Manchester City - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Startopstilling

Indlæg af Hausser »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men til gengæld ville Kim C så mangle ved
> defensive dødbolde, hvor vi må forvente de sætter
> tryk på. Men lad os nu se - mit umiddelbare gæt
> vil stadig være at Kim C starter inde.

Jeg kender ikke så meget til City, så jeg ved ikke hvor skarpe de er på dødbolde, men engelske hold er traditionalt farlige på standardsituationer så et fravær af Kim C. vil da være et afsavn, men måske mener man Borring, Reid, Califf og Kolja er i stand til at holde englænderne..

Jude i startopstillingen vil selvfølgelig være noget af en overraskelse, men Thomasberg snakkede jo om at FCM skulle ned og spille i rummet bag deres forsvar og der har Jude nok en force i forhold til Kim C...

188

Hvorfor Jude kan være foretrukken i start 11

Indlæg af 188 »

Jeg tror TT tænker at et hold der ikke er startet sæsonnen endnu er sårbare på fysikken i deres første tællende kamp efter sæsonpausen. Her kan Jude om nogen tage en masse løbedueller med forsvaret i starten af kampen i det hurtige omstillingsspil for at køre dem trætte hvorfor vi senere i kampen vil kunne skifte Collins ind, der også er hurtig, eller en Kim C. hvis vi kommere til at stå højere på banen og derved kan få smidt nogle flere indlæg, hvor han jo har fordelen i højden.
Umiddelbart vil jeg tro at opstillingen bliver således:
Heinze
Kolja - Reid - Califf - Poulsen
Danny - Salami - Florescu - Borring
Thyge
Jude

Bænk: Raska, Ipsa, Madsen, Kim C, Baba(Er det ikke 5 udskiftere man må have på bænken?)

funnydude

Re: Alternativ til live bold!!

Indlæg af funnydude »

Onside.dk sender SÅ absolut ikke ikke i god kvalitet synes jeg: I går da jeg kiggede ind på siden for at se Liverpools kamp var hastigeden på streamingen KUN lige godt 300 kbit/sek!!
Fuldstændig useelig i fuldskærm, og kun seeligt i din lille skærm! OG jeg har en hurtig hastighed selv,,, det er ikke der den ligge ;-)

Til sammenligning kan nævnes at DR Update på nettet køres deres nyhedsstream i mellem kvalitet i næsten dobbelt så stor kbit/sek... Næsten 500!

Onside.dk: Tag jer sammen!

Iøvrigt er linkene til kampen begyndt at komme rundt omkring på p2p-stederne, der sender de alternative live-streame. Fx (ud af mange): http://livefooty.doctor-serv.com/thu14. ... lland.html

God kamp i aften til jer alle :-)
Iøvrigt bliver det en målrig kamp, hvor FCM vinder og et offensivt svækket Man C med 3-2....... Bare vent og se ;-p

forzafcm

Re: Klar?

Indlæg af forzafcm »

Det gjorde den også med Liverpool kampen, men F5, så virker det.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Det overrasker mig overhovedet ikke at Baba muligvis starter ude! Jeg er sikker på vi nok skal få mange indlæg fra Borring og Danny så der ville det være grotesk ikke at spille med Kim C.. Hvis det så viser sig at deres forsvarer er langsomme samt usikre + at Kim spiller dårligt.. så har vi altså en fantastisk Joker i Baba!! Han skal næsten med garanti nok komme ind! Men jeg ville virkelig blive skuffet hvis Jude kommer ind frem for, Kim . Baba . Ken . Specielt fordi jeg har været så genial at oddse på at FCM vinder 2-1 ;D Dog har jeg en meget træls fornemmelse om at vi taber 3-0 :S

Jydepower

Re: Hvorfor Jude kan være foretrukken i start 11

Indlæg af Jydepower »

Og Jude skulle netop ikke være ude af form "fysikken" fordi han ikke har spillet i denne sæson ? Jude har, vel og mærket i mine øjn, INGEN chance for at slå nogle af de andre angribere af.

Noe

Indlæg af Noe »

Jydepower Skrev:
> Og Jude skulle netop ikke være ude af form
> "fysikken" fordi han ikke har spillet i denne
> sæson ?

Fysik er jo ikke nødvendigvis det samme som form.

Jude har, vel og mærket i mine øjn, INGEN
> chance for at slå nogle af de andre angribere af.

Tjae, det kan sagtens være at du trænger til briller så: http://www.onside.dk/node/14101

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Jeg frygter lidt at Lasse Heiinze vil få alvorlige problemer i aften. Man city spiller meget med indlæg til angriberne og det er ikke lige her han har sin styrke. Man kan bare se hvorfor Kasper Schmeichel blev skrottet som 1. målmand i City han havde ikke højden og dermed evnen til at gå ud i feltet. Samme problem vil Heinze uden tvivl få i aften. Her tror jeg Raska ville klare sig bedre og han har en langt større rutine.

Men hva udskiftning på den plads er nok usandsynlig, men jeg frygter lidt for Heinze.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Nu skal jeg sige dig, samt onside en ting.. Hurtighed er IKKE = Mål! Rutine! Sikkerhed!

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

FCM_ole Skrev:
> Jeg frygter lidt at Lasse Heiinze vil få alvorlige
> problemer i aften. Man city spiller meget med
> indlæg til angriberne og det er ikke lige her han
> har sin styrke. Man kan bare se hvorfor Kasper
> Schmeichel blev skrottet som 1. målmand i City han
> havde ikke højden og dermed evnen til at gå ud i
> feltet. Samme problem vil Heinze uden tvivl få i
> aften. Her tror jeg Raska ville klare sig bedre og
> han har en langt større rutine.
>
> Men hva udskiftning på den plads er nok
> usandsynlig, men jeg frygter lidt for Heinze.

Det er jeg lidt uenig med dig i.

Heinze viste stor styrke i luften i weekenden mod OB, selvfølgelig har de ikke samme niveau,
men jeg mener klart han har forbedret sig i luften + vi har stærke spillere til at forsvare for dødbolde. Borring, Reid, Califf, Kolja evt Kim C..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

i øvrigt er det jo ikke sådan at city vil være langt bag os mht fysikken. deres sidste kamp var således det årlige Thomas Cook Trophy mod Ac Milan. Deres træningskampe er normalt på et højt niveau og Hughes har tærsket deres fysik igennem i sæsonopstarten i tyskland....

Takito

Re: Her kan den ses. Meget enkelt!!!

Indlæg af Takito »

Er det kun mig der har et RØDT kryds på playeren? Eller er det bare fordi den ikke er klar endnu`?

Arff

Indlæg af Arff »

Jydepower Skrev:
> Nu skal jeg sige dig, samt onside en ting..
> Hurtighed er IKKE = Mål! Rutine! Sikkerhed!

Ulvegravens egen fodbold-profssor, ja tak!!

Det er jo totalt forskelligt fra kamp til kamp, hvilken form for angriber man vælger at spille med, og idag har trænerteamet nok set at City-forsvaret er halvlangsomme, og derfor vælger man at satse på Jude løber fra dem!

Men nu er det faktisk sådan, at jeg har en "mål-næse", og det viste han i bl.a. Ynglinge-ligaen, hvor han klart var topscore.

jakobV

Indlæg af jakobV »

> FCM_ole Skrev:
> --------------------------------------------------
> Man kan bare se hvorfor Kasper
> Schmeichel blev skrottet som 1. målmand i City
> han havde ikke højden og dermed evnen til at gå ud
> i feltet.

Tror ikke det var pga højden Schmeichel blev droppet, han er 189 cm deres nuværende 1. målmand Joe Hart er kun 2 cm højere nemlig 191 cm.

BW 4108

Re: Manchester City - FCM - Odds

Indlæg af BW 4108 »

Smed en 50'er på FCM sejr, det gav 8.00 gange igen :) så den er faldet vildt.

Besvar