Så kom dog ud af busken og vær specifik. problemet er jo netop de vage vendinger hvor du siger der er noget galt, og går og siger det til andre, men du er ikke i stand til at beskrive hvad der er galt, det skal bare ikke være som det er.Peter Ross skrev:Uanset om han er det ene eller det andet, så rammer han hovedet på sømmet.Hekler skrev:Jeg troede du vare ligeglad Meyhoff er du ikke UBMér??
BW mener, de har et godt tilbud i form af de billigste busture i DK (om dette er sandt, ved jeg ikke, men det nærmer sig nok), så kan det undre stort, at man ikke kan samle flere, end tilfældet er, når der alligevel ofte er ganske velbesøgt på udebane.
Det kan selvfølgelig ikke bunde i, folk ikke er villige til at tage på udebane, når de dukker op på egen hånd.
Prisen burde heller ikke afskrække folk, når der er tale om det billigste tilbud i DK.
Det efterlader følgende scenarier hos mig:
1. Kommunikationen er for dårlig.
2. Folk føler sig ikke fristet nok af BWs tilbud i forhold til at køre selv.
3. Folk gider ikke BW.
Punkt 1 og 2 hænger delvist sammen, kan man argumentere for. Er man ude i punkt 3, er der mere alvorlige problemer, man skal have arbejdet på.
Det er, i mine øjne, ungdommen der skal satses på. Det er dem, der har tid og råd til diverse udebaneture, i hvert fald i højere grad end en familiefar. Problemet er blot, at BW har et elendigt omdømme blandt de fleste unge i dette område. De synes, det er en samling nørder, man for alt i verden ikke vil identificeres med (og så er det ikke overdrevet på nogen måde!). Dette gør, at "fødekæden" er effektivt afskåret indtil dette omdømme bliver ændret, hvilket sagtens kan tage en del år i værste fald.
Der mangler en klar strategi for, hvem man vil have fat i, og hvordan man vil have fat i dem. Man kan sagtens sigte bredt i sin kommunikation, men så ender man med ikke at ramme nogen.
Eksempel.
En kamp laver UBM en bustur, som de for sponsoreret en del til af en far således prisen kommer ned på 100 kr. uden billet. (Ret mig hvis jeg tager fejl)
Det betyder at et antal personer der ellers ville være kørt med BW ikke deltager på netop denne tur, og den giver derfor underskud. til en pris af 175 inkl- billet.
Næste tur, har UBM ingen bus, der er folk nok med BW bussen til at den løber rundt, til gengæld kommer der kun 1/5 af UBM flokken til kampen, der er nemlig ikke en fast flok som kommer hver gang.
Min pointe er at det største problem i forhold til busture er UBM. De fleste gange, vælger i at kører stort set på samme tid som os, så det er ikke fordi der sker det vilde Anderledes på den konto. Det må altså være det der sker i bussen, det som der igen ikke kan beskrives, og som af en eller anden grund ikke kan lade sig gøre at gøre i BW bussen, fordi jeg er for stor en nørd, eller???