Simon Poulsens kontrakt ikke lovlig?
-
Jesper BW1100
Re: Simon Poulsens kontrakt ikke lovlig?
Tjah så kan du vel bare være glad for du ikke er det?
-
YahooSeeker [Bot]
Det er vi også mange der er.....
//Dahl
//Dahl
-
Peter Ross
Okay ?
Vi har bronzen - Hvad har I ?
Peter Ross
Vi har bronzen - Hvad har I ?
Peter Ross
-
LaB
Sorte tal på bundlinjen måske 
aner ikke hvor Dahl og Daniel Lund har deres tilhørsforhold, men du må da indrømme at jeres direktør ikke ligefrem har fremstået sympatisk i de seneste par dage...
aner ikke hvor Dahl og Daniel Lund har deres tilhørsforhold, men du må da indrømme at jeres direktør ikke ligefrem har fremstået sympatisk i de seneste par dage...
-
YahooSeeker [Bot]
Dahl er AaBer
-
micco
Hvorfor er Ørgaard synderen??
Frustrationerne over tabet af en profil uden nogen form for kompensation det kan jeg godt forstå er en rigtig bitter pille og sluge men jeg forstår ikke helt ørgaard kritikken.. Ørgaard har, også ifølge sønderjyskE egen version, kontaktet ledelse og meddelt at man ville indlede forhandlinger! fejlen er dog at man har gjort det telefonisk og ikke skriftligt som det ellers forelyder! ok, det dumt Ørgaard.. det skal dog siges at simons agent -Benes- sendte en Fax og derved fik SønderjyskE også en skriftlig "advarsel"... men grunden til at SønderjyskE vælger at inberette er ikke pga Ørgaards fremgangsmåde men fordi Simon Poulsen selv har fået indført en klausul i hans kontrakt men SønderjyskE som forbyder ham og indlede forhandlinger med anden klub tidligst 6 mdr. før kontrakt udløb?! spørgsmålet er som om det ikke var Simon poulsen selv som burde være opmærkson på hvis han i sin tid har skrevet under på en sådan aftale?? for jeg mener ikke Ørgaard kan klandres for ikke og vide hvad der specifikt står i Simon personlige kontrakt med sønderjyskE.....
micco
micco
-
Peter Ross
Daniel Lund(gaard) er VFFer...
Men måske fremstår han ikke videre sympatisk i den her sag, men en skal være det sorte får (dumme svin), og det er FCM/Ørgaard ret tit.
Men jeg (vi ?) kan lide det
Jeg foretrækker da helt klart vores fremtoning, som er langt fremme i skoene, og som af og til giver lidt knubs, i stedet for VFF eller Silkeborgs mere tilbagetrukne, der får klubben til at fremstå som kedelig, hvilket heller ikke er et image der tiltrækker de store spillere.
Nåede vi op på 4-5 spillere der var i forhandlinger med både VFF og os, inden valget faldt på os ? Dennis Sørensen, Thygesen, Svenne Poulsen, Claus Madsen... Flere ?
Peter Ross - Traditioner giver ikke medaljer tra la la la la
Men måske fremstår han ikke videre sympatisk i den her sag, men en skal være det sorte får (dumme svin), og det er FCM/Ørgaard ret tit.
Men jeg (vi ?) kan lide det
Jeg foretrækker da helt klart vores fremtoning, som er langt fremme i skoene, og som af og til giver lidt knubs, i stedet for VFF eller Silkeborgs mere tilbagetrukne, der får klubben til at fremstå som kedelig, hvilket heller ikke er et image der tiltrækker de store spillere.
Nåede vi op på 4-5 spillere der var i forhandlinger med både VFF og os, inden valget faldt på os ? Dennis Sørensen, Thygesen, Svenne Poulsen, Claus Madsen... Flere ?
Peter Ross - Traditioner giver ikke medaljer tra la la la la
-
YahooSeeker [Bot]
ot.
Peter Ross skrev:
> Peter Ross - Traditioner giver ikke medaljer tra
> la la la la
Men tradition for medaljer er nu ikke så skidt
> Peter Ross - Traditioner giver ikke medaljer tra
> la la la la
Men tradition for medaljer er nu ikke så skidt
-
YahooSeeker [Bot]
Stille? Ok, jeg holder da øje med jeres udemærkede forum, men jeg hænger ikke herinde 24/7...
Hehe! ja, i har bronze! du spørger hvad vi har.. tjooh., mener da at huske to guldmedaljer
- hmm.. jo, og så er vores største profil på kontrakt i klubben, en kontrakt som rent faktisk ik er ved at løbe ud
Vores sportsdirektør har nemlig ikke travlt med at rive alle moralske fundamenter ud af dansk elitefodbold.
Men igen, ja! i har Bronzen, nyd den... Det er godt gået, at vinde den! - Meeen jeg er nu ik i tvivl om at AaB bliver det hold i Jylland der kommer til at byde FCK og BIF op til dans. Ok, vi har røde tal pt, meeen der er sunde tendenser over hele linien.
- nogen af jer der ved hvornår Pim bliver præsenteret i F*CK?
//Dahl
Hehe! ja, i har bronze! du spørger hvad vi har.. tjooh., mener da at huske to guldmedaljer
Men igen, ja! i har Bronzen, nyd den... Det er godt gået, at vinde den! - Meeen jeg er nu ik i tvivl om at AaB bliver det hold i Jylland der kommer til at byde FCK og BIF op til dans. Ok, vi har røde tal pt, meeen der er sunde tendenser over hele linien.
