FCM - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: FCM - FCN

Indlæg af Hausser »

2 timer og 40 minutter til kampstart, uha hvor det kribler i maven, lad os så komme igang med den sæson!

Er jeg i øvrigt den eneste der undrer sig over at Fagerberg heller ikke er med i den her trup?? Med Jude og Oliseh udlejet og Kim C. og Baba stadig ude med skader, så burde der altså være plads til svenskeren i truppen? Tiltroen til ham, er godt nok ikke stor.

uschel

Indlæg af uschel »

ja det er ret skræmmende at han ikke er tættere på. Men den må jo falde tilbage på Ørgaard i sidste ende. Han har forøvrigt lige gjort det til 3 1 for os mod Næsby. Julle lavede de 2 første.

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

Så er startopstillingen offentliggjort:

----------------Arek-----------------
--Ipsa--Reid--Albrechtsen--Leon--
--Danny--Thyge--Izunna--Borring--
------------------Ilsø------------------
-----------------Frank----------------

På bænken: Raska, Califf, Poulsen, Albæk, Sivebæk, Hübertz,

Er der nogen der ved, hvad Kolja fejler? Det undre mig at han er helt ude af truppen.
Ellers en glimrende start 11. Dejligt at se midterforsvaret bestående af Reid og Albrechtsen.

Silkeborg IF 4-0 FCM

Indlæg af Silkeborg IF 4-0 FCM »

FCN foran med 1-0

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Silkeborg IF 4-0 FCM skrev:FCN foran med 1-0
Hvordan har spillet vaeret i 1. halvleg??

:ugeek:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Vinding

Vores midtbane - uha uha uha

Indlæg af Vinding »

Med de boldtab på midten skal vi være glade for at FCN ikke er skarpere på kontraerne.

Der er helt klart noget der skal arbejdes på de næste dage, og utroligt hvis vi er så afhængige af GF.

Vinding

4096

Indlæg af 4096 »

For fanden hvor spiller vi da ideforladt og uinspireret fodbold idag!!

At vi taber 0-2 kan jeg leve med, men det er måden det sker på, der irriterer mig grænseløst. Der mangler gejst, fight og humør hele vejen rundt, fra første til sidste fløjt, hvilket skuffer mig - troede og håbede virkelig at denne landholdspause havde gjort os godt.. :roll:

Far er ikke sur, far er SKUFFET! :oops:

Jesper75

Indlæg af Jesper75 »

Puha for en oplevelse - er lige kommet hjem fra MCH Arena :(

Med det spil vi leverer i dag må Ørgaard hellere melde ud, at vores eneste mål er at blive i SAS ligaen, det er stort nok i sig selv.

Jeg havde set frem til denne kamp med troen på en frisk begyndelse, men jeg sad i løbet af anden halvleg og tænkte på hvorfor Ørgaard kunne bruge Kuhn som cheftræner når Lynge Jacobsen ikke kunne. Lynge Jacobsen har trods alt hjemført 3 mesterskaber til sin klub, Ørgaard taler kun om det :roll:

Vi er desværre ved at blive en klon af Komiske Ali.

Ørgaard taler om at hente mesterskaber = utopi og til grin, vi skal blive i SAS ligaen

Borring og Thygesen vil tilbage på landsholdet = utopi og til grin, de nærmer sig begge DS!

Kuhn vil arbejde med dødbolde, humør & gejst = TOTALT til grin, i dag blev 95% af vores hjørnespark grebet ud og ingen variationer blev forsøgt ligesom der hverken var gejst eller tænding hos nogle af spillerne.

Til hele holdet og trænerstaben: Du er ikke bedre end din seneste præstation!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Nå, men denne far er SUR!

Det er dog ganske imponerende, at man kan ligge en så fuldstændig viljeløs og idéforladt indstilling for dagen. Føj for satan, hvor er jeg træt af at se på sådan en gang overforkælede, møgringe, snothvalpe til undskyldninger for fodboldspillere!

Skam Jer! Skam Jer! Skam Jer!

Jeg skummer af raseri!

/Cotez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var udslagsgivende at FCN fik det første mål, det er bare typisk for et hold i krise at vejen opad er meget meget længere der, end normalt.. havde vi fået det første mål var alt sikkert blevet meget nemmere og mere ville lykkes, men nu blev det bare mere og mere pinefuldt at se på spillerne.

