Vinter Transfervindue Part 5
-
Hekler
Vinter Transfervindue Part 5
Ja jeg synes det er ved at være tid til en ny.
Jeg vil sige at jeg stadig synes det er fornuftigt med et vindue med ro på tingene. Alt i alt er det, set fra mit perspektiv, et perfekt transfer vindue for os lige nu.
Jeg er meget glad for roen, men også at vi igen tydeligt signallere at det er talenterne der skal bryde igennem i stedet for at hente spillere til som ikke klart styrker holdet.
Jeg tror ikke der sker mere
Der er selvfølgelig tid endnu, og der er selvfølgelig altid muligheden for at man henter en eller anden man får som et godt tilbud, efter vinduet er lukket en af de spillere der står uden klub, eller som køber sig selv fri for at få noget spilletid.
Jeg vil sige at jeg stadig synes det er fornuftigt med et vindue med ro på tingene. Alt i alt er det, set fra mit perspektiv, et perfekt transfer vindue for os lige nu.
Jeg er meget glad for roen, men også at vi igen tydeligt signallere at det er talenterne der skal bryde igennem i stedet for at hente spillere til som ikke klart styrker holdet.
Jeg tror ikke der sker mere
Der er selvfølgelig tid endnu, og der er selvfølgelig altid muligheden for at man henter en eller anden man får som et godt tilbud, efter vinduet er lukket en af de spillere der står uden klub, eller som køber sig selv fri for at få noget spilletid.
Senest rettet af Hekler 5. mar 2009, 22:59, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Nedtælling 27½ time
Med kun 27½ timer til at vinduet lukker, så er der meget der tyder på at vi kommer ud af vinduet helt uden nye spillere, det skal vi vidst mange vinduer tilbage for sidst, kan ihvertfald ikke huske det? Hvem er det reelt FCM har været sat i forbindelse med i dette vindue? Gislason har været nævnt i medierne og så Prica, men har vi ellers været sat i forbindelse med nogen? Det var været en utrolig stille december og januar må man sige.
-
BW - 665
Re: Nedtælling 27½ time
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Med kun 27½ timer til at vinduet lukker, så er der
> meget der tyder på at vi kommer ud af vinduet helt
> uden nye spillere, det skal vi vidst mange vinduer
> tilbage for sidst, kan ihvertfald ikke huske det?
> Hvem er det reelt FCM har været sat i forbindelse
> med i dette vindue? Gislason har været nævnt i
> medierne og så Prica, men har vi ellers været sat
> i forbindelse med nogen? Det var været en utrolig
> stille december og januar må man sige.
Vi har været sat i forbindelse med Ken Ilsø - ret kraftigt endda, i starten af vinduet. Og så var der snak om en central midtbanespiller fra Sverige, hvis navn jeg ikke kan huske - men det rygte dræbte Ørgaard dog hurtigt.
Og jeg forventer heller ikke der sker mere i det her vindue - og det er jeg ganske tilfreds med.
> Med kun 27½ timer til at vinduet lukker, så er der
> meget der tyder på at vi kommer ud af vinduet helt
> uden nye spillere, det skal vi vidst mange vinduer
> tilbage for sidst, kan ihvertfald ikke huske det?
> Hvem er det reelt FCM har været sat i forbindelse
> med i dette vindue? Gislason har været nævnt i
> medierne og så Prica, men har vi ellers været sat
> i forbindelse med nogen? Det var været en utrolig
> stille december og januar må man sige.
Vi har været sat i forbindelse med Ken Ilsø - ret kraftigt endda, i starten af vinduet. Og så var der snak om en central midtbanespiller fra Sverige, hvis navn jeg ikke kan huske - men det rygte dræbte Ørgaard dog hurtigt.
Og jeg forventer heller ikke der sker mere i det her vindue - og det er jeg ganske tilfreds med.
-
Ravnen
Ørgaard vil ikke afvise der sker noget
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/ ... 131021.htm
Et uddrag af artiklen:
FC Midtjyllands superligatrup har ganske vist været på slankekur i julepausen, hvor antallet af spillere er skåret ned fra 32 til 25. Der er dog tale om spillere fra andet og tredje geled, så der er ikke tale om nogen decideret svækkelse af førsteholdet
- Vi vil gerne give nogen af de unge talenter chancen, og samtidig vil vi også have noget kontinuietet. Derfor vil vi ikke sælge ud fra den gode ende af i dette transfervindue, siger sportsdirektør Jens Ørgaard.
Han vil hverken afvise eller love aktivitet på transfermarkedet inden det lukker mandag til midnat:
- Det kan jeg ikke svare på. Børsen skal orienteres inden vi offentliggør noget, men vi holder alle muligheder åbne, siger han.
