Super pinligt - på flere kanter...
-
HauG
Re: Mustafa Arslan?
hej
er helt enig i at Martin Jungbloot spiller en god kamp og kæmper. Men jeg syntes også Mustafa Arslan gør en rigtig god figur. Han er god til at tage bolden til sig eller ligge den af ud til en af kanterne. Syntes han minder lidt om Bo Hansen som type oppe foran. Han kan vel også bruges på en kant som til sidst i VFF kampen.... Har kun set ham spille 6 kampe på DS så har jo ikke vildt meget at holde det i, men måske nogen der kan fortælle om han kan være en fremtidensmand på 1.holdet?
HauG!
er helt enig i at Martin Jungbloot spiller en god kamp og kæmper. Men jeg syntes også Mustafa Arslan gør en rigtig god figur. Han er god til at tage bolden til sig eller ligge den af ud til en af kanterne. Syntes han minder lidt om Bo Hansen som type oppe foran. Han kan vel også bruges på en kant som til sidst i VFF kampen.... Har kun set ham spille 6 kampe på DS så har jo ikke vildt meget at holde det i, men måske nogen der kan fortælle om han kan være en fremtidensmand på 1.holdet?
HauG!
-
Peter Ross
Re: Mustafa Arslan?
Er der tilskuerkrise, så kommer Mustafa på 1. holdet, han trækker i hvertfald en del tyrkere til 
Ej, Mus mangler nok en del for at være klar til førsteholdet. Han var i efteråret udlejet til Næstved i 2. division, dog uden den store succes. Men giv ham et år til 2, så kan han måske presse på.
Peter Ross
Ej, Mus mangler nok en del for at være klar til førsteholdet. Han var i efteråret udlejet til Næstved i 2. division, dog uden den store succes. Men giv ham et år til 2, så kan han måske presse på.
Peter Ross
-
Viborg
Re: Super pinligt - på flere kanter...
Ville lige bevæge mig ned på Herning niveau og så sige at jeg synes du skal prøve at søge igen.
Jeg har brugt www.google.dk - søg sider på dansk søgt på VFF (3.450 hits). Ja i fører i hits, (FCM - 24.400), men så skal man huske at der garanteret er sider der ikke er relateret til fodbold.
Derudover skal det siges at der ved en søgning på Viborg FF er 64.200 hits og på FC Midtjylland er 61.600 hits.
Men ellers, tillykke med den flotte placering, og må sige at i har klaret jer overraskende uden Zidan, i har dog også haft en del held (BIF-kampen), den kunne i hvis godt have tabt hvis det var. Men anyway - Looking forward to the 8th of May!!
FORZA VIBORG!
Jeg har brugt www.google.dk - søg sider på dansk søgt på VFF (3.450 hits). Ja i fører i hits, (FCM - 24.400), men så skal man huske at der garanteret er sider der ikke er relateret til fodbold.
Derudover skal det siges at der ved en søgning på Viborg FF er 64.200 hits og på FC Midtjylland er 61.600 hits.
Men ellers, tillykke med den flotte placering, og må sige at i har klaret jer overraskende uden Zidan, i har dog også haft en del held (BIF-kampen), den kunne i hvis godt have tabt hvis det var. Men anyway - Looking forward to the 8th of May!!
FORZA VIBORG!
-
BW # 163
VFF fodbold : 4040 hits
FCM fodbold : 15200 hits
...
BW # 163
FCM fodbold : 15200 hits
...
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Viborg skrev:
-------------------------------------------------------
> Ville lige bevæge mig ned på Herning niveau og så
> sige at jeg synes du skal prøve at søge igen.
Hvis du ikke forstår det manden skriver til dig, så skal du nok ikke snakke om at bevæge dig nedaf i niveau... Du skulle nok hellere have været gået opad, så havde du fanget pointen.
Det handlede ikke om hvor mange VFF hits du kunne komme frem til, det handlede om at nogle idioter fra Viborg er så langt fra virkeligheden i deres virtuelle-fodbold-fanatisme, så de bag deres skærme stolte og jublende fremhæver at en FCM spiller er blevet skadet af en VFF-spiller.
