Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MathiasVJacobsen

Re: Nye ansigter

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Lige et par ligner fra FCM hjemmesiden i artiklen: 'Bak bliver omdrejningspunkt'

Udgiften ved købet af Kristian Bak Nielsen påvirker transferregnskabet negativt i indeværende år, og vil være indregnet i de samlede forventninger, som klubben har til regnskabsåret 2010/2011, der vil blive offentliggjort i forbindelse med offentliggørelsen af resultatet for regnskabsåret 2009/2010.

Det forstår jeg ikke helt, vi har jo solgt for næsten 50 mio. Og så skal et beløb på 2,5 mio. være negativt ?? :?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Spændende! Har du flere detaljer, du kan afsløre? :mrgreen:

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

MathiasVJacobsen skrev:Lige et par ligner fra FCM hjemmesiden i artiklen: 'Bak bliver omdrejningspunkt'

Udgiften ved købet af Kristian Bak Nielsen påvirker transferregnskabet negativt i indeværende år, og vil være indregnet i de samlede forventninger, som klubben har til regnskabsåret 2010/2011, der vil blive offentliggjort i forbindelse med offentliggørelsen af resultatet for regnskabsåret 2009/2010.

Det forstår jeg ikke helt, vi har jo solgt for næsten 50 mio. Og så skal et beløb på 2,5 mio. være negativt ?? :?
Alle minus beløb er vel negative? Og nu ved vi jo ikke om Bak får noget for at skifte til klubben sign on bonus eller hvad det nu hedder, med mere.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper-Sunds skrev:
MathiasVJacobsen skrev:Det forstår jeg ikke helt, vi har jo solgt for næsten 50 mio. Og så skal et beløb på 2,5 mio. være negativt ?? :?
Alle minus beløb er vel negative?
Lige nøjagtig. Det eneste teksten i børsmeddelelsen betyder er, at vi isoleret set har haft en udgift ved at hente Bak. Alle udgifter påvirker regnskabet negativt, mens alle indtægter påvirker positivt. Samlet set, er indtægten ved salget af Reid, så langt større end udgiften ved at hente Bak.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Hvis man oversætter teskten fra herreveens hjemmeside på google translate:
Står der Bak bla. vender tilbage for at få en træner stilling i FCM efter sin karriere, sku da tidligt at tænke på :)

Kristian Bak-Nielsen vender tilbage omfatte vender tilbage til sit hjemland, fordi han var efter sin aktive karriere sektion kan blive en del af trænerstaben i FC Midtjylland. Bak-Nielsen hans kontrakt udløb i sommeren 2011.

kopi

Indlæg af kopi »

er det bare mig eller fungerer den livestreaming fra pressemødet af lort til???

mit hakker voldsomt meget i hvert fald.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

kopi skrev:er det bare mig eller fungerer den livestreaming fra pressemødet af lort til???

Det samme gør min. Ret nedern...
!

felisan

Indlæg af felisan »

kopi skrev:er det bare mig eller fungerer den livestreaming fra pressemødet af lort til???

Det spiller også elendigt her.
Utroligt de vil være bekendt at lade det leve i beta så længe uden at forbedre det, og samtidigt annoncere for det på hjemmesiden.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

felisan skrev:

Utroligt de vil være bekendt at lade det leve i beta så længe uden at forbedre det, og samtidigt annoncere for det på hjemmesiden.
Man kunne også bare være glad for, at de sender det...

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Min virkede til gengæld fint.

felisan

OT Livestream

Indlæg af felisan »

Kent skrev:
felisan skrev:

Man kunne også bare være glad for, at de sender det...
Det er jeg såmænd også :)
Jeg oplevede dog mere buffertid end reelt pressemøde, så det endte desværre med at være ret meget spild af tid

Brugeravatar
Kent

Re: OT Livestream

Indlæg af Kent »

felisan skrev:Det er jeg såmænd også :)
Jeg oplevede dog mere buffertid end reelt pressemøde, så det endte desværre med at være ret meget spild af tid
Min forbindelse var heller ikke så god, men jeg fangede dog så meget, at jeg kunne høre at der reelt ikke blev sagt noget interessant.

Det var heller ikke for at være efter dig, men bare sådan lidt irritation over, at folk nogle gange er jublende lykkelig over sms-opdatering fra en træningskamp, mens det er for ringe, når klubbens gratis live-stream af et pressemøde, som kun har interesse for meget få hardcore fans, ikke fungerer perfekt ;-)

Jeg synes det var fedt de gad at streame det, og så lever jeg fint med at kvaliteten ikke var helt i top - om 1 time er alle vigtige ting alligevel tilgængelige.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

felisan skrev:

Har ikke så meget at gøre med det er en beta.. Har nok noget at gøre med at internet forbindelsen nok ikke kunne følge med når der er flere 100 der vil se med

kopi

Indlæg af kopi »

nu ligger pressemødet i sin fulde længde på fcm.dk

skønt og rigtigt godt arbejde fra fcm.dk's side.

974

Re: OT Livestream

Indlæg af 974 »

Kent skrev:
felisan skrev:Det er jeg såmænd også :)
Min forbindelse var heller ikke så god, men jeg fangede dog så meget, at jeg kunne høre at der reelt ikke blev sagt noget interessant.

Det var heller ikke for at være efter dig, men bare sådan lidt irritation over, at folk nogle gange er jublende lykkelig over sms-opdatering fra en træningskamp, mens det er for ringe, når klubbens gratis live-stream af et pressemøde, som kun har interesse for meget få hardcore fans, ikke fungerer perfekt ;-)

Jeg synes det var fedt de gad at streame det, og så lever jeg fint med at kvaliteten ikke var helt i top - om 1 time er alle vigtige ting alligevel tilgængelige.
Men Kent; Hvis FCM gerne vil udmelde at man kan se det live, så nytter det vel ikke noget at det ikke rigtigt fungerer, vel?
Jeg mener, Klubben vil jo gerne fremstå som visionær og med på beatet :-)
Og et pressemøde om et af klubbens store ikoner, må jo forventes at tiltrække nogen opmærksomhed

Så synes de må sørge for at forbedre det til næste gang - dem som har oplevet den dårlige forbindelse burde måske lige skrive til Kølbæk eller lignende om det

Jan

Besvar