/schou - Hu Hu Huuuuligan
Mod FCK
-
schou
Re: FCK : Kom bare an ! OT
Jeg kender også et par stykker som jeg meget gerne så smide trøjen.. 
-
E!
Brunsværen mugner
Jeg kunne se et par grønne pletter da jeg så skolefodboldfinalerne...
Nej, helt seriøst så er det da en skandale at vores nationalarena stort set ikke er bedre end mudderpølen i frederikshavn!
Nej, helt seriøst så er det da en skandale at vores nationalarena stort set ikke er bedre end mudderpølen i frederikshavn!
-
Kent
Re: Brunsværen mugner
Jeg sad også lige og så slutningen af skolefodbold, og hold kæft hvor ser den bane ringe ud. Det er simpelthen til grin at FCK skal have en bane, der ikke engange er en serie-klub værdig.
Men mon ikke de bruger det som undskyldning til at presse på, for at få tilladt kunstgræs.
Kent
Men mon ikke de bruger det som undskyldning til at presse på, for at få tilladt kunstgræs.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Det er egentlig lige så latterligt, at klubberne det lever om til nogle fastsætte krav fra DBU, ikke har mulighed for at byde ind på en turnusordning for, at få fingrene i indtægterne ved at være nationalarena, fx 10 kampe til BiF, AGF, AaB og FCM ( fx efter en udvidelse af kapaciteten).
Det vil da i hvertfald stadfæste, at et nationalthold er hele Danmark, og ikke bare en hovedstad.
Det vil da i hvertfald stadfæste, at et nationalthold er hele Danmark, og ikke bare en hovedstad.
-
caspersm
og hvorfor skal parken holde skole fodbold, det bliver banen da ikke bedre
-
Klaus Videbæk
Det undrer mig meget at DBU ikke har været ude at kritisere banen, hverken på superliga- eller landsholdsplan. Morten Olsen er den eneste der har været en smule ude med riven.
Efter min mening burde FCK straffes ved evt. at flytte landskampe eller endda Superligakampe. En kamp på allerhøjeste niveau i Danmark burde ikke blive spillet på en bane af den standard.
FCK kunne jo have en flot bane, hvis ikke det var fordi de arrangerede op til flere store arrangementer i Parken midt inde i sæsonen.
Hvis FCK ikke er i stand til at holde banen i nogenlund fatning(hvilket de ikke er for tiden) burde DBU gå ind og sige at de hvis de skal spille i parken vil de ikke have nogen koncerter o.l. midt i sæsonen.
Det er en katastrofe at en dansk mesterhold skal løbe rundt på sådan en bane! Og at det oven i købet ikke er på grund af fodbold at banen ser sådan ud!
Efter min mening burde FCK straffes ved evt. at flytte landskampe eller endda Superligakampe. En kamp på allerhøjeste niveau i Danmark burde ikke blive spillet på en bane af den standard.
FCK kunne jo have en flot bane, hvis ikke det var fordi de arrangerede op til flere store arrangementer i Parken midt inde i sæsonen.
Hvis FCK ikke er i stand til at holde banen i nogenlund fatning(hvilket de ikke er for tiden) burde DBU gå ind og sige at de hvis de skal spille i parken vil de ikke have nogen koncerter o.l. midt i sæsonen.
Det er en katastrofe at en dansk mesterhold skal løbe rundt på sådan en bane! Og at det oven i købet ikke er på grund af fodbold at banen ser sådan ud!
-
Kent
Mon ikke DBU har kritiseret. Det er nok bare ikke gjort gennem pressen. Desuden har de jo ingen kampe på hjemmebaen i øjeblikket, så det er ikke deres problem.
Men det er absolut til grin. Vi må ikke håbe, at der var nogen FCK'er, der havde for travlt med at kritisere BIF sidste år....
Kent
Men det er absolut til grin. Vi må ikke håbe, at der var nogen FCK'er, der havde for travlt med at kritisere BIF sidste år....
Kent
-
Kranker
Re: FCK : Dagens træning
Takito Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ved ikke lige hvad banenummer det er.. Men kør
> om bag hallen, under togbanen og så kommer der et
> par baner lige efter træerne
Der plejer de at
> træne. I hvertfald de gange jeg har set det. Tror
> det er omkring bane 3, men er ikke sikker på at
> det lige er den bane
Efter at have overværet dagens træning ser jeg kun en lille ændring i startopstillingen i forhold til kampen mod fodbevægelsen fra det nordjyske.
Hele truppen havde højt humør, træningen bar præg af intens vilje. Der var masser af aggressivitet at spore, hvilket gav udslag i 2 små skader….ER havde ellers råbt flere gange at de skulle passe på hinanden.