FC Midtjylland er sat i forbindelse med den tidligere AaB-angriber Rade Prica, der ifølge engelske medier koster omkring 1 million pund (8½ million danske kroner) plus sign-on-fee, som er en ekstra bonus til spilleren selv.
Endvidere vil FC Midtjylland gerne af med midtbanespilleren Thomas Røll og forsvarsspilleren Ibrahim Ghanou. De er begge blevet bedt om at finde en ny klub eller fortsætte træningen på klubbens ungdomshold.
Et uddrag af artiklen:
FC Midtjyllands superligatrup har ganske vist været på slankekur i julepausen, hvor antallet af spillere er skåret ned fra 32 til 25. Der er dog tale om spillere fra andet og tredje geled, så der er ikke tale om nogen decideret svækkelse af førsteholdet
- Vi vil gerne give nogen af de unge talenter chancen, og samtidig vil vi også have noget kontinuietet. Derfor vil vi ikke sælge ud fra den gode ende af i dette transfervindue, siger sportsdirektør Jens Ørgaard.
Han vil hverken afvise eller love aktivitet på transfermarkedet inden det lukker mandag til midnat:
- Det kan jeg ikke svare på. Børsen skal orienteres inden vi offentliggør noget, men vi holder alle muligheder åbne, siger han.
FC Midtjylland er sat i forbindelse med den tidligere AaB-angriber Rade Prica, der ifølge engelske medier koster omkring 1 million pund (8½ million danske kroner) plus sign-on-fee, som er en ekstra bonus til spilleren selv.
Endvidere vil FC Midtjylland gerne af med midtbanespilleren Thomas Røll og forsvarsspilleren Ibrahim Ghanou. De er begge blevet bedt om at finde en ny klub eller fortsætte træningen på klubbens ungdomshold.
-
188
Wurtz lejes af Vejle
Vejle ser ud til at forstærke sig kraftigt i dette transfervindue, så det bliver spændende at følge bundkampen, hvor jeg efterhånden ser Horsens og Sønderjyske som de svageste ud fra holdenes ageren i transferruden. Esbjerg kan også få problemer hvis de ikke får spillet til at køre.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
-
TR82
Re: Wurtz lejes af Vejle
188 Skrev:
> Vejle ser ud til at forstærke sig kraftigt i dette
> transfervindue, så det bliver spændende at følge
> bundkampen, hvor jeg efterhånden ser Horsens og
> Sønderjyske som de svageste ud fra holdenes ageren
> i transferruden. Esbjerg kan også få problemer
> hvis de ikke får spillet til at køre.
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4070&mode
> =laes_nyhed&topID=
Her er det "rigtige" link.:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 119336.ece
Men man må sige at de har forstærket sig betydeligt i pausen.
> Vejle ser ud til at forstærke sig kraftigt i dette
> transfervindue, så det bliver spændende at følge
> bundkampen, hvor jeg efterhånden ser Horsens og
> Sønderjyske som de svageste ud fra holdenes ageren
> i transferruden. Esbjerg kan også få problemer
> hvis de ikke får spillet til at køre.
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4070&mode
> =laes_nyhed&topID=
Her er det "rigtige" link.:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 119336.ece
Men man må sige at de har forstærket sig betydeligt i pausen.
-
Ravnen
Ja det er utroligt som holdene bag os i tabellen har styrket sig. Vejle specielt.
Hvis det forsætter sådan så bliver ligaen endnu mere jævnbyrdig næste sæson.
Hvis det forsætter sådan så bliver ligaen endnu mere jævnbyrdig næste sæson.
-
Dondy
Fantastisk indkøb af vejle.
Baba collins og nu Rasmuss Wurtz. Jeg glæder mig ikke til vi skal møde Vejle igen!
Til den anden nyhed må man sige at det er dejligt at komme af med endnu et hænge parti, Thomas Røll var nok den af alle spillere jeg helst så forsvinde fra truppen og det er nu sket. Havde dog håbet at Gislason ville følge den anden vej, men det blev så ikke virkelighed.
Det lade til transferne er godt igang så håber jeg bare FCM snart indkalder til pressemøde med en god nyhed
Baba collins og nu Rasmuss Wurtz. Jeg glæder mig ikke til vi skal møde Vejle igen!
Til den anden nyhed må man sige at det er dejligt at komme af med endnu et hænge parti, Thomas Røll var nok den af alle spillere jeg helst så forsvinde fra truppen og det er nu sket. Havde dog håbet at Gislason ville følge den anden vej, men det blev så ikke virkelighed.
Det lade til transferne er godt igang så håber jeg bare FCM snart indkalder til pressemøde med en god nyhed
-
Dennis (BW2479)
Ravnen Skrev:
> Ja det er utroligt som holdene bag os i tabellen
> har styrket sig. Vejle specielt.
