Raska er ved at være der
-
foboldfreaken1001
Re: Raska er ved at være der
Mr. Skinke Skrev:
-------------------------------------------------------
> ok
sikke så stille du blev....
hehe..
> ok
sikke så stille du blev....
hehe..
-
Pacman
Aaes Skrev:
> HAN ER LEJET TIL SOMMER SÅ DET ER FULDSTÆNDIG UDEN
> RISCICI AT DE HAR RASKA, INGEN PENGE UD AF LOMMEN
> !!!
Tro på det. Ved ikke hvad du forstår ved at leje. I min verden betyder det penge ud af lommen. Ellers skal jeg da lige forbi AVIS og hente en bil. Gider sku ikke køre med bus når jeg kan "leje" en bil gratis.
> HAN ER LEJET TIL SOMMER SÅ DET ER FULDSTÆNDIG UDEN
> RISCICI AT DE HAR RASKA, INGEN PENGE UD AF LOMMEN
> !!!
Tro på det. Ved ikke hvad du forstår ved at leje. I min verden betyder det penge ud af lommen. Ellers skal jeg da lige forbi AVIS og hente en bil. Gider sku ikke køre med bus når jeg kan "leje" en bil gratis.
-
YahooSeeker [Bot]
Pacman Skrev:
> Aaes Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > HAN ER LEJET TIL SOMMER SÅ DET ER FULDSTÆNDIG
> UDEN
> > RISCICI AT DE HAR RASKA, INGEN PENGE UD AF
> LOMMEN
> > !!!
>
> Tro på det. Ved ikke hvad du forstår ved at leje.
> I min verden betyder det penge ud af lommen.
> Ellers skal jeg da lige forbi AVIS og hente en
> bil. Gider sku ikke køre med bus når jeg kan
> "leje" en bil gratis.
Lad nu være med at spille dum.
Du ved udemærket hved han mener, også selvom det sådan bogstaveligt er noget sludder.
Lønnen er lønnen uanset, men hvis du køber en spiller er det samtidig en investering.
> Aaes Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > HAN ER LEJET TIL SOMMER SÅ DET ER FULDSTÆNDIG
> UDEN
> > RISCICI AT DE HAR RASKA, INGEN PENGE UD AF
> LOMMEN
> > !!!
>
> Tro på det. Ved ikke hvad du forstår ved at leje.
> I min verden betyder det penge ud af lommen.
> Ellers skal jeg da lige forbi AVIS og hente en
> bil. Gider sku ikke køre med bus når jeg kan
> "leje" en bil gratis.
Lad nu være med at spille dum.
Du ved udemærket hved han mener, også selvom det sådan bogstaveligt er noget sludder.
Lønnen er lønnen uanset, men hvis du køber en spiller er det samtidig en investering.
-
Pacman
Hekler Skrev:
> Lad nu være med at spille dum.
Det skal jeg prøve. Men så vil jeg gerne bede en del om ikke at være så naive. Intet er gratis.
> Du ved udemærket hved han mener, også selvom det
> sådan bogstaveligt er noget sludder.
Ja jeg forstod udmærket hans pointe...at han ikke er købt og betalt.
> Lønnen er lønnen uanset, men hvis du køber en
> spiller er det samtidig en investering.
Jeg tror nu at det koster lidt mere end lønnen. For hvor skulle Raska's klub udleje deres bedste(godt nok "skadet" pt.) målmand og forringe deres eget hold. Så endda uden at få noget ud af det - andet end Raska's løn?
> Lad nu være med at spille dum.
Det skal jeg prøve. Men så vil jeg gerne bede en del om ikke at være så naive. Intet er gratis.
> Du ved udemærket hved han mener, også selvom det
> sådan bogstaveligt er noget sludder.
Ja jeg forstod udmærket hans pointe...at han ikke er købt og betalt.
> Lønnen er lønnen uanset, men hvis du køber en
> spiller er det samtidig en investering.
Jeg tror nu at det koster lidt mere end lønnen. For hvor skulle Raska's klub udleje deres bedste(godt nok "skadet" pt.) målmand og forringe deres eget hold. Så endda uden at få noget ud af det - andet end Raska's løn?
-
YahooSeeker [Bot]
ot. generel kritik
Pacman Skrev:
> Jeg tror nu at det koster lidt mere end lønnen.
