BIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
PS

Re: evaluering og karakter

Indlæg af PS »

Brasil

"Frem med pungen"

aaarh skal vi nu ikk' lige klappe hesten lidt, det er meget få klubber i dk der har haft succes med at ville købe sig til et mesterskab.
Vi skal vist bare fortsætte i den retning der er kørt efter siden dannelsen af Fcm. Fyrrer man "alle" sine penge af og så stadig ikke vinder, så plejer det at give faretruende situationer for de pågældende klubber.

dalle

Indlæg af dalle »

Brasil Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fysisk svækket?? Pga een mand ude?? Det er godt
> nok en tynd forklaring. Så er vi alt for sårbare
> til at være med hvor det er sjovt.
>
> Ørgård.....frem med pungen!!

der er jo kæmpe forskel på spillet når thyge er med og ikke er med han løber som tosset og bruger sin fysik til at holde modstanderene væk

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

dalle Skrev:

> Heinze: 9 kommer ud til enormt mange bolde
> virkelig flot og nok det eneste positve ting man
> kan tage med fra kampen.

giver du ham 9?! no way har han fortjent 9, snarere 6-7 stykker. hans indgreb i kampen var mega usikre! tror ikke engang jeg jeg behøver at bruge mere end een hånd for at tælle de redninger han diskede op med...

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Det Thyge bidrager med, er offensiv kreativitet. Men han har måske en større betydning af det. Men man kan bestemt IKKE give "ham" skylden. Altså hvis vi ikke kan klare os uden ham, kan vi ikke kalde os et hold værdig til top 4. Og alle spillere løfter ikke niveauet en klasse eller 2 mere fordi Thyge er med-

dalle

Indlæg af dalle »

Jydepower Skrev:
> Det Thyge bidrager med, er offensiv kreativitet.
det er så netop det han ikke bidraager med. han gør sårn at vi kan få vores pres til at fungere han har rutine,arbejdstosse men kreativ er han ikke der får han andre til a være.

> Men han har måske en større betydning af det. Men
> man kan bestemt IKKE give "ham" skylden. Altså
> hvis vi ikke kan klare os uden ham, kan vi ikke
> kalde os et hold værdig til top 4. Og alle
> spillere løfter ikke niveauet en klasse eller 2
> mere fordi Thyge er med-

har du set voret trup?? flinta er ikke ligefrem noget fysisk pragteksemplar han vil hellere gå end at løbe og gør det også.
en ken ilsø har en så god teknik osv. at det kan kompensere for thyge. vi skal som mange har skrevet som jeg dog selv ikke altid har været enig i købe en spiller som kan tage hans plads hvis du kigger på ob fck og bif så har de alle nogle gode backups. hva med wurts han vil være en god backup når salami og de andre er ude.

Martin

Indlæg af Martin »

Jydepower Skrev:
> Sådan har jeg det også..
> Vi skal skille os af med mindst 1 angriber (evt.
> Kim?) og så skal vi have købt en stjerne
> angriber.. en som kan alt, just like Fall.
> Vi skal have en fløj, specielt til Danny, da jeg
> synes at Borring altid præstere lidt og han har jo
> altid sin hurtighed som han kan bruge (Siv. kan
> han ikke spille venstre fløj ? ) og så skal der
> købes en Central midtbane, som har en lille force
> offensivt. Og til sidste en stabil forsvar (like
> Troest / KBN) til midterforsvaret.

Ok - og jeg tror på nisser...

Tror næpper vi har afsat penge til så mange indkøb, som du snakker om... Og hvis det skulle foregå på din måde, så kunne vi vel ligeså godt lukke akedemiet ?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Nej. Det tror jeg ikke heller ikke.. men jeg tror helt seriøst på det er vejen frem.

Hausser

Re: Ringe indsats, og løjerlig indskiftning?

Indlæg af Hausser »

At spille med Fagerberg på toppen var jo nærmest som at spille en mand i undertal, manden lavede ikke andet end at tabe bolden og hele to gange spolerede han kæmpe chancer fordi han ikke kunne tæmme bolden. Beskæmmende dårlig indsats af ham

Oliseh kom da ind og var vel den eneste spiller som kunne være indsatsen bekendt i anden halvleg og det er altså ikke let når midtbanen og forsvaret ikke formåede at spille bolden derop på noget tidspunkt..

HKP

Indlæg af HKP »

PS Skrev:

> aaarh skal vi nu ikk' lige klappe hesten lidt, det
> er meget få klubber i dk der har haft succes med
> at ville købe sig til et mesterskab.

Aarhhh se lige hvad fck, bif og ob har investeret i nye folk.... Vi mangler altså ekstremt kvalitet oppe foran og noget gardering på midten.

Grunden til at forsvaret, som ellers er det bedste i DK halter gevaldigt i dag, tror jeg skal findes i at vores offensiv og midtbane taber ALT ud af hånden. Når der er så store udfald på midten og i angrebet, er vi bare ikke garderet godt nok!! FCK har et bedre angreb siddende på bænken end vi har på banen...DER SKAL ALTSÅ INVESTERES IGEN ØRGAARD! Og gerne i en spiller med skudstyrke og én der bare er på pletten...Fagerberg bliver sikkert god engang. Men hvornår? Vi kan bare ikke holde til alle de udfald, hvis vi vil betragtes som værende topkandidat til skabet... Vi behøver ikke snakke top3 inden de forbedringer sker,desværre. Nu skal 4. pladsen faktisk bare forsvares....