Vi er i regulær krise nu, for alvor. Når vi ikke engang kan vinde på hjemmebane, eller i det mindste få point, så er den helt galt.
Der er bare ingenting Ørgaard kan gøre nu, vi har brugt trænerfyrings-kortet, der er ingen ide i at diskutere træneren for Kuhn har dæleme ikke de letteste vilkår i øjeblikket. Der må bare arbejdes mentalt, og spilles primitivt og hårdt indtil det vender.

Forza FCM!

4096

Indlæg af 4096 »

Ravnen skrev:Det var udslagsgivende at FCN fik det første mål, det er bare typisk for et hold i krise at vejen opad er meget meget længere der, end normalt.. havde vi fået det første mål var alt sikkert blevet meget nemmere og mere ville lykkes, men nu blev det bare mere og mere pinefuldt at se på spillerne.
Jo, men problemet er jo at vi spiller hamrende ringe, selv fra kampens start, og kommer intet frem til... Vi kan trods alt ikke forvente at modstanderne gir os et mål - vi må sgu selv skabe noget!!

Jeg håber virkelig at alvoren snart går op for vores spillere - som spillet var idag, er der ikke noget der berettiger til SAS-liga bold på Heden næste år.. :evil:

Bobar

Indlæg af Bobar »

Øv sikken en grim forestilling idag, og den indstilling OMG!

Det der undrer mig er at vores egen Rommedahl/danny olsen og Jon Dal/farlige frank overhovedet er på banen. Frank.... rørte han bolden eller vandt han en hovedstødsduel idag. Jeg har i tidligere indlæg udtrykt bekymring hvis han blev skadet, men dette skrevet for 6 kampe siden eller deromkring. Han må vel anses for færdig, og ja jeg stiller spørgsmålstegn ved jeres Gud FF, men man må da være realistisk her og stille sig selv spørgsmålet: Er han færdig?
Danny olsen er jo en omvandrende joke på banen og det er da utroligt at se så lidt fight fra en spiller, især hvis man så kigger på en leon jessen der i den grad kæmper for hver en bold.
Ilsø var et positiv oplevelse og havde en god boldomgang.. Jeg fik da nærmest også et chok, da Kuhn vælger at pille ham ud. her skulle frank vel være skiftet ud.
Albrechsen viser også at han er en forstærkning, men er lidt træt af reid og hans gule kort i næsten hver kamp.

Men det ser sort ud, og jeg er enig i, at man nu fra fcms side skal glemme alt om topplaceringer og istedet lave en vision der hedder: vi rykker ikke ned 2010... og måske stille sig tilfreds med en 6 plads selv om det piner mig at skulle stille mig tilfreds med det.

Min MOM er Leon Jessen.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Så har Thyge netop fortalt om på prime time på tv2, hvordan man agérer som en professionel sportsmand....lol :lol: Hvor f... ved han det fra???

Cortez

Indlæg af Cortez »

HKP skrev:Så har Thyge netop fortalt om på prime time på tv2, hvordan man agérer som en professionel sportsmand....lol :lol: Hvor f... ved han det fra???
Hvis jeg skal finde lyspunkter fra kampen igår, så mener jeg faktisk at Thyge var et af dem. Han fightede og spillede bedre end længe set fra hans side. Det siger ikke så meget - men jeg mener, der var fremgang at spore fra den kant....

/Cortez

mnm123

Indlæg af mnm123 »

uha uha vi er sunket fast i bunden og skal kæmpe for at redde ekstistensen i ligaen. Kender ikke statistikken på hvor mangehold der rykker ud eller redder sig efter sådan en start vi har, men vi kan rykke ud som situationen er og spillern e præsterere i øjeblikket. Vi så et hold i spillemæsig krise og ingen som tar ansvar om noget somhelst, det som for mig var mest skræmmende atvi spiler nogetså primitiv og kun sparker og sparker, vi har godtn ok hentet et par spiller fra England men de behøvede ikke at ta spille stilen med sig hjem. Spiller træner og ledelse skal indse at det bliver enkamp omoverlevelse også sætte holdet efter det.

Besvar