Støtter BW kun 1. holdet?
-
E!
Re: Støtter BW kun 1. holdet?
Og så har du ikke engang nævnt noget om salg i baren = penge i klubkassen = materialer til tifos, osv. osv.
-
FrejPrahl
Nej det synes jeg ikke man skal, da jeg vil mene at loungen er mere kompetent, da jeg tvivler stærkt ´på at folk der ikke har et specielt tilhørsforhold til Junior og eller ynglinge, ville følge denne opfordring, grundet at det gennemsnitlige menneske idag, lider af stress som aldrig før (Kilde: Psykologisk institut Århus;)) da jeg går ud fra at denne tur ville være en del mere besværlig, og kræve en del mere tid end fanloungen forlanger.
Derimod forstår jeg ikke hvorfor man ikke holder portene åbne inden kampene på SAS-Arena, hvor jeg har spottet små fcm´ere spurte rundt på en halv 11-mandsbane, og ellers lave et fornuftigt stykke arbejde, men desværre med en ret lav tilskueropbakning. Hvorfor kan man ikke få lov at komme ind og støtte dem de par timer inden den "rigtige" kamp, hvis man nu alligevel har billet ?
Det ville da virkelig være noget der gav dem noget ekstra selvtillid.
Går ud fra at der er et ret logisk svar på dette, kan også være at spørgsmålet var ret dumt, men nu må i ikke håne mig, hvis det skulle hænde (faldt over andre kedelige svar på indlæg, hvor det dog heldigvis ikke var gået ud over mig, som jeg meget gerne vil linke til hvis det bliver nødvendigt) .
Mvh Frej
Derimod forstår jeg ikke hvorfor man ikke holder portene åbne inden kampene på SAS-Arena, hvor jeg har spottet små fcm´ere spurte rundt på en halv 11-mandsbane, og ellers lave et fornuftigt stykke arbejde, men desværre med en ret lav tilskueropbakning. Hvorfor kan man ikke få lov at komme ind og støtte dem de par timer inden den "rigtige" kamp, hvis man nu alligevel har billet ?
Det ville da virkelig være noget der gav dem noget ekstra selvtillid.
Går ud fra at der er et ret logisk svar på dette, kan også være at spørgsmålet var ret dumt, men nu må i ikke håne mig, hvis det skulle hænde (faldt over andre kedelige svar på indlæg, hvor det dog heldigvis ikke var gået ud over mig, som jeg meget gerne vil linke til hvis det bliver nødvendigt) .
Mvh Frej
-
Peter Ross
Jeg har fået en forespørgel fra Christian Sivebæk (og Mark Hjort) i denne uge, om BW ikke kunne komme med flere ned at se bold på Ikast Stadion, da de synes det vil være fedt med flere fans.
Følg deres ønske - mød op !
Peter Ross - Dø VFF for helvede !!!
Følg deres ønske - mød op !
Peter Ross - Dø VFF for helvede !!!
-
fadlaa
kan kun give dig ret Amby. Og nu ser det osse ud til at selv tipsbladet har fået øjnene op for vi har gang i noget stort i ungdomsrækkerne
http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/51017014
http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/ ... 5/51017014