Put up or shut up Køhlert
-
B
Re: Put up or shut up Køhlert
Ha ha, skal lige love for at der er fyret op under bistandsklienterne fra vestegnen efter at du har blandet dig....
Øm tå snakker de om, tror nærmere det er FCM der har ramt en øm tå! - FCK har overtaget tronen i DK og FCM forsøger nu at gøre det samme i ungdomsrækkerne....hva har BIF efterhånden at prale med??
Derudover snakker de om "produktion" af landsholdsspillere....giv os en chance vi har eksisteret siden 1999 og akademiet er endnu grønnere. Kig i stedet på landsholdsspillere på u-niveau, der ligger vi med nogenlunde samme antal som BIF.
Øm tå snakker de om, tror nærmere det er FCM der har ramt en øm tå! - FCK har overtaget tronen i DK og FCM forsøger nu at gøre det samme i ungdomsrækkerne....hva har BIF efterhånden at prale med??
Derudover snakker de om "produktion" af landsholdsspillere....giv os en chance vi har eksisteret siden 1999 og akademiet er endnu grønnere. Kig i stedet på landsholdsspillere på u-niveau, der ligger vi med nogenlunde samme antal som BIF.
-
caspersm
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hva med Yakubu på midten og Lawal på kanten (har
> han ikke været brugt der), men ok det er måske max
> 3 ikke-EU.
hvorfor skulle det det.. når det ikke er i sas ligaen hvorfor skulle det så være i den her "venskabskamp"
> Hva med Yakubu på midten og Lawal på kanten (har
> han ikke været brugt der), men ok det er måske max
> 3 ikke-EU.
hvorfor skulle det det.. når det ikke er i sas ligaen hvorfor skulle det så være i den her "venskabskamp"
-
B
"Kampen får et SAS Liga-setup med tilskuere, og hvad der ellers hører til. Så kan vi samtidig udvikle de unge ved at give dem en kamp under pres,” siger Claus Steinlein."
derfor...men ved ikke hvor meget han ligger i ordet SAS Liga-setup, og egentlig er det jo underordnet, da man jo må bruge alle de afrikanere man vil i øjeblikket.
derfor...men ved ikke hvor meget han ligger i ordet SAS Liga-setup, og egentlig er det jo underordnet, da man jo må bruge alle de afrikanere man vil i øjeblikket.
-
YahooSeeker [Bot]
-
BW#2264
Re: Køhlert ikke tilfreds
Er det kun mig der føler at Køhlert snakker i både øst og vest efterhånden???
Han modsiger jo næsten sig selv engang imellem.... Og så fralægger han sig ENHVER form for "skurkerolle"...
Han modsiger jo næsten sig selv engang imellem.... Og så fralægger han sig ENHVER form for "skurkerolle"...
-
DonKach
"Køhlert kan kun tabe ansigt hvis han ikke stiller op til den kamp" - siger flere herinde. Men nu ligger det heldigvis sådan at Køhlert til enhver til vil tænke på klubben og spillerne før sig selv - og så tror jeg han er ret lige glad med hvor meget ansigt I mener han taber 
Køhlert siger selv i sin nyeste udtalelse at det ikke som sådan var et angreb rettet mod FCM, men sådan set bare et svar til en Euroman journalist. Men FCM har jo ikke været specielt heldige med deres pressehåndtering omkring ungdomsarbejdet på det seneste, så kan da godt forstå hvis man føler sig presset ..
Køhlert siger selv i sin nyeste udtalelse at det ikke som sådan var et angreb rettet mod FCM, men sådan set bare et svar til en Euroman journalist. Men FCM har jo ikke været specielt heldige med deres pressehåndtering omkring ungdomsarbejdet på det seneste, så kan da godt forstå hvis man føler sig presset ..
-
Peter Ross
Men han kan vel komme med et belæg for denne udtalelse:
"Der er jo eksempler på, at nogle af dem aldrig nogensinde er kommet hjem igen til Afrika."
?
Peter Ross
"Der er jo eksempler på, at nogle af dem aldrig nogensinde er kommet hjem igen til Afrika."
?
Peter Ross
-
Nicolai Kammersgaard
DonKach Skrev:
> "Køhlert kan kun tabe ansigt hvis han ikke stiller
> op til den kamp" - siger flere herinde. Men nu
> ligger det heldigvis sådan at Køhlert til enhver
> til vil tænke på klubben og spillerne før sig selv
> - og så tror jeg han er ret lige glad med hvor
> meget ansigt I mener han taber
>
> Køhlert siger selv i sin nyeste udtalelse at det
> ikke som sådan var et angreb rettet mod FCM, men
> sådan set bare et svar til en Euroman journalist.
