FCM har spillet som et bundhold set over de sidste 10 kampe
FCM har spillet som et bundhold set over de sidste 10 kampe
10 kampe 11 point, det er et bundholds gennemsnit, uanset hvordan man vil vende den.
de første 6 kampe gav 15 point.
Skrærmende udsving.
Uanset hvad. så har Allan Kuhn en del af ansvaret, han er heldig, at FCM fik en god start,
for ellers kunne FCM ligget under stregen nu.
de første 6 kampe gav 15 point.
Skrærmende udsving.
Uanset hvad. så har Allan Kuhn en del af ansvaret, han er heldig, at FCM fik en god start,
for ellers kunne FCM ligget under stregen nu.
Re: FCM har spillet som et bundhold set over de sidste 10 kampe
Alle hold ud over FCK har spillet som "bundhold" i år.
Og pointen med at oprette en ny tråd er..?
Og pointen med at oprette en ny tråd er..?
-
JensMikkelsen
Formålet med denne tråd er at få Kuhn til at stå skoleret hos fansne!!!
Jeg syntes at Kuhn skal tage ansvar for at det går så godt som det gør!! Han er træner i en klub der skal udvikle og sælge, ikke nødvendigvis ligge nr. 2 selvom fans kræver det. Men facit so far er at vi ligger nr. 2 og er i pokal semifinale!! Kald det bare elendigt
Jeg syntes at Kuhn skal tage ansvar for at det går så godt som det gør!! Han er træner i en klub der skal udvikle og sælge, ikke nødvendigvis ligge nr. 2 selvom fans kræver det. Men facit so far er at vi ligger nr. 2 og er i pokal semifinale!! Kald det bare elendigt
Kan ikke helt forstå de der er imod Allan Kuhn.
Og det er ikke en kritik udelukkende rettet mod dig FCMREAL
men som jeg ser det spiller FCM bedre (generelt) end vi har gjort i lang tid. Ja, bevares det går ikke så godt på hjemmebane som det har gjort tidligere, men til gengæld ser vores pointhøst på udebane markant bedre ud end det gjorde både under Thomasberg OG under den gud-så-vidunderlige Erik R. Og lad os nu blive enige om at et hold der stiller op med en gennemsnitsalder på 23 år ikke altid vil skabe stabile resultater (og hertil kommer at vi i den seneste kamp mod AaB endda startede i en ældre version end vi tidligere har set). Jeg personligt er enormt godt tilfreds med vores generelle indsats. Selvfølgelig er der smuttere resultatmæssigt (fx 1-2 hjemme mod Lyngby og endnu værre 2-2 hjemme mod Esbjerg) men der er også mere positive elementer (såsom at vi fx har fået flere point ude allerede nu end vi fik hele sidste sæson, bum).
Og som Jens skrev ovenfor så ligger vi stadig nummer to, vi er med i pokalsemifinalen og har kun tabt 4 kampe, imodsætning til sidste efterår hvor tallet var 9.... Faktisk er vores nuværende statistik den bedste siden sæsonen 2006/07, hvor vi i efteråret kun tabte 3 kampe. Alt dette er i mine øjne i lige så høj grad Kuhns skyld som det faktum, at vi pt er i et lille formdyk (som dog ikke er nær så slemt som det formdyk andre klubber har været i). Samtidigt kan man jo så se på i hvor mange kampe FCM har været i stand til at starte i den stærkeste opstilling. Ikke at det er en undskyldning for de lidt sløje præstationer som nogen mener har varet hele sæsonen, men med et ungt hold er det ikke nemt at skifte forsvar konstant, som tilfældet har været i efteråret. Måske burde man tage konsekvensen og permanent satse på Erik S. sammen med enten Albrechtsen eller KBN. Og igen, før man kommer for godt igang med at kritisere Erik, så husk på hvordan KBN og Reid, Troest osv var i deres første kampe for klubben. Det var heller ikke altid lige imponerende, ja med Reid var det faktisk heller ikke altid imponerende senere
Så ja, måske spiller vi som et bundhold lige nu, måske burde vi have sikret 2. pladsen for længe siden, men jeg vil faktisk være godt tilfreds med en 3-4. plads i år, når man tænker på det hold vi stiller med og når man tænker på den økonomiske situation, der ikke ligefrem inviterer til forbedringer på spillersiden..