Dertil kommentaren, at en debatør hos VFF havde skrevet at "FCM hjerneaktivitet" gav sølle et hit på google. Dette er korrekt:
http://www.kortlink.dk/rct
Men så fremhæves det at "VFF hjerneaktivitet" giver INGEN hits, hvilket får VFF'erens kommentar til at falde til jorden. Dette er også korrekt:
http://www.kortlink.dk/rcv
Så det handler på ingen måde om hvem der giver flest hits, men hvis det endelig skal være, så fremhæver du at "Viborg FF" og "FC Midtjylland" giver en føring til VFF på 2.600 hits. Og jeg vil give dig ret i, som du siger at der sikkert er mange ikke fodbold-relaterede ting. For hvis vi sammenligner den knebne føring, med at "Midtjylland" giver sølle 315.000 hits, og "Viborg" giver 2.250.000 hits, så er fodboldflagskibet fra de grønne kløvermarker vist ikke så kendt alligevel...
----------------------------
"Dont argue with an idiot, he'll force you down to his level and win on experience..." - Tja... fuck det!
> Ville lige bevæge mig ned på Herning niveau og så
> sige at jeg synes du skal prøve at søge igen.
Hvis du ikke forstår det manden skriver til dig, så skal du nok ikke snakke om at bevæge dig nedaf i niveau... Du skulle nok hellere have været gået opad, så havde du fanget pointen.
Det handlede ikke om hvor mange VFF hits du kunne komme frem til, det handlede om at nogle idioter fra Viborg er så langt fra virkeligheden i deres virtuelle-fodbold-fanatisme, så de bag deres skærme stolte og jublende fremhæver at en FCM spiller er blevet skadet af en VFF-spiller.
Dertil kommentaren, at en debatør hos VFF havde skrevet at "FCM hjerneaktivitet" gav sølle et hit på google. Dette er korrekt:
http://www.kortlink.dk/rct
Men så fremhæves det at "VFF hjerneaktivitet" giver INGEN hits, hvilket får VFF'erens kommentar til at falde til jorden. Dette er også korrekt:
http://www.kortlink.dk/rcv
Så det handler på ingen måde om hvem der giver flest hits, men hvis det endelig skal være, så fremhæver du at "Viborg FF" og "FC Midtjylland" giver en føring til VFF på 2.600 hits. Og jeg vil give dig ret i, som du siger at der sikkert er mange ikke fodbold-relaterede ting. For hvis vi sammenligner den knebne føring, med at "Midtjylland" giver sølle 315.000 hits, og "Viborg" giver 2.250.000 hits, så er fodboldflagskibet fra de grønne kløvermarker vist ikke så kendt alligevel...
----------------------------
"Dont argue with an idiot, he'll force you down to his level and win on experience..." - Tja... fuck det!
-
Viborg
Det var lidt fordi Hr. Ross skrev der ingen hits var. Det var det jeg kommenterede på og ikke så meget på hvem der startede hvad og hvorfor og hvem der er dummest og hvem der ikke er.
Vi bliver aldrig enige om noget mellem vore klubber, jeg kom med min mening og vurderinge, plus jeg til sidst faktisk komplimenterede jeres hold. Men det skal man åbenbart ikke gøre herinde, for hvis man har noget med Viborg at gøre kan man jo bare skride af helvede til, nu bliver jeg nok banned herfra - børnehave - det gør vi ikke engang på vores forum, og desuden plejer jeg, også der, at forsøge at skabe en ordenlig debat mellem vores og jeres fans.
Det lykkes bare næsten aldrig fordi i evig og altid skal spille med "musklerne" og ikke kan se ting fra andre synspunkter end jeres eget.
Vi bliver aldrig enige om noget mellem vore klubber, jeg kom med min mening og vurderinge, plus jeg til sidst faktisk komplimenterede jeres hold. Men det skal man åbenbart ikke gøre herinde, for hvis man har noget med Viborg at gøre kan man jo bare skride af helvede til, nu bliver jeg nok banned herfra - børnehave - det gør vi ikke engang på vores forum, og desuden plejer jeg, også der, at forsøge at skabe en ordenlig debat mellem vores og jeres fans.
Det lykkes bare næsten aldrig fordi i evig og altid skal spille med "musklerne" og ikke kan se ting fra andre synspunkter end jeres eget.
