FCM - SIF
Re: FCM - SIF
Så stopper du med den usaglige begyndende person hetz, så du overhovedet kampen, eller var du fuldstændig forblændet i dit eget verdenssyn på kampen til at kunne se virkeligheden.. der var flere der ik spillede særlig godt den første time i går, IKKE kun Danny..
Noget andet er at jeg synes det er direkte pinligt, at jeg i tv ser kampen og kun kan hører sifs supportere, i slutningen af anden halvleg, nogle der var på stadion og kan berette om det er de negativt tænkende "hakke på spilleren fans" der gav udtryk for deres ensrettede holdninger, eller om det rent faktisk kunne lade sig gøre for sifs supportere at overdøve bw/ultra boys ????[/quote]
ja jeg var på stadion og dem som var der vil helt sikkert gi mig ret i at Danni flere gange slog ud med armene og ikke yde ret meget, der var flere som var elendige i går men de forsøgte at kæmpe og komme imd i kampen på den måde, jeg vil gerne ha Danni topform for så kan han gøre en forskel. Så stop lige med det usaglige du sender ud og kom ud på stadion og oplev det live for man ser mere fra stadion ind fra fjernsynet tror du ikke?.
Danni i topform for så kan han gøre en forskel
Noget andet er at jeg synes det er direkte pinligt, at jeg i tv ser kampen og kun kan hører sifs supportere, i slutningen af anden halvleg, nogle der var på stadion og kan berette om det er de negativt tænkende "hakke på spilleren fans" der gav udtryk for deres ensrettede holdninger, eller om det rent faktisk kunne lade sig gøre for sifs supportere at overdøve bw/ultra boys ????[/quote]
ja jeg var på stadion og dem som var der vil helt sikkert gi mig ret i at Danni flere gange slog ud med armene og ikke yde ret meget, der var flere som var elendige i går men de forsøgte at kæmpe og komme imd i kampen på den måde, jeg vil gerne ha Danni topform for så kan han gøre en forskel. Så stop lige med det usaglige du sender ud og kom ud på stadion og oplev det live for man ser mere fra stadion ind fra fjernsynet tror du ikke?.
Danni i topform for så kan han gøre en forskel
ja jeg var på stadion og dem som var der vil helt sikkert gi mig ret i at Danni flere gange slog ud med armene og ikke yde ret meget, der var flere som var elendige i går men de forsøgte at kæmpe og komme imd i kampen på den måde, jeg vil gerne ha Danni topform for så kan han gøre en forskel. Så stop lige med det usaglige du sender ud og kom ud på stadion og oplev det live for man ser mere fra stadion ind fra fjernsynet tror du ikke?.mnm123 skrev:Så stopper du med den usaglige begyndende person hetz, så du overhovedet kampen, eller var du fuldstændig forblændet i dit eget verdenssyn på kampen til at kunne se virkeligheden.. der var flere der ik spillede særlig godt den første time i går, IKKE kun Danny..
Noget andet er at jeg synes det er direkte pinligt, at jeg i tv ser kampen og kun kan hører sifs supportere, i slutningen af anden halvleg, nogle der var på stadion og kan berette om det er de negativt tænkende "hakke på spilleren fans" der gav udtryk for deres ensrettede holdninger, eller om det rent faktisk kunne lade sig gøre for sifs supportere at overdøve bw/ultra boys ????
[/quote]
- Thomasbokr
mnm123 skrev:ja jeg var på stadion og dem som var der vil helt sikkert gi mig ret i at Danni flere gange slog ud med armene og ikke yde ret meget, der var flere som var elendige i går men de forsøgte at kæmpe og komme imd i kampen på den måde, jeg vil gerne ha Danni topform for så kan han gøre en forskel. Så stop lige med det usaglige du sender ud og kom ud på stadion og oplev det live for man ser mere fra stadion ind fra fjernsynet tror du ikke?.mnm123 skrev:Så stopper du med den usaglige begyndende person hetz, så du overhovedet kampen, eller var du fuldstændig forblændet i dit eget verdenssyn på kampen til at kunne se virkeligheden.. der var flere der ik spillede særlig godt den første time i går, IKKE kun Danny..