Herfra skal der lyde et stort THUMBS UP til Kuhn...
Og det er ikke en kritik udelukkende rettet mod dig FCMREAL
Og som Jens skrev ovenfor så ligger vi stadig nummer to, vi er med i pokalsemifinalen og har kun tabt 4 kampe, imodsætning til sidste efterår hvor tallet var 9.... Faktisk er vores nuværende statistik den bedste siden sæsonen 2006/07, hvor vi i efteråret kun tabte 3 kampe. Alt dette er i mine øjne i lige så høj grad Kuhns skyld som det faktum, at vi pt er i et lille formdyk (som dog ikke er nær så slemt som det formdyk andre klubber har været i). Samtidigt kan man jo så se på i hvor mange kampe FCM har været i stand til at starte i den stærkeste opstilling. Ikke at det er en undskyldning for de lidt sløje præstationer som nogen mener har varet hele sæsonen, men med et ungt hold er det ikke nemt at skifte forsvar konstant, som tilfældet har været i efteråret. Måske burde man tage konsekvensen og permanent satse på Erik S. sammen med enten Albrechtsen eller KBN. Og igen, før man kommer for godt igang med at kritisere Erik, så husk på hvordan KBN og Reid, Troest osv var i deres første kampe for klubben. Det var heller ikke altid lige imponerende, ja med Reid var det faktisk heller ikke altid imponerende senere
Så ja, måske spiller vi som et bundhold lige nu, måske burde vi have sikret 2. pladsen for længe siden, men jeg vil faktisk være godt tilfreds med en 3-4. plads i år, når man tænker på det hold vi stiller med og når man tænker på den økonomiske situation, der ikke ligefrem inviterer til forbedringer på spillersiden..
Herfra skal der lyde et stort THUMBS UP til Kuhn...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Er helt enig!
Hvordan man overhovedet kan begynde at kritisere Kuhn er mig en gåde eller mangel på fodbold indsigt.
Allan Kuhn skulle bygge noget op fra bunden af, hvor vi for en gang skyld har et okay solidt fundament på trods af et hav af skader! Vi får point på udebane, vi er i semifinalen, vi ligger nummer 2 16 kampe inde i sæsonen, hvor folk inden havde regnet med os i midterfeltet. Og hvis man kigger på formtabellen, ja så er det rigtigt at vi ikke har hentet mange point, men jeg er tilbøjelig til at sige, OG HVAD SÅ!!! Alle hold har formdyk i løbet af en turnering og vi har pt vores nu. Du kan også vende den om og sige vi er ubesejret i de sidste 5 kampe, men sådan er der jo så meget.
Dine præferencer FCMReal bestemmer også dit vurderingsgrundlag og det er tydeligt at du mener vi er et tophols, hvilket vi IKKE er. Vi har rigtig nok fået mange point i starten, men nu er igen på et moderat niveau, hvilket du burde indstille dine præferancer efter. Jovist, jeg vil også gerne vinde hver kamp, men sådan ligger landet bare ikke, medmindre man holder med FCK.
Allan Kuhn laver et fremragende stykke arbejde og det er en fryd at se spillerne fighte i hver eneste kamp. Har man fightet i hver eneste kamp og kæmpet til det sidste, så må man også erkende at man mødte en bedre modstander på dagen. Man kan ikke forvente at vinde hver kamp, sådan er fodbold jo et dejligt og uforudsigeligt spil.
Men er da spændt på om du opretter en tråd, hvis vi spiller uafgjort i Odense og vinder de sidste to kampe, om hvor stor en gud Allan Kuhn er og hvor fantastisk godt vi spiller
Hvordan man overhovedet kan begynde at kritisere Kuhn er mig en gåde eller mangel på fodbold indsigt.
