SønderjyskE - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

SønderjyskE - FCM

Indlæg af Hekler »

Har i husket at melde jer til turen?
Vi skulle jo gerne slutte af med maner og 3 point.
http://www.black-wolves.com/bustur-til- ... rjyske.htm
Senest rettet af Hekler 13. dec 2008, 22:28, rettet i alt 1 gang.

Lauth

Re: SønderjyskE - FCM

Indlæg af Lauth »

Ja man! Glæder mig til at se FCM gå ind til klovn :D

dalle

Indlæg af dalle »

mig og en ven vil gerne med når der nu står medlemskab + bus vil det så sige at han får et medlemskab lavet der eller hvad???

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

dalle Skrev:
-------------------------------------------------------
> mig og en ven vil gerne med når der nu står
> medlemskab + bus vil det så sige at han får et
> medlemskab lavet der eller hvad???

Ja, han bliver oprettet som medlem, da det ikke er muligt a tage afsted som ikke medlem.

dalle

Indlæg af dalle »

ok kanon. vi betaler ved busserne ikke??
den side der kommer op som bekræfter tilmeldingen skal man printe den ud og tage den med eller hva??

sorry iam a rookie:)

Jacob

Indlæg af Jacob »

De kommer normalt og samler penge ind på turen frem til stadion. Jeg kan da godt anbefale at printe bekræftelsen ud, så har du i hvert fald dit på det rene.

Selvom det plejer at gå fint, bare du kan huske dit navn :)

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Jacob Skrev:
> De kommer normalt og samler penge ind på turen
> frem til stadion. Jeg kan da godt anbefale at
> printe bekræftelsen ud, så har du i hvert fald dit
> på det rene.

dvs. altid, medmindre det er gratis tur, eller du har turkort.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Jeg kommer selv fra det sønderjyske så selvfølgelig skal jeg da der op når det er muligt, men vil gerne vide hvor mange der indtil videre er meldt til turen?

dalle

Indlæg af dalle »

Casper Søe Skrev:
> Jacob Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > De kommer normalt og samler penge ind på turen
> > frem til stadion. Jeg kan da godt anbefale at
> > printe bekræftelsen ud, så har du i hvert fald
> dit
> > på det rene.
>
> dvs. altid, medmindre det er gratis tur, eller du
> har turkort.

dvs. jeg skal have den printet ud ellers kommer jeg og min gut ikke med eller hva?

Tatiana

Indlæg af Tatiana »

Så er tilmeldingen lukket, men der er fortsat ledige pladser.
Vil du med skal du kontakte mig på 40 92 07 42
eller dukke op på banegården i Herning eller ved Føtex i Ikast.
(Online-tilmelding bliver oftest ikke tjekket efter tilmeldingsfristen).

Tatiana

Hekler

Indlæg af Hekler »

I dukker op som i har skrevet, hvor i er på listen under det navn der har tilmeldt.

Bobby

Sønderjyske - FCM, selve kampen

Indlæg af Bobby »

Der er ikke så meget diskussion. Vi skal vinde. Gør vi det, får vi i det mindste en fornuftig afslutning på efterårssæsonen. 3 sejre i de sidste 3 kampe, heraf 2 på udebane må give lidt selvtillid. Samtidig formår vi i de sidste to runder at hale ind på topholdende. Sidste runde var det FCK og OB og i denne runde kommer enten Brøndby eller OB (eller begge) til at sætte point til i deres indbyrdes opgør. Mon ikke FCK kører 3 point ind på kontoen hjemme mod Horsens.

Der er vel ingen tvivl om, at vi spiller 4-4-2 igen.

Bliver Salami klar, tror jeg det bliver samme opstilling som mod Randers, dog med Frank inde fra start i stedet for Kim C. Bliver Salami ikke klar, glider Thyge ind på den centrale midtbane og Danny tager sig af højrekanten. Det håber jeg i hvert fald. Jeg ser ingen grund til at prøve med Flinta centralt igen. Spillet var væsentlig bedre i 2. halvleg hvor Danny kom ind.

Spændende og sværd kamp, som skal vindes. Sønderjyske har været gode til at drille topholdende på hjemmebane, undtagen lige i deres 0-6 nederlag til FCK. Håber vi kan gøre noget lignende.

tubbe93

Re: Sønderjyske - FCM, selve kampen

Indlæg af tubbe93 »

kan det ikk tænkes horsens vil slutte godt af for kent nielsen ? og hva det ikk BIF der vandt 6-0 ?

Thomas Lund

Re: Sønderjyske - FCM, selve kampen

Indlæg af Thomas Lund »

Det er klart at det kun er en sejr der tæller. Alt andet vil være en fiasko!!!! Ser man på tabellen er vi hhv. 4, 5 og 6 point efter FCK, OB og BIF. FCK skal møde ACH som ikke har klaret sig godt i år og ligger til nedrykning, men omvendt kan vi håbe på at de vil give deres træner en ordentlig afsked. Men omvendt vil jeg blive overrasket hvis ikke FCK tager alle tre point.
OB og BIF møder hinanden og vi kan håbe på uafgjort, men hvis BIF vinder er det endnu mere vigtigt at vi får de tre points så vi stadig har muligheden for at blive mestre. Taber vi, og BIF vinder er vi jo så godt som sat helt af, men vinder vi og OB taber, så har vi bedre muligheder for at vinde sølv igen. Det ser ud til at OB har et formdyk og man kan håbe på at de sælger Fall, for så har de ikke meget at byde på rent offentsivt. Vinder vi samtidig med at de fire nævnte hold spiller uafgjort, så er vi kun 2,3 og 4 point efter dem, men spiller vi selv uafgjort og BIF og FCK vinder, kan vi godt vinke farvel til guldet og sikkert også sølvet.

Jeg er enig i at hvis Salami ikke bliver klar tror jeg helt sikkert på at vi starter med Thyge på midten i stedet for, for han er bedre end Flinta og så Danny på fløjen, men ellers starter vi som mod RFC (pånær Kim C. som definitivt er ude resten af året). Jeg tror ikke at Reid får chancen for han skal have en tænkepause efter de utallige mål han har kostet os. Det er muligt at han skal lejes ud sammen med Fagerberg f.eks. til Skive, så de kan få noget kamptræning på højt niveau i stedet for at være bænkevarmere eller spille på reserveholdet, der måske rykker ned. Hvis Salami bliver klar til foråret, glider Thyge jo ind i angrebet hvor han laver stor ravage med sine uortodokse løb som forsvaret ikke altid kan finde ud af hvor fører hen og det gør jo at Fagerberg må blive på bænken. Han har været dyr og skal snart til at vise noget for alle de penge han har kostet.

og så er det vigtigt at der er mange der tager afsted og bakker op om holdet også selvom vi ikke lige scorer de første 20 minutter. (Jeg kan desværre ikke selv komme med). Og de der fede gamle øldrikkende, pølseædende BWere skal sgu ikke buhe af Danny O. Hvad hjælper det? Vi skal tænke positivt og selvom det så sort ud efter FCK kampen og mesterskabet var afskrevet, ser jeg nu, efter at have set i kampprogrammet, at de andre tophold skal møde hinanden og derfor ikke alle kan få tre point i alle kampe. Det giver os chancen for at rykke forbi dem og dermed indfri vision 2011 allerede i 2009.

Lund

Besvar