Plan B
-
Kent
Re: Ailton
Han er ikke helt den type vi leder efter, og jeg tvivler meget på at FCK vil afsætte deres flop til os for under 10 mio. Det vil nok ærgre dem lidt for meget, hvis han fik succes hos os. Desuden skal man nok ikke undervurdere den løn Ailton får. Men ellers enig i, at han godt kunne være en type som blomstrede i vores spillesystem.
-
B
Ja jeg så ham gerne i FCM, men tvivler på at FCK er interesseret i at sælge til os til spot-pris.
Hvis han ryger videre, er det sikkert retur til Sverige.
Hvis han ryger videre, er det sikkert retur til Sverige.
-
Dennis (BW2479)
Ailton ville være min favorit signing. Mest fordi han sikkert ville blomstre i fcm. Og hvor ville det da være dejligt at sælge ham videre til 40 mil om 3 år efter at han har givet os 2 danske mesterskaber
Hvis vi kan få ham for 10 vil til rimelig løn så skal vi slå til.
Men tror ikke på det. Kunne måske ske hvis de havde købt demba, Men hvis de køber en ny klasse angriber er chancen der da.
Men tror ikke på det. Kunne måske ske hvis de havde købt demba, Men hvis de køber en ny klasse angriber er chancen der da.
-
Altoriso
Re: Frank ofte skadet ??
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> For mig at se,
> vil det ihvertfald være uansvarligt at påbegynde
> forårssæsonen med en desværre ofte skadet Frank
> Kristensen som eneste targetspiller i truppen,
Jeg synes ikke at det er rimeligt at sætte prædikatet "ofte skadet" på Frank Kristensen mere !
Efter vi fik Lars Rasmussen tilknyttet holdet har han jo stort set ikke været skadet på alm. vis
Jeg har kigget FCM.dk igennem og så vidt jeg kan se så skal vi helt tilbage til august 2006, hvor Frank var skadet (pga sin ryg vil jeg tro) Han spiller dog allerede i sept...
I oktober snakker man om at han nu pga LR var tilbage for fuld tryk
Der har dog været fravær fra Frank:
I sommerpausen var han væk en uges tid med et "galop´erende hjerte"
Inden årets sidste kamp fik han en lidt usædvanlig nakkeskade
Ergo synes jeg IKKE at Frank fortjener at blive kaldt ofte skadet...
Hvor mange gange har du feks. selv været fraværende fra dit arbejde de sidste 1½ år ?
Kilde fcm.dk søgt under Frank Kristensen
> For mig at se,
> vil det ihvertfald være uansvarligt at påbegynde
> forårssæsonen med en desværre ofte skadet Frank
> Kristensen som eneste targetspiller i truppen,
Jeg synes ikke at det er rimeligt at sætte prædikatet "ofte skadet" på Frank Kristensen mere !
Efter vi fik Lars Rasmussen tilknyttet holdet har han jo stort set ikke været skadet på alm. vis
Jeg har kigget FCM.dk igennem og så vidt jeg kan se så skal vi helt tilbage til august 2006, hvor Frank var skadet (pga sin ryg vil jeg tro) Han spiller dog allerede i sept...
I oktober snakker man om at han nu pga LR var tilbage for fuld tryk
Der har dog været fravær fra Frank:
I sommerpausen var han væk en uges tid med et "galop´erende hjerte"
Inden årets sidste kamp fik han en lidt usædvanlig nakkeskade
Ergo synes jeg IKKE at Frank fortjener at blive kaldt ofte skadet...
Hvor mange gange har du feks. selv været fraværende fra dit arbejde de sidste 1½ år ?
Kilde fcm.dk søgt under Frank Kristensen
-
Dennis (BW2479)
Re: Plan B: Morten Skoubo
Morten Skoubo ville være en nostalgi signing af de store. Men ved ik lige hvad han har at komme med.
Tror vi kan gætte løs i en uendelighed. Men mon ikke JØ enten kommer med en stor overraskelse. Og ellers bliver overraskelsen at vi ik køber nogen
Tror vi kan gætte løs i en uendelighed. Men mon ikke JØ enten kommer med en stor overraskelse. Og ellers bliver overraskelsen at vi ik køber nogen
-
mrjelle
Dema klar for Brann
Ja så er det offcielt at vi godt kan begynde at kigge efter andre angribere.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78592
http://www.bt.dk/article/20080116/sport01/801160423/
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78592
http://www.bt.dk/article/20080116/sport01/801160423/
-
Glen
Re: Spillereffektivitet...
fcm-fan-4ever
Tror ikke det bilver nemt at købe spiller fra Norge - Brann´s begrundelse for at købe Demba var at han var "billig" Ingen af nedenstående kan købe under 10 mill. Thorstein Helstad, Peter Ijeh, Daniel Nannskog, Yssouf Koné, Morten Moldskred, Steffen Iversen.