> For hvor skulle Raska's klub udleje deres
> bedste(godt nok "skadet" pt.) målmand og forringe
> deres eget hold. Så endda uden at få noget ud af
> det - andet end Raska's løn?
Undskyld jeg udtaler mig upræcist.
Han koster naturligvis kun lejen af hvilken hans klub betaler ham løn.
Var det bedre?
Igen vil jeg dog vende tilbage til, at du udmærket vidste hvad min pointe var, og havde muligheden for at præcicere i stedet for at spille fornærmet over den minimale fejl.
Når jeg kigger ned over trådene, så ser jeg en håndfuld at de nye aktive, som høvler indlæg på indlæg afsted uden reelt indhold, og uden at ville sige noget med det.
Mest prøver man bare at fange hinanden i unøjagtigheder og udstille dem.
Det er udemærket sport, men sku noget belastende hvis man ikkes elv lige er i humør til at lege.
> Jeg tror nu at det koster lidt mere end lønnen.
> For hvor skulle Raska's klub udleje deres
> bedste(godt nok "skadet" pt.) målmand og forringe
> deres eget hold. Så endda uden at få noget ud af
> det - andet end Raska's løn?
Undskyld jeg udtaler mig upræcist.
Han koster naturligvis kun lejen af hvilken hans klub betaler ham løn.
Var det bedre?
Igen vil jeg dog vende tilbage til, at du udmærket vidste hvad min pointe var, og havde muligheden for at præcicere i stedet for at spille fornærmet over den minimale fejl.
Når jeg kigger ned over trådene, så ser jeg en håndfuld at de nye aktive, som høvler indlæg på indlæg afsted uden reelt indhold, og uden at ville sige noget med det.
Mest prøver man bare at fange hinanden i unøjagtigheder og udstille dem.
Det er udemærket sport, men sku noget belastende hvis man ikkes elv lige er i humør til at lege.
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis vi skal tale om frygt – så er noget, som kan gøre mig pisse sveddryppende bange, at FCM ikke kan tiltrække en målmand, som fansene syntes er god nok. Vi havde AR, hvis vi tabte så var det hans skyld. Nu mærker jeg en snigende frygt af, at det fremover bliver LH skyld, hvis vi taber en kampe. Efterfølgende frygter jeg, at Raska ikke kan holde ” rent bur” i 33 ligakampe, eller der går et afgørende mål ind, så FCM mister sejren. Altså derfor er han ikke en klassemålmand.
Kortsagt, så syntes jeg, at vi er begyndt at tale mere om 1 mands ansvar end 11 mand på et hold. Hvis nu forsvaret var fejlfri, så ville der vel ikke opstå de chancer, hvis midtbanen var fejlfri, så ville de ikke miste bolden oppe på banen, og hvis vores angreb var fejlfri, så ville vi lave flere mål end modstanderen i alle kampe – set med den mange chancer vores hold er i stand til at producere.
Van der sar kan måske slå til i Manchester United, Jens Lehman i Arsenal og Casillas i Real Madrid, men jeg er i tvivl, om de ville kunne være en klassemålmand, hvis de kom til FCM.
Kortsagt, så syntes jeg, at vi er begyndt at tale mere om 1 mands ansvar end 11 mand på et hold. Hvis nu forsvaret var fejlfri, så ville der vel ikke opstå de chancer, hvis midtbanen var fejlfri, så ville de ikke miste bolden oppe på banen, og hvis vores angreb var fejlfri, så ville vi lave flere mål end modstanderen i alle kampe – set med den mange chancer vores hold er i stand til at producere.
Van der sar kan måske slå til i Manchester United, Jens Lehman i Arsenal og Casillas i Real Madrid, men jeg er i tvivl, om de ville kunne være en klassemålmand, hvis de kom til FCM.
-
Kent
Arhhh - come on. Så slemt ser det vist ikke ud.
Der er vel ikke nogen, der seriøst kan mene, at Heinze ikke har været en afgørende faktor i min. 2 af målene som FCK har scoret i de sidste par kampe. Desuden kan man diskutere hans indblanding i Vejles første mål, samt i hvert fald FCKs andet mål i efterårets sidste kamp. Alle målmænd laver fejl, men ikke så ofte som Heinze gør i øjeblikket.