> Men FCM har jo ikke været specielt heldige med
> deres pressehåndtering omkring ungdomsarbejdet på
> det seneste, så kan da godt forstå hvis man føler
> sig presset ..
Derfor siger han jo stadigvæk at BIF ville være bedre end FCM hvis ikke BIF rykkede alle deres bedste ynglinge spillere op på 2. holdet.
Det er vel fair nok at vi udfordre ham på det ellers kan han jo bare holde hans kæft hvis han ikke mente det.
Bare fordi journalisterne(minus BT) sjældent er hårde ved BIF så kan Steinlein jo godt være det.
Nicolai Kammersgaard
Køhlert er en tøsedreng!
> "Køhlert kan kun tabe ansigt hvis han ikke stiller
> op til den kamp" - siger flere herinde. Men nu
> ligger det heldigvis sådan at Køhlert til enhver
> til vil tænke på klubben og spillerne før sig selv
> - og så tror jeg han er ret lige glad med hvor
> meget ansigt I mener han taber
>
> Køhlert siger selv i sin nyeste udtalelse at det
> ikke som sådan var et angreb rettet mod FCM, men
> sådan set bare et svar til en Euroman journalist.
> Men FCM har jo ikke været specielt heldige med
> deres pressehåndtering omkring ungdomsarbejdet på
> det seneste, så kan da godt forstå hvis man føler
> sig presset ..
Derfor siger han jo stadigvæk at BIF ville være bedre end FCM hvis ikke BIF rykkede alle deres bedste ynglinge spillere op på 2. holdet.
Det er vel fair nok at vi udfordre ham på det ellers kan han jo bare holde hans kæft hvis han ikke mente det.
Bare fordi journalisterne(minus BT) sjældent er hårde ved BIF så kan Steinlein jo godt være det.
Nicolai Kammersgaard
Køhlert er en tøsedreng!
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg ville heller have en kamp mellem Lyngby og FCMs talenter – BIFs talenter kunne så bruges som opvarmningskamp inden det rigtig går løs mod Lyngby.
-
Dahl Nielsen
Re: Put up or shut up Køhlert (OT)
Peter Ross Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Er det ikke ved at være lang tid siden han har
> > udtalt sig om eksterne forhold?
>
> Jo, heldigvis.
Ville faktisk have skrevet hvad du skrev, Peter, men tænkte, lige som Ravnen, at det efterhånden var længe siden, og jeg undlod det derfor af den grund. Men ja, han skal også passe på
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Er det ikke ved at være lang tid siden han har
> > udtalt sig om eksterne forhold?
>
> Jo, heldigvis.
Ville faktisk have skrevet hvad du skrev, Peter, men tænkte, lige som Ravnen, at det efterhånden var længe siden, og jeg undlod det derfor af den grund. Men ja, han skal også passe på
-
Lars
Flot af EB, der satses voldsomt på nigerianske ungdomsspillere skriver "journalisten". Ja, vel satses det på nigerianske ungdomsspillere, men der satses så sandelig også på danske talenter.
Standarden i den danske sportspresse kan man vist godt begynde at frygte for.
Standarden i den danske sportspresse kan man vist godt begynde at frygte for.
-
Lars EC
Hvis Køhlert er seriøs omkring sine udtagelser, så må han vise det. Ellers er han jo bare en lille skoledreng der bagtaler!
Vi må have nogle fakta på bordet. Ellers kan man jo bare sige hvad som helst uden belæg for noget som helst.
Vi må have nogle fakta på bordet. Ellers kan man jo bare sige hvad som helst uden belæg for noget som helst.
-
Thø / BW#2660
Det sagde Køhlert
Hmmm denne her fra Køhlert:
"- De spørger, fordi de føler sig provokerede af mine udtalelser, men jeg svarede bare på et konkret spørgsmål fra en journalist på Euroman. Jeg opfatter det her som et forsøg på at fjerne fokus på de problemer, de har med deres talent-arbejde. Og jeg synes, at det er en noget barnagtig reaktion fra deres side, siger Køhlert til ekstrabladet.dk.
Han påpeger, at han faktisk har stor respekt for udviklingsarbejdet i FC Midtjylland.
- Som jeg ser det, så er vi ikke konkurrenter, og hvis de havde set, hvad jeg er blevet citeret for, så ville de også vide, at jeg faktisk har rost deres talentarbejde, understreger Køhlert."
