Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Lupus1999 »

Er det muligt, at hente Morten Skoubo hjem?

Han er lige fyldt 30 og ville være den ideele afløser for Frank rent typemæssigt. Han er måske for gammel, men han har vel 3 gode år i sig endnu!

Eller hvad mener i?

974

Indlæg af 974 »

Lupus1999 skrev:Er det muligt, at hente Morten Skoubo hjem?

Han er lige fyldt 30 og ville være den ideele afløser for Frank rent typemæssigt. Han er måske for gammel, men han har vel 3 gode år i sig endnu!

Eller hvad mener i?
du kan læse lidt om hvad han selv vil her http://tv2sport.dk/node/54450

og at han stadig/igen er på lejekontrakt i Roda http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /705189876

Det må vel gøre en evt kontraktforhandling om ham lidt sværere, da han jo lige som er "handlet" videre for den kommende sæson, og det derfor må være lidt svære at bryde kontrakten

Men måske til næste sæson :-)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

2 angribere på lazarettet er vel næppe bedre end 1

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Mazter81 skrev:2 angribere på lazarettet er vel næppe bedre end 1
Enig. Vi skal ikke have Skoubo hjem - han er aldrende og har en skadesfrekvens der ikke tiltaler mig. :?

Jeg synes ikke vi skal hente en angriber ind, da det netop er den situation at Frank ikke kan spille så meget længere, der kan være med til at gøre, at også vores angrebstalenter fra akademiet slår igennem (for alvor), så vi dermed ikke kun skoler gode forsvarsspillere til udlandet. ;)

Jeg tror Baba kan bygge videre på det gode forår, og der er vel heller ingen mening i at have udlejet Fagerberg for spilletid hvis ikke man vil give ham chancen efterfølgende? Ellers er der jo også talenter som Hvilsom og Sylvester - mindst en af disse fire skal altså udlejes hvis vi henter en ny mand, til at konkurrere med Frank og de talenter der er forrest i køen på det givne tidspunkt :!:

Hvis vi absolut skal hente en angriber ind foretrækker jeg et forholdsvist billigt indkøb fra bunden af suppen eller toppen af 1. division - og her tænker jeg ikke på 18-årige spillere, men typer som Movsisyan, Gilberto eller måske en af danskerne i Holland?
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Bhomaszz/bavnsgaard

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:
Mazter81 skrev:2 angribere på lazarettet er vel næppe bedre end 1
Enig. Vi skal ikke have Skoubo hjem - han er aldrende og har en skadesfrekvens der ikke tiltaler mig. :?

Jeg synes ikke vi skal hente en angriber ind, da det netop er den situation at Frank ikke kan spille så meget længere, der kan være med til at gøre, at også vores angrebstalenter fra akademiet slår igennem (for alvor), så vi dermed ikke kun skoler gode forsvarsspillere til udlandet. ;)

Jeg tror Baba kan bygge videre på det gode forår, og der er vel heller ingen mening i at have udlejet Fagerberg for spilletid hvis ikke man vil give ham chancen efterfølgende? Ellers er der jo også talenter som Hvilsom og Sylvester - mindst en af disse fire skal altså udlejes hvis vi henter en ny mand, til at konkurrere med Frank og de talenter der er forrest i køen på det givne tidspunkt :!:

Hvis vi absolut skal hente en angriber ind foretrækker jeg et forholdsvist billigt indkøb fra bunden af suppen eller toppen af 1. division - og her tænker jeg ikke på 18-årige spillere, men typer som Movsisyan, Gilberto eller måske en af danskerne i Holland?
EDIT: For at nævne et eksempel på hvad jeg mente med spillere fra 1.division kunne spillere som Jeppe Kjær, Thomas Dalgaard eller Rasmus Festersen være spændende - dog mener jeg det skal være på kortere kontrakter hvis det skal være, evt. leje med mulighed for køb..

Hvad med et navn som Morten Nielsen?
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Morten Nielsen kan være på vej

Indlæg af Arff »

Som overskriften siger, så kan Morten Nielsen være vores nye angriber.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fcm-test ... ea-spiller
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Claus J

Indlæg af Claus J »

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:

Hvad med et navn som Morten Nielsen?
Sjovt du nævner det:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fcm-test ... ea-spiller
Claus J

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Måske vi kunne få ham her billigt, han var jo allerede rygtet til FCM da han var i AGF: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/duncan-t ... eltic-exit

Selvom han ikke er så kvik, så er han fremragende med hovedet, og kunne være en god standin for Frank.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er ingen tvivl om, hvis vi skal have en ny angriber ind, skal det være en etableret spiller. Jeg har svært ved at se Morten Nielsen passe ind i den beskrivelse.
Vi har rigeligt med unge spillere, der svinger i niveau - Baba, Sylvester, Hvilsom og Fagerberg, for nu at sætte navn på.

