FCK - FCM Live
-
BW3208
Re: FCK - FCM Live - Sidder i USA og lytter/læser med...
I må simpelthen skrive noget stærkere... jeg sidder på et hotel værelse i Minneapolis og har hjertet helt oppe i halsen af spænding... DR netradio kører på liv og løs men jeg har brug for at I som har 3+ skriver noget hurtigere så jeg kan få alt med.....
/Freddy
/Freddy
-
GamleHoffmann64
Re: FCK - FCM 2-2 SLUT
Alletiders afslutning på et flot flot efterår.
Godt gået gutter.
Godt gået gutter.
-
BW3208
kanon afslutning og rigtig flot indsats af de unge ulve, som uimponeret gik ind i løvenshule... tag for indlæggene her i tråden som hjalp med at få en oprivende oplevelse af kampen selvom man var flere tusinde km derfra...
God vinterpause...
/Freddy
God vinterpause...
/Freddy
-
Takito
BW3208 Skrev:
-------------------------------------------------------
> I må simpelthen skrive noget stærkere... jeg
> sidder på et hotel værelse i Minneapolis og har
> hjertet helt oppe i halsen af spænding... DR
> netradio kører på liv og løs men jeg har brug for
> at I som har 3+ skriver noget hurtigere så jeg kan
> få alt med.....
>
> /Freddy
Normalt er lyden hurtigere fremme end billederne. Så du får faktisk informationerne hurtigere end vi gør via billedet
Så du skulle jo have kommenteret for os 
> I må simpelthen skrive noget stærkere... jeg
> sidder på et hotel værelse i Minneapolis og har
> hjertet helt oppe i halsen af spænding... DR
> netradio kører på liv og løs men jeg har brug for
> at I som har 3+ skriver noget hurtigere så jeg kan
> få alt med.....
>
> /Freddy
Normalt er lyden hurtigere fremme end billederne. Så du får faktisk informationerne hurtigere end vi gør via billedet
-
BW3208
Livestatistik fra bold.dk
FCK - FCM
9 Forsøg inden for mål 5
8 Forsøg uden for mål 1
2 Blokerede forsøg 1
8 Tacklinger 12
3 Hjørnespark 1
21 Frispark begået 18
2 Offsides 6
26 Indlæg 10
55 % Boldbesiddelse 45 %
Imponerende så mange indlæg som FCK fik sent ind over...
FCK - FCM
9 Forsøg inden for mål 5
8 Forsøg uden for mål 1
2 Blokerede forsøg 1
8 Tacklinger 12
3 Hjørnespark 1
21 Frispark begået 18
2 Offsides 6
26 Indlæg 10
55 % Boldbesiddelse 45 %
Imponerende så mange indlæg som FCK fik sent ind over...
-
Takito
Re: FCK - FCM 2-2
jacobfrederiksen100 Skrev:
> Nej, en gyserkamp. Det her skal holdes, helst en
> 2-3'er. Det ville bare være kanont. Sats alt her
> til det sidste, så vi er med i guldkampen.
Er glad for du ikke er Træner Jacob. Sats alt til det sidste siger du. Vi får da mere ud af 2 - 2 end at vi havde satset hele butikken og måske tabt 3 - 2. Nu er vi stadig "kun" 3 point efter og alt kan lade sig gøre endnu.
> Nej, en gyserkamp. Det her skal holdes, helst en
> 2-3'er. Det ville bare være kanont. Sats alt her
> til det sidste, så vi er med i guldkampen.
Er glad for du ikke er Træner Jacob. Sats alt til det sidste siger du. Vi får da mere ud af 2 - 2 end at vi havde satset hele butikken og måske tabt 3 - 2. Nu er vi stadig "kun" 3 point efter og alt kan lade sig gøre endnu.
-
BW3208
ikke korrekt... da I skrev SLUT sad jeg stadigvæk og lyttede 2 min mere over netradioen... så streamingen giver lige en forsinkelse...
-
Takito
BW3208 Skrev:
> ikke korrekt... da I skrev SLUT sad jeg stadigvæk
> og lyttede 2 min mere over netradioen... så
> streamingen giver lige en forsinkelse...
Så er det da fordi du kører en ualmindelig høj buffer
Ellers ville du være foran os
eller kører meget lav stream så er den også mere forsinket 
> ikke korrekt... da I skrev SLUT sad jeg stadigvæk
> og lyttede 2 min mere over netradioen... så
> streamingen giver lige en forsinkelse...
Så er det da fordi du kører en ualmindelig høj buffer
-
BW3208
kører med lav hastighed her på værelset ellers hakkede den for meget, så måske derfor jeg måtte vente lidt længere med slutfløjten 
God vinterpause og julefrokost på heden...
/Freddy - BW Århus
God vinterpause og julefrokost på heden...