Gjorde lige at jeg blev nød til at finde Euroman frem og nærlæse den for at finde spor af rosen i Køhlerts interview... Jeg kan ikke rigtigt finde den, kan du?
Euroman: "Men nu er også det varermærke truet. FC Midtjylland mener jo, at de er i fuld gang med at overhale Brøndby IF som talentfabrik,
Hvad siger du til det."
Køhlert: "Jeg siger: Det er intet, der er mere forkert. Nu skal jeg fortælle dig én ting: Hvis man tager det U18-hold, de lige har vundet Danmarksmesterskabet med.... jeg kunne hurtigt sætte et hold op, hvor de ikke ville få et ben til jorden. Hele mit U18 hold spiller altså opppe i 2. division. Jeg syntes at unge spillere skal spille på det niveau, deres evner rækker til, uanset alder.
Nu kører FCM den jo hjem, fordi de har nogle afrikanere, der kan afgøre de der fodboldkampe. Men deres filosofi om at hente afrikanere i bunter, hvilket formentlig også er ulovlig, er ikke noget, vi vil røre med en ildtang. Der er jo eksempler på, at nogle af dem aldrig nogensinde er kommet hjem til Afrika. Jeg syntes, at det er herremands tanken: Det er handelsfolk, og er er ren og skær business.
Med børn. Jeg kan ikke forstå, at det er lovligt, og det er under alle omstændigheder moralsk forkasteligt."
- Der er ikke så meget ros der - Jeg syntes endda jeg kan se en sviner eller to, der er ikke umiddelbart er nødvendige for at svare et "konkret spørgsmål".
Det er da OK at Kølhert brænder for sin klub, og bliver følelsesladet når en journalist antyder at BIF ikke er DK's bedste talentfabrik - Men så må han da også stå ved det bagefter...
"- De spørger, fordi de føler sig provokerede af mine udtalelser, men jeg svarede bare på et konkret spørgsmål fra en journalist på Euroman. Jeg opfatter det her som et forsøg på at fjerne fokus på de problemer, de har med deres talent-arbejde. Og jeg synes, at det er en noget barnagtig reaktion fra deres side, siger Køhlert til ekstrabladet.dk.
Han påpeger, at han faktisk har stor respekt for udviklingsarbejdet i FC Midtjylland.
- Som jeg ser det, så er vi ikke konkurrenter, og hvis de havde set, hvad jeg er blevet citeret for, så ville de også vide, at jeg faktisk har rost deres talentarbejde, understreger Køhlert."
Gjorde lige at jeg blev nød til at finde Euroman frem og nærlæse den for at finde spor af rosen i Køhlerts interview... Jeg kan ikke rigtigt finde den, kan du?
Euroman: "Men nu er også det varermærke truet. FC Midtjylland mener jo, at de er i fuld gang med at overhale Brøndby IF som talentfabrik,
Hvad siger du til det."
Køhlert: "Jeg siger: Det er intet, der er mere forkert. Nu skal jeg fortælle dig én ting: Hvis man tager det U18-hold, de lige har vundet Danmarksmesterskabet med.... jeg kunne hurtigt sætte et hold op, hvor de ikke ville få et ben til jorden. Hele mit U18 hold spiller altså opppe i 2. division. Jeg syntes at unge spillere skal spille på det niveau, deres evner rækker til, uanset alder.
Nu kører FCM den jo hjem, fordi de har nogle afrikanere, der kan afgøre de der fodboldkampe. Men deres filosofi om at hente afrikanere i bunter, hvilket formentlig også er ulovlig, er ikke noget, vi vil røre med en ildtang. Der er jo eksempler på, at nogle af dem aldrig nogensinde er kommet hjem til Afrika. Jeg syntes, at det er herremands tanken: Det er handelsfolk, og er er ren og skær business.
Med børn. Jeg kan ikke forstå, at det er lovligt, og det er under alle omstændigheder moralsk forkasteligt."
- Der er ikke så meget ros der - Jeg syntes endda jeg kan se en sviner eller to, der er ikke umiddelbart er nødvendige for at svare et "konkret spørgsmål".
Det er da OK at Kølhert brænder for sin klub, og bliver følelsesladet når en journalist antyder at BIF ikke er DK's bedste talentfabrik - Men så må han da også stå ved det bagefter...
-
Ravnen
Haha han er da for lam, først mener han vi ikke ville få et ben til jorden, og så tør han ikke .... han er da en påskeharre 
-
Ravnen
Køhlert tifo i Aalborg? ;-)
Måske kunne nogle kreative personer lave en "Køhlert, du tør jo ikke", "Køhlert er en tøsedreng" osv. Tifo i Aalborg