Silkeborg - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Silkeborg IF 4-0 FCM

Re: Silkeborg - FC Midtjylland

Indlæg af Silkeborg IF 4-0 FCM »

Billede

Jesper75

Indlæg af Jesper75 »

Flot billede, men hvor er endetribunen ;)

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Colt Sivas skrev:Som ikke FCM'er syntes jeg det lyser langt ud af jeres spillere, at de ikke tror på jeres trænere. De "ofrer" sig ikke på banen som de gjorde for ER da han stod bag holdet. Situationen ligner lidt den i AaB med Rioch og nu Pehrsson.

Jeres spilleres færdigheder fejler jo ikke noget. De arbejder bare ikke sammen som en helhed på banen. Tror ærligt talt ikke det ændre sig før TT er fortid og nyt blod og ideer kommer til.

Måske den "forudsigelse" som Bonde lavede med FCM & AaB uden for top 7 ikke er helt ude i skoven alligevel :?:
Ved ikke med Bondes forudsigelse, men det andet er helt åbenlyst korrekt, der er ihvertfald noget helt fundamentalt forkert i FCM og det er altså ikke fordi at dygtige fodboldspillere pludselig har glemt hvordan man spiller fodbold.

Må indrømme jeg frygter alvorligt for de næste kampe, hvor Brøndby (ude), Randers (hjemme), OB (ude), FCK (hjemme) og AaB (ude) venter. Sker der ikke noget radikalt, så kan jeg godt frygte at vi ligger under stregen efter runde 7..

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Claus J skrev:Hvor meget skal man finde sig I som klubleder??

Vi kan som fans vel ikke stille de store krav til spillerne eller træner teamet, men klubben, der udbetaler løn til spillere og trænere må da for pokker kunne forlange at spillerne viser en indstilling til deres job som fodboldspillere.
Hvad snakker du om? Selvfølgelig kan vi forlange noget. Det er da sponserne og fansene der betaler lønnen i sidste ende, så selvfølgelig kan vi forlange noget!!

Thomasberg, tag dit tøj og gå!!

10 mand i forsvar, ja tak.

100x

Indlæg af 100x »

Status:

2 voksne og 2 børn billetter og drikkevarer 500 kr
og hvad fik vi så for pengene ? Et sprudlende silkeborg hold der totalt ydmygede vores tandløse ulve eller sagt på en anden måde IKKE EN SKID :evil:

Det er fandme pinligt at se på den manglende gejst der bliver udvist af vores spillere gang på gang og lysten til at blive ved med at smide penge efter udebanenederlag bliver mindre og mindre.

Så ja jeg vil gerne bede om pengene tilbage som der var en der foreslog men uanset hvad skal der for helvede være en konsekvens et eller andet sted i systemet for den fadæse vi var vidne til i dag......

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Nå det var da genialt IGEN IGEN! Tror seriøst Tjørring IF kunne slå vores spillere idag.

Men efter hvad jeg har set er det tid til at få vores trænere til højre med den første sidevind. Jeg tror holdet kommer ned i en kæmpe kløft set ud fra motivation og morale, for den er der ikke. Det ligner et serie 6 hold hvor alle individualister selv vil prøve, men ender med at tabe bolden. Det er noget pis!

Jeg ved ikke hvem man skal finde som manager, men begynder man ikke på at sende job aplikationer ud fra imorgen kl. 06.00 når folk møder ude på stadion så rykker man sgu ned. Jeg synes ikke Thomasberg er en idiot som menneske, men måske han lige er en tand for uskarp i faget som cheftræner endnu?

En anden ting så ser jeg en hel anden taktik fra næste runde. Jeg bliver skuffet når man ser at Frank Kristensens arbejde i bund og grund består i at være en kegle. Jeg ved ikke om i har set TV2 sports nye promoes for SAS Liga bold med ren bold i hovedet. Frank kunne ligeså godt tage en kæmpe orange trafik kegle over sig og stå stille foran mål også se om han bliver ramt, for ikke at nævne resten af holdet. Så kan man se hvad der sker. Så taber man nemlig 4-0 til Silkeborg. Der mangler seriøst disciplin på det hold, og hvis det er militær midler og totalitær magt der skal til så vil jeg gerne se en Prm. Løjtnant gå og råbe af vores spillere. De mangler sammenhold og sammenhold gør stærk.

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Har der egentlig været kommentare fra spillere endnu ? Kun fra Riddersholm har jeg set fra ?

Kunne være spændene hvad de siger til det..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ragz skrev:Har der egentlig været kommentare fra spillere endnu ? Kun fra Riddersholm har jeg set fra ?

Kunne være spændene hvad de siger til det..
Med mindre det er "undskyld" eller "om forladelse", så syntes jeg faktisk de gør klogt i at flette deres overbetalte næb. Syntes der er endog meget svært at få øje på nogen plausibel forklaring som kan undskylde det her..

Er stor tilhænger af at vi få indført et nyt lønningssystem i FCM som aflønner spillerne efter indsats. En lav grundløn og så må spillerne ellers slide sig til Kobe-bøfferne, Porscherne og Armani-jakkesættene. Forhåbentlig kan sådan en aflønning motivere spillere, så kan de ihvertfald mærke det på pengepungen når de præsterer som i dag og det er vel i virkeligheden også det de går mest op i.

