FCM - OB
-
Peter Ross
Re: Ambulance til graven tak!
Kasper M Skrev:
> I lod dem da ikke lave en skid bølge? Begyndte i
> ikke at råbe og skrige og synge andre sange hver
> gang nogen råbte bølge?
Vi lod dem simpelthen ikke lave bølge? 7225 vs. 25 (højt sat andel hos "os") - jeg ved godt, hvor jeg vil smide mine spareskillinger... Mon ikke folk havde gennemtrumfet den bølge, hvis den var så fantastisk?
Jo, vi startede andre sange en del af gangene, men må spørge igen: Hvordan kan 25 overdøve de 75 som stod længere til venstre, og prøvede at starte bølgen? Vores lunger er næppe større...
Peter Ross
> I lod dem da ikke lave en skid bølge? Begyndte i
> ikke at råbe og skrige og synge andre sange hver
> gang nogen råbte bølge?
Vi lod dem simpelthen ikke lave bølge? 7225 vs. 25 (højt sat andel hos "os") - jeg ved godt, hvor jeg vil smide mine spareskillinger... Mon ikke folk havde gennemtrumfet den bølge, hvis den var så fantastisk?
Jo, vi startede andre sange en del af gangene, men må spørge igen: Hvordan kan 25 overdøve de 75 som stod længere til venstre, og prøvede at starte bølgen? Vores lunger er næppe større...
Peter Ross
-
Kasper M
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kasper M Skrev:
> > Der hvor jeg mener i har brug for hjælp er der
> > hvos i sætter jeg ned fordi i ikke vil synge
> med
> > på det som nogen andre har gang. Resten af
> Nordea
> > satte sig da heller ikke ned da i begyndte at
> råbe
> > på i ville i Cirkus?
>
> Folk har forskellige måder at reagere på, og det
> var måske nok ikke det smarteste træk, at sætte
> sig ned, men så vidt jeg husker, så sagde vi
> faktisk intet, mens vi sad ned, men folk fik
> alligevel ikke gang i deres elskede bølge?
Tak, det er sådan set bare der jeg vil hen. Men jeg husker bare at i startede nye hver gang. Men det sgu os lige meget. Tror vi var et par stykker som fik et godt grin af det.
>
> > Hvis folk vil lave bølge så la dem da lave en
> > bølge. Folk på hele stadion var jo friske på
> > undtaget tosserne der. I kan ikke bestemme alt.
>
> Hvis folk på hele stadion var friske, er det
> påfaldende, at 15-20 personer kan ødelægge ALT?!
> Vi prøver skam heller ikke på, at "bestemme alt".
> Vi har blot en selvstændig holdning til det der
> foregår på tribunen, mens ufatteligt mange blot
> synger med på det, der lige bliver startet.
> JA, vi har en anderledes holdning til stemning,
> end langt hovedparten af folk på SAS Arena, og
> finder hverken hadesange eller bølger befordrende
> for stemningen, så vi prøver at kvæle dem. Det
> skal jeg ikke være for fin til, "at indrømme".
>
> Peter Ross
I har selvfølgelig også jeres ret til at have en selvstændig holdning men jeg synes det er for dårligt af jer at når i kan hører at der er stor stemning ovre fra venstre-fløjen om at der skal være bølge at i ikke bare lege med og lade være med at lave tosse-show ud af det.
> Kasper M Skrev:
> > Der hvor jeg mener i har brug for hjælp er der
> > hvos i sætter jeg ned fordi i ikke vil synge
> med
> > på det som nogen andre har gang. Resten af
> Nordea
> > satte sig da heller ikke ned da i begyndte at
> råbe
> > på i ville i Cirkus?
>
> Folk har forskellige måder at reagere på, og det
> var måske nok ikke det smarteste træk, at sætte
> sig ned, men så vidt jeg husker, så sagde vi
> faktisk intet, mens vi sad ned, men folk fik
> alligevel ikke gang i deres elskede bølge?
Tak, det er sådan set bare der jeg vil hen. Men jeg husker bare at i startede nye hver gang. Men det sgu os lige meget. Tror vi var et par stykker som fik et godt grin af det.
