Pokal: Brøndby IF vs FC Midtjylland
-
Jydepower
Ufattelig vigtig hvis ...
Det er så ufattelig vigtig at vi holder BIF fra at scorer til 4-0
Men man kan vel kun uddrage af dette at vi ikke får skabt noget i vores 4-3-3?
Men hold da op hvor jeg savner, Kjær, Kolja, Thyge, Furuseth !!
Og hvad I al verden laver Flinta på en fodboldbane ? :S
Men vi må vel bare håbe vi giver dem en 29/07/07 ?!!!
FØJ FØJ FØJ,3-0 er noget MØJ !!
Men man kan vel kun uddrage af dette at vi ikke får skabt noget i vores 4-3-3?
Men hold da op hvor jeg savner, Kjær, Kolja, Thyge, Furuseth !!
Og hvad I al verden laver Flinta på en fodboldbane ? :S
Men vi må vel bare håbe vi giver dem en 29/07/07 ?!!!
FØJ FØJ FØJ,3-0 er noget MØJ !!
-
Chap
Re: Ufattelig vigtig hvis ...
jeg forstår slet ikke hvorfor trænerne undervurderer BIF så sindssyg meget! - det er i orden at skifte nogle mand ud, men ligefrem 7!?
-
Anni
Re: Hvor er jeg glad for....
Ja, eller 5-0
)
Det mest positive ved den kamp var, at Friman og Bodega vommen sagde, at der altid var en god stemning på Sas-Arena.
/Ulvemor
Det mest positive ved den kamp var, at Friman og Bodega vommen sagde, at der altid var en god stemning på Sas-Arena.
/Ulvemor
-
Hausser
Re: Overraskende starter
"Men nu ved vi da hvad pressen vil hæfte sig ved, hvis vi taber......"
Den her tror jeg du får ret i Kent, om de har ret eller ej, må være op til den enkelte. Der er givetvis nogle som vil diskutere det rationelle i at prioritere en liga hvor der er 10 kampe igen og hvor vi har 8 point op, fremfor pokalen hvor vi blot har 3 kampe igen.
Den her tror jeg du får ret i Kent, om de har ret eller ej, må være op til den enkelte. Der er givetvis nogle som vil diskutere det rationelle i at prioritere en liga hvor der er 10 kampe igen og hvor vi har 8 point op, fremfor pokalen hvor vi blot har 3 kampe igen.
-
Hausser
yup, men hvor mange mennesker tror du mon gider dukke op og støtte holdet, når vi snakker en midtuge-kamp som vi indleder med at være bagude 3-0? Hvor mange familier gider mon køre fra Thyborøn eller Hurup for at se kampen?
-
Jydepower
I regn og Slud, skal målet bringes ud!!
FOR ALT I VERDEN SÅ MANGE DER KAN, men kan godt se problemet (:
FOR ALT I VERDEN SÅ MANGE DER KAN, men kan godt se problemet (:
-
Anni
Nok ikke mange, men så er vi jo en masse, der bor her omkring og dukker op
)
/Ulvemor - i medgang OG modgang::
)
/Ulvemor - i medgang OG modgang::
-
Hausser
Det resultat tror jeg forhindrer en del Herning/Ikast drenge (og piger) i at dukke op, ihvertfald dem som skal betale for det 
Var der endvidere ikke en undersøgelse som sagde at FCM kun hentede ca. 1/3 af deres tilskuere fra Herning/Ikast?
Nu ved jeg ikke om billetterne er sat til salg, men var FCM fornuftige så dumpede de priserne til en 50er som en konsekvens af en vare som pludselig er blevet meget mindre attraktiv.
Var der endvidere ikke en undersøgelse som sagde at FCM kun hentede ca. 1/3 af deres tilskuere fra Herning/Ikast?
Nu ved jeg ikke om billetterne er sat til salg, men var FCM fornuftige så dumpede de priserne til en 50er som en konsekvens af en vare som pludselig er blevet meget mindre attraktiv.
-
Jydepower
Altså hvis alle tænker sådan så kan vi da med næste hel sikkert vinke farvel til pokalfinalen ?
-
foboldfreaken1001
Jeg er ikke så optimistisk nu som jeg var før kampen. 0-3 på Brøndby Stadion er bestemt ikke godt. Nu ved jeg godt at der stadig er mange muligheder for at gå videre og at vi stillede med en meget uventet opstilling. Havde selv regnet med et par ændringer, men syv er lige i overkanten.
Nu håber jeg bare at Thyge bliver klar til søndag, så vi kan foresætte vores gode statestik, mod topholdene.
