Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vandsø

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Vandsø »

Arff skrev:Tvivler på der kommer til at ske meget mere i dette transfervindue.
Hvis det er tilfældet, så må jeg tage hatten af for alle parter i en eventuel handel, det plejer at være umulig at holde en handel hemmelig, så er ret sikker på der ikke sker noget, med mindre der kommer et sindsygt bud på en spiller.
Ilsø og Hübertz kom meget ud af ingenting sidste år, gjorde de ikke?

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

ihvertfal Ilsø gjorde... Der var et par timer mellem rygtet kom og til han blev præsenteret om natten.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber I har ret, er desværre ikke helt tryg ved alle de rygter om Thygesen, men omvendt hvis det skulle ske, så var det sikkert allerede sket... men jeg vil nu alligevel være mere tryg i morgen når det vindue er smækket i ;)

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Lukker det ikke i nat klokken 24?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

BIfferen

Indlæg af BIfferen »

På Brøndby forum har her til aften været et rygte omkring Thygesens agent er set gå ind på Brøndby stadion - noget i kender til?

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

BIfferen skrev:På Brøndby forum har her til aften været et rygte omkring Thygesens agent er set gå ind på Brøndby stadion - noget i kender til?
Det lyder meget realistisk :-D

Thyges egen tilstedeværelse må ikke anses som nødvendig i disse tider, men faktum er at han for nyligt har været på udkig efter bolig i CPH.

Som nævnt har et beløb i underkanten af 3 mio. været oppe.

Jeg tror Thyge ryger. (og hermed mener jeg ikke prince light!)

Der var en der nævnte Salami som en mulighed til FCK. Dertil må man vist sige RAP-RAP det tror jeg simpelthen ikke kommer til at ske. FCMs akademi kan fint leve med at være fødekæde for større ikke-danske hold og så udleje periferispillere til 1. divisionshold men Salami til FCK vil være et strategiskifte. Til gengæld tror jeg på mange sidsteøjebliks aftaler denne gang, grundet den finansielle situation i markedet. Og FCM må da godt lige hente Franks afløser /arvtager. Hvad med en Bergburg fra BIF i en SWAP med Thyge? Som jeg ser det en win win for begge hold :-D
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Hvordan er reglerne mht offentliggørelsen? Må/skal klubben vente med at offentliggøre det til i morgen når Dansk Amp åbner?

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Og inden jeg bliver overfaldet vedr. Bernburg vil jeg gerne uddybe den:

- Han er fra samme kuld som bla. W. Kvist
- FCM har tidligere vist interesse for ham
- God alder til skift af klubmiljø: midt i tyverne
- Han er alsidig - ikke så god med hovedet som Frankie men godt fighterhjerte og god indstilling
- Han er ikke slået igennem for alvor i BIF
- Mener han vil kunne opblomstre i FCM sammen med talenterne, han har trods alt en del erfaring nu i ligaen.
- Det ville være stort at kunne signe en ærkekøbenhavner med KB/B93/Amager fodboldopdragelsen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Bernburg er da en mulighed. Min mavefornemmelse siger dog mere at Gilberto Macena står klar her, såfremt Thygesen bliver solgt. Det ligger lidt i luften at rygterne om det var afhængige af et salg hos os..

Casper

Indlæg af Casper »

Ravnen skrev:Bernburg er da en mulighed. Min mavefornemmelse siger dog mere at Gilberto Macena står klar her, såfremt Thygesen bliver solgt. Det ligger lidt i luften at rygterne om det var afhængige af et salg hos os..
Jeg synes bare ikke, det giver nogen mening at sælge Thyge og købe Gilberto. De er slet ikke den samme type og spiller ikke engang den samme plads.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Xort skrev:Hvordan er reglerne mht offentliggørelsen? Må/skal klubben vente med at offentliggøre det til i morgen når Dansk Amp åbner?
Ja så længe Børsen er informeret inden 24, må klubben godt vente med offentliggørelsen

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Casper skrev:
Ravnen skrev:Bernburg er da en mulighed. Min mavefornemmelse siger dog mere at Gilberto Macena står klar her, såfremt Thygesen bliver solgt. Det ligger lidt i luften at rygterne om det var afhængige af et salg hos os..
Jeg synes bare ikke, det giver nogen mening at sælge Thyge og købe Gilberto. De er slet ikke den samme type og spiller ikke engang den samme plads.
Nu er Jakob Poulsen jo købt til at tage over for Thyge, hvis han bliver solgt. Og vi er har i overskud af midtbaner, så der skal ikke hentes en erstatning til Thyge. At de vil hente en angriber ser jeg mere som en indikation på, at de vil forberede sig til tiden efter Frank. At jeg så slet ikke ser Gilberto som en optimal signing er en helt andet sag...

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Luk nu bare det vindue inden min F5 tast er helt ødelagt!!! :D

Casper

Indlæg af Casper »

Jesper BW1100 skrev:
Casper skrev:
Nu er Jakob Poulsen jo købt til at tage over for Thyge, hvis han bliver solgt. Og vi er har i overskud af midtbaner, så der skal ikke hentes en erstatning til Thyge. At de vil hente en angriber ser jeg mere som en indikation på, at de vil forberede sig til tiden efter Frank. At jeg så slet ikke ser Gilberto som en optimal signing er en helt andet sag...
Jeg synes bare, det virker lidt mærkeligt, at Allan Kuhn for en uges tid siden udtalte, at han syntes, antallet af angribere var perfekt. Og jeg tvivler godt nok på, at Gilberto er den "klasseangriber", som Ørgaard selv udtalte, at han ville hente som Franks afløser.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Kunne de sidste 20 minutter ikke bare skynde sig at gå, så vi kunne juble over et rigtig godt transfervindue??? :)

Låst