Eksempel til efterfølgelse!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Eksempel til efterfølgelse!

Indlæg af Acebone »

http://www.bold.dk/nyt/AaB-dropper-haandbolden

Det kan lade sig gøre at sluge kamelen og indrømme, at man lavede en fejlinvestering i god tro, og samtidig handle derefter.

Det sidste, vi skal gøre, er at snakkede videre om FCM's ansvar for håndbolden i området. Det eksisterer ikke. Håndbolden må (og skal såmænd også nok) klare sig på det blus, som den generelle interesse for sportsgrenen giver mulighed for. Vi kan vel alle blive enige om, at fodboldforretningen ikke skal lide under dette.

Så bid i det sure æble, drop den stædighed, der er tilbage i projektet, mærk de nye vinde og drop så vores håndboldafdeling.

AaB har endelig luret den - og de skal da ikke overhale os, vel?

FCMReal

Re: Eksempel til efterfølgelse!

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-dropper-haandbolden

Det kan lade sig gøre at sluge kamelen og indrømme, at man lavede en fejlinvestering i god tro, og samtidig handle derefter.

Det sidste, vi skal gøre, er at snakkede videre om FCM's ansvar for håndbolden i området. Det eksisterer ikke. Håndbolden må (og skal såmænd også nok) klare sig på det blus, som den generelle interesse for sportsgrenen giver mulighed for. Vi kan vel alle blive enige om, at fodboldforretningen ikke skal lide under dette.

Så bid i det sure æble, drop den stædighed, der er tilbage i projektet, mærk de nye vinde og drop så vores håndboldafdeling.

AaB har endelig luret den - og de skal da ikke overhale os, vel?
Hvad er meningen med dette indlæg, konstant er du på nakken af håndboldafdelingen, lige så snart du ser muligheden via AAB så er du der som en høg. Konstant negativ omkring FCM Håndbold.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

kunne du ikke skrive det i en pm til ham istedet for FCMREAL?

ontopic: Ja du har helt ret, alle andre har droppet håndbolden og har indset fejlen... Nu må det være vores tur.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

mancitydk skrev:kunne du ikke skrive det i en pm til ham istedet for FCMREAL?

ontopic: Ja du har helt ret, alle andre har droppet håndbolden og har indset fejlen... Nu må det være vores tur.
Nej man city, jeg skriver som han skriver, og bland dig dog uden om hvad jeg skal gøre og ikke gøre, jeg blander mig ikke i om du ser begavet eller ikke begavet ud på dit billede, så pas din egen butik.

Dog, tror du ikke at dig og Acebone skal tage over i FCMs bestyrelse ? :lol:

jakobV

Indlæg af jakobV »

Modent fcmreal, virkelig modent.

Men ja, få så lukket ned for det håndbold så vi ikke skal tabe flere unødvendige penge der!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Har vist aldrig påstået at jeg så begavet ud på billedet ;) Men nej det gør jeg ikke, så det kan vi ikke blive uenige om..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Hvad er meningen med dette indlæg, konstant er du på nakken af håndboldafdelingen, lige så snart du ser muligheden via AAB så er du der som en høg. Konstant negativ omkring FCM Håndbold.
Ha, det er næsten for godt til at være sandt, at du bevæger dig ind i min tråd, men nuvel:

Min tråd har først og fremmest nyhedsværdi. Derudover har den relevans for vores forum, fordi nyheden, jeg linker til, handler om, hvordan de i Aalborg tackler problemer, der minder præcis om de problemer, vi selv har i FCM. Altså et indlæg, der er interessant for alle FCM-fans, der går op i, at vores fodboldforretning skal kunne holde sig sund og rask.

I AaB er de formentlig mere pressede økonomisk, end vi selv er, så de har i sidste ende måttet indse, at håndboldafdelingen er en belastning for deres fodboldforretning. Og jeg skal sige dig, hvorfor jeg er "på nakken" af FCM Håndbold (det er alle fornuftige fans i øvrigt, ikke kun jeg). Det er, fordi de i de seneste regnskaber har gjort de røde tal endnu rødere og dermed har forværret en dårlig situation.

Såre simpelt. Vil du ikke være venlig at efterabe mig igen ved så at bruge argumenter i dine indlæg fremover?

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Nu må det her håndboldeventyr godt nok lakke mod enden!

Man skal dog huske på at Aab har haft stor succes i herrerhåndbold, mens FCM jo udelukkende har hun-ulve i håndboldsporten som ikke ligefrem har leveret overbevisende resultater.

Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod håndbold, jeg har endda selv spillet med nogenlunde succes, men FCM, Football Club Midtjylland skal altså primært koncentrerer sig om én ting, nemlig fodbold.

Jeg tror ikke på nogen form for synergieffekt, og som jeg tidligere har skrevet herinde på "Graven" så er der ingen sammenfald mellem sponsorer på håndbold- og fodboldsiden. Det er simpelthen to vidt forskellige klubber som bare er ejet af den samme koncern. Denne koncern bør så finde ud af hvad den vil for vi kan simpelthen ikke gøre begge ting, og slet ikke på et niveau hvor begge hold ligger i toppen af deres respektive ligaer. Her må prioriteres, og det ligger lige for hvad Football Club Midtjylland skal satse på.

Hvis vi endelig skal forsøge os med en synergieffekt så kræver det en seriøs investering hvor vi så tager alle elitehold omkring os med - fra basketball til cricket hvis der er sådan noget i området, og virkelig "brander" os på, at vi dækker nærmest ALLE sportsgrene. Det kunne jeg godt se perspektiver i, jeg tror bare ikke tiden er til det nu. Vi må vente til næste opsving eller alternativt sælge Ipsa, Siv og Sly for millionbeløb!

Besvar