Admin edit: Upassende ordvalg ændret.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

FCMs spillestil ser os ud til at blive læst af alle nu :(

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... d-i-blodet

Mere analytisk mener veteranen, at det var vigtigt, at Silkeborg IF lykkedes med at stække FC Midtjyllands to kanter. Lustü spillede selv venstre back, mens Thorbjørn Holst Rasmussen spillede højreback og skubbede mere offensive Frank Hansen op på midtbanen.

- De skulle ikke have noget bagrum at løbe i, og det lykkedes vi flot med at holde dem fra. De fik hele tiden bolden med ryggen mod vores mål. Så det var en taktisk snilde af vores træner, siger Steven Lustü.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jesper-Sunds skrev:FCMs spillestil ser os ud til at blive læst af alle nu :(

Mere analytisk mener veteranen, at det var vigtigt, at Silkeborg IF lykkedes med at stække FC Midtjyllands to kanter. Lustü spillede selv venstre back, mens Thorbjørn Holst Rasmussen spillede højreback og skubbede mere offensive Frank Hansen op på midtbanen.

- De skulle ikke have noget bagrum at løbe i, og det lykkedes vi flot med at holde dem fra. De fik hele tiden bolden med ryggen mod vores mål. Så det var en taktisk snilde af vores træner, siger Steven Lustü.
Jeg har sagt det her før, men alle ved hvordan de skal spille mod FCM for at få succes, i den henseende er vi mere letlæselige end en pixi-bog. Vi har simpelthen alt for få løsninger og idéer i vores spil og alt for meget er afhængigt af nogle få spillere enkeltmandspræstationer. Og igen, igen så falder det altså tilbage på trænerteamet som til stadighed ikke formår at inspirere spillere, omstille sig, og finde nye løsninger.

Brugeravatar
Hausser

Stilleleg i FCM?

Indlæg af Hausser »

Og igen forsøger FCM på fremragende vis at ignorere den skandaløse indsats og lege stilleleg på fcm.dk. Hvor er spillernes kommentarer til kampen? Hvor er avisernes reaktioner, hvor er de normale video-interviews?

Vælger man virkelig bare at lade stå til ovenpå det her og forsøger at tie det åbne sår til healing? I sandhed fremragende lederskab må man sige, hvem sagde Brøndby IF??

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Hausser skrev:
Jesper-Sunds skrev:FCMs spillestil ser os ud til at blive læst af alle nu :(

Jeg har sagt det her før, men alle ved hvordan de skal spille mod FCM for at få succes, i den henseende er vi mere letlæselige end en pixi-bog. Vi har simpelthen alt for få løsninger og idéer i vores spil og alt for meget er afhængigt af nogle få spillere enkeltmandspræstationer. Og igen, igen så falder det altså tilbage på trænerteamet som til stadighed ikke formår at inspirere spillere, omstille sig, og finde nye løsninger.
Men vis vi nu siger vores spillere ikke rigtig har nogen kreative ider skal vi så ikke ha en ny spiller som eks Ilsø der kan skabe noget uventet?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jesper-Sunds skrev: Men vis vi nu siger vores spillere ikke rigtig har nogen kreative ider skal vi så ikke ha en ny spiller som eks Ilsø der kan skabe noget uventet?
Det er én løsning, men jeg mener stadigvæk at trænerne og den eksisterende spilletrup bør være god nok til selv at stramme op og selv evne at komme med løsninger på de massive spillemæssige problemer. Problemet er bare at man ikke har formået det i snart et år..

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Hausser skrev:
Jesper-Sunds skrev: Men vis vi nu siger vores spillere ikke rigtig har nogen kreative ider skal vi så ikke ha en ny spiller som eks Ilsø der kan skabe noget uventet?
Det er én løsning, men jeg mener stadigvæk at trænerne og den eksisterende spilletrup bør være god nok til selv at stramme op og selv evne at komme med løsninger på de massive spillemæssige problemer. Problemet er bare at man ikke har formået det i snart et år..
Yep men lyder ikke til det sker foreløbig :( se evt Danny Olsens udtaelse

Hvis vi vidste, hvad vi skulle ændre, så gjorde vi det nok. Jeg synes, at vi presser dem godt i første halvleg, men Silkeborg er et godt hold. Det er ikke et pres, som vi ikke kan leve med, at vi skal vinde, men det er da hårdt lige nu, og det er rigtig skuffende, siger Danny Olsen efter nederlaget på 0-4 til Silkeborg

Vi mangler simpelthen ider udefra. En løsning ku os være at komme af med Riddersholm og ind med en anden der kan tage sig af de ting TT ikke er gode til. En træner fyring ville ikke være løsningen lige nu. Vi skal ha en ny klar først. Ellers blir det jo Riddersholm der kommer til at stå i spidsen indtil da og det ville da gå helt galt

Cortez

Ny træner

Indlæg af Cortez »

Jesper-Sunds skrev:En træner fyring ville ikke være løsningen lige nu. Vi skal ha en ny klar først. Ellers blir det jo Riddersholm der kommer til at stå i spidsen indtil da og det ville da gå helt galt
Efter sidste blamage er der forhåbentligt allerede kigget på alternativer. Ellers har vores ledelse godt nok ikke udvist rettidig omhu. Så jeg nægter at tro på, at der ikke foreligger en top 5 ønskeliste...

/Cortez

Besvar