Allan Kuhn skulle bygge noget op fra bunden af, hvor vi for en gang skyld har et okay solidt fundament på trods af et hav af skader! Vi får point på udebane, vi er i semifinalen, vi ligger nummer 2 16 kampe inde i sæsonen, hvor folk inden havde regnet med os i midterfeltet. Og hvis man kigger på formtabellen, ja så er det rigtigt at vi ikke har hentet mange point, men jeg er tilbøjelig til at sige, OG HVAD SÅ!!! Alle hold har formdyk i løbet af en turnering og vi har pt vores nu. Du kan også vende den om og sige vi er ubesejret i de sidste 5 kampe, men sådan er der jo så meget.
Dine præferencer FCMReal bestemmer også dit vurderingsgrundlag og det er tydeligt at du mener vi er et tophols, hvilket vi IKKE er. Vi har rigtig nok fået mange point i starten, men nu er igen på et moderat niveau, hvilket du burde indstille dine præferancer efter. Jovist, jeg vil også gerne vinde hver kamp, men sådan ligger landet bare ikke, medmindre man holder med FCK.
Allan Kuhn laver et fremragende stykke arbejde og det er en fryd at se spillerne fighte i hver eneste kamp. Har man fightet i hver eneste kamp og kæmpet til det sidste, så må man også erkende at man mødte en bedre modstander på dagen. Man kan ikke forvente at vinde hver kamp, sådan er fodbold jo et dejligt og uforudsigeligt spil.
Men er da spændt på om du opretter en tråd, hvis vi spiller uafgjort i Odense og vinder de sidste to kampe, om hvor stor en gud Allan Kuhn er og hvor fantastisk godt vi spiller
Det tør jeg godt love, han ikke gør. Mønsteret er ret tydeligt. Han har nogle kæpheste, som han tidligere har kritiseret (det være sig sportsdirektører, trænere, spillere). Når de så klarer sig godt, gemmer han sig væk, og når det går mindre godt for hele holdet, er han først til at skyde løs og oprette tusind tråde om "bundhold" og "X raus".Lupus1999 skrev:Men er da spændt på om du opretter en tråd, hvis vi spiller uafgjort i Odense og vinder de sidste to kampe, om hvor stor en gud Allan Kuhn er og hvor fantastisk godt vi spiller
Hvis man tror, det gavner eller ændrer noget ved at oprette endnu en tråd som denne, tager man helt og aldeles fejl.
Igen tillader jeg mig at spørge: Hvorfor skal vi have denne tråd? Der er intet, der lægger op til debat, ingen interessante betragtninger, ingen nyhedsværdi, intet grundlag for en tråd overhovedet.
Alle klubber fra 2-10 kunne have ligget under stregen nu, hvis man skar deres gode perioder væk. Det er jo absurd at stille det op på den måde.
Åh ja FCM skal kun udvikle, fornylig hørte jeg ellers direkte på tv, at Allan Kuhn og klubben havde sat sig at slutte som nr. 2 i ligaen ´for efteråret.JensMikkelsen skrev:Formålet med denne tråd er at få Kuhn til at stå skoleret hos fansne!!!
Og du mener så, at klubben skal udvikle og sælge, men kan klubber der ligger til nedrykningsspillet tillade sig at udvikle mit i en nedrykningskamp, nuvel FCM ligger ikke til nedrykning p.t., men som ligaen ser ud nu, kan alt ske endnu, der er ikke plads til en lang downperiode, for så ligger man pludselig i suppedasen.
Omformuleret hvis klubben har til formål at udvikle og sælge spillere, som i øvrigt de fleste klubber i ligaen har som mål, hvordan kan man så regne med at se sig fritaget for nedrykning ??? år for år, alle klubber der kommer i nedrykningsspillet er nød til at sætte udvikling på standby og sætte den på overlevelse med de bedste man har.