Samtidig er det vel tydeligt for en hver, at FCM har haft et målmandsproblem siden PSJ rejste. Der er vel ingen, der vil mene at hverken AR, Tidman eller Heinze var/er blandt bare de 6 bedste målmænd i ligaen? Jeg kan i perioden siden PSJ kun mindes 2 kampe, hvor jeg har tænkt at målmanden ikke bare tog det han skulle, men også reddede point til os - begge gange var det Tidman (mod BIF og AaB).
Jeg ved godt at der er 11 spillere på et hold, men målmandens betydninger er altså mere end bare 1 ud af 11. Det er en vital plads, og det er langt mere kostbart at have en urutineret spiller der, end fx i angrebet. Hvis vi vil op og være en fast del af top 3-4 kræver det at vi på alle positioner har spillere, der ligger i top 4 på deres positioner. Derfor har vi brug for en bedre målmand, hvilket klubben jo også har erkendt, og derfor har hentet Raska. Så vi kan sagtens klare os med mindre end Lehmann osv, så længe vi blot får en målmand, der matcher klubbens ambitioner om toppen af SAS-ligaen.
Kent
Der er vel ikke nogen, der seriøst kan mene, at Heinze ikke har været en afgørende faktor i min. 2 af målene som FCK har scoret i de sidste par kampe. Desuden kan man diskutere hans indblanding i Vejles første mål, samt i hvert fald FCKs andet mål i efterårets sidste kamp. Alle målmænd laver fejl, men ikke så ofte som Heinze gør i øjeblikket.
Samtidig er det vel tydeligt for en hver, at FCM har haft et målmandsproblem siden PSJ rejste. Der er vel ingen, der vil mene at hverken AR, Tidman eller Heinze var/er blandt bare de 6 bedste målmænd i ligaen? Jeg kan i perioden siden PSJ kun mindes 2 kampe, hvor jeg har tænkt at målmanden ikke bare tog det han skulle, men også reddede point til os - begge gange var det Tidman (mod BIF og AaB).
Jeg ved godt at der er 11 spillere på et hold, men målmandens betydninger er altså mere end bare 1 ud af 11. Det er en vital plads, og det er langt mere kostbart at have en urutineret spiller der, end fx i angrebet. Hvis vi vil op og være en fast del af top 3-4 kræver det at vi på alle positioner har spillere, der ligger i top 4 på deres positioner. Derfor har vi brug for en bedre målmand, hvilket klubben jo også har erkendt, og derfor har hentet Raska. Så vi kan sagtens klare os med mindre end Lehmann osv, så længe vi blot får en målmand, der matcher klubbens ambitioner om toppen af SAS-ligaen.
Kent
-
Fcm2020
For det første vil jeg godt give udtryk for at jeg er ret enig med dem der synes at LH har kostet for meget det sidste stykke tid, lavet nogle fejl som har kostet point og sejr.
På den anden side vil jeg godt komme med en lille indskydelse, idet vi jo i klubben har flere unge talentfulde målmænd, Heinze - Weinkouff.
Fcm har ambitioner om at være topklub i DK, hvilket man naturligvis skal have med de spillere man har i klubben.
Man må antage at klubber som Real Madrid og Barcelona har ambitioner om begge at blive spanske mestre år efter år, samt komme langt i CL.
De har begge meget unge målmænd til at stå på deres hold og både Casillas og Valdes har også lavet fatale fejl der har kostet point. Senest er det vel Valdes der var indblandet i Barcas nederlag til Liverpool.
Men det jeg vil sige med det er, at sådan som Casillas der har stået fast i Real Madrid siden han var 18 år har fået rutine som helt ung, og har lavet og laver stadig fejl i ny og næ, men han er altså først i 20'erne og på nuværende tidspunkt en klassemålmand fordi man har satset på ham i en årrække.
Hvis FCM vælger at bruge LH eller JW må man slå koldt vand i blodet og kigge fremad, endda år fremad.
Det er jeg sikker på ville være en ganske god langtids strategi.
På den anden side vil jeg godt komme med en lille indskydelse, idet vi jo i klubben har flere unge talentfulde målmænd, Heinze - Weinkouff.
Fcm har ambitioner om at være topklub i DK, hvilket man naturligvis skal have med de spillere man har i klubben.