Noget andet er at jeg synes det er direkte pinligt, at jeg i tv ser kampen og kun kan hører sifs supportere, i slutningen af anden halvleg, nogle der var på stadion og kan berette om det er de negativt tænkende "hakke på spilleren fans" der gav udtryk for deres ensrettede holdninger, eller om det rent faktisk kunne lade sig gøre for sifs supportere at overdøve bw/ultra boys ????
Det så bare anderledes ud i tv, plus at jeg kender to der sad på faxe der også så noget andet, men okay,fair nok. HVer sit synspunkt, det er ikke grund nok til at starte en krig.
Har set stortset samtlige kampe de seneste sæsonner men er kommet ind i en periode hvor jeg ikke rigtig har råd til det, så bliver nødt til at nøjes med tv p.t. Men ved godt hvad man ser i tv og hvad man ser på stadion..
Jamen HVAD skal vi bruge ham til ??Acebone skrev:men jeg har altså lige en enkelt sidebemærkning til fantribunen: Drop nu den Heinze-sang. For hulen da. Vi burde have større klasse end dét.
Klap dig selv på skulderen ??Thomasbokr skrev:VIl ik give penge for at komme på stadion og blive sat i bås med dem, plus at det ødelægger stemningen..
Jeg har alle de gange jeg har haft råd til at tage på stadion, (har endda taget afsted hvor kontoen gik i minus for at få råd) Været med til at forsøge at være stemningskabende, nogle gange har det dog været besværliggjort af en bestem fan fraktions fans ikke har kunne styre deres medlemmers flagren og ageren, men det er en helt anden sag.
Men udover alt det der selvpromovering af dig som en god fan, vil jeg gerne have uddybet hvordan flagen kan være stemningsødelæggende ?
Og hvilken "ageren" på stadion du mener er så stemningsødelæggende ?
Er det stemningsødelæggende at man kritiserer en spiller hvis han har spillet elendigt? Og NEJ jeg taler ikke om en hetz over flere gange, vil bare gerne have uddybet din kommentar..
P.S. JEG ELSKER DANNY !!!!!!!!
Hah, ja, det er jo faktisk lidt ironisk, at vi nu ikke rigtig ville have noget at bruge ham til, da Lössl har stået endnu bedre. Det ville såmænd også være cool nok, hvis man blot kunne høre humor i sangen, men den lyder alt andet end humoristisk på stadion. Der må jeg stadig fastholde, at den virker barnlig, malplaceret og unødvendig. Så ville det være bedre med en Lössl-hyldestsang. Det kunne jo være en ny udfordring.Meyhoff skrev:Jamen HVAD skal vi bruge ham til ??Acebone skrev:men jeg har altså lige en enkelt sidebemærkning til fantribunen: Drop nu den Heinze-sang. For hulen da. Vi burde have større klasse end dét.
I øvrigt - tekst til den nye sang (et eller andet med "rigtige mænd")?
- Thomasbokr
Det var nu kun fordi det lød til at folk troede at jeg aldrig havde været på stadion og ikke ville ofre noget for at tage afsted, og kun sidde derhjemme i stedet.. Det er såre simpelt, når de folk der står med flagene rammer andre folk i hovedet eller blokere deres udsyn med vilje, i ren provokation, hvilket er sket op til flere gange før.. Og ja vil da mene det er stemningsødelæggende når man bevidst får et flag i hovedet op til flere gange, tænker på ens egen stemning i denne forbindelse.Meyhoff skrev:Jamen HVAD skal vi bruge ham til ??Acebone skrev:men jeg har altså lige en enkelt sidebemærkning til fantribunen: Drop nu den Heinze-sang. For hulen da. Vi burde have større klasse end dét.