>
> > Hvis folk vil lave bølge så la dem da lave en
> > bølge. Folk på hele stadion var jo friske på
> > undtaget tosserne der. I kan ikke bestemme alt.
>
> Hvis folk på hele stadion var friske, er det
> påfaldende, at 15-20 personer kan ødelægge ALT?!
> Vi prøver skam heller ikke på, at "bestemme alt".
> Vi har blot en selvstændig holdning til det der
> foregår på tribunen, mens ufatteligt mange blot
> synger med på det, der lige bliver startet.
> JA, vi har en anderledes holdning til stemning,
> end langt hovedparten af folk på SAS Arena, og
> finder hverken hadesange eller bølger befordrende
> for stemningen, så vi prøver at kvæle dem. Det
> skal jeg ikke være for fin til, "at indrømme".
>
> Peter Ross
I har selvfølgelig også jeres ret til at have en selvstændig holdning men jeg synes det er for dårligt af jer at når i kan hører at der er stor stemning ovre fra venstre-fløjen om at der skal være bølge at i ikke bare lege med og lade være med at lave tosse-show ud af det.
-
Hausser
Efterrationalisering
Midt i al snakken om bølger og skumsprøjt, så syntes jeg opmærksomheden bør rettes tilbage mod hvad der bør være det centrale idag, vores fremragende kamp og udklasseringen af OB.
Og jeg kan med glæde konstatere at Thomasberg benyttede Ulvegravens taktiske oplæg fuldstændigt og resultatet var derfor fuldstændigt naturligt
Vi dominerede totalt kampen igennem en nærmest total boldkontrol og et fantastisk presspil som gjorde at OB var utrolig sjældne gæster i vores felt. Og netop fordi vi stod så højt på banen, blev farlige Fall aldrig for alvor giftig, han havde simpelthen intet at arbejde med i feltet, der hvor han er farligst.
Vi var hurtigere, vi var mere aggressive, vi havde mere vilje og vi kombinerede ganske enkelt OB helt tilbage til Fyn, ganske enkelt fremragende præstation.
Flotte karakterer til drengene:
Heinze -8- Arbejdsløs
Kolja -9- Udklasserede fuldstændigt en modløs Absalonsen som ellers har startet sæsonen stærkt. Begyndte endda at lave tekniske lækkerier, det vidner sgu om overskud.
C.P -10- Flot assist og havde også en stor aktie i vores 2-0 mål, med en fremragende centring. Virkelig stor kamp af C.P som meget belejligt også fandt niveauet til idag. Samarbejdet mellem C.P og Borring er virkelig godt.
Reid -9- Ved ikke om han burde have 10, men fakta er det faktisk var let at være forsvarer idag, da midtbanen totalt pillede pynten af OB og tillod os at spille langt fremme på banen.
Califf -9- Samme som Reid, begge karakterer kan retfærdiggøres.
Florescu -11- Vilje, karisma og fight. Helt igennem fremragende kamp af Florescu som nok spiller den bedste kamp i FCM-trøjen hidtil, hvilket ikke siger så lidt. Sætter helt OBs midtbane ud af spillet i samarbejde med Thyge. Har endelig genfundet det høje niveau som han sluttede foråret af med, hvilket er fremragende. Er han reelt bedst i den mere defensive rolle som han spillede idag, han var jo også bedst som def. midt i foråret?
Danny -10- 2 flotte assists og en flot gejst hvor han blandt andet tacklede!! flere OBere. Flot kamp af Danny.
Borring -9- Fin assist og generelt en god kamp af Borring som fungerede godt med C.P og faldt godt ind i kombinationerne.
Thyge -10- Dominerede sammen med Florescu, midtbanen fuldstændigt og Henrik Hansen og Djemba blev gjort til statister pga deres flotte samarbejde. Skulle måske have vist sig lidt mere offensivt.
