Fair Fans/ paintball mod TCR

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jeff Kjølby Hansen

Fair Fans/ paintball mod TCR

Indlæg af Jeff Kjølby Hansen »

Først skal der lyde en tak til Thor for et kæmpe arbejde i dagene op til dysten mod The Crazy Reds som tabte begge kampe mod BW--- De havde intet at komme med - vi fra BW som deltog er de bedste til paintball i danmark netop nu. Derefter tak til dem som deltog fra BW.. Tak for en fed dag!

Men når det er sagt , skal der også lyde lidt kritik til de som ikke kom ud af busken og meldte sig til dette mega sjove event i skoven ved Låsby tæt på silkeborg. Vi var simpelthen for lidt ( ca 20 stk fra BW og 10 fra TCR )

I ved virkelig ikke hvad i er gået glip af. Fandme sjovt at skyde andre fans røde med maling.. Den indre drengerøv kom frem i alle os som var med. Og så var der en KÆMPE præmie på højkant . En fodboldrejse til Liverpool-Manchester United den 12/9-08 med alt betalt.. Kan desværre ikke huske navnet på den som vandt rejsen - men herfra skal lyde et tillykke til rette vedkommende og håber rejsen bliver god og mindeværdig--

Derefter var vi alle nede i loungen til helstegt pattegris og landskamp.

Tak til kokken for en vidunderlig middag . Men ingen tak til landsholdet - de skuffede som de plejer--

Men alt i alt en dejlig og sjov dag/aften og tak til alle som deltog og en hyldest til Thor for et kæmpe stykke arbejde. Og tak til de sponsere som gad støtte Fair Fans Danmark

Håber der kommer flere events fremover fra Fair Fans Danmark - for vi behøver ikke slås når vi mødes !!

Mvh : Jeff Kjølby Hansen
Senest rettet af Jeff Kjølby Hansen 16. sep 2008, 18:46, rettet i alt 1 gang.

Thor/TWC

Re: Fair Fans/ paintball mod TCR

Indlæg af Thor/TWC »

Selv tak, men det er nu ikke kun mig der har arbejdet for at lave dette arrangement, det var hele udvalget, plus Fru Sild og de andre der ALTID er klar på at hjælpe.

Jeg synes også vi havde en god dag, dog er jeg egentligt rimeligt skuffet.

At bruge så lang tid på at lave en dag med Paintball, øksekast, bueskydning, livemusik, bustransport, spisning og fest for 150 kr. Udaf BW´s 1750 medlemmer er der kun 30 der melder sig til, og endda kun 20 der dukker op.

Det er sgu dræbende for den motivation der skal til, for at lave alt det arbejde det kræver for at kunne lave sådan et tilbud.

Dog er det rart at høre at man hyggede sig, 30 mand 6 kasser øl på fire timer er vel egentligt at hygge sig lidt hurtigt :-)

Tak til Tipstravel for den flotte præmie, outdoor games for den gode pris og behandling, Herning Turisttraffik, 1edition og Danfoss varmepumper i Ikast.

Jeff Kjølby Hansen

Vil så gerne sige undskyld for at glemme alle de andre.. Men jo jeg forstår dig godt Thor.. fandme surt at der kun dukker 20 mand op-.- Og iøvrigt er der kun mig og dig til at snakke om dette emne. endnu ik nogen som har gidet at snakke med.``??

Og ja vi havde en mega sjov dag og de andre bukskiggere ved ik hva de er gået glip af..

Håber virkelig at der kommer lignende events en anden gang.

Flot at du og de andre gider!

Tak Thor , fru sild og alle andre..

Kate

Indlæg af Kate »

Kan da virkelig ikke forstå der ikke var flere der mødte op til dette herlige arrangement. Og ja jeg ved godt at jeg ikke selv deltog, men det er lidt svært når man sidder på den anden side af jorden. Håber virkelig at det ikke har taget modet fra jer og I er friske på at stable noget på benene igen en anden gang.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Kom nu Kate.
Den der med at du sidder i Kina er bare en dårlig undskyldning :-)

Kate

Indlæg af Kate »

Ja jeg ved det godt Hekler, men kunne ikke lige komme på andre :-)

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

1750 = 20 fans der dukker op.

BW er sørme aktiv på fanfronten.

Eller melder DE sig kun ind pga. fordelene.

Der er ingen der ved det!!!!!

Thor/TWC

Indlæg af Thor/TWC »

Ja skræmmende få tilmeldte, men så var den fine præmie til en værdi af 15200,-
jo lettere at vinde.

Jeff Kjølby Hansen

total lækker præmie. vil dog gerne tilføje mit synspunkt og det er at jeg tror at flere folk havde tilmeldt sig hvis de vidste vi spillede om den præmie.. måske jeg er forkert på den , men mange midtjyder elsker at vinde ting og sager..

Thor/TWC

Indlæg af Thor/TWC »

Man skal ikke tilmelde sig for præmien, men fordi man som medlem af BW kunne få en sjov og billig oplevelse, som man slet ikke selv ville kunne lave til den pris.

Jeg fik også først præmien i hus dagen før arrangementet.

Jeff Kjølby Hansen

Vidste du ville skrive dette.. Og jeg er enig med dig.. Men folk fra midtjylland og omegn kan godt lide at vinde noget for pengene og det kan du ikke rokke ved. Beklager Thor :-)

Besvar