Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
WBW

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af WBW »

Arff skrev:Bud accepteret på 3 mio - L tæt på EfB nu.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/esbj ... dsen-koeb/
Jeg fatter simpelthen intet af den transfer! Hvem skal agere backup for Novak?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Det er fandme et kongesalg i mine øjne. Han er bare ikke mindet til at fungere i en konkurrencesituation. Han har ikke lavet andet end at klynke hver gang han har mødt lidt modstand.

Går ud fra O’Shaughnessy skal agere backup på VB. Så skal vi bare have en stærk erstatning for Svaitchenko inden midnat.
Senest rettet af Jacob 1. feb 2016, 20:04, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Så SKAL vi have en defensiv forstærkning ind, Når nu Lauridsen ser ud til at ryge videre.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Ok pris, men kan absolut heller ikke se hvorfor vi skulle sælge til dem. Havde det været en udenlandsk klub havde historien været en anden.

WBW

Indlæg af WBW »

Jacob skrev:

Det er fandme et kongesalg i mine øjne. Han er bare ikke mindet til at fungere i en konkurrencesituation. Han har ikke lavet andet end at klynke hver gang han har mødt lidt modstand.
Enig, jeg har heller ikke været begejstret for den attitude han har vist efter Novak overtog pladsen. Men i mine øjne er en erstatning nødvendig, og kan vi nå det inden luk?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jacob skrev:

Det er jeg enig i, men så måtte han tude et halvt år på bænken, for én venstre back er ikke nok. Og Esbjerg ville ikke sælge til os, hvorfor vil vi så sælge til dem?

Lige pt. synes jeg der mangler en venstre back, og en midterforsvar.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

O

Indlæg af O »

Tænker der er noget i gærde, hvilket antydes på rygtebørsen og, at man måske føler Lauridsen fortjener det. Var jeg ham, ville jeg også være utrolig frustreret. Novak blev købt og Lauridsen smidt af og det virkede som om, at det var en uomtvistelig beslutning. Jeg var ikke kæmpe fan af Lauridsen, men synes han var dejlig stabil, men jeg ser heller ikke et kæmpe lys i Novak, indtil nu, desværre, hvorfor jeg heller ikke synes Lauridsen måske fik en fair chance efter tilgangen af Novak. Når nu det er sådan, at Novak er selvskrevet, så kan vi lige så godt skippe Lauridsen og få lidt knaster for ham.

THenry

Indlæg af THenry »

Kongeren82 skrev:

Ok pris, men kan absolut heller ikke se hvorfor vi skulle sælge til dem. Havde det været en udenlandsk klub havde historien været en anden.
Det kan være spilleren selv har gjort det klart, at han vil videre for at få nogle kampe i benene og udvikle sig(han havde pæn succes under Jonas Dal i Hobro)?

Lau har ikke ligefrem udsigt til meget spilletid vedmindre Novak bliver skadet.

3 mio. er vel en ok pris, men der er pres på Steinlein for at hente en forsvars forstærkning ind, og et salg af Lauridsen kan indikerer, at dette lykkedes!

WBW

Indlæg af WBW »

Steinlein bekræfter i EBs livedækning at de leder efter en defensiv forstærkning. Hovedsageligt i udlandet de kigger

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Edit:

WBW skrev det samme :)

WBW

Indlæg af WBW »

Steinlein tror på det går igennem indenfor de næste par timer

THenry

Indlæg af THenry »

Har Steinlein været live igennem(hvilket tv3 sport ikke har magtet hele aftenen) på EB TV?

Tipsbladet skrev følgende: "FC Midtjyllands sportsdirektør Claus Steinlein bekræfter nu over for Ekstra Bladet, at man jagter endnu en forstærkning til forsvaret. Der kigges i udlandet efter en spiller med international erfaring". Jeg gætter på det kan være relateret til EB TV?

WBW

Indlæg af WBW »

THenry skrev:Har Steinlein været live igennem(hvilket tv3 sport ikke har magtet hele aftenen) på EB TV?

Tipsbladet skrev følgende: "FC Midtjyllands sportsdirektør Claus Steinlein bekræfter nu over for Ekstra Bladet, at man jagter endnu en forstærkning til forsvaret. Der kigges i udlandet efter en spiller med international erfaring". Jeg gætter på det kan være relateret til EB TV?
Ja Steinlein var igennem på telefon. Det glippede også for EB første gang, men anden gang gik han fint igennem. Morede mig også lidt over at det lykkedes så let for dem, når det har været så besværligt for tv3 sport.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jacob skrev:

Går ud fra O’Shaughnessy skal agere backup på VB. Så skal vi bare have en stærk erstatning for Svaitchenko inden midnat.
Synes ikke det er helt fair over for Lauridsen.
Han var utrolig stabil i guldsæsonen, og har desværre virket ret absolut fra trænerteamet at han har stået bag Novak, siden han er kommet ind.
Og Novak har vel ikke som sådan skinnet igennem.

Tror O’Shaughnessy er primært back up centralt og Rasmus NK er foran O’Shaughnessy på VB'en.

EDIT:
Nok ikke mange for et år siden der ville have sat penge på at Jonas Dal, Lars Justesen og Jesper Lauridsen skal/skulle være med til at sikrer Hobro rykker ned.
Helt sikkert konge signing af Jonas Dal.
Senest rettet af Steffen am 1. feb 2016, 20:20, rettet i alt 1 gang.

WBW

Indlæg af WBW »

Lauridsen bliver præsenteret i Esbjerg om kort tid

Låst