Man må antage at klubber som Real Madrid og Barcelona har ambitioner om begge at blive spanske mestre år efter år, samt komme langt i CL.
De har begge meget unge målmænd til at stå på deres hold og både Casillas og Valdes har også lavet fatale fejl der har kostet point. Senest er det vel Valdes der var indblandet i Barcas nederlag til Liverpool.
Men det jeg vil sige med det er, at sådan som Casillas der har stået fast i Real Madrid siden han var 18 år har fået rutine som helt ung, og har lavet og laver stadig fejl i ny og næ, men han er altså først i 20'erne og på nuværende tidspunkt en klassemålmand fordi man har satset på ham i en årrække.
Hvis FCM vælger at bruge LH eller JW må man slå koldt vand i blodet og kigge fremad, endda år fremad.
Det er jeg sikker på ville være en ganske god langtids strategi.
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Arhhh - come on. Så slemt ser det vist ikke ud.
>
> Der er vel ikke nogen, der seriøst kan mene, at
> Heinze ikke har været en afgørende faktor i min. 2
> af målene som FCK har scoret i de sidste par
> kampe. Desuden kan man diskutere hans indblanding
> i Vejles første mål, samt i hvert fald FCKs andet
> mål i efterårets sidste kamp. Alle målmænd laver
> fejl, men ikke så ofte som Heinze gør i
> øjeblikket.
>
> Samtidig er det vel tydeligt for en hver, at FCM
> har haft et målmandsproblem siden PSJ rejste. Der
> er vel ingen, der vil mene at hverken AR, Tidman
> eller Heinze var/er blandt bare de 6 bedste
> målmænd i ligaen? Jeg kan i perioden siden PSJ kun
> mindes 2 kampe, hvor jeg har tænkt at målmanden
> ikke bare tog det han skulle, men også reddede
> point til os - begge gange var det Tidman (mod BIF
> og AaB).
>
> Jeg ved godt at der er 11 spillere på et hold, men
> målmandens betydninger er altså mere end bare 1 ud
> af 11. Det er en vital plads, og det er langt mere
> kostbart at have en urutineret spiller der, end fx
> i angrebet. Hvis vi vil op og være en fast del af
> top 3-4 kræver det at vi på alle positioner har
> spillere, der ligger i top 4 på deres positioner.
> Derfor har vi brug for en bedre målmand, hvilket
> klubben jo også har erkendt, og derfor har hentet
> Raska. Så vi kan sagtens klare os med mindre end
> Lehmann osv, så længe vi blot får en målmand, der
> matcher klubbens ambitioner om toppen af
> SAS-ligaen.
>
> Kent
Jamen, hvis vi sådan skal måle vores ambitionsniveau, hvilke første målmænd fra den danske liga ( eller andre steder) ville FCM kunne bruge? `
Hvis Raska er god – har LH så overhovedet klasse til at kunne være reservemålmand, hvis han laver så mange fejl. Hvilken reservemålmand fra ligaen ville være acceptabelt for FCMs fans?
Selv syntes jeg, at LH går det godt, men jeg var jo også tilfreds med AR. Så det forstår jeg tydeligvis ikke. Det jeg så tænker er, om vi ikke har meget alvorlige problemer, hvis vi hverken har en kvalificeret 1. målmand på plads eller en kvalificeret reservemålmand. Vi har altså ingen målmand mm. Raska viser sig, som værende i landsholdsklasse.
Når vi nu taler om PSJ, så husker jeg, at han var temmelig udskældt, da han stod i ” skyggen” af Jon Knudsen, og PSJ var ret træt af FCM gennem noget tid. Indtil Jon røg af sted til Norge. Faktisk syntes jeg ikke, at PSJ var en klassemålmand som, fx Jimmy eller Jesper C – som han slog af på landsholdet, men ok igen, hvad ved jeg om målmænd.
Du har nok ret. LH er bare for ringe.
> Arhhh - come on. Så slemt ser det vist ikke ud.
>
> Der er vel ikke nogen, der seriøst kan mene, at
> Heinze ikke har været en afgørende faktor i min. 2
> af målene som FCK har scoret i de sidste par
> kampe. Desuden kan man diskutere hans indblanding
> i Vejles første mål, samt i hvert fald FCKs andet
> mål i efterårets sidste kamp. Alle målmænd laver
> fejl, men ikke så ofte som Heinze gør i
> øjeblikket.