Klap dig selv på skulderen ??Thomasbokr skrev:VIl ik give penge for at komme på stadion og blive sat i bås med dem, plus at det ødelægger stemningen..
Jeg har alle de gange jeg har haft råd til at tage på stadion, (har endda taget afsted hvor kontoen gik i minus for at få råd) Været med til at forsøge at være stemningskabende, nogle gange har det dog været besværliggjort af en bestem fan fraktions fans ikke har kunne styre deres medlemmers flagren og ageren, men det er en helt anden sag.![]()
Men udover alt det der selvpromovering af dig som en god fan, vil jeg gerne have uddybet hvordan flagen kan være stemningsødelæggende ?
Og hvilken "ageren" på stadion du mener er så stemningsødelæggende ?
Er det stemningsødelæggende at man kritiserer en spiller hvis han har spillet elendigt? Og NEJ jeg taler ikke om en hetz over flere gange, vil bare gerne have uddybet din kommentar..
P.S. JEG ELSKER DANNY !!!!!!!!
Og til spørgsmålet om stemningsøddelæggelse af stemningen generelt, så mener jeg at det er når der f.eks. er en større gruppe der begynder at grov kritisere vores egne spillere, med f.eks. sange om hvor dårlige de er, eller grov kritik af hver handling lige meget hvem det der har bolden, det skete i aalborg, for et stykke tid tilbage, og vil stadig vove at påstå at det var med til at tippe kampen over til aab's side...
Og ved at det har en negativ effekt, for spillerne og trænerne har talt om det igen og igen og igen, når de har været i lounchen osv... men mit oprindelige spørgsmål gik rent faktisk på (mange indlæg tilbage
-
Peter Ross
Ulven på trøjen, den gør os så stolteAcebone skrev:I øvrigt - tekst til den nye sang (et eller andet med "rigtige mænd")?
Slås nu for den, som rigtige mænd
Manglende vilje, kan vi ej kapere
Fight vil vi se - Kæmp for FC!
-
The FCM FAN
Jeg synes, at det lyder rigtigt godt, men kunne det ikke være muligt, at man måske satte et ekstra vers på, så man var sikre på, at spillerne ville høre den hver gang, og måske give lidt ekstra kræfter på den måde, så de kunne føle, at de gerne ville bevise det overfor os?Ulven på trøjen, den gør os så stolte
-
Peter Ross
Du skal være velkommen til at spidse blyanten og komme med et budThe FCM FAN skrev:Jeg synes, at det lyder rigtigt godt, men kunne det ikke være muligt, at man måske satte et ekstra vers på, så man var sikre på, at spillerne ville høre den hver gang, og måske give lidt ekstra kræfter på den måde, så de kunne føle, at de gerne ville bevise det overfor os?Ulven på trøjen, den gør os så stolte
-
Peter Ross
Har du spurgt de pågældende, om de gør det bevidst, eller har du blot overbevist dig selv om, de absolut må gøre det bevidst? Det ville klæde dig, ikke at tillægge folk - du sandsynligvis ikke kender - nogle motiver, som er så langt fra sandheden, som man næsten kan komme.Thomasbokr skrev:Det var nu kun fordi det lød til at folk troede at jeg aldrig havde været på stadion og ikke ville ofre noget for at tage afsted, og kun sidde derhjemme i stedet.. Det er såre simpelt, når de folk der står med flagene rammer andre folk i hovedet eller blokere deres udsyn med vilje, i ren provokation, hvilket er sket op til flere gange før.. Og ja vil da mene det er stemningsødelæggende når man bevidst får et flag i hovedet op til flere gange, tænker på ens egen stemning i denne forbindelse.
