FCK - FCM
-
PS
Re: Chatten
Du spurgte hvorfor der manglede deltagere og jeg gav dig et muligt svar. Vil man have flere besøgende var det måske en mulig løsning at droppe den regel.
-
Hausser
Det er jeg så enig i, men det gælder ikke udelukkende for chatten, mener faktisk det gælder for hele siden.
-
Xort
PS Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du spurgte hvorfor der manglede deltagere og jeg
> gav dig et muligt svar. Vil man have flere
> besøgende var det måske en mulig løsning at droppe
> den regel.
og lade fåtallet betale for det? ej, så må folk komme ind i kampen, købe en is mindre om året og være medlem af BW..
-------------------------------------------------------
> Du spurgte hvorfor der manglede deltagere og jeg
> gav dig et muligt svar. Vil man have flere
> besøgende var det måske en mulig løsning at droppe
> den regel.
og lade fåtallet betale for det? ej, så må folk komme ind i kampen, købe en is mindre om året og være medlem af BW..
-
PS
Tænk dog anderledes, få mange mange flere besøgende og lad reklamer betale for siden, istedet for den der attitude
-
Jydepower
Re: FCK - FCM 1-0
Hausser, DE TRÆNER LORTET! Du er altså ikke den eneste der kan se at det ikke står for godt til på den front. Jeg har hørt (mener det var Hekler) som sagde de trænede det meget. Så man prøver at løseproblemet.
- Hvad angår målet, var det ikke det man kalder "Mål ved dødbold", men en returpost som dumper ned noget ude foran feltet.
- Hvad angår målet, var det ikke det man kalder "Mål ved dødbold", men en returpost som dumper ned noget ude foran feltet.
-
BW - 665
Re: FCK - FCM 1-1
Borring efter dødbold og en retur fra stolpen, på en flot flugter fra Florescu.
Fuldt fortjent, vi er tilbage i kampen!
Fuldt fortjent, vi er tilbage i kampen!
-
PS
Fint nok... så fortsæt da bare med at mangle deltagere i debatten og hold fast i din barnlige attitude
-
Hausser
Hvis du ikke kan se det kniber med dødboldene så er det vist småt med fodboldbegavelsen, jeg vil garantere dig for jeg ikke er den eneste der kan se det. Men du mener måske ikke at 9 indkasserede mål på den konto, i forårets 9 kampe er et problem?
Og jo, returbolde hører altså også med til standardsituationer og skal afværgers ligesom resten af situationen, de hænger altså sammen..
Og jo, returbolde hører altså også med til standardsituationer og skal afværgers ligesom resten af situationen, de hænger altså sammen..
-
Jydepower
Du misforstår .. jeg mener, det er et kæmpe problem, og du er ikke den eneste der kan se det. Trænerteamer har nok set vi har en svaghed der.
-
Hausser
Okay så, så undskylder jeg 
Stadigvæk er det dog for ringe at vi ikke snart bliver bedre til det også idag har det sejlet dernede i de situationer..
Stadigvæk er det dog for ringe at vi ikke snart bliver bedre til det også idag har det sejlet dernede i de situationer..
-
Jydepower
Det er bare i orden.
Men ja, det er møg irreterende at vi ikke kan få styr på det lort! Men jeg vil sige at Raska formår at dæmme det lidt, da han kommer rigtig godt ud!
Men ja, det er møg irreterende at vi ikke kan få styr på det lort! Men jeg vil sige at Raska formår at dæmme det lidt, da han kommer rigtig godt ud!
-
PS
Nej barnlig er måske det forkerte udtryk, men jeg mener at når det ikke virker godt nok som det er nu, må man vel se på hvorfor det er tilfældet og så agere på det.
Jeg ved ikke meget om hvad man kan tjene på reklamer på en hjemmeside, men jeg kunne forestille mig at flere besøgende og dermed flere reklamepenge kunne betyde at i ikke skulle betale for siden af egen lomme, men måske nærmere tjene penge på det.
Jeg ved ikke meget om hvad man kan tjene på reklamer på en hjemmeside, men jeg kunne forestille mig at flere besøgende og dermed flere reklamepenge kunne betyde at i ikke skulle betale for siden af egen lomme, men måske nærmere tjene penge på det.