Jeg ved, at som minimum er den ene halvdel af trænerteamet enig i ovenstående - økonomien kan dog sagtens vise sig, kun at række til unge spillere, der endnu ikke er etableret. I så fald så jeg hellere, man sparede på pengene, i stedet for at hente en ny lottokupon.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Morten Nielsen er jo netop den type vi mangler..

192cm høj, stærk i luften og på trods af højden stadig hurtig.

Desuden er han transferfri og kun 20 år gammel, hvilket er positivt, da vi så kan skyde ham afsted senere og tjene penge på ham.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis vi henter Morten Nielsen, så er det vel næsten ensbetydende med at Sylvester og Hvilsom ikke er gode nok? Det er voldsomt mange angribere af have til to pladser, hvis vi skal have en ny ind, så bør det simpelthen være en etableret.

Det er i øvrigt tankevækkende, at akademiet endnu ikke har været i nærheden af at udklække en god angriber. Derfor bør man også satse på Sylvester, Hvilsom og Baba fremfor en ung udefra, for simpelthen at bevise man kan.

Men det ændrer ikke ved at vi mangler en standin for Frank. Det kræver en erfaren spiller.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Peter Ross skrev:Der er ingen tvivl om, hvis vi skal have en ny angriber ind, skal det være en etableret spiller. Jeg har svært ved at se Morten Nielsen passe ind i den beskrivelse.
Vi har rigeligt med unge spillere, der svinger i niveau - Baba, Sylvester, Hvilsom og Fagerberg, for nu at sætte navn på.

Jeg ved, at som minimum er den ene halvdel af trænerteamet enig i ovenstående - økonomien kan dog sagtens vise sig, kun at række til unge spillere, der endnu ikke er etableret. I så fald så jeg hellere, man sparede på pengene, i stedet for at hente en ny lottokupon.
Jeg er faktisk ikke enig med dig i dette Peter, og det er jeg ikke da det netop er Glen der gerne vil se ham an, og derfor må han jo kunne noget, som ingen af de nuværende angribere kan, og derfor er han værd at satse på, ellers ville Glen slet ikke invitere ham til prøvetræning.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Lupus1999 skrev:Morten Nielsen er jo netop den type vi mangler..
Ja, som TYPE er han. Men det er vist også eneste parameter, hvor han er præcis, hvad vi søger. Han er hverken etableret, rutineret eller bare nogenlunde i nærheden af at kunne kæmpe med Frank om en startplads...

Bhomaszz/bavnsgaard

Ravnen skrev:Hvis vi henter Morten Nielsen, så er det vel næsten ensbetydende med at Sylvester og Hvilsom ikke er gode nok? Det er voldsomt mange angribere af have til to pladser, hvis vi skal have en ny ind, så bør det simpelthen være en etableret.

Det er i øvrigt tankevækkende, at akademiet endnu ikke har været i nærheden af at udklække en god angriber. Derfor bør man også satse på Sylvester, Hvilsom og Baba fremfor en ung udefra, for simpelthen at bevise man kan.
Det er netop det jeg prøver at sige med den første halvdel af mit indlæg, og jeg mener derfor at vi IKKE skal hente en angriber - hvis der bliver ved med at komme folk foran talenterne ind, så tror jeg tendensen fortsætter - vi får ikke gennembrud offensivt fra akademispillerne. Jeg mener dette er sæsonen der skal udgøre overgangen for Baba evt. med flere - ganske enkelt gøre det positivt at Frank ikke spiller, ved på den måde at få andre folk ind til fremtiden, og dermed gøre os mindre afhængig af Frank

Hvis vi absolut skal købe mener jeg det skal være noget billigt som kunne give stor succes, men ikke nødvendigvis - ala det jeg har nævnt tidligere
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det bliver jo ikke meget billigere end en transferfri spiller?

Type mæssigt har vi jo ingen der ligner, det skulle da lige være Mads Hvilsom, som også er en høj angriber, men ellers er der ingen. De andre er små vævre typer, som ikke gør sig i hovedsspillet og da vores spil er bygget op omkring hurtige kanter og mange indlæg, så er det netop en hovedstøds stærk spiller vi skal have.

Morten Nielsen er den type, han koster gratis og kan vel ret beset kun overraske og som 20 årig er han jo langt fra udviklet. Ungdomsårene er brugt i Chelsea og det kan da umuligt have gjort ham dårligere. Derovre er fysik alfa omega og især hovedspillet. Glen kender ham fra hans tid på ungdomslandsholdet og det er en spiller han har forsøgt at få hentet før. Jeg er faktisk rimelig sikker på de skriver med ham.

Baba og Frank´s kontrakter udløber jo næste sommer og Ken Fagerberg til vinter og sidstnævnte for nok ikke forlænget og jeg tvivler på Baba også gør det.. Morten Nielsen er jo yngre end Baba..

Låst