>
> Samtidig er det vel tydeligt for en hver, at FCM
> har haft et målmandsproblem siden PSJ rejste. Der
> er vel ingen, der vil mene at hverken AR, Tidman
> eller Heinze var/er blandt bare de 6 bedste
> målmænd i ligaen? Jeg kan i perioden siden PSJ kun
> mindes 2 kampe, hvor jeg har tænkt at målmanden
> ikke bare tog det han skulle, men også reddede
> point til os - begge gange var det Tidman (mod BIF
> og AaB).
>
> Jeg ved godt at der er 11 spillere på et hold, men
> målmandens betydninger er altså mere end bare 1 ud
> af 11. Det er en vital plads, og det er langt mere
> kostbart at have en urutineret spiller der, end fx
> i angrebet. Hvis vi vil op og være en fast del af
> top 3-4 kræver det at vi på alle positioner har
> spillere, der ligger i top 4 på deres positioner.
> Derfor har vi brug for en bedre målmand, hvilket
> klubben jo også har erkendt, og derfor har hentet
> Raska. Så vi kan sagtens klare os med mindre end
> Lehmann osv, så længe vi blot får en målmand, der
> matcher klubbens ambitioner om toppen af
> SAS-ligaen.
>
> Kent
Jamen, hvis vi sådan skal måle vores ambitionsniveau, hvilke første målmænd fra den danske liga ( eller andre steder) ville FCM kunne bruge? `
Hvis Raska er god – har LH så overhovedet klasse til at kunne være reservemålmand, hvis han laver så mange fejl. Hvilken reservemålmand fra ligaen ville være acceptabelt for FCMs fans?
Selv syntes jeg, at LH går det godt, men jeg var jo også tilfreds med AR. Så det forstår jeg tydeligvis ikke. Det jeg så tænker er, om vi ikke har meget alvorlige problemer, hvis vi hverken har en kvalificeret 1. målmand på plads eller en kvalificeret reservemålmand. Vi har altså ingen målmand mm. Raska viser sig, som værende i landsholdsklasse.
Når vi nu taler om PSJ, så husker jeg, at han var temmelig udskældt, da han stod i ” skyggen” af Jon Knudsen, og PSJ var ret træt af FCM gennem noget tid. Indtil Jon røg af sted til Norge. Faktisk syntes jeg ikke, at PSJ var en klassemålmand som, fx Jimmy eller Jesper C – som han slog af på landsholdet, men ok igen, hvad ved jeg om målmænd.
Du har nok ret. LH er bare for ringe.
-
Lars EC
PSJ var en rigtig god målmand for os. Det er der vist ikke ret mange, der kan betvivle. Anders R. er og bliver simpelthen for ringe. Det har han vist utallige gange ved især indlæg (fra modstanderen) og udspark. Vil ikke skrive mere om ham, for der er vist skrevet nok om ham.
Lasse Heinze har da gjort det flot (helt enig). Især i forhold til de forventninger vi havde/har til ham. Det kan da godt være, at han laver nogle fejl. Men han er jo også en ret ung målmand. Men bare sådan en ting som indlæg, der er han jo ret dygtig til at komme op og snuppe bolden. Især hans højde taget i betragtning. Men er han dygtig nok til at være stabil over en længere periode og skaffe 3-6 point i løbet af en sæson, som nogle af ligaens bedste målmænd gør? Ved det ikke, men tør vi tage den chance?
Mht. til vores ambitionsniveau mener jeg da, vi sagtens kan sætte høje krav til vores målmand. Og nej, der er ikke mange målmænd i ligaen, der er gode nok til vores hold!
Lasse Heinze har da gjort det flot (helt enig). Især i forhold til de forventninger vi havde/har til ham. Det kan da godt være, at han laver nogle fejl. Men han er jo også en ret ung målmand. Men bare sådan en ting som indlæg, der er han jo ret dygtig til at komme op og snuppe bolden. Især hans højde taget i betragtning. Men er han dygtig nok til at være stabil over en længere periode og skaffe 3-6 point i løbet af en sæson, som nogle af ligaens bedste målmænd gør? Ved det ikke, men tør vi tage den chance?