Kuhn er heldig med, at FCM fik de point i starten, og uden at de spillede godt.
Nu er hverken man city eller Acebone tvunget til at læse min indlæg og de er ikke tvunget til at give svar ??? så hvad er problemet ?, at man kun må mene
det de mener eller hvad ?
Jeg forstår ikke helt din pointe.... vil du helt ærligt af med Kuhn? Simpelt spørgsmål, og hvorfor vil du af med ham? Hvad ville vi få ud af at skifte træner og hvem vil du have til at erstatte ham? Erik igen?
Som jeg ser det er Kuhn en af de helt store faktorer for at vi ligger som vi gør. Han overtog et hold sidste efterår, der var et af de ringeste hold (mentalt) som nogensinde har været i ligaen. Ingen spillede med selvtillid og sidst vi spillede sådan var i 2003 da Bech fik sparket. Fyringen af TT var derfor helt på sin plads og at erstatte ham med Kuhn har da vist fremgang resultatmæssigt.
Vi er inde i en mindre god periode på hjemmebane, men istedet har vi ikke tabt 4 kampe i streg på udebane (inklusive Agf kampen). Og nej, det er ikke sprudlende hver evig fucking eneste gang vi spiller, men er det det når fck spiller? Sprudler de hver gang? Nej, men de får da resultaterne.
At forvente en sejr hver gang vi spiller er da ikke noget man automatisk kan forvente er det?
Som jeg ser det er Kuhn en af de helt store faktorer for at vi ligger som vi gør. Han overtog et hold sidste efterår, der var et af de ringeste hold (mentalt) som nogensinde har været i ligaen. Ingen spillede med selvtillid og sidst vi spillede sådan var i 2003 da Bech fik sparket. Fyringen af TT var derfor helt på sin plads og at erstatte ham med Kuhn har da vist fremgang resultatmæssigt.
Vi er inde i en mindre god periode på hjemmebane, men istedet har vi ikke tabt 4 kampe i streg på udebane (inklusive Agf kampen). Og nej, det er ikke sprudlende hver evig fucking eneste gang vi spiller, men er det det når fck spiller? Sprudler de hver gang? Nej, men de får da resultaterne.
At forvente en sejr hver gang vi spiller er da ikke noget man automatisk kan forvente er det?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Kuhn har en ambition om at slutte efteråret som nummer to, nu hvor det tegner til at være et nogenlunde realistisk mål. Det mål havde han næppe haft, hvis vi ikke lå der allerede. Men du har stadig ikke forstået, hvilken klub FCM er, har du? Hvorfor tror du, vi satser så massivt på det akademi i Ikast? Jeg synes, du skal overveje, om du vil holde med FCM fremover, for det bliver også sådan her i al overskuelig fremtid.FCMReal skrev:Åh ja FCM skal kun udvikle, fornylig hørte jeg ellers direkte på tv, at Allan Kuhn og klubben havde sat sig at slutte som nr. 2 i ligaen ´for efteråret.
Og du mener så, at klubben skal udvikle og sælge, men kan klubber der ligger til nedrykningsspillet tillade sig at udvikle mit i en nedrykningskamp, nuvel FCM ligger ikke til nedrykning p.t., men som ligaen ser ud nu, kan alt ske endnu, der er ikke plads til en lang downperiode, for så ligger man pludselig i suppedasen.
Omformuleret hvis klubben har til formål at udvikle og sælge spillere, som i øvrigt de fleste klubber i ligaen har som mål, hvordan kan man så regne med at se sig fritaget for nedrykning ??? år for år, alle klubber der kommer i nedrykningsspillet er nød til at sætte udvikling på standby og sætte den på overlevelse med de bedste man har.