Hvilken kamp snakker du om? Mindes ikke nogen kamp i Aalborg med det hændelsesforløb, du beskriver der. Er der et sted i DK, hvor publikum tværtimod er på nakken af deres spillere i 90 % af kampen, er det vel netop i Aalborg? Så den påstand kan du vist godt pakke sammen igen...Thomasbokr skrev:Og til spørgsmålet om stemningsøddelæggelse af stemningen generelt, så mener jeg at det er når der f.eks. er en større gruppe der begynder at grov kritisere vores egne spillere, med f.eks. sange om hvor dårlige de er, eller grov kritik af hver handling lige meget hvem det der har bolden, det skete i aalborg, for et stykke tid tilbage, og vil stadig vove at påstå at det var med til at tippe kampen over til aab's side...
Det står en frit for, at starte en anden sang, hvis man ikke er tilfreds med den, der bliver sunget. Muligvis det hjalp mere, i stedet for at brokke herinde.
-
The FCM FAN
Jeg tænker!Jeg synes, at det lyder rigtigt godt, men kunne det ikke være muligt, at man måske satte et ekstra vers på, så man var sikre på, at spillerne ville høre den hver gang, og måske give lidt ekstra kræfter på den måde, så de kunne føle, at de gerne ville bevise det overfor os?
Du skal være velkommen til at spidse blyanten og komme med et bud
HVordan er melodien?
-
Peter Ross
http://www.youtube.com/watch?v=VtMNafzw ... ed&search=The FCM FAN skrev:Jeg tænker!Jeg synes, at det lyder rigtigt godt, men kunne det ikke være muligt, at man måske satte et ekstra vers på, så man var sikre på, at spillerne ville høre den hver gang, og måske give lidt ekstra kræfter på den måde, så de kunne føle, at de gerne ville bevise det overfor os?
Du skal være velkommen til at spidse blyanten og komme med et bud
HVordan er melodien?
Sangen efter 49 sekunder.
Det er den sovjetiske/nuværende russiske nationalmelodi.Peter Ross skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VtMNafzw ... ed&search=
Sangen efter 49 sekunder.
Prøver lige at pille dit indlæg lidt fra hinanden..Thomasbokr skrev: Det er såre simpelt, når de folk der står med flagene rammer andre folk i hovedet eller blokere deres udsyn med vilje, i ren provokation, hvilket er sket op til flere gange før..
Og til spørgsmålet om stemningsøddelæggelse af stemningen generelt, så mener jeg at det er når der f.eks. er en større gruppe der begynder at grov kritisere vores egne spillere, med f.eks. sange om hvor dårlige de er, eller grov kritik af hver handling lige meget hvem det der har bolden, det skete i aalborg, for et stykke tid tilbage, og vil stadig vove at påstå at det var med til at tippe kampen over til aab's side...
Og ved at det har en negativ effekt, for spillerne og trænerne har talt om det igen og igen og igen, når de har været i lounchen osv... men mit oprindelige spørgsmål gik rent faktisk på (mange indlæg tilbage) om de folk der gør disse ting stadig var på stadion.
1. Tror ikke folk rammer folk med vilje i hovedet, men det sker altså ved uheld i kampens hede.. Har du nogen eksempler?
2. Blokering af udsyn kan ikke undgåes medmindre du laver gennemsigtige flag, er du træt af det må du stille dig et andet sted, folk ved efterhånden hvor dem der vil flage vil stå..
3. Kritik af spillere kan ikke undgåes på en tribune, uanset om du sidder på langsiden, familietribunen, i en sponsorlounge eller på den stemningsskabende del af stadion..
4. De der sange mod enkelte spillere mindes jeg ikke ? Hvilke er der tale om?
5. I Aalborg var der kritik af enkelte spillere og det var der også for 3 år siden under ER, men skal vi også rode op i det igen eller komme vidree?
6. Hvilke folk er det du taler om?? Du er jo nødt til at uddybe det for at jeg kan svare på om de var der i lørdags..
7. JEG ER DER STADIG og jeg kritiserede Danny i Aalborg, ligesom jeg kritiserede Ipsa i Horsens.. Beklager, men jeg kritiserede ingen højlydt i lørdags så håber jeg er tilgivet