Baba -13- Endelig indfrier han sit kæmpe-potentiale for alvor, perfekt kamp af drengen, hvor han ikke bare fungerer som målscorer, men også fungerer som naturlig spilstation i det opbyggende spil. Bliver meget svær at komme udenom i starteren i næste kamp.
Kim C. -8- Fik lavet en rigtig forward-kasse men var ellers noget anonym til tider og havde vel heller ikke alverden med afslutninger ellers.
Madsen -9- Fremragende indhop af Madsen som med gennembrud og giftige indlæg var en virkelig trussel. Kun den relativt korte tid på banen forhindrer en 10er.
Flinta UB
Ipsa UB
Og jeg kan med glæde konstatere at Thomasberg benyttede Ulvegravens taktiske oplæg fuldstændigt og resultatet var derfor fuldstændigt naturligt
Vi var hurtigere, vi var mere aggressive, vi havde mere vilje og vi kombinerede ganske enkelt OB helt tilbage til Fyn, ganske enkelt fremragende præstation.
Flotte karakterer til drengene:
Heinze -8- Arbejdsløs
Kolja -9- Udklasserede fuldstændigt en modløs Absalonsen som ellers har startet sæsonen stærkt. Begyndte endda at lave tekniske lækkerier, det vidner sgu om overskud.
C.P -10- Flot assist og havde også en stor aktie i vores 2-0 mål, med en fremragende centring. Virkelig stor kamp af C.P som meget belejligt også fandt niveauet til idag. Samarbejdet mellem C.P og Borring er virkelig godt.
Reid -9- Ved ikke om han burde have 10, men fakta er det faktisk var let at være forsvarer idag, da midtbanen totalt pillede pynten af OB og tillod os at spille langt fremme på banen.
Califf -9- Samme som Reid, begge karakterer kan retfærdiggøres.
Florescu -11- Vilje, karisma og fight. Helt igennem fremragende kamp af Florescu som nok spiller den bedste kamp i FCM-trøjen hidtil, hvilket ikke siger så lidt. Sætter helt OBs midtbane ud af spillet i samarbejde med Thyge. Har endelig genfundet det høje niveau som han sluttede foråret af med, hvilket er fremragende. Er han reelt bedst i den mere defensive rolle som han spillede idag, han var jo også bedst som def. midt i foråret?
Danny -10- 2 flotte assists og en flot gejst hvor han blandt andet tacklede!! flere OBere. Flot kamp af Danny.
Borring -9- Fin assist og generelt en god kamp af Borring som fungerede godt med C.P og faldt godt ind i kombinationerne.
Thyge -10- Dominerede sammen med Florescu, midtbanen fuldstændigt og Henrik Hansen og Djemba blev gjort til statister pga deres flotte samarbejde. Skulle måske have vist sig lidt mere offensivt.
Baba -13- Endelig indfrier han sit kæmpe-potentiale for alvor, perfekt kamp af drengen, hvor han ikke bare fungerer som målscorer, men også fungerer som naturlig spilstation i det opbyggende spil. Bliver meget svær at komme udenom i starteren i næste kamp.
Kim C. -8- Fik lavet en rigtig forward-kasse men var ellers noget anonym til tider og havde vel heller ikke alverden med afslutninger ellers.
Madsen -9- Fremragende indhop af Madsen som med gennembrud og giftige indlæg var en virkelig trussel. Kun den relativt korte tid på banen forhindrer en 10er.
Flinta UB
Ipsa UB
-
Arff
Winston ude med karatæne mod FCK
Grunden til Ipsa fik det sidste kvarter i dag, er fordi at Winston er ude med karantæne mod FCK
-
Altoriso
Peter, vi er garanteret mange der synes det er fedt at der er en, skal vi sige gruppering, der ønsker at skabe en masse ekstra god stemning
Det har taget sin tid at få det op og køre, og mht antallet er det vel heller ikke fordi det er en ubetinges succes ?
Men synes som jeg altid har syntes, at det er et godt initiativ!
Dog vil jeg opponere mod at man tror at man kan "bestemme" alt på tribunen, for der er da ingen tvivl om, at dem som ønskede at starte et bølge-initiativ, blev modarbejdet temmeligt kraftigt at den gruppe
Vi er også mange der prøver at bakke om om de spændende ting, som der prøves at få indført på tribunen - derfor mener jeg også at man må vise noget respekt den anden vej!!
Der blev på et tidspunkt "aftalt" at vi ikke skulle synge med på Queens "Fuck you" - her var planen at man enten sang noget andet eller bare holdt sin kæft - det kunne I jo også have valgt her.....
Og nu blev du så talsperson for gruppen, men det går jo nok
Det har taget sin tid at få det op og køre, og mht antallet er det vel heller ikke fordi det er en ubetinges succes ?
Men synes som jeg altid har syntes, at det er et godt initiativ!
Dog vil jeg opponere mod at man tror at man kan "bestemme" alt på tribunen, for der er da ingen tvivl om, at dem som ønskede at starte et bølge-initiativ, blev modarbejdet temmeligt kraftigt at den gruppe
Vi er også mange der prøver at bakke om om de spændende ting, som der prøves at få indført på tribunen - derfor mener jeg også at man må vise noget respekt den anden vej!!
Der blev på et tidspunkt "aftalt" at vi ikke skulle synge med på Queens "Fuck you" - her var planen at man enten sang noget andet eller bare holdt sin kæft - det kunne I jo også have valgt her.....
Og nu blev du så talsperson for gruppen, men det går jo nok
-
Tiesto
Hold da helt kæft en børnehave mand?
åååh nej, de onde andre fans (JAH DER FINDES ANDRE) vil starte en begivenhed der findes over hele verden, og som får andre på stadion til at være aktive ( HOV, det har vi jo aldrig kæmpet med før, så lad os da forhindre det)
Kom nu lige ind i kampen? .. HAD og TRADITION er noget af det mest stemningsskabende på tribunerne!?
Og nu vi snakker om pinligt, så er folk der hopper rundt og siger mærkelige lyde som shålålålålå osv. da mere cirkus end en bølge?
Synes godt nok der gik lidt for meget "Mooaaar, mig ha regnbueis" i den til sidst i dag?
Men okay.. GENIAL KAMP
- og genial stemning på trods af et par forsøg på sabortage.
Godt at se drengene virkelig viser deres potientale i dag
- Det ser sq lidt lysere ud mht. citykampen efterhånden.
åååh nej, de onde andre fans (JAH DER FINDES ANDRE) vil starte en begivenhed der findes over hele verden, og som får andre på stadion til at være aktive ( HOV, det har vi jo aldrig kæmpet med før, så lad os da forhindre det)
Kom nu lige ind i kampen? .. HAD og TRADITION er noget af det mest stemningsskabende på tribunerne!?
Og nu vi snakker om pinligt, så er folk der hopper rundt og siger mærkelige lyde som shålålålålå osv. da mere cirkus end en bølge?
Synes godt nok der gik lidt for meget "Mooaaar, mig ha regnbueis" i den til sidst i dag?
Men okay.. GENIAL KAMP
Godt at se drengene virkelig viser deres potientale i dag
-
Tiesto
Re: Winston ude med karatæne mod FCK
”Det var ikke kun mig, der var god, det var hele forsvaret. Derfor kunne vi styre Djiby Fall. Vi fik skubbet godt op og passede på i feltet. Og det var især i feltet, vi skulle være over ham. Han er en god spiller og viste også fine ting. Jeg har lidt ondt i lysken, men skulle vi ikke have spillet torsdag, havde jeg spillet færdig.”
Winston Reid, der sammen med Danny Califf havde godt styr på Djiby Fall – senere gav han plads for Kristjan Ipsa.
Se det sidste. Kunne også være en grund
Winston Reid, der sammen med Danny Califf havde godt styr på Djiby Fall – senere gav han plads for Kristjan Ipsa.
Se det sidste. Kunne også være en grund
-
Dennis (BW2479)
Re: Efterrationalisering
Hausser Skrev:
> Midt i al snakken om bølger og skumsprøjt, så
> syntes jeg opmærksomheden bør rettes tilbage mod
> hvad der bør være det centrale idag, vores
> fremragende kamp og udklasseringen af OB.
>
> Flotte karakterer til drengene
Tro såmen hele idén med at snakke om bølgen var at vi håbede at folk ville glemme gravens ubrulige karaktersystem
Det centrale idag er at huske på at det var vores første velspillede kamp i dette efterår. Danny er nede at ligge i op til en håndfuld gange, Heinze tager med hænder selv på hjørne, CP spiller på et niveau man ik havde troet muligt efter de første 3 kampe. Og sådan kunne vi jo fortsætte hele vejen rundt, det var intet mindre en klasse. Hvis vi da bare kunne ramme noget der ligner det niveau i lidt mere end vær 4 kamp så kan det godt blive endnu et sjovt år at være FCM fan.
> Midt i al snakken om bølger og skumsprøjt, så
> syntes jeg opmærksomheden bør rettes tilbage mod
> hvad der bør være det centrale idag, vores
> fremragende kamp og udklasseringen af OB.
>
> Flotte karakterer til drengene
Tro såmen hele idén med at snakke om bølgen var at vi håbede at folk ville glemme gravens ubrulige karaktersystem
Det centrale idag er at huske på at det var vores første velspillede kamp i dette efterår. Danny er nede at ligge i op til en håndfuld gange, Heinze tager med hænder selv på hjørne, CP spiller på et niveau man ik havde troet muligt efter de første 3 kampe. Og sådan kunne vi jo fortsætte hele vejen rundt, det var intet mindre en klasse. Hvis vi da bare kunne ramme noget der ligner det niveau i lidt mere end vær 4 kamp så kan det godt blive endnu et sjovt år at være FCM fan.
-
Le compte
Re: Bølge??!!
Peter Ross Skrev:
> Det skrev jeg allerede i mit første indlæg. Man
> kan stiltiende acceptere, eller vise sin modstand.
> Jeg vil ikke sættes i bås med roligan-stemning
> anno 1980. Folk kamp-griner uanset hvor man går,
> fordi der foregår så sindssygt mange håbløse ting
> på SAS Arena, og kan jeg være med til, at udrydde
> bare et par stykker af de ting, så lever jeg fint
> med, at blive lagt for had af et par stykker...
Hvem griner?
Hvorfor betyder det noget for dig?
Hvorfor er det vigtigt at distancere sig fra roligans?
Jeg har mere respekt for roligans end for diverse ultra fraktioner.
> Det skrev jeg allerede i mit første indlæg. Man
> kan stiltiende acceptere, eller vise sin modstand.
> Jeg vil ikke sættes i bås med roligan-stemning
> anno 1980. Folk kamp-griner uanset hvor man går,
> fordi der foregår så sindssygt mange håbløse ting
> på SAS Arena, og kan jeg være med til, at udrydde
> bare et par stykker af de ting, så lever jeg fint
> med, at blive lagt for had af et par stykker...
Hvem griner?
Hvorfor betyder det noget for dig?
Hvorfor er det vigtigt at distancere sig fra roligans?
Jeg har mere respekt for roligans end for diverse ultra fraktioner.
-
Le compte
Re: Dennis = Love!
Dennis (BW2479) Skrev:
> Den er klam og skal afskaffes hurtigst muligt. I
> et stykke tid har vi bevæget os i den rigtige
> retning og kan med glæde sidde derhjemme og grimme
> sig på AAB og OB fans vegne. Vi har snart barberet
> vores "ubrugelige" sange ned til et min og opstor
> nu kun når der er brug for pauser på midten.
> Bølgen er til for at uddø og var idag vel et godt
> eksempel på, 15 mand kan ik hendre 7000 i at lave
> en bølge.
>
Altså jeg vidste ikke at fodbold var blevet så finkulturel, at en ting som bølgen skal stemples som klam. Jeg troede faktisk at målet var at lave visuelle effekter der så flotte ud (det mener jeg bølgen er) og som kunne aktivere hele stadion.
Så syntes jeg at we love you sangen, pippi sange osv er klamme, og jeg vil sætte mig ned. Måske kan jeg få andre med andre med så vi virkelige kan blive højrøvede og finkulturelle (led efter ironi)
Nej hvorfor kan man ikke holde mund når der skal laves bølge ved 4-0? Det sker ikke ret tit. Jeg synger sgu også med på ting som jeg ikke syntes er det klogeste.
og til sidst. Hvad er den rigtige retning som du skriver om? Har du patent at vide hvad den rigtige retning er? Folk der ikke læser herinde kan ikke vide at du syntes bølgen er klam. De kunne måske bare føle sig frutsterede over at nogle saboterere sammenholdet på nordea (det syntes jeg I gør). Hvad med at man skrev en artikel til pitc eller ugens kampprogram om hvorfor man syntes bølgen er klam og hvad man ellers arbejder henimod istedet for bølgen? Et eller andet sted må man prøve at kommunikere ud hvorfor det er klamt med bølgen for jeg har endnu ikke forstået det. Jo det var noget med de klamme 80'ere?
> Den er klam og skal afskaffes hurtigst muligt. I
> et stykke tid har vi bevæget os i den rigtige
> retning og kan med glæde sidde derhjemme og grimme
> sig på AAB og OB fans vegne. Vi har snart barberet
> vores "ubrugelige" sange ned til et min og opstor
> nu kun når der er brug for pauser på midten.
> Bølgen er til for at uddø og var idag vel et godt
> eksempel på, 15 mand kan ik hendre 7000 i at lave
> en bølge.
>
Altså jeg vidste ikke at fodbold var blevet så finkulturel, at en ting som bølgen skal stemples som klam. Jeg troede faktisk at målet var at lave visuelle effekter der så flotte ud (det mener jeg bølgen er) og som kunne aktivere hele stadion.
Så syntes jeg at we love you sangen, pippi sange osv er klamme, og jeg vil sætte mig ned. Måske kan jeg få andre med andre med så vi virkelige kan blive højrøvede og finkulturelle (led efter ironi)
Nej hvorfor kan man ikke holde mund når der skal laves bølge ved 4-0? Det sker ikke ret tit. Jeg synger sgu også med på ting som jeg ikke syntes er det klogeste.
og til sidst. Hvad er den rigtige retning som du skriver om? Har du patent at vide hvad den rigtige retning er? Folk der ikke læser herinde kan ikke vide at du syntes bølgen er klam. De kunne måske bare føle sig frutsterede over at nogle saboterere sammenholdet på nordea (det syntes jeg I gør). Hvad med at man skrev en artikel til pitc eller ugens kampprogram om hvorfor man syntes bølgen er klam og hvad man ellers arbejder henimod istedet for bølgen? Et eller andet sted må man prøve at kommunikere ud hvorfor det er klamt med bølgen for jeg har endnu ikke forstået det. Jo det var noget med de klamme 80'ere?
-
Noe
Re: FCM.dk - sikkerhed
mrjelle Skrev:
> http://www.bold.dk/klubnyt/vis.php?id=458009&klub=
> 227
>
> Tjek dette link, det er startopstilling imod OB.
> Nyheden findes ikke på FCM men man kan læse
> overskriften på bold.dk.
Tjae, så skete det igen. Artiklen med start-11 slap delvist ud allerede fredag. Man kunne læse, at Salami var ude til kampen mod OB. Heldigvis læser Lars Olsen åbenbart ikke bold.dk, for så var han nok ikke blevet overrasket over at se Baba i startopstillingen.
Det virker sindsygt amatøragtigt det her, og det er jo desværre ikke første gang.
/Noe
> http://www.bold.dk/klubnyt/vis.php?id=458009&klub=
> 227
>
> Tjek dette link, det er startopstilling imod OB.
> Nyheden findes ikke på FCM men man kan læse
> overskriften på bold.dk.
Tjae, så skete det igen. Artiklen med start-11 slap delvist ud allerede fredag. Man kunne læse, at Salami var ude til kampen mod OB. Heldigvis læser Lars Olsen åbenbart ikke bold.dk, for så var han nok ikke blevet overrasket over at se Baba i startopstillingen.
