Men nu skal vi selv lige have point i morgen, før det kan bruges til noget som helst
AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os?
-
Ravnen
Re: AGF - SønderjyskE, 1-1
Yeah ikke værst og Sønderjyske fortjente det ene point.
Men nu skal vi selv lige have point i morgen, før det kan bruges til noget som helst
-
Chap - FCM4EVER
Re: AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os?
Haha fuck så kan GF sgu lære det! Vigtigt at begge hold kun fik 1 point hver, og så håbede jeg personligt også lidt på at SønderjyskE vandt 
-
Kent
Det var vel stort set det optimale for os. En central spiller i karantæne for GF, og de fik en dukkert til sidst.
Kent
Kent
-
Kim
Johnny Hansen er også i karantæne...
Jesper Sørensen vender retur fra karantæne..
men det er god med sheriffen ude, især når man så hvor svag den nye back var i kampen mod sønderjyskE
BW #456
Jesper Sørensen vender retur fra karantæne..
men det er god med sheriffen ude, især når man så hvor svag den nye back var i kampen mod sønderjyskE
BW #456
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Det betyder, at Shane Sheriff har karantæne på
> søndag
Og i den næste kamp mod os. Han passerede to karantnedage nemlig 30 og 44 strafpoint.
-------------------------------------------------------
> Det betyder, at Shane Sheriff har karantæne på
> søndag
Og i den næste kamp mod os. Han passerede to karantnedage nemlig 30 og 44 strafpoint.
-
Dahl Nielsen
Med Shane Cansdell-Sheriff ude for AGF, så er vi da også sikre på, at han ikke gentager noget lignende det han gjorde sidst - nemlig at score et drømmemål imod os 
Dahl Nielsen
Dahl Nielsen
-
Meng(AGF)
Hey ulve, og tillykke med i går 
Jeg må indrømme, at min lørdag aften ikke var noget at skrive om, humøret var elendigt.
For jer var det godt, fordi det holder afstanden mellem os og jer , så i ikke pludselig kommer i nærkontakt med stregen, hvis i taber i dag og søndag.
At Shane fik rødt var en streg i regningen (også fordi nogen har ham i drømmeholdet :X ). Han spillede generelt godt og så er der netop det lækre mål han scorede mod jer, der så ikke bliver gentaget. At Shane har karantæne er naturligvis bittert, men forhåbentlig kan vores finske terminator - Aho - pille pynten af jeres angribere. Han er lige så stærk med hovedet, og også hurtig.
Richard Henrisson havde nogle problemer med Nyman, det er rigtigt, men jeg tror sgu' mange venstrebacks får problemer med ham i løbet af foråret. Jeg hæfter mig ved, at han spillede sig meget op i løbet af kampen, og så især ved, at godt nok er Dennis Sørensen en god spiller, men han har næppe samme antrit som Nyman. Kan vi forresten forvente, at Svenne Poulsen kommer til at spille venstre midt for jer på søndag (og gerne ugen efter)?
Jeg må indrømme, at min lørdag aften ikke var noget at skrive om, humøret var elendigt.
For jer var det godt, fordi det holder afstanden mellem os og jer , så i ikke pludselig kommer i nærkontakt med stregen, hvis i taber i dag og søndag.
At Shane fik rødt var en streg i regningen (også fordi nogen har ham i drømmeholdet :X ). Han spillede generelt godt og så er der netop det lækre mål han scorede mod jer, der så ikke bliver gentaget. At Shane har karantæne er naturligvis bittert, men forhåbentlig kan vores finske terminator - Aho - pille pynten af jeres angribere. Han er lige så stærk med hovedet, og også hurtig.
Richard Henrisson havde nogle problemer med Nyman, det er rigtigt, men jeg tror sgu' mange venstrebacks får problemer med ham i løbet af foråret. Jeg hæfter mig ved, at han spillede sig meget op i løbet af kampen, og så især ved, at godt nok er Dennis Sørensen en god spiller, men han har næppe samme antrit som Nyman. Kan vi forresten forvente, at Svenne Poulsen kommer til at spille venstre midt for jer på søndag (og gerne ugen efter)?
-
Jesper BW1100
Meng(AGF) skrev:
Kan vi
> forresten forvente, at Svenne Poulsen kommer til
> at spille venstre midt for jer på søndag (og gerne
> ugen efter)?
Det er der en god chance for ja
Kan vi
> forresten forvente, at Svenne Poulsen kommer til
> at spille venstre midt for jer på søndag (og gerne
> ugen efter)?
Det er der en god chance for ja
-
kopien
Det var da godt nok ikke at håbe, men umiddelbart kunne det nok godt tænkes..
Svenne var jo nærmest ophavsmanden til Berglunds 2. mål..
Svenne var jo nærmest ophavsmanden til Berglunds 2. mål..