AC Horsens - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
KingKong

Re: AC Horsens - FC Midtjylland

Indlæg af KingKong »

Kan heller ikke se kampen :( hvordan er status på chancer?? og hvordan spiller sly??

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PS skrev:Medkommentatoren siger at vi skal spille hurtigere og lidt mere direkte, evt. op på Frank og lade ham ligge den af. Jeg er total uenig, denne kamp er tæt på at være det bedste jeg har set dem præstere i år, styrer spillet totalt og mange afvekslende angreb, alle folk kæmper og hvis ikke de mister pusten, skal der nok komme en kasse eller to.
Jeg synes godt nok, at Morten Bisgaard (medkommentatoren) er meget farvet i sine udmeldinger, og taler stort set kun om hvor godt Horsens gør det... Jeg synes faktisk vi gør det fornuftigt ift at kontrollere kampen og køre bolden rundt. Man kunne dog godt ønske lidt mere aggressivitet og fart til tider, mod et Horsens-hold der står meget lavt og forsvarer sig med 10 mand.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Spillet har vel være ok indtil vi er kommet over midterlinjen, vi har jo ikke rigtig lavet nogle chancer, der er værd at snakke om ?

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Nej det synes jeg ikke, vi bygger spillet stille og roligt op og har bolden mest. Vi laver mange fine kombinationer, men kommer dog ikke frem til de store oplagte chancer.

Riddersholm har dog lige udtalt, at der skal spilles hurtigere og tages flere dybdeløb... Jeg forstår det ikke helt, Horsens er jo ikke ligefrem et hold man skal spille kontrafodbold imod, de står jo så langt tilbage, at det er umuligt. Jo der må naturligvis gerne komme noget mere tempo på, så vi øger chancen for at fange dem på det forkerte ben, men vi må jo også være realistiske, vi er jo ikke Barcelona og kan brilliere med hurtighed og kombinationer på ret meget højere niveau end det vi ser nu.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Allerede nu 5 min. inde i anden halvleg, ser vi resultatet af de håbløse lange afleveringer, op i et område hvor vi er to mod fem, jeg kan virkelig ikke se hvordan det skulle forbedre vores chancer, at overlade bolden til Horsens, for uanset hvor meget vi gerne vil, er deres bageste folk jo umulige at lokke frem på banen.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Hold nu kæft Bisgård, han er da for dum at høre på, han har vist taget skade af at få et gult vip skilt om halsen, og nippet lidt for meget til velkomstdrinken med horsens ledelsen.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Nå men det virker til at jeg sidder og taler med mig selv, så mojn her fra.

KingKong

Indlæg af KingKong »

SÅ DER BASS!!!

nogle kommentare på målet? ps fuck det er nederen at følge med på eb's "live update" af kampen..

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jada!!! Mikkel thygesen..

Så blev der endelig ro fra Morten bisgård!!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Er der nogen der har links til de der stream progz

Noe

Indlæg af Noe »

KingKong skrev:SÅ DER BASS!!!

nogle kommentare på målet? ps fuck det er nederen at følge med på eb's "live update" af kampen..

Her er det lidt bedre: http://aoh.dk/sportsguide/kamp/1046290

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

0-2 lækkert mål af thyge!

Så få dog forlænget med ham!!!!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dejlig sejr. Vi havde vores øjeblikke undervejs, men der er stadig også noget at arbejde på.
To dejlige kasser af Thygesen, forhåbentlig kan det være startskuddet til en god periode.
To kampe, to sejre, 6-0 i målscore, skal vi ikke bare tage den derfra? ;)

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Det var dejligt at komme tilbage på sporet med en sejr, så må vi håbe at vi kan bygge videre på det i brøndby næste weekend;D

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det var godt nok dejligt med en 2-0 sejr på et lidt specielt CASA Forum Arena Horsens, der var desværre kun én eneste måltavle som var meget svær at se ..

Spillet var desværre ikke prangende, men Thyge tog sagen i egen hånd to gange og sikrede os en meget vigtig sejr:)
!

Besvar