FCK - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
PS

Re: Kværulanter!!

Indlæg af PS »

Ja hehe.. Men jeg tror at noget af det der var årsag til igår blev sæsonens bedste kamp, var at Thyge og Frank fandt tilbage til noget af deres gamle spil, så måske det vil være den bedste løsning i den nærmeste fremtid, og så lade både Jude og Ken være indskiftere og andetholdsspillere til de forhåbentlig bliver bedre end de er pt.
Den største forskel skyldes i mine øjne at Salami og Florescu er tilbage, når først de er i form og vi får Reid og Kolja med igen, så er der chancer for at vi lige nøjagtig kan nå at blive gode inden sommerpausen.

Ravnen

Aab tabte

Indlæg af Ravnen »

Vi er ret heldige med at Aab heller ikke vinder. Så selv efter to nederlag, er vi hele 7 point foran dem. De satser nok alt på pokalen..

PS

Re: Aab tabte

Indlæg af PS »

Det er da et dejligt tidspunkt at nordjyderne daler i niveau må man sige, og endnu mere dejligt hvis vi kan fortsætte den opad gående kurve.

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg ved ikke om det er os, eller AaB der er heldige.... Bedømt udfra kampene i denne runde, er det da AaB der er heldige med, at vi ikke er længere foran. De er gået helt døde, og forhåbentlig taber de onsdag, så vi kan komme i UEFA.

AaB risikerer at ende som nr. 7. Jeg er - som hele tiden - ret sikker på, at vi kører 4. pladsen hjem. Jeg er personligt faktisk mere bange for Randers end AaB ift 4. pladsen.

Niller09

Indlæg af Niller09 »

Randers, mener du det seriøs, jeg tror stadig at AaB ville være farlig for 4 pladsen, AaB har en bedre trup en både Randers og AGF for den sag skyld. Men det bliver nemt og se hvem der har ret på Søndag. Tror FCM for det svært mod Sønderjyske, som i de andre kampe i denne her sæson. Mit bud til de to kampe i weekend ser sådan her ud.
FCM- SønderjyskE 1-1
AaB- Randers FC 3-1

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Niller09 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Randers, mener du det seriøs, jeg tror stadig at
> AaB ville være farlig for 4 pladsen, AaB har en
> bedre trup en både Randers og AGF for den sag
> skyld.

Tjaa, et er da nok muligt, men Randers har vundet 3 kampe i træk nu, og AGF har vundet 3 ud af deres seneste 4 kampe - hvad har AaB til sammenligning? Jeg er enig med Kent, ser heller ikke AaB som nogen trussel til at komme bagfra, tværtimod er både Randers og AGF blevet kickstartet af deres respektive trænere, så vi skal holde tungen lige i munden.

> Men det bliver nemt og se hvem der har ret
> på Søndag. Tror FCM for det svært mod Sønderjyske,
> som i de andre kampe i denne her sæson. Mit bud
> til de to kampe i weekend ser sådan her ud.
> FCM- SønderjyskE 1-1
> AaB- Randers FC 3-1

Okay, så vi kan styre det meste af en kamp i Parken, men vi får problemer på SAS Arena med ligaens bundprop, og mest formsvage hold af alle - synes du ikke det fortjener at blive uddybet bare en smule?

Og nu du er igang skal du også være velkommen til at uddybe hvorfor du er så sikker på AaB vinder, med Randers' formkurve, og AaBs elendige indsats i aften i mende?

Niller09

Indlæg af Niller09 »

Hvordan kan du med baggrund af en halveg i hele foråret, sige at FC Midtjylland ikke for problemer mod alle hold i SAS ligaen, har FC Midtjylland vundet over Superligaens bundprop i denne her sæson, og svaret er Nej. 2 x 1-1 i haderslev, og var tæt på tabe i den sidste og FCM. AaB tror bare ikke taber til Randers, som har et af superligaens dårligst forsvar, hvis man så kampe i går mellem Randers - AC Horsens kunne Horsens være foran med 3 ved pause.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

AaB var så pinligt elendige i dag. Wæhler blev kørt røv i af Lange at han jeg stadig tror han løber rundt på Blue Water Arena. Randers kører Horsens ud af banen i går. Den kamp i Aalborg er mere end åben.

Niller09

Indlæg af Niller09 »

Hvor Jesper Lange typer er det lige Randers FC har?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Og det er kun Jesper Lange der kan præstere mod AaB?! Må jeg minde dig om at Randers har ligaens topscorer. Ham skal AaB-forsvaret nok slå sig på.

Niller09

Indlæg af Niller09 »

ja, men hvem gør ikke det. Hvis du har set AaB spille europæisk, har deres forsvar haft det svært når der var små hurtige spillere Robinho, Joseba Llorente, Tevez m.m. AaBs forsvar er ikke verdens hurtigst, men meget nærkamps stærk og ja Wæhler tabte en duel i dag til Lange, men de passer bedre til en Marc Nygaard og Søren Berg. Men lad os se på søndag. Mit gæt er at AaB får UEFA Cup pladsen, om så det bliver som pokalmester eller de ender på 4. pladsen. Deres hold ville også klare sig bedre i Europa end FCM. Det ville være det bedste for Dansk fodbold.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Niller09 Skrev:
>Deres hold ville også klare sig bedre
> i Europa end FCM. Det ville være det bedste for
> Dansk fodbold.

Og? Det er om nogen den dummeste kommentar jeg længe har hørt, også værre end mine holdninger omkring Fagerberg. Skrot op med dansk fodbold, hvis det er på bekostning af FCM. Vi har brug for de penge som er ved internationalt fodbold. Og mund ikke snart der er noget som falder ud til vores fordel? Jeg tror inderligt på gruppespillet denne gang.

Hvad angår Aab og UEFA-cup, forbliver det en by i rusland. Brøndby har spillet god fodbold i de sidste 2 kampe hvor de har en samlet målscore på 7-2. Så de skal nok vinde i Aalborg, og Aab kommer ikke bagfra og snupper 4. pladsen. Nu er Florescu, Salami kommet tilbage. Så nu mangler vi bare Reid så har vi et superhold igen. Vi beholder 4. pladsen, og kommer i UEFAcuppen - Faktum / Basta.

Le compte

Indlæg af Le compte »

Niller09 Skrev:
Hvis du har set AaB
> spille europæisk, har deres forsvar haft det svært
> når der var små hurtige spillere Robinho, Joseba
> Llorente, Tevez m.m.

Ja de fleste forsvar i Superligaen vil vel få det svært mod disse spillere?

:)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha, det må man give Le compte ret i ;-)

jpskoubo

Re: LORT

Indlæg af jpskoubo »

Hej Hekler,
jeg var til stede i Parken og kan helt klart afkræfte dit indtryk af kampen. FCM spillede den hidtil bedste kamp i foråret, og langt hen ad vejen var Ulvene lige så gode eller bedre end de noget tamme løver.
Det må så stadig siges, at FCK burde have fået straffespark, og at de havde de største chancer.
Det ændrer dog ikke ved, at FCM spillede bedst for det meste af tiden og helt klart fortjente 1 point - øv øv øv!
Vi rejser os mod SønderjysKE og får 3 point!

Besvar