Mht. til vores ambitionsniveau mener jeg da, vi sagtens kan sætte høje krav til vores målmand. Og nej, der er ikke mange målmænd i ligaen, der er gode nok til vores hold!
-
Kent
Nu begynder du altså at ævle lidt. Der er da ingen, der har sagt at heinze ikke kan bruges som reservemålmand. Tværtimod er han stort set en perfekt reservemålmand, da han er ung og talentfuld. Han har stadig 5-6 år til at udvikle sig, inden han skal være på toppen. I øjeblikket er han efter min overbevisning simpelthen ikke stabil nok til at spille på førsteholdet. Dermed ikke sagt, at han aldrig bliver det. Det vil tiden vise. Forskellen mellem LH og AR er, at AR ikke har det store udviklingspotentiale længere - han bliver nok ikke bedre, og da LH stort set er lige så god, samtidig med at han har udviklingspotentiale, er han klart bedre at have som reserve (på sigt vil det så blive en duel mellem Heinze og Weinkouff om hvem, der skal være reserve/førstekeeper)
Det er da heller ikke så svært at pege på målmænd herhjemme fra, der ville være gode nok. Eftersom klubbens ambitionsniveau er toppen af sas-ligaen, så er det da bare at pege på de bedste målmænd i ligaen.
Målmænd fra andre klubber, der ville kunne bruges i FCM:
JC
Stephan A
Arek
Kim C
Søren Jochumsen
Alle disse målmænd ville være en klar forstærkning af FCM. De 3 øverste er dog urealistiske at tilknytte, Kim C måske en mulighed, mens Søren J på sin vis minder meget om PSJ. Personligt plæderede jeg også for at hente Ankergren i sin tid, men naturligvis ikke for enhver pris. Så jeg mener bestemt ikke at jeg/FCMs fans er for krævende på målmandsposten. Jeg vil blot gerne have en målmand, der matcher klubbens ambitionsniveau, ligesom vi jo på en række andre pladser fx wings og midtbane har nogle af de bedste spillere i ligaen.
Kent
Det er da heller ikke så svært at pege på målmænd herhjemme fra, der ville være gode nok. Eftersom klubbens ambitionsniveau er toppen af sas-ligaen, så er det da bare at pege på de bedste målmænd i ligaen.
Målmænd fra andre klubber, der ville kunne bruges i FCM:
JC
Stephan A
Arek
Kim C
Søren Jochumsen
Alle disse målmænd ville være en klar forstærkning af FCM. De 3 øverste er dog urealistiske at tilknytte, Kim C måske en mulighed, mens Søren J på sin vis minder meget om PSJ. Personligt plæderede jeg også for at hente Ankergren i sin tid, men naturligvis ikke for enhver pris. Så jeg mener bestemt ikke at jeg/FCMs fans er for krævende på målmandsposten. Jeg vil blot gerne have en målmand, der matcher klubbens ambitionsniveau, ligesom vi jo på en række andre pladser fx wings og midtbane har nogle af de bedste spillere i ligaen.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Nu begynder du altså at ævle lidt. Der er da
> ingen, der har sagt at heinze ikke kan bruges som
> reservemålmand. Tværtimod er han stort set en
> perfekt reservemålmand, da han er ung og
> talentfuld. Han har stadig 5-6 år til at udvikle
> sig, inden han skal være på toppen. I øjeblikket
> er han efter min overbevisning simpelthen ikke
> stabil nok til at spille på førsteholdet. Dermed
> ikke sagt, at han aldrig bliver det. Det vil tiden
> vise. Forskellen mellem LH og AR er, at AR ikke
> har det store udviklingspotentiale længere - han
> bliver nok ikke bedre, og da LH stort set er lige
> så god, samtidig med at han har
> udviklingspotentiale, er han klart bedre at have
> som reserve (på sigt vil det så blive en duel
> mellem Heinze og Weinkouff om hvem, der skal være
> reserve/førstekeeper)
Først undskyld Kent fordi, at jeg sådan bare begynder at ævle lidt. Der fik jeg så det svar, som jeg søgte. Ungdomslandsholdsmålmand LH har måske udviklingspotentiale til, at kunne være en reservemålmand mens Raska er første målmand ( altså når han efter vores forventning slår Heinze af), så inden for en rækkevidde på ca. 5 – 6 år omkring bænken, så skal han kæmpe mod supermålmandstalentet og også pt. ungdomslandsholdsmålmand Weinkauff. Det der er i sigte for LH er altså, at han først står i skyggen af Raska, og efter manges forventning nok også Weinkauff. Tak for svaret, så har vi jo en reservemålmand, og en kommende første holdsmålmand i Raska.