-
Outlaws
Det er godt du er ved at forstå det, så kan du begynde at lære det til de andre, som er så smarte når de står bag mors skjørter(politiet). Det sidste er taget fra metroeksprees hvor en politimand fra viborg sagde at der var en gruppe viborg fans som først provokerede brøndby fansene da de stod bag mors skjørter(politiet). Flot!
-
YahooSeeker [Bot]
Iiih altså, det er vel nok pinligt??????
og du er så sej????
Hvad vil du sige med det?
og du er så sej????
Hvad vil du sige med det?
-
YahooSeeker [Bot]
Viborg skrev:
> Det var lidt fordi Hr. Ross skrev der ingen hits
> var. Det var det jeg kommenterede på og ikke så
> meget på hvem der startede hvad og hvorfor og hvem
> der er dummest og hvem der ikke er.
Jamen der var INGEN hits på "VFF hjernekapacitet" og et på "FCM hjernekapacitet. Begynder at forstå hvorfor...
> Vi bliver aldrig enige om noget mellem vore
> klubber, jeg kom med min mening og vurderinge,
> plus jeg til sidst faktisk komplimenterede jeres
> hold. Men det skal man åbenbart ikke gøre herinde,
> for hvis man har noget med Viborg at gøre kan man
> jo bare skride af helvede til, nu bliver jeg nok
> banned herfra - børnehave - det gør vi ikke engang
> på vores forum, og desuden plejer jeg, også der,
> at forsøge at skabe en ordenlig debat mellem vores
> og jeres fans.
Rolig nu, så er det jo heller ikke værre.
> Det lykkes bare næsten aldrig fordi i evig og
> altid skal spille med "musklerne" og ikke kan se
> ting fra andre synspunkter end jeres eget.
Der tror jeg vist i er mindst lige så gode om det. Måske ikke dig, men generelt på TGP er det vist meget passende med den beskrivelse du kom med...
> Det var lidt fordi Hr. Ross skrev der ingen hits
> var. Det var det jeg kommenterede på og ikke så
> meget på hvem der startede hvad og hvorfor og hvem
> der er dummest og hvem der ikke er.
Jamen der var INGEN hits på "VFF hjernekapacitet" og et på "FCM hjernekapacitet. Begynder at forstå hvorfor...
> Vi bliver aldrig enige om noget mellem vore
> klubber, jeg kom med min mening og vurderinge,
> plus jeg til sidst faktisk komplimenterede jeres
> hold. Men det skal man åbenbart ikke gøre herinde,
> for hvis man har noget med Viborg at gøre kan man
> jo bare skride af helvede til, nu bliver jeg nok
> banned herfra - børnehave - det gør vi ikke engang
> på vores forum, og desuden plejer jeg, også der,
> at forsøge at skabe en ordenlig debat mellem vores
> og jeres fans.
Rolig nu, så er det jo heller ikke værre.
> Det lykkes bare næsten aldrig fordi i evig og
> altid skal spille med "musklerne" og ikke kan se
> ting fra andre synspunkter end jeres eget.
Der tror jeg vist i er mindst lige så gode om det. Måske ikke dig, men generelt på TGP er det vist meget passende med den beskrivelse du kom med...
-
Jean / BW# 1238
Alakazam skrev:
> Jamen der var INGEN hits på "VFF hjernekapacitet"
> og et på "FCM hjernekapacitet. Begynder at forstå
> hvorfor...
Ha ha, ja... manden ("Viborg") har åbenbart ikke læst indlægget ordentligt...
> Jamen der var INGEN hits på "VFF hjernekapacitet"
> og et på "FCM hjernekapacitet. Begynder at forstå
> hvorfor...
Ha ha, ja... manden ("Viborg") har åbenbart ikke læst indlægget ordentligt...
-
Viborg
Fair nok kvinden havde læst forkert. Men, hvis men læser de linjer der dukker op kan man se at det handler om århusianernes hjernekapacitet og derimod ikke FCM's. 
Tillykke med turen i pokalen. Så ender i jo nok i europa uanset hvad.
Tillykke med turen i pokalen. Så ender i jo nok i europa uanset hvad.