Det virker sindsygt amatøragtigt det her, og det er jo desværre ikke første gang.
/Noe
-
Jydepower
Man. City, take a look on this
Ja, man må da sige at selv om Man. City vandt over Milan (som SLET IKKE er velfungerende) så må denne kamp have givet dem noget at tænke over! Og hvis vi nu, ja bare HVIS vi nu kunne ramme det samme niveau som i går, mod City, så ser det altså meget lyst ud! Jeg ved at vi ikke kommer til at dominere kampen i England men hvis vi bare spiller så klogt og er hurtige i vores omstillingsspil samt pres spil som vi var i går.. så ser det altså lyst ud !
-
Hausser
Re: Efterrationalisering
Kan nu ikke se hvorfor karakterer er ubrugelige, tværtimod er de jo dejligt konkrete og lette at forholde sig til. Der er jo også en grund til at et hav af aviser uddeler dem og de fleste større fansforas gør det samme.
Det der er ubrugeligt i denne her tråd er derimod diskussionen omkring bølgen.
Det der er ubrugeligt i denne her tråd er derimod diskussionen omkring bølgen.
-
BW - 665
Re: Man. City, take a look on this
Jydepower Skrev:
> Ja, man må da sige at selv om Man. City vandt over
> Milan (som SLET IKKE er velfungerende) så må denne
> kamp have givet dem noget at tænke over! Og hvis
> vi nu, ja bare HVIS vi nu kunne ramme det samme
> niveau som i går, mod City, så ser det altså meget
> lyst ud! Jeg ved at vi ikke kommer til at dominere
> kampen i England men hvis vi bare spiller så klogt
> og er hurtige i vores omstillingsspil samt pres
> spil som vi var i går.. så ser det altså lyst ud !
Midt i al optimismen må jeg lige minde om at det SLET ikke kan forventes at vi styrer kampen på noget der minder om samme måde imod Man City, og slet ikke i kampen i Manchester.
Jeg vil ikke sige vi spille så flot på en "billig baggrund", men vi får jo slet ikke lov til en brøkdel af det som vi fik imod OB, og hvis folk forventer spil i samme stil som mod OB, så er der en del som bliver skuffede. Man City vil være anderledes aggressive og lægge et ekstremt højt pres, og så bliver det vores fornemste opgave at modstå det pres og spille os ud af det efter bedste evne.
Når det så er sagt, så er jeg enig i at når vi samme mentale / tekniske niveau som mod OB, så kan vi bestemt yde modstand! Hvad det i såfald rækker til har jeg lidt svært ved at vurdere...
> Ja, man må da sige at selv om Man. City vandt over
> Milan (som SLET IKKE er velfungerende) så må denne
> kamp have givet dem noget at tænke over! Og hvis
> vi nu, ja bare HVIS vi nu kunne ramme det samme
> niveau som i går, mod City, så ser det altså meget
> lyst ud! Jeg ved at vi ikke kommer til at dominere
> kampen i England men hvis vi bare spiller så klogt
> og er hurtige i vores omstillingsspil samt pres
> spil som vi var i går.. så ser det altså lyst ud !
Midt i al optimismen må jeg lige minde om at det SLET ikke kan forventes at vi styrer kampen på noget der minder om samme måde imod Man City, og slet ikke i kampen i Manchester.
Jeg vil ikke sige vi spille så flot på en "billig baggrund", men vi får jo slet ikke lov til en brøkdel af det som vi fik imod OB, og hvis folk forventer spil i samme stil som mod OB, så er der en del som bliver skuffede. Man City vil være anderledes aggressive og lægge et ekstremt højt pres, og så bliver det vores fornemste opgave at modstå det pres og spille os ud af det efter bedste evne.
Når det så er sagt, så er jeg enig i at når vi samme mentale / tekniske niveau som mod OB, så kan vi bestemt yde modstand! Hvad det i såfald rækker til har jeg lidt svært ved at vurdere...