Viking har nægtet at sælge Peter Ijeh for 12 mill. på trods af at han og familien ikke trives i viking og forholdet til træneren er anstrengt. Så det er nok ikke i Norge man skal forvente gode tilbud i januar
)
Jeg kender ikke så meget til sverige men spillere som Paulinho, Anders Svensson, Junior, Stefan Ishizaki, Dusan Djuric hvoraf Djuric er midtbanespiller tror jeg heller ikke man kan købe på den rigtige side af 10 mill.
HVis du kikker på tidligere år har svenskere være godt til at få mange penge for deres angriber kan bla. nævne Markus Rosenberg, Alfonso Alves, Alvaro Santos, Ailton m.flere som alle er solgt for høje beløb.
Tror ikke det bilver nemt at købe spiller fra Norge - Brann´s begrundelse for at købe Demba var at han var "billig" Ingen af nedenstående kan købe under 10 mill. Thorstein Helstad, Peter Ijeh, Daniel Nannskog, Yssouf Koné, Morten Moldskred, Steffen Iversen.
Viking har nægtet at sælge Peter Ijeh for 12 mill. på trods af at han og familien ikke trives i viking og forholdet til træneren er anstrengt. Så det er nok ikke i Norge man skal forvente gode tilbud i januar
Jeg kender ikke så meget til sverige men spillere som Paulinho, Anders Svensson, Junior, Stefan Ishizaki, Dusan Djuric hvoraf Djuric er midtbanespiller tror jeg heller ikke man kan købe på den rigtige side af 10 mill.
HVis du kikker på tidligere år har svenskere være godt til at få mange penge for deres angriber kan bla. nævne Markus Rosenberg, Alfonso Alves, Alvaro Santos, Ailton m.flere som alle er solgt for høje beløb.
-
Hausser
Re: Frank ofte skadet ??
Om man kan konkludere at han ikke længere "ofte" er skadet er måske korrekt, men igen, måske har han og vi bare været heldige. Min pointe står dog stadig, udelukkende at have Frank som plausibelt alternativ som targent-man, er et meget risikabelt sats, han kan jo også opleve en alvorlig formnedgang..
-
Claus J
Dennis (BW2479) Skrev:
> Morten Skoubo ville være en nostalgi signing af de
> store. Men ved ik lige hvad han har at komme med.
>
Hvis du med nostalgi signing mener at han ikke er god nok til vores hold, er jeg meget uenig.
Manden har i flere klubber vist at han kender vejen til målet, og som jeg husker det haft kampe på landsholdet. Man glemmer vel ikke bare lige at spille fodbold fordi man har været uheldig med skader.
Manden er desuden kun 27 år, og har derfor mange gode år i sig på topplan. Helt klart en god forstærkning i mine øjne.
> Morten Skoubo ville være en nostalgi signing af de
> store. Men ved ik lige hvad han har at komme med.
>
Hvis du med nostalgi signing mener at han ikke er god nok til vores hold, er jeg meget uenig.
Manden har i flere klubber vist at han kender vejen til målet, og som jeg husker det haft kampe på landsholdet. Man glemmer vel ikke bare lige at spille fodbold fordi man har været uheldig med skader.
Manden er desuden kun 27 år, og har derfor mange gode år i sig på topplan. Helt klart en god forstærkning i mine øjne.
-
Glen
@ Enig Claus J
En Skoubo i form ville kunne spille sig på samtlige hold i superligaen.
En Skoubo i form ville kunne spille sig på samtlige hold i superligaen.
-
Dennis (BW2479)
Claus J Skrev:
> Dennis (BW2479) Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Morten Skoubo ville være en nostalgi signing af
> de
> > store. Men ved ik lige hvad han har at komme
> med.
> >
>
> Hvis du med nostalgi signing mener at han ikke er
> god nok til vores hold, er jeg meget uenig.
>
> Manden har i flere klubber vist at han kender
> vejen til målet, og som jeg husker det haft kampe
> på landsholdet. Man glemmer vel ikke bare lige at
> spille fodbold fordi man har været uheldig med
> skader.
>
> Manden er desuden kun 27 år, og har derfor mange
> gode år i sig på topplan. Helt klart en god
> forstærkning i mine øjne
Var klart ment på den positive måde
> Dennis (BW2479) Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Morten Skoubo ville være en nostalgi signing af
> de
> > store. Men ved ik lige hvad han har at komme
> med.
> >
>
> Hvis du med nostalgi signing mener at han ikke er
> god nok til vores hold, er jeg meget uenig.
>
> Manden har i flere klubber vist at han kender
> vejen til målet, og som jeg husker det haft kampe
> på landsholdet. Man glemmer vel ikke bare lige at
> spille fodbold fordi man har været uheldig med
> skader.
>
> Manden er desuden kun 27 år, og har derfor mange
> gode år i sig på topplan. Helt klart en god
> forstærkning i mine øjne
Var klart ment på den positive måde
-
fcm-fan-4ever
Re: Spillereffektivitet...
Hvis man vil opnå noget bliver man jo ligesom nødt til at betale det en kvalitets spiller koster... der er jo efterhånden ingen spillere der er billige mere fordi at mange klubber har fået penge mellem hænderne de seneste sæsoner, og derfor bliver prisen presset op... Vi har et mål om at vinde et mesterskab inden eller i 2011 og derfor kan vi ikke blive ved med at gå efter de billige løsninger, og jeg tror heller ike at spillermarkedet bliver billigere fremover..