Præcis som OB (á point med os lige pt.) var heldige med at få sejren over Esbjerg i weekenden. Du glemmer, at de andre hold tæt på os har været præcis lige så dårlige/gode/heldige, som vi selv har. Fodbold handler også om heldet, og man kunne jo også vende den om og sige, at Kuhn er uheldig i øjeblikket. Derfor kan det ikke bruges til noget, at vi ville ligge dårligere i tabellen, hvis man trak den gode start fra. Så kan jeg også lige trække OB's sejre fra i tabellen og vupti - nedrykning til dem.FCMReal skrev:Kuhn er heldig med, at FCM fik de point i starten, og uden at de spillede godt.
Man må hjertens gerne være uenig med mig; og jeg er uenig med andre folk herinde, forskellen er bare, at de som regel argumenterer for deres sag. Det har jeg bedt dig om at gøre tusinde gange.FCMReal skrev:Nu er hverken man city eller Acebone tvunget til at læse min indlæg og de er ikke tvunget til at give svar ??? så hvad er problemet ?, at man kun må mene
det de mener eller hvad ?
Folk er trætte af dine indlæg, FCMReal. (Bemærk: Ikke trætte af dig personligt. Så slipper jeg for, at du tror, jeg kører personangreb på dig). Problemet er jo, at man efterhånden ser dit brugernavn ude i forumoversigten og så bare tænker: "Here we go again". Vi er nogle, der vælger at være talerør for frustrationen over dine indlæg. Mange ryster sgu nok bare på hovedet over dine mange tråde og klikker videre til et meningfuldt emne. Denne gang er det dog lykkedes dig at lave en tråd helt blottet for substans. Du skriver reelt bare: "Vi har spillet som et bundhold på det seneste. Kuhn har været heldig." Det er, hvad der er i dit første indlæg.
Konstant siger du, at vi kan lade være med både at læse og svare, men er det ikke det, du vil have, når du skriver på et debatforum? Okay, så drop den kommentar fremover, tak.
-
Hvasser
Som en nogenlunde flittig læser på "Graven", men ikke den ivrigste debattør herinde glæder jeg mig tit over at se indlægene fra FCMReal. Hver gang der kommer et indlæg fra ham/hende, så ved jeg at der straks kommer en hel masse mod-indlæg.
Det er altid sjovt at se hvad FCMReal finder på, det er ikke ligefrem noget nyskabende han/hun oftest kommer med, men det sætter simpelthen altid gang i en debat. Faktisk er det for det meste nogen fuldstændigt hovedløse indlæg, som ofte omhandler det samme, fx. at fyrer Kuhn eller lignende.
Det jeg rigtigt godt kan li' er, at hver gang nogen møder ham/hende med saglige argumenter så er modsvaret ganske ofte bare en sviner til personen, eller en one-liner om en enkel del af personens indlæg uden at tage sig af andre dele af det. Alternativt kommer opfordringen til at man bare skal blande sig uden om og foretage sig noget andet end at læse indlægene. Det synes jeg er ironisk når vi nu engang befinder os på et debatforum hvor det er meningen vi skal diskuterer FC Midtjylland og lignende ting med relation til klubben. Dog læser jeg for det meste bare indlægene og tænker "Ja ja, som sædvanligt", men i dag har jeg altså valgt at skrive et indlæg.
FCMReal holder sig da heller ikke tilbage fra at kritiserer andres holdninger, fx. om FCM Håndbold, hvilket jeg synes er vigtigt men også ironisk. Vi skal jo ikke alle sammen rende rundt og være enige med hinanden, og hvis nogen synes FCM Håndbold er mega fedt, så skal de være velkomne på "Graven" - Jeg er altid klar til at lytte til saglige argumenter, så kan vi ikke blive enige om at vi gerne vil ha' flere af dem?
Det er altid sjovt at se hvad FCMReal finder på, det er ikke ligefrem noget nyskabende han/hun oftest kommer med, men det sætter simpelthen altid gang i en debat. Faktisk er det for det meste nogen fuldstændigt hovedløse indlæg, som ofte omhandler det samme, fx. at fyrer Kuhn eller lignende.
