Billederne er som altid gode, men jeg synes faktisk, gallerisektionen på hjemmesiden kunne være bedre.
Det kan selvfølgelig godt være, det bare er mig, men jeg synes, billederne er utroligt små i oversigten, og det finder jeg lidt besværligt. Jeg kunne ret godt lide det gamle, hvor man bare scrollede ned over billederne, selvom det måske ikke var så fancy. Det var meget ligetil. Hvis billederne var en smule større i oversigten, kunne det måske også gøre det.
Bare lidt konstruktiv kritik herfra. Siden er generelt pæn, og jeg er helt klar over, at det endnu er en beta.
Fint at der bliver linket til billederne, men hvorfor kommer dette frem:
Fatal error: Call to a member function getItem() on a non-object in /home/abu/black-wolves.com/administrator/components/com_rsgallery2/includes/instance.class.php on line 117
1 - gallery id does not exist: 32
Det er måske ikke muligt for dig at besøge denne side fordi:
1. Et udløbet bogmærke/favorit
2. en søgemaskine som har en uddateret postering for dette websted
3. en fejlindtastet adresse
4. du har ingen adgang til denne side
5. Den efterspurgte ressource blev ikke fundet
6. En fejl er opstået under udførslen af din efterspørgsel.
Prøv venligst en af følgende sider:
• Hjemmeside
Hvis problemerne fortsætter, kontakt venligst systemadministratoren for dette websted.
gallery id does not exist: 32
/Ulvemor
P.S. Og nej, det er ikke på min antikke pc, det er galt, jeg kan godt se billederne på BW siden ;o)
Jeg ved ikke lige hvor jeg skal lægge mit forslag, men det bliver bare lige her.
Kunne man lave så man evt. kan bladre billederne igennem med piletasterne,
ala facebook, da det er en smule irriterende at scrolle ned og trykke næste hver gang
Under Galleri, kan du klikke på "Slideshow" ud fra hvert galleri-album. Her kommer der et slideshow. Du kan så klikke på billedet for at skifte billeder. Hvis du holder musen på billedet, så kommer der pile ud i siderne, hvor du så kan klikke frem og tilbage i albummet