Hvem er overflødig?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FrejPrahl

Hvem er overflødig?

Indlæg af FrejPrahl »

Hermed et bud på overflødige spillere i FCM

1. Ken Ilsø - Manden ejer desværre ikke fighterinstinkt. Han var også en primadonna i sønderjydske, og har som jeg ser det ingen fremtid i FCM.

2. Danny Olsen - Samme problematik. Ingen gejst og vilje. Påvirker resten af holdet negativt. Vores afrikanere udraderer dem på dette punkt.

3. Ken Fagerberg - Har lidt svært ved at bedømme ham, for hvad har han i virkeligheden vist? Han synes dog som en fuser.

(4). Frank Kristensen. Kun i det tilfælde, at vi erhverver os Movsisyan i Randers, eller en anden farlig angriber. Når Poulsen bliver klar kommer vi vel til at spille med 5 "midtbanespillere".

5. Mikkel Thygesen. Han har vel heller ikke præsteret optimalt.

Vurderingerne er en kende unuancerede, men det var egentlig også mest for at få diskussionen igang. Ikke at det kommer til at gøre nogen forskel hvad vi mener. Det er nu sjovt alligevel.

Frej

Mike80

Re: Hvem er overflødig?

Indlæg af Mike80 »

1: enig. Desværre for var kæmpe ken ilsø fan da han spillede i Sønderjyske, men han er for langsom iforhold til det offensive spulkoncept man har i FCM med fokus på hurtige spillere.

2: enig. I den grad! Sys Danny var god i Manchester men ellers mener jeg ik manden har præsteret overhovedet. Sivebæk burde være langt foran her ligesom Hassan og også jacop Poulsen kan dække.

3: til dels enig. Fagerberg irreterer mig for sys ham i perioder viser han har så meget mere i sig!

4: i den grad uenig! Frank bliver overflødig den dag Morten Nielsen får sit gennembrud! Hand hovedspol vinder i sig selv 8-10 FCM point hver sæson.

5: enig. Hvis jacop Poulsen kommer op i samme omdrejninger som tidligere. Men det med blødende hjerte!

6: ipsa. Har i min verden ikke niveauet! Han er alt for placerings dårlig til t spille på FCM. Og med bak, albrec og Erik plus talenter står vi fint der.

Mike.

Ps. Få nu forlængeted priske og hent Fall! Så ser jeg store FCM muligheder:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

974

Indlæg af 974 »

Hvad er din hensigt med at oprette dette emne FrejPrahl ?

Vi har jo tit skrevet om det i alle mulige andre tråde også

Jeg ved godt at du sikkert prøver at skabe en ny debattråd med lidt gang i, og at det måske er din måde at fortælle hvem du synes gør det godt eller skidt

Men får vi ikke bare endnu engang "svine den eller den spiller til" tråd efterfulgt af nogle som synes det modsatte osv

Eller kunne man vende den om og sige, hvilke spillere har vi bestemt gavn af og hvordan kunne man evt gøre de andre bedre?
Eller får vi så ikke bare det samme bare lidt modsat :-)

Synes at dine synspunkter og kommentarer er helt fine - måske du kunne arbejde med nogle flere lignende konstruktive indlæg som vi kunne debattere ( det her synes jeg bare er så gennemtærsket )

Håber ikke du tager det ilde op - det er ikke pointen :-)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg er rimeligt overflødigt.
Kan vi hente noget så er jeg åbent for forslag.
Det er nok mest noget med skrot værdi, for jeg er sku noget sølle.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar