han ovenikøbet stor ros af
> kommentatoren???? Han laver altså intet
> konstruktivt!!!
Fin kamp af Danny. Udfordrer Alexander Fischer mange gange og kommer som oftest forbi. Er desuden millimeter fra en friløber, hvor han bliver revet omkuld i stedet for. Har et par gode indlæg, som med lidt held kunne have resulteret i en asisst. Det eneste han mangler i dag er at ramme målet på hans skud. Ellers er hans indsats upåklagelig.
>
> konstruktivt!!!
Fin kamp af Danny. Udfordrer Alexander Fischer mange gange og kommer som oftest forbi. Er desuden millimeter fra en friløber, hvor han bliver revet omkuld i stedet for. Har et par gode indlæg, som med lidt held kunne have resulteret i en asisst. Det eneste han mangler i dag er at ramme målet på hans skud. Ellers er hans indsats upåklagelig.
-
Vinding
Jesper BW1100 Skrev:
> Fin kamp af Danny. Udfordrer Alexander Fischer
> mange gange og kommer som oftest forbi. Er desuden
> millimeter fra en friløber, hvor han bliver revet
> omkuld i stedet for. Har et par gode indlæg, som
> med lidt held kunne have resulteret i en asisst.
> Det eneste han mangler i dag er at ramme målet på
> hans skud. Ellers er hans indsats upåklagelig.
Jeg ville nu hellere se ham spille hans hold kammerater i stedet for at skyde selv. For han er god til at komme forbi modstanderne.
Vinding
> Fin kamp af Danny. Udfordrer Alexander Fischer
> mange gange og kommer som oftest forbi. Er desuden
> millimeter fra en friløber, hvor han bliver revet
> omkuld i stedet for. Har et par gode indlæg, som
> med lidt held kunne have resulteret i en asisst.
> Det eneste han mangler i dag er at ramme målet på
> hans skud. Ellers er hans indsats upåklagelig.
Jeg ville nu hellere se ham spille hans hold kammerater i stedet for at skyde selv. For han er god til at komme forbi modstanderne.
Vinding
-
mrjelle
Syns bestemt Danny spiller en god kamp i dag, hans driblinger lykkedes det eneste problem er hans skud, som folk også nævner.
-
j3pq3
HKP Skrev:
>
> konstruktivt!!!
Du kan da ikke bedømme en fodboldsspillers præstation efter hans skud? ja, han har to store chancer hvor han måske skulle være lidt mere uselvisk, men du glemmer vist hvem der kom frem til chancerne?
>
> konstruktivt!!!
Du kan da ikke bedømme en fodboldsspillers præstation efter hans skud? ja, han har to store chancer hvor han måske skulle være lidt mere uselvisk, men du glemmer vist hvem der kom frem til chancerne?
-
Persian_Wolf
Re: D. Olsen i Lyngby Kampen
Jeg mener han var på grænsen til dumpekarakter idag.
Hans afslutninger var elendige, og havde enkelte forkerte beslutninger hvor han kunne spille ind til Thyge og Fagerberg.
Han kommer dog flot med over flanken flere gange, dog også mod en overkommelig modspiller på den side af Lyngbys forsvar
Hans afslutninger var elendige, og havde enkelte forkerte beslutninger hvor han kunne spille ind til Thyge og Fagerberg.
Han kommer dog flot med over flanken flere gange, dog også mod en overkommelig modspiller på den side af Lyngbys forsvar