- nogen af jer der ved hvornår Pim bliver præsenteret i F*CK?
//Dahl
-
Jean / BW# 1238
Pim til FCK...
Dahl skrev:
-------------------------------------------------------
> - nogen af jer der ved hvornår Pim bliver
> præsenteret i F*CK?
I morgen... jeg har sågar fundet et billede af ham i den nye trøje, og med ny frisure:
http://www.jeansnet.dk/pim.jpg
> - nogen af jer der ved hvornår Pim bliver
> præsenteret i F*CK?
I morgen... jeg har sågar fundet et billede af ham i den nye trøje, og med ny frisure:
http://www.jeansnet.dk/pim.jpg
-
Peter Ross
Drastisk skridt ligefrem at kalde Pimpong den bedste spiller i klubben... Der står nu et par stykker foran ham...
Byd I dem bare op til dans, så smutter vi i mellem, og napper guldet
Mht. Pimpong, så tror jeg lige folk skal stoppe lidt op. Intet er afgjort endnu... Han har tilbud fra Spanien, Frankrig og så FCK+FCM. Så alt er endnu åbent... Det vil i hvertfald ikke overraske mig, hvis han forlænger med 1-1½ år, og så bliver skudt af lidt senere.
Uden at gå for dybt ind i en diskussion om "moralske fundamenter", så kan jeg da også huske Lynge var ude og lege lidt mht. nogle ungdomskontrakter ? Hvor han ellers havde kritiseret Ørgaard for det sammen, og svor aldrig selv at gøre det...
Man har et standpunkt til man tager et nyt...
Peter Ross
Byd I dem bare op til dans, så smutter vi i mellem, og napper guldet
Mht. Pimpong, så tror jeg lige folk skal stoppe lidt op. Intet er afgjort endnu... Han har tilbud fra Spanien, Frankrig og så FCK+FCM. Så alt er endnu åbent... Det vil i hvertfald ikke overraske mig, hvis han forlænger med 1-1½ år, og så bliver skudt af lidt senere.
Uden at gå for dybt ind i en diskussion om "moralske fundamenter", så kan jeg da også huske Lynge var ude og lege lidt mht. nogle ungdomskontrakter ? Hvor han ellers havde kritiseret Ørgaard for det sammen, og svor aldrig selv at gøre det...
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Hehehe!! Det med Lynge, tjahh.. lad være med at tørre den af på ham, de spillere som i hentede i AaB var bare ikke tilfredse, kom til tilbage(Tvillingerne).
Det er klart at Pim ik er jeres bedste spiller, mente det også ironisk, da jeg ikke personligt kan se hvad FCK vil med ham, eftersom det er kommet med udmeldelser om Landsholdsklasse m.m. (ved godt han spiller på landshold, men mener ik det er på niveau med de Skandinaviske).
Kampen om pladserne næste sæson bliver sjov, rigtig sjov, pt ser det ud til at vi nøjes med at miste Gaarde af stamspillere, og dermed kommer med en meget stærk trup, med Poul og Jeppe, og tre endnu unavngivne spillere. I FCM har i ogsp købt ind omend den eneste jeg gerne havde set i AaB er Theo - meeeen der var hverken interesse fra ham eller AaB, da vi jo har Augo og Würtz, som han ikke ville kunne slå af.
Af de andre indkøb er Svenne Poulsen og Simon ditto(hvis den holder hjem) to spændende spillere som bestemt har mulighed for at finde en plads i suppen - Kærgaard, tjahh.. ved ik halt hvad jeg skal mene!! - en angriber der nærmet har et laverer scorings snit end David... :s
men sjov, skal den nye sæson nok blive
//Dahl
Det er klart at Pim ik er jeres bedste spiller, mente det også ironisk, da jeg ikke personligt kan se hvad FCK vil med ham, eftersom det er kommet med udmeldelser om Landsholdsklasse m.m. (ved godt han spiller på landshold, men mener ik det er på niveau med de Skandinaviske).
Kampen om pladserne næste sæson bliver sjov, rigtig sjov, pt ser det ud til at vi nøjes med at miste Gaarde af stamspillere, og dermed kommer med en meget stærk trup, med Poul og Jeppe, og tre endnu unavngivne spillere. I FCM har i ogsp købt ind omend den eneste jeg gerne havde set i AaB er Theo - meeeen der var hverken interesse fra ham eller AaB, da vi jo har Augo og Würtz, som han ikke ville kunne slå af.
Af de andre indkøb er Svenne Poulsen og Simon ditto(hvis den holder hjem) to spændende spillere som bestemt har mulighed for at finde en plads i suppen - Kærgaard, tjahh.. ved ik halt hvad jeg skal mene!! - en angriber der nærmet har et laverer scorings snit end David... :s
men sjov, skal den nye sæson nok blive
//Dahl
-
smørtyven
Re: Pim til FCK...
Jean / BW# 1238 skrev:
> I morgen... jeg har sågar fundet et billede af ham
> i den nye trøje, og med ny frisure:
>
> http://www.jeansnet.dk/pim.jpg
Av, det var godt nok en ond overskrift.. Var lige ved at få morgenkaffen galt i halsen.
Keep the faith
Smørtyven - Lever i håbet, forlæng nu med DingDong
> I morgen... jeg har sågar fundet et billede af ham
> i den nye trøje, og med ny frisure:
>
> http://www.jeansnet.dk/pim.jpg
Av, det var godt nok en ond overskrift.. Var lige ved at få morgenkaffen galt i halsen.
Keep the faith
Smørtyven - Lever i håbet, forlæng nu med DingDong