FCM Racing på vippen
FCM Racing på vippen
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... 49810/1384
Jeg troede ellers det var omkostningsfrit for FCM at deltage i. Spørgsmålet er om det er sponsorer FCM selv skal finde, eller om det er til løbsserien generelt?
Jeg troede ellers det var omkostningsfrit for FCM at deltage i. Spørgsmålet er om det er sponsorer FCM selv skal finde, eller om det er til løbsserien generelt?
Re: FCM Racing på vippen
Det var det også. Der var sponsorer, der betalte for den første sæson, men nu er den tid jo gået, og derfor skal der nye til, hvis det skal fortsætte.Ravnen skrev:Jeg troede ellers det var omkostningsfrit for FCM at deltage i.
http://www.aoh.dk/artikler/fcm-dropper-racing
Det er gode nyheder
Men utroligt at der er 2 danske klubber er er intereserede i at overtage "Sorteper"
Det er gode nyheder
Men utroligt at der er 2 danske klubber er er intereserede i at overtage "Sorteper"
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Hvordan kan det være omkostningsfrit, og så figurerer det på regnskabet som et minus på 2,7 mio (såvidt jeg husker).
Fedt, fedt, fedt!! Så mangler vi bare håndbold!
Så vidt jeg ved, betalte sponsorerne, kun det første år.
Vi kommer kun for roulade!
Hentyder du da til håndbolden eller racing? Da det netop var tilfældet med Racing.RL/UBM skrev:Fedt, fedt, fedt!! Så mangler vi bare håndbold!
-
fcm98
Havde man bare brugt et par mill på blue fox så fik vi igen guld på heden
RacingFyrsten skrev:Hentyder du da til håndbolden eller racing? Da det netop var tilfældet med Racing.RL/UBM skrev:Fedt, fedt, fedt!! Så mangler vi bare håndbold!
Vi kommer kun for roulade!
Dejligt hvis racing delen snart er fortid i FCM, bare ærgerligt det skulle koste os nogen millioner i lærepenge.. Men nu kan man håbe ledelsen lærer af det og samtidig får skåret håndbold delen fra så det igen kan handle udelukkende om fodbold..
Racing og håndbold RAUS ! Det er penge ud af vinduet !
Racing og håndbold RAUS ! Det er penge ud af vinduet !
Her skulle der stå noget klogt...
- Bjarne Fonnesbech
- Geografisk sted: Herning
Racing delen er forhåbentligt 100% ovre. Men det er i mine øjne, som en mindre aktionær i FCM Holding foretagendet, en skandale eller fortalelse af rang
, at ledelsen i sin tid påpegede, at det var mere eller mindre omkostningsfrit at være med i den dødsejler, som FCM Racing jo har vist sig at være.
Claus Bertelsen henholder sig nu til, at han i sin tid sagde "næsten omkostningsfrit", hvilket jo har vist sig at være et minus på 2,7 millioner. Småpenge måske, set i det store samlede (og forventede) minus på 55 millioner i indeværende regnskabsår.
Men altså 2,7 mill. mig her og 2,7 mill. mig der. Det løber jo op til sidst.
Desværre har ledelsen vist ikke lært ret meget; jvfr. artikel i Herning Folkeblad i mandags (1.3.2010), hvor CB udtaler noget i følgende stil (såvidt jeg husker) "at FCM er åben for nye tiltag i andre sportsgrene". Ja, personligt ryster jeg en anelse i bukserne ved den udtalelse.
Enig med flertallet i, at håndbolddelen også må skæres væk, så FCM ledelsen koncentrere sig om kerneområdet (Fodbold !), og så hold jer væk fra alt andet fremover !!!
Mvh
Bjarne Fonnesbech
Claus Bertelsen henholder sig nu til, at han i sin tid sagde "næsten omkostningsfrit", hvilket jo har vist sig at være et minus på 2,7 millioner. Småpenge måske, set i det store samlede (og forventede) minus på 55 millioner i indeværende regnskabsår.
Men altså 2,7 mill. mig her og 2,7 mill. mig der. Det løber jo op til sidst.
Desværre har ledelsen vist ikke lært ret meget; jvfr. artikel i Herning Folkeblad i mandags (1.3.2010), hvor CB udtaler noget i følgende stil (såvidt jeg husker) "at FCM er åben for nye tiltag i andre sportsgrene". Ja, personligt ryster jeg en anelse i bukserne ved den udtalelse.
Enig med flertallet i, at håndbolddelen også må skæres væk, så FCM ledelsen koncentrere sig om kerneområdet (Fodbold !), og så hold jer væk fra alt andet fremover !!!
Mvh
Bjarne Fonnesbech