Succes koster penge, derfor mener jeg at det er bedre at prøve at kigge andre steder end østeuropa.. Der er jo penge i kassen så det er da nok muligt at forsøge at købe en profil fra skandinavien, og da vi også lige er kommet af med to af de mest løntunge spillere, så skulle vi også gerne have et stort beløb at give i løn til sådan en spiller...
Vi bliver nødt til at købe en kvalitetsspiller, som kan være med til at løfte de andre spillere det sidste stykke, så vi forhåbentlig når vores mesterskab indenfor de næste par år..
Succes koster penge, derfor mener jeg at det er bedre at prøve at kigge andre steder end østeuropa.. Der er jo penge i kassen så det er da nok muligt at forsøge at købe en profil fra skandinavien, og da vi også lige er kommet af med to af de mest løntunge spillere, så skulle vi også gerne have et stort beløb at give i løn til sådan en spiller...
Vi bliver nødt til at købe en kvalitetsspiller, som kan være med til at løfte de andre spillere det sidste stykke, så vi forhåbentlig når vores mesterskab indenfor de næste par år..
-
Hekler
Ingen forstærkning, det er trænerens skyld!
Plan B kan for mig at se blive ingen forstærkning.
Gyldne tv tider har fået priserne til at løbe lidt op og FCM rammer loftet hvor penge for den rette spiller ikke er nok til at lokke en spiller.
Hvad vil for os (FCM fans) blive betragtet af alle som en gedin forstærkning, på navn? Ja budene her fortæller om uenighed.
Og hvad kræver vi så af præstation af denne spiller? 1 mål pr. 2 kampe?? det er der ikke mange der har gjort i danmark de sidste år.
For mig så handler det om at vi er ved at være i en situation hvor vi skal justere vores system da vi ikke kan få spillerne til det systam som vi vil spille, i hvertfald af tilstrækkelig kvalitet.
Angriber posen hedder lige nu i prioriteret rækkefølge: Frank, Baba, Madsen, Thyge, Ragus og jude.
For mig at se får vi ufatteligt meget ud af at flytte Thyge frem på pladsen, da de frigør ham fra midten hvor jeg íkke mener han fungerer. Om han skal have en mere fri rolle ved jeg ikke men med Pette og Madsen på kanterne vil det være nogle meget kreative typer som måske kan lukke op for det ufatteligt kedelige spil vi har hørt det sidste halve år.
Jeg skal være ærlig og sige at jeg mener den eneste svaghed på holdet, trupmæssigt ar højre back. Ellers så mener jeg alle problemer ligger i formidlingen og udførelsen af den valgte taktik, eller om man vil selve taktikken....altså er de vanskeligheder FCM har på banen nogle som skal ordnes af træneren.
Gyldne tv tider har fået priserne til at løbe lidt op og FCM rammer loftet hvor penge for den rette spiller ikke er nok til at lokke en spiller.
Hvad vil for os (FCM fans) blive betragtet af alle som en gedin forstærkning, på navn? Ja budene her fortæller om uenighed.
Og hvad kræver vi så af præstation af denne spiller? 1 mål pr. 2 kampe?? det er der ikke mange der har gjort i danmark de sidste år.
For mig så handler det om at vi er ved at være i en situation hvor vi skal justere vores system da vi ikke kan få spillerne til det systam som vi vil spille, i hvertfald af tilstrækkelig kvalitet.
Angriber posen hedder lige nu i prioriteret rækkefølge: Frank, Baba, Madsen, Thyge, Ragus og jude.
For mig at se får vi ufatteligt meget ud af at flytte Thyge frem på pladsen, da de frigør ham fra midten hvor jeg íkke mener han fungerer. Om han skal have en mere fri rolle ved jeg ikke men med Pette og Madsen på kanterne vil det være nogle meget kreative typer som måske kan lukke op for det ufatteligt kedelige spil vi har hørt det sidste halve år.
Jeg skal være ærlig og sige at jeg mener den eneste svaghed på holdet, trupmæssigt ar højre back. Ellers så mener jeg alle problemer ligger i formidlingen og udførelsen af den valgte taktik, eller om man vil selve taktikken....altså er de vanskeligheder FCM har på banen nogle som skal ordnes af træneren.
-
mancitydk
Re: Ingen forstærkning, det er trænerens skyld!
Er stort set enig med dig Hekler, håber også at vi får en anden form for taktik at se i foråret. Det virker som om spillerne ikke rigtigt kan få styr på angrebsspillet, især eksemplificeret ved den sidste kamp mod Agf.... damn... Men derudover vil jeg gerne se en ekstra angriber i truppen..... Men lykkes det ikke, jamen så klarer vi os nok i foråret også....
-
Claus J
>
> Var klart ment på den positive måde
Tak! Så er jeg mere rolig.
)
> Var klart ment på den positive måde
Tak! Så er jeg mere rolig.