Og så lige mht. evalueringen....
Salami spiller skidt idag. Ingen tvivl om det. Men han har ekstremt fin tænding i modsætning til Danny O., der løber og griner ad det hele og klapper modstanderne på skulderen. Synes han bør vise en mere dedikeret attitude til sådan en vigtig kamp!

Hausser

Få nu styr på det mentale!

Indlæg af Hausser »

Pinligt at se et hold kollapse fuldstændigt fordi man kommer bagud, det er simpelthen så amatøragtigt at man mangler ord, og ingen kan sige sig fri for en sønderlemmende kritik af dagens "indsats". Er der nogen der kan huske hvornår vi sidst har vundet en kamp vi er kommet bagud i på udebane?

Thomasberg og resten har trænerne har en kollosal opgave foran sig men at få rettet det her hold på det mentale plan for jeg har aldrig nogensinde set et hold med så enorme udfald og det hele foregår altså i hovederne på de her spillere. Man er ikke pludselig en dårligere spiller fordi banen ikke er SAS-Arena og det problem skal adresseres og behandles NU! Sæt i værk Thomasberg, sæsonen kan faktisk tabes på gulvet i løbet af de næste 2-3 runder hvis du ikke gør noget hurtigst muligt og det blir dig der står tilbage som ansvarlig.

At få styr på psyken vil betyde langt flere point i løbet af en sæson, end en angrebsforstærkning nogensinde vil kunne gøre..

Skippels

Re: Live Streaming Brøndby - FCM

Indlæg af Skippels »

Programmerne kan simpelt downloades via Google, så det er intet problem.

Martin

Indlæg af Martin »

HKP Skrev:
> PS Skrev:
>
> > aaarh skal vi nu ikk' lige klappe hesten lidt,
> det
> > er meget få klubber i dk der har haft succes
> med
> > at ville købe sig til et mesterskab.
>
> Aarhhh se lige hvad fck, bif og ob har investeret
> i nye folk.... Vi mangler altså ekstremt kvalitet
> oppe foran og noget gardering på midten.
>
> Grunden til at forsvaret, som ellers er det bedste
> i DK halter gevaldigt i dag, tror jeg skal findes
> i at vores offensiv og midtbane taber ALT ud af
> hånden. Når der er så store udfald på midten og i
> angrebet, er vi bare ikke garderet godt nok!! FCK
> har et bedre angreb siddende på bænken end vi har
> på banen...DER SKAL ALTSÅ INVESTERES IGEN ØRGAARD!
> Og gerne i en spiller med skudstyrke og én der
> bare er på pletten...Fagerberg bliver sikkert god
> engang. Men hvornår? Vi kan bare ikke holde til
> alle de udfald, hvis vi vil betragtes som værende
> topkandidat til skabet... Vi behøver ikke snakke
> top3 inden de forbedringer sker,desværre. Nu skal
> 4. pladsen faktisk bare forsvares....
>
> Og så lige mht. evalueringen....
> Salami spiller skidt idag. Ingen tvivl om det. Men
> han har ekstremt fin tænding i modsætning til
> Danny O., der løber og griner ad det hele og
> klapper modstanderne på skulderen. Synes han bør
> vise en mere dedikeret attitude til sådan en
> vigtig kamp!

Nu er Danny jo ikke den type - og helt ærlig, så burde folk sgu give ham lidt kredit, han er vel hen over efteråret været en af de skarpeste når det gælder mål og assistents... så helt ærlig, giv nu Danny lidt kredit...

Danny er i mine øjne den spiller efter Salami som vi har i truppen, som har det største potentiale for fremtiden, og ja - også større en Reid som lignede en klovn idag i forhold til Danny, hvis man endelig skal være efter nogen...

Halkjær

Re: Frank

Indlæg af Halkjær »

Ikke gammel nok til at have en mening? Om fodbold?
Du er da rundt på gulvet, gamle.

Dann H

Indlæg af Dann H »

j3pq3 Skrev:
> dalle Skrev:
> --------------------------------------------------
> giver du ham 9?! no way har han fortjent 9,
> snarere 6-7 stykker. hans indgreb i kampen var
> mega usikre! tror ikke engang jeg jeg behøver at
> bruge mere end een hånd for at tælle de redninger
> han diskede op med...

Hvad? Heinze og CP var da klart de bedste på vores hold. Heinze kan ikk gøre noget som helst ved deres mål, og synes faktisk han gør det rigtig godt!

louis

Indlæg af louis »

Det er da utroligt at ingen tænker over at de spillere som sidste sæson blev rost til skyerne, og at det hold som spillede det flotteste og hurtigste spil, er reduceret til at spille (bonde fodbold) med lange bolde hen over vores ellers så gode midtbane. Mangler de inspiration ?, eller er man for selvfede ?, selv om vi taber så siger trænerne jo altid at vi gjorde det jo godt nok,

Besvar