/Freddy - BW Århus
-
jacobfrederiksen100
Ja, for jeg har ofte hørt p3 en onsdag aften når FCM spillede, mens der var tv-kamp med f.eks. Brøndby eller FCK. Og på p3 kommer kommer hører man de store chancer før end man ser på tv. Altså det er lidt forskinket på tv3+
-
Tornadoen
Sidder selv i Afghanistan, her er det med internettet ikke muligt at hører netradio overhovedet. Men heldigvis sender forsvaret gennem sattellit radio ud. Vil også tro den er lidt forsinket i forhold til hvad i ser i tv i Danmark.
Men super fedt lige at hører ros til drengene på P3 inden man ligger sig til at sove. Og det ene point i parken, må da næsten også ses som en sejr.
Kanon med sådan en Live tråd her, det må gerne blive en vane, også til 2. div, ynglinge og junior kampe.
Tor´ Feyzabad
Men super fedt lige at hører ros til drengene på P3 inden man ligger sig til at sove. Og det ene point i parken, må da næsten også ses som en sejr.
Kanon med sådan en Live tråd her, det må gerne blive en vane, også til 2. div, ynglinge og junior kampe.
Tor´ Feyzabad
-
klemme
Re: FCK - FCM Live
Aaes Skrev:
> 1-1
> Atiba Hutchinson, Kolja så skidt ud + offside
> fælden glipper.
Ja kolja var for langt væk fra Atiba Hutchinson Jesper Mikkelsen står jo og snorksover han skulle jo lige ha været en meter længere frmme på banen, og Hutchinson ville ha været off side.
Men flot af FCM at spille så offensiv i parken, rigtig god kamp efter min mening, totalt underholdende i første halveg.
Vinterferie på anden pladsen, det er bare så flot, så til foråret går vi efter GULDET.
> 1-1
> Atiba Hutchinson, Kolja så skidt ud + offside
> fælden glipper.
Ja kolja var for langt væk fra Atiba Hutchinson Jesper Mikkelsen står jo og snorksover han skulle jo lige ha været en meter længere frmme på banen, og Hutchinson ville ha været off side.
Men flot af FCM at spille så offensiv i parken, rigtig god kamp efter min mening, totalt underholdende i første halveg.
Vinterferie på anden pladsen, det er bare så flot, så til foråret går vi efter GULDET.
-
Kent
Kommentatorerne til dagens kamp
Jesper Mikkelsen river Grønkjær i trøjen. Poul Hansen: "Det er noget af det værste. Det skal stoppes".
5 min senere
Allbäck hiver en FCM'er i trøjen. Poul Hansen "Han forsøger bare at få en favorabel position i feltet".
God linie!
Kent
5 min senere
Allbäck hiver en FCM'er i trøjen. Poul Hansen "Han forsøger bare at få en favorabel position i feltet".
God linie!
Kent
-
jacobfrederiksen100
Re: Kommentatorerne til dagens kamp
Grønkjær og Lars Jacobsen: Vi havde fortjent sejren, har helt klart flest chancer og styrer kampen de sidste 60 min.
Så kan jeg sige: Det er en værre gang ævl, de to FCK-spillere fyrer af. Vi spillede bedst i hele 1. halvleg, stod langt oppe på deres banehalvdel og FCK skabte intet, kun tilfældige chancer, det ene til mål.
Så nej, I to københavnere, det var ikke FCK der set over hele kampen skulle vinde. Jeg synes I skal være tilfredse med det ene point, for set over hele kampen dominerede FCM 1. halvleg, mens FCK dominerede 2. halvleg, hvilket svarer til=uafjort.
Typisk københavnere, også Poul Hansen. Det hele skal handle og dreje sig om FCK, bare de kan få deres vilje og de 3 point, så er det ok. Men de må acceptere andre ting og sager engang imellem.
Forstå det dog. Typisk. Latterligt.
Så vil jeg også lige kritisere Carsten V. Jensen for hans tåbelige kommentarer med hensyn til græsset i Parken. Skandaløst af KØBENHAVN, I FORSTÅR INTET DEROVRE.
Så kan jeg sige: Det er en værre gang ævl, de to FCK-spillere fyrer af. Vi spillede bedst i hele 1. halvleg, stod langt oppe på deres banehalvdel og FCK skabte intet, kun tilfældige chancer, det ene til mål.
Så nej, I to københavnere, det var ikke FCK der set over hele kampen skulle vinde. Jeg synes I skal være tilfredse med det ene point, for set over hele kampen dominerede FCM 1. halvleg, mens FCK dominerede 2. halvleg, hvilket svarer til=uafjort.
Typisk københavnere, også Poul Hansen. Det hele skal handle og dreje sig om FCK, bare de kan få deres vilje og de 3 point, så er det ok. Men de må acceptere andre ting og sager engang imellem.
Forstå det dog. Typisk. Latterligt.
Så vil jeg også lige kritisere Carsten V. Jensen for hans tåbelige kommentarer med hensyn til græsset i Parken. Skandaløst af KØBENHAVN, I FORSTÅR INTET DEROVRE.