FCM - Vejle

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Takito

Re: Startopstilling FCM:

Indlæg af Takito »

De har lige sagt i Optakten, at han vist havde fået en forstrækning i baglåret - derfor han ikke er med i truppen til kampen.

Så måske derfor der var udtaget en ekstra mand, så man havde garderingen klar, hvis han ikke blev skaden kvit :)

Xort

Indlæg af Xort »

og sidste nye er at ipsa erstatter reid.. det er sku skidt

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

vi spiller også som skidt.... nothings changed

Xort

Kim, kim hvem?

Indlæg af Xort »

nåå ja ham der altid står i offside?
Det er da helt fænomenalt så ringe en mand kan være.
håber der kommer en anden angriber ind.. tror jude ville kunne være god lige nu

TR82

1-0

Indlæg af TR82 »

SLET

Beklager de mange indlæg, men jeg har haft min 1 årige søn på skødet så han kome til at rykke send et par gang :)

1-0...Borring. det hug er helt sikkert alle pengene værd

Larsen

Re: FCM - Vejle

Indlæg af Larsen »

Super-Boring, men igen er det ikke de centrale angribere der slår til..manglende placeringsevne og kynisme.
Forsvaret har virket ok stabilt selv uden winston.

TR82

Re: 2-0

Indlæg af TR82 »

Nworuh. Han er jo ved skvatte 2-3 gange før han ligger den over hjørnet :)

mancitydk

Re: Kim, kim hvem?

Indlæg af mancitydk »

forstår satme heller ikke at man giver 10 mio. for Fagerberg UDEN at bruge ham.. Han har sgu gjort det godt i de kampe han har spillet, minus lige en enkelt ;) men for satan KIM brænder jo alt......

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

vi lader os bare blive presset alt alt alt for langt tilbage efter 1-0 målet, men det er selvfølgelig også svære betingelser i aften, men det er det jo også for VB. Håber bare at TT og GR får sagt til spillerne efter kampen at det altså ikke er nødvendigt igennem 90 minutter at spille med høje bolde ind til KIM der jo ikke kan ramme en skid...

JesperK

Indlæg af JesperK »

Fagerberg har været lidt for svingende, men det har alle angriberne jo været.

Synes I er helt væk på Kim C, der er direkte uheldig med ikke at score mindst ét mål i dag. Han står 3-4 dumme offside og er ind imellem lidt stillestående, men han går rigtig godt med i spillet og får bla. spillet den videre til Borring ved hans langskudsmål.
Synes kan bliver ved i dag, selvom det ikke gik hans vej. Især skulle Danny O. ha spillet ham helt fri, da han er igennem.

I det hele taget en okay kamp, men fortsat for mange fejlafleveringer, der gør det hele bliver sådan lige ved og næsten. Heldigt Vejle ikke er ret farlige.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

helt helt korrekt, Danny O burde have spillet den ind over i stedet for at forsøge et lob eller hvad satan det nu var, og ja ved godt at Kim er uheldig til at starte med, men til gengæld skulle han i den grad score på Dannys indlæg efter 48 minutter. det var altså nicht gut... der løber han jo helt forkert på bolden... men forstår nu ikke rigtigt hvorfor Ken ikke skal spille :(

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Fortjent sejr må man sige og det er kun rent uheld vi ikke scorer 1-3 mål mere.
Der var meget der ikke fungerede 100 % i dag men man må sige banen ikke ligefrem gjorde det lettere for spillere at spille god bold.

3 point også videre, nu venter FCK.

TR82

Indlæg af TR82 »

Jeg må være tilbøjelig til at give JesperK ret. Det er næsten en helt anden Kim end man er vant til. Idag gider han jagte bolden og synes han har nogle goder aktioner. Bevares han bliver aldrig en arbejdshest som Salami, men synes nu der var nye takter at spore i dag!

JesperK

Indlæg af JesperK »

Den så jeg vist ikke (48 min).. eller også husker jeg den ikke.
Men helt enig, ville også gerne se Fagerberg, også fordi jeg er bange for han udvikler sig negativt ved ikke at spille fast på 1. holdet.

Problemet er jo, at når Thyge er med, har vi for så vidt kun én af angriberne med. Med mindre vi skifter Jude ind på kanten som i dag.

Under alle omstændigheder er der fremgang at spore, så vi har lidt håb op mod FCK kampen. Det bliver sgu spændende.

pdole

Indlæg af pdole »

Jeg synes også kritikken af Kim i dag er lidt uberettet.
Han kæmper godt og kommer frem til chancerne - at han så er decideret uheldig med ikke at score er en anden sag. Han spiller ikke fantastisk, men viste i mine øjne en del mere, end Frank har formået de sidste 2-3 kampe.

Besvar