Det jeg rigtigt godt kan li' er, at hver gang nogen møder ham/hende med saglige argumenter så er modsvaret ganske ofte bare en sviner til personen, eller en one-liner om en enkel del af personens indlæg uden at tage sig af andre dele af det. Alternativt kommer opfordringen til at man bare skal blande sig uden om og foretage sig noget andet end at læse indlægene. Det synes jeg er ironisk når vi nu engang befinder os på et debatforum hvor det er meningen vi skal diskuterer FC Midtjylland og lignende ting med relation til klubben. Dog læser jeg for det meste bare indlægene og tænker "Ja ja, som sædvanligt", men i dag har jeg altså valgt at skrive et indlæg.
FCMReal holder sig da heller ikke tilbage fra at kritiserer andres holdninger, fx. om FCM Håndbold, hvilket jeg synes er vigtigt men også ironisk. Vi skal jo ikke alle sammen rende rundt og være enige med hinanden, og hvis nogen synes FCM Håndbold er mega fedt, så skal de være velkomne på "Graven" - Jeg er altid klar til at lytte til saglige argumenter, så kan vi ikke blive enige om at vi gerne vil ha' flere af dem?
ja den er god med dig Hvausser *GHvasser skrev:Som en nogenlunde flittig læser på "Graven", men ikke den ivrigste debattør herinde glæder jeg mig tit over at se indlægene fra FCMReal. Hver gang der kommer et indlæg fra ham/hende, så ved jeg at der straks kommer en hel masse mod-indlæg.
Netop et debatforum med plads til debat frem personlige angreb og fejlciteringer.
Hvor har du fra at jeg vil fyrer Kuhn ?
Jeg indrømmer gerne, at jeg synes Kuhn snakker røven ud af bukserne, han kan bare ikke snakke sig fra overskriften på dette indlæg, jeg indrømmer gerne, at jeg ikke synes om Kuhns rotation her i efteråret, de sidste 10 kampe skriger efter stabilitet.
Men det jeg forholder mig til er: at Kuhn har jo selv sagt på åben tv skærm, at FCM går efter andenpladsen for efteråret her Derfor overskriften sat over for Kuhns
målsætning, som jo er FCMs målsætning.
Det er det jeg forholder mig til, frem for at andre herinde digter noget op, som jo ikke stemmer overens med virkeligheden, og undskyld mig, jeg forholder mig altså mere til hvad Kuhn melder ud på åben skærm end en Acebone, Man city eller hvad du går og digter op. Der er en del drømmere herinde.
-
Hvasser
Hvis det er tilfældet, så bør du skrive en mail til Kuhn og snakke med ham om det. Her på forumet bliver du svaret af de andre brugere.
Man City har gentagende gange spurgt efter hvad du vil gøre, men du svarer ikke i dit første indlæg. Hvordan bliver klubben bedre? Hvad skal der konkret ændres? Skal vi droppe udviklingen og satse på etablerede spillere og prøve at tage kampen op med FCK? Hvor skal klubben hen?
Dét kan vi snakke om, og det synes jeg kunne være fedt. At starte en tråd hvor det eneste du skriver er, at Kuhn har været heldig i starten og nu er ringe er simpelthen useriøst.
Man City har gentagende gange spurgt efter hvad du vil gøre, men du svarer ikke i dit første indlæg. Hvordan bliver klubben bedre? Hvad skal der konkret ændres? Skal vi droppe udviklingen og satse på etablerede spillere og prøve at tage kampen op med FCK? Hvor skal klubben hen?
Dét kan vi snakke om, og det synes jeg kunne være fedt. At starte en tråd hvor det eneste du skriver er, at Kuhn har været heldig i starten og nu er ringe er simpelthen useriøst.
Beskriv gerne helt konkret, hvad det er, jeg har digtet, og hvordan jeg er blevet til en "drømmer". Det vil jeg meget gerne høre om, for det lyder super spændende.FCMReal skrev:Det er det jeg forholder mig til, frem for at andre herinde digter noget op, som jo ikke stemmer overens med virkeligheden, og undskyld mig, jeg forholder mig altså mere til hvad Kuhn melder ud på åben skærm end en Acebone, Man city eller hvad du går og digter op. Der er en del drømmere herinde.
