FCM-Vejle

Om FC Midtjylland og Black Wolves
The FCM FAN

Re: VBJ truppen udtaget

Indlæg af The FCM FAN »

Ja det lyder jo dejlig positivt :)

samuelcutter

Danny Califf

Indlæg af samuelcutter »

suk

det køre ikke for ham.. han er en dyr mand for tiden

jakobV

Re: Danny Califf

Indlæg af jakobV »

Selvmålet kan du ikke sige er hans skyld, men det røde kort er sku lidt dumt.

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Undskyld, men hvis skyld er det så?

samuelcutter

Indlæg af samuelcutter »

Selvmålet kan du ikke sige er hans skyld,

jo for den er smadret ind og der var som jeg ser det 3 mand på plads så jow der er hans skyld.. men sådan er bold men et rødt kort efter 39 min det er torske dumt..

Lars

Indlæg af Lars »

VBs Kielstrup skal vel også passe på hvis dommeren vil holde sin linie.

HKP

Ultra-tyndt rødt kort...

Indlæg af HKP »

Den kan fløjtes, men det er ekstremt hårdt dømt i en kamp spillet uden onde frispark og i en generel venlig atmosfære! Manglende situationsfornemmelse, synes jeg...

HKP

Indlæg af HKP »

Han dømmer også frispark for REN bold uden at være i nærheden af modstanderen!!! Inkompetent ad h til!!

Davoos

KIKS

Indlæg af Davoos »

1-1 Reid igen involveret i en brainfart, i horsens kampen og nu mod vejle.

samuelcutter

Re: KIKS

Indlæg af samuelcutter »

de er bare ikke gode nok sådan er det..

men vi håber stadig

Davoos

Fejlagtig underkendt mål

Indlæg af Davoos »

Det var enddog underligt at Vejle ikke fik tilkendt det mål, der er absolut intet at se i slow billederne heller.

samuelcutter

Re: Fejlagtig underkendt mål

Indlæg af samuelcutter »

hvad sker der lige med det fairplay idag de brænder da hel sammen..
får sgu nogle points idag..

jakobV

Indlæg af jakobV »

FrejPrahl Skrev:
-------------------------------------------------------
> Undskyld, men hvis skyld er det så?

Jeg mener bare ikke at man kan bebrejde Califf for selvmålet, og hvis du mener at det er hans skyld at han får en bold lige i hovedet som så efterfølgende går i mål - må du meget gerne fortælle mig hvorfor.

Hausser

Efterrationalisering

Indlæg af Hausser »

Megadumt, andet ord er der sgu ikke for det pointtab vi ser idag. Jeg syntes vi spiller Vejle ud af banen i store dele af kampen mens vi er fuldtallige og man sidder egentlig bare med en fornemmelse af det er et spørgsmål om sejrens størrelse, selv om Vejle da er perifært farlige på et par kontraer, men så laver Califf en hovedrystende hjerneblødning som jeg er 100% sikker på koster os sejren idag.

Anden halvleg er der vel ikke så meget at sige til. Efter et indledende pres af Vejle, syntes jeg vi spiller os helt ind i kampen igen, men så er det Reids tur til at dumme sig og fra det tidspunkt skulle vi vist være tilfredse med ikke at miste hjemmebanerekorden som ubesejrede.

2 tabte point som sagtens kan vise sig at være rigtigt dyre og en meget skidt start på den serie af 5 kampe, som bør give rigtigt mange point, Øv!

Karakterer:

Heinze -7- Det er Heinze på godt og ondt som vi ser idag. På den ene side har han flere gode indgreb, men på den anden side så skaber han altså megen usikkerhed med sine totalt fraværende indgreb ved indlæg og som jeg kan forstå det, så burde han have kostet os det ene point med sin elendige boksning lige mod eget mål, hvor Vejle fejlagtigt får deres scoring annulleret. Syntes han skal til at stramme sig an, ellers har vi en god erstatning stående i kulissen.

