Viborg fans i slåskamp

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Outlaws

Re: Viborg fans i slåskamp

Indlæg af Outlaws »

Ok jeg havde ellers hørt det var omvendt, som det også står i avisen skulle det have været viborgs fans der havde løbet væk, hvilket der også skulle være blevet sunget ude på stadion. Står også at fcms fans angreb i 2 omgange.

Var der nogle tilfældigvis var oppe i byen på det tidspunkt som ved hvad der skete?

Jean / BW# 1238

Manglende billeder...

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Der var også nogle billeder online på BWs
> hjemmeside i går, men kan se de er blevet
> fjernet.

Jeg har ikke set billederne før... men kan se at billedid'erne springer fra galleri04.jpg til galleri11.jpg.

Simon

Indlæg af Simon »

Jeg har også hørt at det var nogle af Viborgs fans der løb væk. Det skulle eftersigende være S.U. (Shamrock Ultras) der løb væk.

Kilde: En Viborgfan fra min klasse!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Shamrock Ultras er vist en flok skoleelever.....

FLOT GÅET FOLKENS I HERNING....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nogle tog også stoffer... der var også noget indblandet med en fængselsdom der!

YahooSeeker [Bot]

Flere rygter :D Var der nogen af jer, der kommer med kommentarer der var tilstede?

Outlaws

Herning Folkeblad

Indlæg af Outlaws »

Ja ifølge Herning Folkeblad, der skriver at det var FCMs fans der angreb med flasker i 2 omgange, hvorpå der også startede en sang ude på SAS arena, der skulle gå på "viborg stikker altid af - det gjorde de også idag" efter at viborgs fans havde løbet væk da FCMs fans angreb, står der i avisen idag.

Troede ellers ikke at der var hooligans i FCM!

klemme

Re: Herning Folkeblad

Indlæg af klemme »

Føj for helvede, det er da kun tumper der kaster med flasker!!!!!!!

Anni

Indlæg af Anni »

Ja og sådan en sidder åbenbart i BW's bestyrelse, desværre!

Anni

mads1

Indlæg af mads1 »

Jeg kommer fra Viborg!

Historien fra min side!

3 busser med Viborgfans skulle læsses af bag Føtex og op til Fox&Hounds og drikke lidt øl! de blev midlertidigt stoppet af Civilpolitiet og fik at vide de skulle parkere bag Fakta istedet!

På dette tidspunkt stod en flok FC fans midt i gågaden, så sikkert godt nok at vi (Viborg) ikke kom den vej ind i gågaden!

de 3 busser var fordelt på en mini og to alm. busser og minibussen havde ingen problemer med at vende om og køre fra Føtex til Fakta! De 2 andre busser tog længere tid om at få vendt om! Da vi endelig parkerede bag Fakta var minibussens passagerer allerede nede ved FOX. De 2 andre bussers passagerer kommer derefter 2 min senere.. da vi går rundt om hjørnet til gågaden, ser vi 40 FC fans komme løbende imod de 25 fra Viborg der stod udenfor FOX. flaskerne flyver og smadrer mod gaden! en tredje del af viborgs fans vender om imens resten bliver stående og kaster 1 enkelt øldåse tilbage imod FC fansene... alt imens dette foregår kommer der 2 politibiler, som kommer imellem de 2 grupper og tvinger FC ca 500 meter ned af gågaden, imens Viborg stille og roligt går ind på pubben, asso dem der kan pga aldersgrænser! Herefter synges der fra begge lejre på god afstand!

Senere ved jeg ikke hvad der sker, men det ender med 3 Viborgfans og 1 politimand bliver bidt (ridset) af politets hunde!!!

Fatter ikke helt at man direkte opsøger slagsmål fra Hernings side! Hvis I var misundelige over at Viborg sidder på jeres pub i jeres by, hvad så med om I selv var gået ind og fået en enkelt, så kan det jo være vi var gået vores vej! Flaskekast.. det er sku for fejt! Vil man slås, så slås dog, men ting som knive, flasker, pistoler og aflagte narkosprøjter hører sig ikke hjemme... det er trodsalt fodbold (og til dels geografi) det hele handler om! Viborg=Midtjylland

YahooSeeker [Bot]

Det er sq lidt skidt at Ulvene ikke kan holde deres sti ren,et dårligt ry at tage med sig til andre stadions og en plet på FC Midtjylland BLIV DOG VOKSEN FCM fans "De af jer som var med i dette lort"

YahooSeeker [Bot]

Ja, der skulle vist "gengæld" anden gang, da FCM-folkene pludselig ikke længere var i overtal, langt fra, fordi kun den ene af busserne var fremme i første omgang. Helt enig i, at flasker simpelthen er for fejt. Men jeg forstår nu heller ikke, hvorfor FCM-folkene skulle starte det hele. Især ikke, når man så ser, at et bestyrelsesmedlem tilsyneladende stod forrest.

YahooSeeker [Bot]

I sådan et forum er det sq lidt pinlig, det kan man ikke være bekendt over for FCM spillerne De skal trods alt besøge andre stadions og høre for sådanne BØLLE streger
HVOR ER DE DANSKE ROLIGANS???????????????? jeg spør bare

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Skovsen skrev:
> HVOR ER DE DANSKE ROLIGANS???????????????? jeg spør bare

Langt væk, heldigvis !

Ikke at jeg er en fortaler for vold og lign., men findes der er en ting som skal lige så langt væk som vold, så er det roliganismen...

Hvis I tror FCM/BW vil blive til grin på forskellige stadions rundt omkring pga. denne sag, så prøv at forestil jer, hvad folk vil tænke, hvis vi stiller med 50 stk. der bare sidder på deres flade røv, drikker øl samt klapper hvis holdet scorer... Modstander-fansene vil da ligge flade af grin !

Peter Ross

Besvar