>
> Det er da heller ikke så svært at pege på målmænd
> herhjemme fra, der ville være gode nok. Eftersom
> klubbens ambitionsniveau er toppen af sas-ligaen,
> så er det da bare at pege på de bedste målmænd i
> ligaen.
>
> Målmænd fra andre klubber, der ville kunne bruges
> i FCM:
> JC
> Stephan A
> Arek
> Kim C
> Søren Jochumsen
>
> Alle disse målmænd ville være en klar forstærkning
> af FCM. De 3 øverste er dog urealistiske at
> tilknytte, Kim C måske en mulighed, mens Søren J
> på sin vis minder meget om PSJ. Personligt
> plæderede jeg også for at hente Ankergren i sin
> tid, men naturligvis ikke for enhver pris. Så jeg
> mener bestemt ikke at jeg/FCMs fans er for
> krævende på målmandsposten. Jeg vil blot gerne
> have en målmand, der matcher klubbens
> ambitionsniveau, ligesom vi jo på en række andre
> pladser fx wings og midtbane har nogle af de
> bedste spillere i ligaen.
>
> Kent
Jamen det er jo rart at vide, hvis Raska ikke er kvalificeret til posten – så henter vi bare en af de andre. Der er sikkert ikke mange, som er FCM-fans, der ikke vil have den bedst mulige målmand vi kan sikre os til den bedst mulige fornuftige pris. Personlig syntes jeg, at PSJ har en langsom reaktionsevne, og er lidt ” tung” i sine bevægelser – ok det viste han ikke meget af i landskampen mod Tyrkiet(--:
> Nu begynder du altså at ævle lidt. Der er da
> ingen, der har sagt at heinze ikke kan bruges som
> reservemålmand. Tværtimod er han stort set en
> perfekt reservemålmand, da han er ung og
> talentfuld. Han har stadig 5-6 år til at udvikle
> sig, inden han skal være på toppen. I øjeblikket
> er han efter min overbevisning simpelthen ikke
> stabil nok til at spille på førsteholdet. Dermed
> ikke sagt, at han aldrig bliver det. Det vil tiden
> vise. Forskellen mellem LH og AR er, at AR ikke
> har det store udviklingspotentiale længere - han
> bliver nok ikke bedre, og da LH stort set er lige
> så god, samtidig med at han har
> udviklingspotentiale, er han klart bedre at have
> som reserve (på sigt vil det så blive en duel
> mellem Heinze og Weinkouff om hvem, der skal være
> reserve/førstekeeper)
Først undskyld Kent fordi, at jeg sådan bare begynder at ævle lidt. Der fik jeg så det svar, som jeg søgte. Ungdomslandsholdsmålmand LH har måske udviklingspotentiale til, at kunne være en reservemålmand mens Raska er første målmand ( altså når han efter vores forventning slår Heinze af), så inden for en rækkevidde på ca. 5 – 6 år omkring bænken, så skal han kæmpe mod supermålmandstalentet og også pt. ungdomslandsholdsmålmand Weinkauff. Det der er i sigte for LH er altså, at han først står i skyggen af Raska, og efter manges forventning nok også Weinkauff. Tak for svaret, så har vi jo en reservemålmand, og en kommende første holdsmålmand i Raska.
>
> Det er da heller ikke så svært at pege på målmænd
> herhjemme fra, der ville være gode nok. Eftersom
> klubbens ambitionsniveau er toppen af sas-ligaen,
> så er det da bare at pege på de bedste målmænd i
> ligaen.
>
> Målmænd fra andre klubber, der ville kunne bruges
> i FCM:
> JC
> Stephan A
> Arek
> Kim C
> Søren Jochumsen
>
> Alle disse målmænd ville være en klar forstærkning
> af FCM. De 3 øverste er dog urealistiske at
> tilknytte, Kim C måske en mulighed, mens Søren J
> på sin vis minder meget om PSJ. Personligt
> plæderede jeg også for at hente Ankergren i sin
> tid, men naturligvis ikke for enhver pris. Så jeg
> mener bestemt ikke at jeg/FCMs fans er for
> krævende på målmandsposten. Jeg vil blot gerne
> have en målmand, der matcher klubbens
> ambitionsniveau, ligesom vi jo på en række andre
> pladser fx wings og midtbane har nogle af de
> bedste spillere i ligaen.