>
> Hvis det forsætter sådan så bliver ligaen endnu
> mere jævnbyrdig næste sæson.
Gør nok ik vejle synderligt mere farlig næste sæson at de har lejet Wurtz ind til sommer
Men ja der bliver da opgraderet i de forskellige klubber under os. Men jo mere jævnbyrde ligaen bliver jo større er chancer er der for et FCM mesterskab i mine øjne.
> Ja det er utroligt som holdene bag os i tabellen
> har styrket sig. Vejle specielt.
>
> Hvis det forsætter sådan så bliver ligaen endnu
> mere jævnbyrdig næste sæson.
Gør nok ik vejle synderligt mere farlig næste sæson at de har lejet Wurtz ind til sommer
-
Noe
Dondy Skrev:
> Fantastisk indkøb af vejle.
>
Det er jo netop ikke indkøb, men lejeaftaler. I min verden pisser vejle i bukserne her, og kan sagtens komme til at stå med sorteper, hvis ikke de nye spillere slår til med det samme.
Viborgs historik sidste år vs. AGF's iskolde ro, burde skræmme, men man bliver åbenbart ikke klogere, når nedrykningsspøgelset spøger.
>
Det er jo netop ikke indkøb, men lejeaftaler. I min verden pisser vejle i bukserne her, og kan sagtens komme til at stå med sorteper, hvis ikke de nye spillere slår til med det samme.
Viborgs historik sidste år vs. AGF's iskolde ro, burde skræmme, men man bliver åbenbart ikke klogere, når nedrykningsspøgelset spøger.
-
Hausser
Re: Nedtælling 11 timer endnu
Åh ja, hvordan kunne jeg dog glemme Ilsø 
3 spillere er hvad vi er sat i forbindelse med i løbet af vinduet, det er sgu ikke alverden. De er allesammen offensive spillere og, såfremt rygterne har været rigtige, så må FCM altså mene at vi har behov for forstrækninger i offensiven. Det sagt, så er det selvfølgelig logisk at man ikke køber for enhver pris, guld kan naturligvis købes for dyrt og 7,5 mio for Ilsø eller Gislasson, og 5-6 mio i løn til Prica er voldsomt mange penge..
3 spillere er hvad vi er sat i forbindelse med i løbet af vinduet, det er sgu ikke alverden. De er allesammen offensive spillere og, såfremt rygterne har været rigtige, så må FCM altså mene at vi har behov for forstrækninger i offensiven. Det sagt, så er det selvfølgelig logisk at man ikke køber for enhver pris, guld kan naturligvis købes for dyrt og 7,5 mio for Ilsø eller Gislasson, og 5-6 mio i løn til Prica er voldsomt mange penge..
-
Ravnen
Næ måske ikke, men det kan jo være at de har en aftale om at kunne købe Wurtz såfremt de overlever i ligaen. Lejeaftalen kan jo være fordi han ikke vil risikere at spille første division næste sæson.
Under alle omstændigheder er det en spændende trup Vejle har.
Under alle omstændigheder er det en spændende trup Vejle har.
-
Hausser
Dondy Skrev:
>
> Baba collins og nu Rasmuss Wurtz. Jeg glæder mig
> ikke til vi skal møde Vejle igen!
Ah, så er det vist heller ikke mere skræmmende. De har én kompetent angriber og en stinkende ringe offensiv midtbane. Tror ikke de kommer til at score mange mål.
> Til den anden nyhed må man sige at det er dejligt
> at komme af med endnu et hænge parti, Thomas Røll
> var nok den af alle spillere jeg helst så
> forsvinde fra truppen og det er nu sket. Havde dog
> håbet at Gislason ville følge den anden vej, men
> det blev så ikke virkelighed.
Ja det kunne være spændende, men mon ikke vi endegyldigt kan mane den i jorden. Er ikke i tvivl om der har været kontakt, men tror Gislason har været for dyr i forhold til det han har vist.
>
> Baba collins og nu Rasmuss Wurtz. Jeg glæder mig
> ikke til vi skal møde Vejle igen!
Ah, så er det vist heller ikke mere skræmmende. De har én kompetent angriber og en stinkende ringe offensiv midtbane. Tror ikke de kommer til at score mange mål.
> Til den anden nyhed må man sige at det er dejligt
> at komme af med endnu et hænge parti, Thomas Røll
> var nok den af alle spillere jeg helst så
> forsvinde fra truppen og det er nu sket. Havde dog
> håbet at Gislason ville følge den anden vej, men
> det blev så ikke virkelighed.
Ja det kunne være spændende, men mon ikke vi endegyldigt kan mane den i jorden. Er ikke i tvivl om der har været kontakt, men tror Gislason har været for dyr i forhold til det han har vist.