Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Lupus1999 »

Måske, men jeg så ham nu som en fast højre back.

Tror virkelig der er potentiale og muligheder for ham på den position, men hans lyst til det, skal selvfølgelig også være der.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Nu løber rygterne nok hurtigt, men jeg håber godt nok ALDRIG det her bliver virkelighed !
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-lurer-paa-Thygesen

Så vil jeg sku hellere se ham skifte til FCK! Han skal bare ikke til Brøndby !

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Trækker han den pis gule trøje over hovedet, mister jeg alt for den mand..

Der er der heller ikke noget at tage til BIF for. De ryger ud af EL, så spiller de om de samme medaljer som os og han kan nu udvikles bedre i FCM, da der er kommet mere konkurrence. Desuden ser jeg det mere sandsynligt, at vi slutter over BIF i denne sæson.

Så Mikkel Thygesen forlæng nu din kontrakt i en klub, hvor du er elsket af alle.. Slæk lidt på dine lønkrav, hvis det er nødvendigt og få en frikøbsklausul i kontrakten i stedet, hvis du gerne vil videre.

Hjælp os til en flot medalje i år og så kan du komme videre og give klubben nogle penge i form af transferpenge..

Thyge jeg ved du læser med, og du har det jo fantastisk her i FCM. BLIV!!!

Ps, ro på drenge, I alle mine Manager spil er det, det samme der sker med Mikkel Thygesen, han vil ikke forlænge i starten, men når vi når oktober måned, så forlænger han kontrakten og udtaler han ikke kan se sig spille andre steder end i Midtjylland.

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Lupus1999 skrev:
Så Mikkel Thygesen forlæng nu din kontrakt i en klub, hvor du er elsket af alle.. Slæk lidt på dine lønkrav, hvis det er nødvendigt og få en frikøbsklausul i kontrakten i stedet, hvis du gerne vil videre.

Hjælp os til en flot medalje i år og så kan du komme videre og give klubben nogle penge i form af transferpenge..

Thyge jeg ved du læser med, og du har det jo fantastisk her i FCM. BLIV!!!
.
Lige mine ord !! Thygensen DU SKAL BLIVE !! Det er jo bland andre os ham der har været med til at skabe den fhigter vilje der er hos den største del af spillerne.

Det kunne være fantastisk og have mikkel flere år endnu, og hvis han har lyst til og komme afsted på et tidspunkt, kunne den frikøbskausul være en meget fin løsning, men skal han afsted så skal han til udlandet, ikke en anden klub i DK!

Noe

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:Trækker han den pis gule trøje over hovedet, mister jeg alt for den mand..
Sikke dog en fin måde at takke ham på. :roll:

Jeg kan ikke forstå, at det er nødvendigt at skrive det, men here goes: Hvis Thyge skifter, så gør han det fordi at situationen har udviklet sig sådan, ikke fordi han vil pisse på dig som fan. Det er hans arbejde at spille fodbold, og han har en kort karriere, som han skal forvalte bedst muligt. Hvis FCM ikke kan bruge ham, ja så må han skifte til en klub som kan.

Hvis eller når Thyge vender tilbage til HCM Arena for en ny klub, bør han hyldes behørligt.

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Thygesen er selv ude og stoppe rygterne:D

http://tipsbladet.dk/nyhed/thygesen-ros ... konkurrent

Lækker kommentar Thygesen !!

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Super kommentar Thyge, Du SKAL fandme blive, det kan ikke passe at sjælland trækker så meget at du vil smutte fra os.

Jeg ser en ny kontrakt i horisonten med en frikøbsklausul !! eller rettere sagt jeg drømmer om :mrgreen:

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg ser også helst, at Thyge bliver og forlænger, men hvis han skal sælges, så skal det være til en udenlandsk klub og helst ikke for mindre end otte millioner IMO. Hvis der f.eks. kommer en mindre Premier League-klub og byder en 10-12 stykker, så kan jeg sagtens forsvare et salg, og så vil jeg ønske Mikkel held og lykke med eventyret.

Det sidste vi skal, er at sælge til en ligarival. Og da slet ikke vores anfører. FCK, BIF og OB er et fedt for mig. Det er lige slemt, hvem han skifter til, hvis det er her i landet. Det gjorde ondt, da Pimpong skiftede til FCK. Siden det skifte er hans karriere gået i lort, og nu spiller han i Viborg! Det kunne have været så meget bedre for ham.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Re: Sivebæk til AGF

Indlæg af mrjelle »

Kent skrev:Ifølge dagens HF er Sivebæk måske på vej til AGF, for at få mere spilletid. Med indkøbet af Jakob Poulsen virker det ikke som en dårlig løsning, da Siv umiddelbart har langt til spilletid.
Nogle der ved om det er på en leje aftale eller et køb?
Syns Sivebæk indeholder mange gode ting, håber ikke han bliver solgt.

Brugeravatar
Acebone

Re: Sivebæk til AGF

Indlæg af Acebone »

mrjelle skrev:Nogle der ved om det er på en leje aftale eller et køb?
Syns Sivebæk indeholder mange gode ting, håber ikke han bliver solgt.
Enig. Vi skal holde på ham. Jeg regner med, at Priske ryger tilbage til Nørreskoven ved årsskiftet. Priske er en okay løsning for efteråret, men der er mere fremtid i Sivebæk, hvis vi får ham omskolet til back. Ellers har vi kun unge Jesper Bøge og Ipsa, der også er vores backup til midterforsvaret. Sivebæk er en god spiller at have, hvis han kan indfinde sig med en rolle, der indebærer, at han både huserer på backen og kanten.

Sivebæk ville splitte mange divisionsforsvar ad, hvis han kom til AGF. Han ville være et super køb for dem, men som sagt er der grunde nok for os til at beholde ham.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Vi skal ikke af med Siv, da jeg ser ham som absolut fremtiden på højre midt sammen med Riv, så afhandel DO (nu får jeg tæsk) og vi har 2 unge med fremtid i og salgsbare efter den rigtige udvikling. Jacop P skal ikke bruges som kant, og er bedst central.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

mnm123 skrev:så afhandel DO (nu får jeg tæsk)
Hvorfor skulle du få tæsk for dét? Danny Olsen kan sagtens undværes, for vi har lovende, unge spillere, der kan tage over på hans plads. Spørgsmålet er bare, om der er en køber - jeg tror det næppe.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Acebone skrev:
mnm123 skrev:så afhandel DO (nu får jeg tæsk)
Hvorfor skulle du få tæsk for dét? Danny Olsen kan sagtens undværes, for vi har lovende, unge spillere, der kan tage over på hans plads. Spørgsmålet er bare, om der er en køber - jeg tror det næppe.
forde der er mange som synes DO er en super spiller, og jeg synes kun han har haft 1 god sæson hos os, og ja du har ret der er sikkert ikke en køber til ham.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Hvordan står det til med forhandlingerene med Morten Nielsen?? :D

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

SteffenO skrev:Thygesen er selv ude og stoppe rygterne:D

http://tipsbladet.dk/nyhed/thygesen-ros ... konkurrent

Lækker kommentar Thygesen !!
Havde I regnet med han gik ud og sagde, "Ja, jeg skifter til Brøndby"????

Det han siger i artiklen skal han jo sige. Håber så sandelig også han bliver, han er en rigtig vigtig spiller som jeg ser det. Men der kune være noget om, at et skifte er på trapperne. Hvad skal vi da også med alle de midtbanespillere???

Låst