Jeg håber og tror inderst inde på 5-0 næste torsdag.
Nu håber jeg bare at Thyge bliver klar til søndag, så vi kan foresætte vores gode statestik, mod topholdene.
Jeg håber og tror inderst inde på 5-0 næste torsdag.
-
Anni
Nu har man jo sæsonkort
), som også gælder til pokal kampe, så selvfølgelig støtter man i både medgang og modgang, og havde jeg ikke haft det, var jeg kommet alligevel.
Men ellers kan jeg ikke se det store problem i det.
Er der nu en masse, drenge, mænd, kvinder og piger i Herning/Ikast området, der bliver væk, fordi vi tabte 3-0 i Brøndby?? Det er da lige til en hysterisk diskussion herinde (igen) om, hvor de rigtige fans er!
Vil man virkelig ikke betale for en billet til en fodboldkamp, fordi betingelserne for, at man går videre i pokalen, er meget små?
Tja, der vil jeg da godt starte diskussionen om RIGTIGE fans
)
/Ulvemor
Men ellers kan jeg ikke se det store problem i det.
Er der nu en masse, drenge, mænd, kvinder og piger i Herning/Ikast området, der bliver væk, fordi vi tabte 3-0 i Brøndby?? Det er da lige til en hysterisk diskussion herinde (igen) om, hvor de rigtige fans er!
Vil man virkelig ikke betale for en billet til en fodboldkamp, fordi betingelserne for, at man går videre i pokalen, er meget små?
Tja, der vil jeg da godt starte diskussionen om RIGTIGE fans
/Ulvemor
-
Hausser
Det kaldes realisme Jyde, det vi har brug for nu er intet mindre end mirakler.
Blot én gang i denne sæson har vi formået at vinde en kampe med mere end to mål og blot to gange er det lykkedes os at score mere end to mål. Bif vil være topmotiverede når de kommer herover, da dette sandsynligvis vil være deres eneste chance for at komme i Europa og med den sejr i ryggen så er selvtilliden altså i top.
Endvidere, hvor mange herinde kan huske et hold som er avanceret i et cup, efter at have tabt 3-0 i første kamp (UEFA, Champions League, FA, Dansk pokal osv.)? Jeg kan blot huske ét tilfælde, hvor Milan blev slået ud af La Coruna efter at have sejret i Italien med 3-0.
Mirakler skal der simpelthen til..
Blot én gang i denne sæson har vi formået at vinde en kampe med mere end to mål og blot to gange er det lykkedes os at score mere end to mål. Bif vil være topmotiverede når de kommer herover, da dette sandsynligvis vil være deres eneste chance for at komme i Europa og med den sejr i ryggen så er selvtilliden altså i top.
Endvidere, hvor mange herinde kan huske et hold som er avanceret i et cup, efter at have tabt 3-0 i første kamp (UEFA, Champions League, FA, Dansk pokal osv.)? Jeg kan blot huske ét tilfælde, hvor Milan blev slået ud af La Coruna efter at have sejret i Italien med 3-0.
Mirakler skal der simpelthen til..
-
Hausser
Jeg snakker ikke om dig Anni, men en meget stor del af vores fans, er altså af den familiære slags.
Vil Kurt Nielsen og konen have lyst til at spendere 2 voksenbilletter og 2 børnebilletter + snacks = ca. 500 kr for at se en kamp på stadion, hvor vi med 95% sikkerhed alligevel er ude?
Jeg har tit bebrejdet DBU for at tage fuld pris for kvalkampe mod Andorra og træningskampe, da deres vare (fodbolden) simpelthen ikke retfærdiggør fuld pris, hvilket resulterer de tomme stadions og manglende opbakning. Der kan vist drages en ret åbenbar parallel til FCM og den vare de nu kan tilbyde på hjemmebane mod Bif. Vil man pengene eller vil man en større opbakning?
Vil Kurt Nielsen og konen have lyst til at spendere 2 voksenbilletter og 2 børnebilletter + snacks = ca. 500 kr for at se en kamp på stadion, hvor vi med 95% sikkerhed alligevel er ude?
Jeg har tit bebrejdet DBU for at tage fuld pris for kvalkampe mod Andorra og træningskampe, da deres vare (fodbolden) simpelthen ikke retfærdiggør fuld pris, hvilket resulterer de tomme stadions og manglende opbakning. Der kan vist drages en ret åbenbar parallel til FCM og den vare de nu kan tilbyde på hjemmebane mod Bif. Vil man pengene eller vil man en større opbakning?