Der blev trænet hjørnespark og dødbolde og igen her var der fight og dejlige kasser. Læs mere i morgendagens udgave af HF som var på pletten med 2 mand.
Vi får alle 3 point sagde Kolja efter træningen som var i totalt hopla med bolden i dag. Han glædede sig til at banke københavnerne – men vi BW’er skulle sende en bøn i aften også skulle de nok gøre resten i morgen. Hvis det er en bøn der skal til, skal det sku prøves! Hvem har opskriften ??
Claus - Et sparsomt resume
> Jeg ved ikke lige hvad banenummer det er.. Men kør
> om bag hallen, under togbanen og så kommer der et
> par baner lige efter træerne
> træne. I hvertfald de gange jeg har set det. Tror
> det er omkring bane 3, men er ikke sikker på at
> det lige er den bane
Efter at have overværet dagens træning ser jeg kun en lille ændring i startopstillingen i forhold til kampen mod fodbevægelsen fra det nordjyske.
Hele truppen havde højt humør, træningen bar præg af intens vilje. Der var masser af aggressivitet at spore, hvilket gav udslag i 2 små skader….ER havde ellers råbt flere gange at de skulle passe på hinanden.
Der blev trænet hjørnespark og dødbolde og igen her var der fight og dejlige kasser. Læs mere i morgendagens udgave af HF som var på pletten med 2 mand.
Vi får alle 3 point sagde Kolja efter træningen som var i totalt hopla med bolden i dag. Han glædede sig til at banke københavnerne – men vi BW’er skulle sende en bøn i aften også skulle de nok gøre resten i morgen. Hvis det er en bøn der skal til, skal det sku prøves! Hvem har opskriften ??
Claus - Et sparsomt resume
-
Altoriso
Kranker Skrev:
>
>
>
>
> Efter at have overværet dagens træning ser jeg kun
> en lille ændring i startopstillingen i forhold til
> kampen mod fodbevægelsen fra det nordjyske.
Tag dig sammen, Kranker
Hvilken ændring ?
> Hele truppen havde højt humør, træningen bar præg
> af intens vilje. Der var masser af aggressivitet
> at spore, hvilket gav udslag i 2 små skader….ER
> havde ellers råbt flere gange at de skulle passe
> på hinanden.
Tag dig sammen, Kranker
hvilke småskader og til hvem ?
> Der blev trænet hjørnespark og dødbolde og igen
> her var der fight og dejlige kasser. Læs mere i
> morgendagens udgave af HF som var på pletten med 2
> mand.
Yes Troest banker den første kasse ind efter hjørnespark
> Vi får alle 3 point sagde Kolja efter træningen
> som var i totalt hopla med bolden i dag. Han
> glædede sig til at banke københavnerne – men vi
> BW’er skulle sende en bøn i aften også skulle de
> nok gøre resten i morgen. Hvis det er en bøn der
> skal til, skal det sku prøves! Hvem har opskriften
> ??
Kampen ender 1-3 og det skal der bet´tes på fra min side
> Claus - Et sparsomt resume
Tak for det Kranker
>
>
>
>
> Efter at have overværet dagens træning ser jeg kun
> en lille ændring i startopstillingen i forhold til
> kampen mod fodbevægelsen fra det nordjyske.
Tag dig sammen, Kranker
> Hele truppen havde højt humør, træningen bar præg
> af intens vilje. Der var masser af aggressivitet
> at spore, hvilket gav udslag i 2 små skader….ER
> havde ellers råbt flere gange at de skulle passe
> på hinanden.
Tag dig sammen, Kranker
> Der blev trænet hjørnespark og dødbolde og igen
> her var der fight og dejlige kasser. Læs mere i
> morgendagens udgave af HF som var på pletten med 2
> mand.
Yes Troest banker den første kasse ind efter hjørnespark
> Vi får alle 3 point sagde Kolja efter træningen
> som var i totalt hopla med bolden i dag. Han
> glædede sig til at banke københavnerne – men vi
> BW’er skulle sende en bøn i aften også skulle de
> nok gøre resten i morgen. Hvis det er en bøn der
> skal til, skal det sku prøves! Hvem har opskriften
> ??
Kampen ender 1-3 og det skal der bet´tes på fra min side
> Claus - Et sparsomt resume
Tak for det Kranker
-
Peter Ross
Et forsigtigt bud ville være Simon Poulsen i stedet for Claus Madsen, eller Jesper Mikkelsen i stedet for Ulrik/Kolja.
Peter Ross
Peter Ross
-
Kranker
Kald bare dig selv for Peter E. R. fremover du er godkendt her
God tur, og giv gas for satan...
Claus
God tur, og giv gas for satan...
Claus