>
> Kent
Jamen det er jo rart at vide, hvis Raska ikke er kvalificeret til posten – så henter vi bare en af de andre. Der er sikkert ikke mange, som er FCM-fans, der ikke vil have den bedst mulige målmand vi kan sikre os til den bedst mulige fornuftige pris. Personlig syntes jeg, at PSJ har en langsom reaktionsevne, og er lidt ” tung” i sine bevægelser – ok det viste han ikke meget af i landskampen mod Tyrkiet(--:
-
E!
Fcm2020 Skrev:
> Hvis FCM vælger at bruge LH eller JW må man slå
> koldt vand i blodet og kigge fremad, endda år
> fremad.
> Det er jeg sikker på ville være en ganske god
> langtids strategi.
Problemet er bare, at mange fans er komplet ligeglade med strategier og fremtiden.
- Der SKAL sejres her, nu og altid.
Hvis man taber til et hold som FCK, der sidste mandag bare havde et gear mere end os, er det bare med at finde en syndebuk man kan køre på,
og så forlange ham ud af klubben OMGÅENDE!
- Heldigvis er der også nogen der har en anden måde at bakke op om klubben på
Nuff said - afsted til stadion...
> Hvis FCM vælger at bruge LH eller JW må man slå
> koldt vand i blodet og kigge fremad, endda år
> fremad.
> Det er jeg sikker på ville være en ganske god
> langtids strategi.
Problemet er bare, at mange fans er komplet ligeglade med strategier og fremtiden.
- Der SKAL sejres her, nu og altid.
Hvis man taber til et hold som FCK, der sidste mandag bare havde et gear mere end os, er det bare med at finde en syndebuk man kan køre på,
og så forlange ham ud af klubben OMGÅENDE!
- Heldigvis er der også nogen der har en anden måde at bakke op om klubben på
Nuff said - afsted til stadion...
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad så?; nu gik der igen et mål ind mod FCN, så er LH vel utrolig ringe?
-
Altoriso
E! Skrev:
> Problemet er bare, at mange fans er komplet
> ligeglade med strategier og fremtiden.
> - Der SKAL sejres her, nu og altid.
> Hvis man taber til et hold som FCK, der sidste
> mandag bare havde et gear mere end os, er det bare
> med at finde en syndebuk man kan køre på,
> og så forlange ham ud af klubben OMGÅENDE!
> - Heldigvis er der også nogen der har en anden
> måde at bakke op om klubben på
Det er nemlig helt korrekt E!
Der bliver lavet en liste ovenfor med nogle målmænd som kunne være bedre til FCM´s ambitionsniveau
Nogle af disse er i klubber med samme ambitionsniveau, så de er vel svære at få og vel også lidt ligegyldige så
Vi ligger stadig nr. 2 så vi holder jo fint vores ambitioner om en top 4 placering, så hvad er der lige galt her ?
Nogle fortæller også fint at Heinze måske først topper om 5-6 år, men det passer da nogenlunde med Vision 2011
> Problemet er bare, at mange fans er komplet
> ligeglade med strategier og fremtiden.
> - Der SKAL sejres her, nu og altid.
> Hvis man taber til et hold som FCK, der sidste
> mandag bare havde et gear mere end os, er det bare
> med at finde en syndebuk man kan køre på,
> og så forlange ham ud af klubben OMGÅENDE!
> - Heldigvis er der også nogen der har en anden
> måde at bakke op om klubben på
Det er nemlig helt korrekt E!
Der bliver lavet en liste ovenfor med nogle målmænd som kunne være bedre til FCM´s ambitionsniveau
Nogle af disse er i klubber med samme ambitionsniveau, så de er vel svære at få og vel også lidt ligegyldige så
Vi ligger stadig nr. 2 så vi holder jo fint vores ambitioner om en top 4 placering, så hvad er der lige galt her ?
Nogle fortæller også fint at Heinze måske først topper om 5-6 år, men det passer da nogenlunde med Vision 2011