Reid -7- Han spiller egentlig en fremragende kamp med forudseendehed og fin boldomgang, men når man laver sådan en kæmpe fejl som koster, så får man ikke en højere karakter.

C.P -7- Syntes igen C.P spiller en sløj omgang fodbold, med direkte dårlig boldomgang og halvdårlige markeringer hvor han lader sig snyde alt for det, og sådan har det faktisk været siden han blev udtaget til landsholdet, lider han pludselig af præstationsangst? Hvis jeg var Morten Olsen turde jeg ikke benytte C.P fra start i de kommende landskampe..

Kolja -9- Syntes Kolja er blandt de allerbedste idag, hvor han både byder ind offensivt og defensivt og faktisk vinder hver eneste duel i hele anden halvleg mod Brian nielsen. Også en fin assist til Danny. Tror han er min Man of the Match idag.

Califf -03- Det er simpelthen ikke godt nok at blive smidt ud efter to så torskedumme frispark og det koster utvivlsomt 2 dyre point idag! Hvor er rutinen henne Califf?? Du, af alle mennesker, burde netop ikke lave sådan en amatørfadæse, dumt!

Danny -9- Glimrende kamp af Danny nok engang, hvor han, mens vi var 11 mod 11, sprudlede og deltog i mange gode offensive aktioner, forsvandt dog lidt ud af kampen da vi blev reduceret. Han har virkelig udviklet sig Danny.

Florescu -9- Igen god fight og strålende fordeling af spillet, specielt i første halvleg.

Thyge -8- Det løber lidt for ofte ud i sandet for Thyge og han smider lidt for meget væk, specielt mens vi er i undertal, det behøver ikke være så febrilsk. Han er dog en central midtbanespiller som bedre formår at byde ind offensivt, end når Florescu spiller på pladsen og han fungerer rigtigt godt i spillet i første halvleg.

Borring -7- Har mange gode løb og han havde så meget muligheder for at sætte et målgivende aftryk, men alt for mange gange løb det ud i sandet med håbløse sidste afleveringer.

Baba -7- Fik ikke helt nok ud af anstrengelserne, men mange af medspillerne gjorde det også svært for ham, men svære og dårlige afleveringer.

Kim C. -6- Jeg fatter simpelthen ikke at Kim ikke blev skiftet ud i stedet for Baba da vi blev reduceret til 10 mand?? Manden er voldsomt lidt mobil og samtlige hovedstødsdueller han vinder formår han blot at heade lige direkte op i luften og ud i ingenting, det er ikke sådan det skal gøres!

Ipsa -8- Fik klart revanceret den elendige indsats i Parken, med dygtigt markeringsspil og okay boldomgang. Havde dog en aflevering direkte i fødderne på en Vejlenser som kunne være blevet dyr og desuden så han heller ikke helt godt ud i kampens sidste minut, hvor Vejle nærmest får en friløber ved at en Vejlespiller header på Heinzes udspark, det burde ikke kunne ske!

Jude -6- Fik desværre ingenting ud af det da han kom ind, men jeg syntes også han blev spillet helt forkert.

Madsen -8- Syntes kan kommer ind og byder sig godt til med flere gode aktioner og udmærket gejst.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Nu vil jeg så tage US til forsvar.

1) Hans selvmål er der INTET at gøre ved.. den bliver rettet 1-2 gange af de to mænd foran ham og bolden kommer med en ok fart, så der er INTET at gøre, og jeg ved at hvis bolden ikke var blevet rettet af så ville han aldrig hætte din ind til Lasse ,.. den skal ud af stadion.

2) Det røde kort var aldrig nogen sinde rødt!! Han får 2 gule kort for at rive lidt i trøjen på en VB-spiller, men aldrig nogen sinde om han skal have gul for begge.. Han laver 2 frispark, får ingen varsel.. men i stedet for 2 advarsler og sådan som jeg så det så var dommeren bare en fabrilsk vejle dommer som de havde importeret fra Kina... F*cK den dommer var virkelig en skandale som var ud over alle grænser.

Besvar