Kuhn melder ud dagen efter Brøndby kampen at det kortsigtede mål for efteråret var at beholde 2.pladsen.
Nu er det vel heller ikke urealistisk at gå efter 2.pladsen i de resterende tre kampe, med tanke på at vi selv møder OB ude, mens OB og BIF mødes i den efterfølgende runde, hvor mindst en af dem (og helst begge to) mister point. I øvrigt har vi i den runde selv fordelen af at spille dagen før, og med lidt held kan vi sætte dem under pres inden dette møde.
Det vil jeg da gerne forholde mig til, og kan ikke rigtigt se det drømmene i det. Omvendt vil jeg også gerne acceptere hvis vi ender efteråret som nummer 3, med tanke på det unge hold vi har (i forhold til OB der har et noget mere rutineret hold end vores og som alligevel har været mere ustabile end os). Man kan jo også tilføje det glædelige i at nummer 4 jo også kommer i europæisk i år så vi står med udmærkede kort på hånden, især set i lyset af at vi jo ikke har det mest rutinerede hold
Jeg håber at jeg nu har undertrykt lidt af det "drømmene" i mine udtalelser..
Nu er det vel heller ikke urealistisk at gå efter 2.pladsen i de resterende tre kampe, med tanke på at vi selv møder OB ude, mens OB og BIF mødes i den efterfølgende runde, hvor mindst en af dem (og helst begge to) mister point. I øvrigt har vi i den runde selv fordelen af at spille dagen før, og med lidt held kan vi sætte dem under pres inden dette møde.
Det vil jeg da gerne forholde mig til, og kan ikke rigtigt se det drømmene i det. Omvendt vil jeg også gerne acceptere hvis vi ender efteråret som nummer 3, med tanke på det unge hold vi har (i forhold til OB der har et noget mere rutineret hold end vores og som alligevel har været mere ustabile end os). Man kan jo også tilføje det glædelige i at nummer 4 jo også kommer i europæisk i år så vi står med udmærkede kort på hånden, især set i lyset af at vi jo ikke har det mest rutinerede hold
Jeg håber at jeg nu har undertrykt lidt af det "drømmene" i mine udtalelser..
-
JensMikkelsen
Jeg kan ikke se at vi er i nogen nedrykningskamp. Jeg er med på at ligaen er tæt, men vi er bare inde i at formdyk og det trænerens opgave at sørge for den ikke bliver for lang. At sige at Kuhn er heldig med at vi fik så mange point i starten er for mig forkert, han har jo som træner selv været med grundlægge dette fundament vi lukrere på nu.FCMReal skrev:Åh ja FCM skal kun udvikle, fornylig hørte jeg ellers direkte på tv, at Allan Kuhn og klubben havde sat sig at slutte som nr. 2 i ligaen ´for efteråret.JensMikkelsen skrev:Formålet med denne tråd er at få Kuhn til at stå skoleret hos fansne!!!
Kuhn er heldig med, at FCM fik de point i starten, og uden at de spillede godt.
Jeg vil gerne takke Kuhn for at turde udskifte spillere der er nede i et formdyk og bruge nye unge spillere. Ilsø er et godt eksempel, han er jo virkelig vågnet op. Det samme er tilfældet med Thyge, der nok har set at man er nød til at præstere for at spille. Borring kan vi jo så håbe vågner op, jeg tror det, han er jo en klassespiller, men i fodbold er der ups and downs.
Jeg vil hellere debattere en helt anden ting som er mere problematisk i fobdbold generelt. Se det klip jeg har vedhæftet http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=37118
Når vi nu taler om at FCM spiller som et bundhold... eller nogle mener vi gør
Hvad er jeres indstilling til spillet generelt. Det er jo ikke kun os der spiller som vi gør.